مقالات آموزشی

توضیحاتی در خصوص اینکه آیا اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد بر اساس مکان جستجو کنید

مفید بود؟

اینستاگرام در 23 جولای 2015 اعلام کرد که قابلیت جستجوی جدیدی را به برنامه های iOS و Android خود اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می دهد که عکس ها را بر اساس موقعیت مکانی پیدا کنند، جستجوهای پرطرفدار و ترند را کشف کنند و موارد دیگر. صفحه ی اکسپلور جدید، امکان جست و جو بین بیش از 70 میلیون عکس و ویدئوی منتشر شده در این شبکه اجتماعی برای کشف تگ ها، مکان ها و افراد پرطرفدار را فراهم کرد.

اکسپلور اینستاگرام 

مورد جدید دیگری که در صفحه اکسپلور اضافه شد، برخی دسته بندی های تنظیم شده بود. این دسته بندی ها درست در بالای صفحه اکسپلور نشان داده می شوند و مرتباً به روز می شوند. برخی از دسته هایی که ممکن است پیدا کنید شامل مواردی مانند اکانت های جالب، ورزشکاران حرفه ای، معماری، ویرانه های باستانی و موارد دیگر است.

 

صفحه ی اکسپلور

اوایل فقط کاربران آمریکایی اینستاگرام به صفحه اکسپلور جدید دسترسی داشتند، اما این شرکت اعلام کرده بود که با اطمینان حاصل کردن از خوب بودن این تغییرات، این ویژگی ها را به کشورهای بیشتری منتقل می کند که سرانجام هم همینطور شد.به جز اکسپلور، همه کاربران اینستاگرام قادر به استفاده از قابلیت جستجوی جدید بودند. پس از ضربه زدن روی نوار جستجو، اکنون چهار زبانه به شما نشان داده می شد: برترین ها، افراد، تگ ها و مکان ها.

  • Instagram Now Lets You Search By Location, Explore Real-Time Trends, + More

تولید محتوا در اینستاگرام 

برگه جدید “برترین ها” یک روش جدید قدرتمند برای جستجو در بین افراد، مکان ها و هشتگ ها به طور همزمان است. با استفاده از برگه مکان ها، اکنون می توانستید تصاویر و فیلم های گرفته شده در یک مکان خاص را جستجو کنید، کاری که قبلاً انجام آن چندان آسان نبود. قبلاً باید عکس یا ویدیویی را پیدا می کردید که تگ آن مکان را داشته باشد، و سپس روی آن تگ ضربه بزنید تا سایر عکس ها و فیلم های گرفته شده در آن مکان نیز آشکار شود. ولی حالا می توانستید مکان ها را همانطور که در اینستاگرام جستجو می کردید جستجو کنید.
:

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.