افزایش سریع دیده شدن محتوا هدفی است که هر تولید کننده محتوا به دنبال رسیدن به آن است. 11 ابزار ضروری معرفی شده در این مقاله برای افزایش سریع دیده شدن محتوا به شما کمک می کند. لذا با استفاده از آنها می توانید عملکرد پست های خود را افزایش داده، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کرده و در وقت خود نیز صرفه جویی کنید. آیا مایلید تا تبلیغات محتوایی شما سریعا پیشرفت نماید؟ در زیر ابزارهایی برای کمک به شما در تولید و ارتقا استراتژی اطلاع رسانی محتوای ذکر شده است که به کمک آنها می توانید تصاویری چشم نواز و تبلیغاتی عالی از لحاظ بازاریابی ایجاد کنید.
تبلیغات محتوایی
بر اساس گزارشی از بررسی کنندگان رسانه های اجتماعی، محتوای تصویری از دید اکثر بازاریابان یک گزینه عالی برای بهبود و رشد محتوا محسوب می شود. در حال حاضر 85 درصد از آنها در بازاریابی خود از تصاویر و 73 درصد برای بهبود فعالیت های بازاریابی خود از آنان استفاده می نمایند، اما چگونه طراحی بصری واقعاً بر استراتژی بازاریابی تأثیر می گذارد؟ ابزار رشد سریع محتوا چه ابزاری می باشند؟
بررسی طراحی بصری در افزایش سریع دیده شدن محتوا:
افراد در Venngage، بستری برای طراحی اینفوگرافیک در اختیار دارند لذا به جای اینکه به دنیای آنلاین بگویند که محتوای بصری چه اهمیتی دارد، آستین های خود را بالا زده و از 300 بازاریاب فعال در عرصه دیجیتال نظر سنجی به عمل آوردند تا دریابند که چگونه تصاویر در استراتژی های بازاریابی آنها در سال 2016 تأثیر می گذاشته است. این مورد در افزایش سریع دیده شدن محتوا کمک شایانی می نماید.
نیازی به گفتن نیست که آنها بسیاری از جزئیات جالب را کشف کردند، از جمله این واقعیت که اکثریت بازاریابان (71 درصد) فقط پنج ساعت در هفته را صرف خلق تصاویر بصری می کنند.آنها همچنین دریافتند که ابزارهای DIY هنوز هم در فهرست محصولات بازاریاب برای خلق تصاویر هستند. با این توضیح سوالات زیر به وجود می آیند:
– بزرگترین چالش پیش روی بازاریابان چیست؟
– آیا می توانند با تولید محتوای تصویری رابطه برقرار کنند؟
ابزار های مهم در تهیه محتوای تصویری
1. Canva
Canva ابزاری برای ایجاد تصاویر ثابت و GIF است. آنچه در این مورد بسیار جالب می باشد، این موضوع است که صد در صد رایگان بوده مگر اینکه بخواهید برخی از ویژگی های اضافی را به ازای پرداخت هزینه به آن اضافه نمایید. این ابزار رایگان چیزهای زیادی برای ارائه دارد. Canvaدارای تنوع عظیمی از تصاویر و عکس های رایگان است. این مورد باعث افزایش سریع دیده شدن محتوا می شود.
علاوه بر این، ابزار فوق دارای قالب های مختلف برای هر کانال رسانه اجتماعی است. همچنین شما می توانید الگوهای مختلفی برای تبلیغات همانند کتاب های الکترونیکی، سخنرانی ها، مقالات سفید، رزومه و … را در آن پیدا کنید.
هویت برند تجاری
Canva به شما امکان می دهد که براساس دسته بندی های موجود یا با جستجوی یک عبارت خاص در آن الگوهای مد نظر خود را بیابید. ما به شما توصیه می کنیم حساب خود را ایجاد کنید و از همکاران، دوستان و سایر افراد همفکر خود دعوت کنید تا طرح های شما را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر همکاری کنند. ویژگی جالب دیگری که بسیاری از مردم نمی دانند، گزینه افزودن هویت برند تجاری شما است. به عبارت دیگر با این ابزار می توانید طرح های رنگی خود را تنظیم کنید و همچنین آرم های خود را بارگذاری کنید.
