- تجزیه و تحلیل تاثیر محتوای بازاریابی
براساس نظرسنجی انحصاری ما از بیش از 30 آژانس محتوای بازاریابی، تفاوت چگونگی چشم انداز محتوای بازاریابی را با تبلیغات بومی کشف کردیم.
1. 70% آژانس های محتوای بازاریابی نگه داری ماهانه را پیشنهاد می دهند.
این صنعت به صورت گسترده تحت سلطه ی Packageهای نگه دارنده می باشد، که گاهی اوقات شامل تولیدات چندین کمپانی، بازاریابی تاثیر گذار و مشاوره استراتژی سراسری روی سایت می باشد. همانطور که در نمودار دایره ای زیر نشان داده شده است، ساختار پرداخت بر اساس کلمه در حال برکنار شدن می باشد و بیشتر استراتژی های بازاریابی داخلی جامع جایگاه خود را پیدا کرده اند.
2. نگه دارنده ها تمایل دارند بخش بندی های خود را به این ترتیب انجام بدهند: 1,000$-5,000$,5,000$-10,000$,10,000$-50,000$ و 50,000$-100,000$
از همه ی سوالهای ما، این جواب یکی از بیشترین پاسخ های بالانس مساوی را داشت، که نشان می دهد یک Package محتوای بازاریابی وجود دارد که بیشتر کسب و کارها استطاعت آن را دارند. شبیه مقیاس تبلیغات بومی، هزینه های محتوای بازاریابی به صورت گسترده به محدوده ای که پروژه ها در آن تعریف می شوند و دستیافته های آنها وابستگی دارد.
3. به صورت میانگین، 65% آژانس ها بین 1 تا 10 کمپین را برای هر مشتری به صورت ماهینانه تولید می کنند.
با کمپینهای محتوای بازاریابی، موفقیت بیشتر توسط نمونه کارهای انجام شده تشخیص داده می شود: طبیعی است که برخی از کمپینها به دلیل خارج از کنترل بودن شما با شکست مواجه شوند( برخی سرفصلهای ناشر، اخبار روند داستانهای انحصاری و غیره)، اما بیشتر نمونه کارهای اجرا شده ( آنهایی که سه تا شش ماه ادامه پیدا کرده اند)، بیشترآژانسها می توانند یک سطح پایه از موفقیت را تضمین کنند.
4. مقاله ها و Infographicهای نمایش داده شده بیش از 60% از محصولات، با مواردی که مورد تحقیق قرار گرفته اند، graphicهای مرتبط و ویدئوهای مالی برای نزدیک به 30% از محصولات.
بر اساس نظرسنجی قبلی ما از 500 ناشر سطح بالا، ما به این نتیجه رسیدیم که مقاله ها و Infographicهای بیشتر به دنبال فرمت محتوا بودند، بنابراین پیدا کردن آزانس هایی که هر آنچه به روز بود را تولید کنند و ناشرانی که دست یافته های بیشتری را در اختیار آنها قرار دهند بسیار خوب بود و برای این ناشران حسن به حساب می آمد.
5. صرفنظر از تاثیر عمیق، به طور میانگین کمپینهای محتوای بازاریابی 27 لینک بدست می آورند.
در میان 38 کمپین تبلیغات بومی که به وسیله ی BuzzFeed تولید شد، وقتی 8 تا از backlinkها توانستند میانگینی از 0.18 backlink در هر کمپین را بدست بیاورند. اگر مقاله ی BuzzFeed را به عنوان یک pickup انتخاب کنید( مثل کاری که ما در قسمتهای قبلی عنوان کردیم) شما یک میانگین Pickupای بین 1.18 می توانید بدست بیاورید.
6. میانگین برای “موفقیت ترین کمپین” هر آژانس 422 لینک و به صورت متوسط 150 لینک می باشد.
ما دوباره به یک جدایی منصفانه در این پاسخ برخورد کردیم، احتمالاً مربوط به بازگشت به حتی جدایی و شکافی است که ما در نگهدارنده ی ماهانه با آن برخورد داشته ایم.
7. آیا هزینه ی آژانس ها به کارآمدی آنها بستگی دارد؟
اینجا، قسمت جذاب موفقیت این است که آژانس ها بودجه ی تولید کمپین های بسیار بزرگی را در نظر گرفته باشند و روی بازاریابی تاثیر گذار سرمایه گذاری کرده باشند- شارژ آنها 5,000$ تا 50,000$ برای هر کمپین محتوای بازاریابی یا نگهدارنده است.
8. 48% مشتریان موفقیت محتوای بازاریابی را به وسیله ی تعداد هدایت ها، لینکهای با کیفیت و به اشتراک گذاریهای شبکه های اجتماعی تولید شده به وسیله ی هر کمپین، اندازه گیری می کنند.
به خاطر داشته باش، بازاریابی حرفه ای دو هدف بزرگ را در نظر می گیرد: افزایش تعداد هدایت ها و دست یافتن به مخاطبین مورد نظر. با محتوای بازاریابی، این جمله مستقیماً به معنی تعداد هدایتهای تولید شده از لینکها و یا placementهای با کیفیت و دست یافتن به مخاطبین مورد نظر به این معنی است که تعاملات یا به اشتراک گذاری های شبکه های اجتماعی به طور کلی یکی از اهداف کمپینها به حساب بیاید.
9. 38% از قدرت دامنه برای اندازه گیری قدرت لینک استفاده می کنند.
درحالی که 39% از آژانسها از قدرت دامنه برای اندازه گیری قدرت یک لینک استفاده می کنند، تقریباً همین میزان از آژانسها( 35.7%( قدرت لینکها را مورد پیگیری قرار نمی دهند. خیلی جالب است، داشتن لینکهای با کیفیت به عنوان دومین معیار بازاریابی موفق گزارش شده اند؛ از آنجایی که ، لینک های با کیفیت فقط 14.3% از نمودار دایره ای را شامل می شوند، بنابراین قدرت دامنه ممکن است که به وسیله ی آژانسهایی که بودجه ای برای تولید کمپین هایی که لینکهای با کیفیت تولید می کنند؛ در نظر گرفته اند، مورد پیگیری قرار بگیرد.