2. Venngage
Venngage نرم افزار رایگان برای افزایش سریع دیده شدن محتوا و طراحی گرافیکی می باشد و مشابه Canva عمل می نماید. این مورد توسط اینفوگرافیک ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به بررسی تاثیر محتوا در فضای مجازی کمک نماید. بنابراین اگر بودجه کمتری دارید و می خواهید برنامه بازاریابی خود را با جذابیت بصری بیشتری نشان دهید، Venngage ابزار مناسبی برای شما است. با توجه به نظرسنجی Venngage، 41.5 درصد از بازاریابان آنلاین معتقدند که اینفوگرافیک جذاب ترین نوع تبلیغات بصری است. به علاوه، اینفوگرافیک ها پیوندها و اشتراک های زیادی را به سمت خود جلب می کنند.
3. Raw Shorts
آیا می خواهید عملکردها و خدمات اصلی کسب و کار خود را از طریق فیلم به صورت رایگان نشان دهید؟ RawShorts شما را برای رسیدن به این هدف یاری می کند. اگر در تلاش برای استخدام تهیه کننده فیلم بوده اید، این نرم افزار می تواند به طور جدی تمام تلاش شما را پاسخ داده و هزینه در نظر گرفته را پس انداز کند. به طور کلی، فیلم ها بر میزان رضایت و تعامل با مخاطبان تأثیر زیادی دارند.
محتوای ویدئویی
کاربران آنلاین به طور متوسط 2.6 برابر بیشتر، وقت خود را در صفحات دارای ویدئو می گذرانند. همچنین 4 برابر بیشتر، مشتریان ترجیح می دهند یک فیلم در مورد محصول مد نظر خود را تماشا کنند تا اینکه در مورد آن مطالعه کنند. بسیاری از برند ها به استفاده از محتوای ویدئویی روی آوردند زیرا در مقایسه با محتوای ثابت متنی، اولویت بیشتری برای فیس بوک دارد. در واقع، مردم هر روز 100 میلیون ساعت فیلم در فیس بوک مشاهده می کنند.اگر استراتژی اطلاع رسانی را با جزئیات کامل برنامه ریزی نکرده باشید، احتمال اینکه محتوای شما به اندازه کافی بازدید و پیوند اجتماعی نداشته باشد زیاد است.
راهکارهای افزایش سریع دیده شدن محتوا
خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای بازاریابی می توانند تحقیقات تأثیرگذاران و جزئیات تماس آنها را ارائه کنند. برخی از آنها برای ایجاد لیست متخصصان برای ارتباط با آنها در آینده مناسب هستند و برخی دیگر به شما در بخش های مهم دیگری از یک استراتژی اطلاع رسانی همانند بررسی تاثیر محتوا در فضای مجازی کمک می کنند.
4. Buzzsumo
Buzzsumo ابزاری ضروری برای سازماندهی استراتژی اطلاع رسانی و تولید محتوای بصری است. این ابزار بیشتر به دلیل پیدا کردن آسان محتوای مورد علاقه
توسط هر شخص یا وب سایت مشهور است. Buzzsumo همچنین گزارشی دارد که به شما امکان می دهد مشاهده نمایید چه کسی محتوای مشابه را به اشتراک گذاشته است.
به این ترتیب می توانید افراد را در لیست ارتباطی خود پیدا کنید. گزارش جالب دیگری در Buzzsumo وجود دارد که لیستی از تأثیرگذاران مقاله شما را در اختیارتان قرار می دهد.آنچه شما باید انجام دهید این است که به سادگی کلمات کلیدی خود را تایپ کنید(به عنوان مثال “بازاریابی محتوا”) و دکمه جستجو را فشار دهید تا لیستی از این تأثیرگذاران را به شما نشان دهد.
5. Hunter.io
آیا می خواهید از طریق ایمیل با یک متخصص تماس بگیرید اما آدرس ایمیل آنها را ندارید؟ Hunter.io به شما کمک می کند تا آن را پیدا کنید. این ابزار به شما امکان می دهد بلافاصله آدرس های ایمیل را در کنار وب سایتی که مرور می کنید قرار دهید. وقتی روی نماد Hunter افزونهChrome کلیک می کنید، لیستی از افراد با نام، آدرس ایمیل کار، شبکه های اجتماعی، عناوین شغلی و منابع عمومی که این داده ها جمع آوری شده اند، دریافت می کنید. فرانسوا گرانته، بنیانگذار شرکت Hunter، می گوید که تمام آدرس های ایمیل با نمره کیفیت باز می گردند که صحت آنها را ارزیابی می کند. از این ابزار می توانید برای افزایش سریع دیده شدن محتوای ایمیلی خود استفاده نمایید.
6. BuzzStream
در دنیای ایجاد محتوا، BuzzStream به بازاریابان کمک می کند تا با تأثیرگذاران و افراد اینفلوئنسر راحت تر ارتباط برقرار کنند و روند ارتباطات شما را با سازماندهی بیشتری انجام دهد. این مورد به ویژه هنگامی که صحبت از تجزیه و تحلیل نرخ و پاسخ دهی باشد، بیشتر ارزش می یابد. BuzzStream باعث طولانی شدن زمان کار در زمینه ارتباط با ایمیل و ایجاد لینک می شود.
افزایش سریع دیده شدن محتوا در فضای مجازی
با استفاده از BuzzStream، می توانید لیست جستجوی خود را به راحتی مدیریت کنید، مخاطبین را به کمپین خود اضافه کنید و به طور خودکار معیارهای مناسب وب سایت و محیط های اجتماعی را جمع آوری کنید. برای افزودن اینفلوئنسرها به لیست خود و گرفتن اطلاعات تماس آنها، می توانید لیستی از URL ها را از CSV بارگذاری کنید.
همچنین می توانید از ابزار Buzzmaker برای علامت گذاری وب سایت ها از مرورگر خود و بهبود و رشد محتوا استفاده کنید. این ابزار هر اطلاعاتی را که می تواند پیدا کند را به شما نشان می دهد و نام ها را با اقتدار در رسانه های اجتماعی و سایر فضاهای مجازی لیست می کند تا بتوانید به راحتی تأثیرگذاران را در لیست خود سازماندهی کند.
می توانید از این ابزار برای پیگیری پروژه های توسعه یافته و بررسی وضعیت هر کمپین فعالی استفاده کنید. BuzzStream همچنین به شما امکان می دهد پیگیری کنید که پیشرفت کار به چه نحوی بوده است و به راحتی وظایف را با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید.
7. Ninja Outreach
مردم اغلب این مورد را “ابزاری برای دسترسی به وبلاگ نویسان” می نامند. Ninja Outreach با فراهم آوردن بستری صرف نظر از موقعیت جغرافیایی یا زبان در میان مردم فعالیت می کند و به افزایش سریع دیده شدن محتوا. کمک می نماید.
این ابزار را برای شخصی سازی الگوها و آمار های ردیابی ایمیل عملکرد عالی دارد. با استفاده از کلمات کلیدی می توانید تأثیرگذاران را جستجو کنید و سپس لیست خود را با استفاده از برچسب های فیلتر مانند وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها و شرکت ها تقسیم بندی کنید. علاوه بر این، آنها یک پایگاه داده کامل از افراد تأثیرگذار در اینستاگرام و توییتر دارند که می توانید از طریق آن جستجو کنید. این ابزار اطلاعات تماس را برای همه نتایجی که به دست می آورید طبقه بندی می نماید.
8. FollowerWonk
این ابزار به شما امکان می دهد مخاطبان سفارشی ایجاد ایجاد کنید که بتوانید از آنها برای افزایش عملکرد پست های توییتر خود و همچنین افزایش سریع دیده شدن محتوا استفاده نمایید. اولین مزیت بزرگ Followerwonk این است که می توانید دنبال کنندگان هر حساب Twitter را به یک فایل جداگانه ارسال کرده و ربات ها را بر اساس آنها فیلتر کنید. بررسی عملکرد محتوا از جمله اهداف این ابزار می باشد. همه اینها به لطف معیارهای FollowerWonk زیر امکان پذیر است:
- اطلاعات مربوط به ثبت نام حساب
- تعداد توییت هایی که یک حساب خاص دارد
- درصد بازتوییت های یک حساب خاص (ربات ها توییت اصلی را ارسال نمی کنند، آنها بازتوییت می کنند)
- نمره اینفلوئنسر
یکی دیگر از ویژگی های جالب، برگه “”Search bios است. این مورد به شما امکان می دهد کاربران توییتر را که به احتمال زیاد با شما و محتوایی که به اشتراک می گذارید درگیر می شوند، انتخاب کنید. تعامل با کاربران فعال و تأثیرگذاران توییتر مرتبط با صنعت شما می تواند عملکرد محتوای شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.
9. Listpedia
Listpedia یک ابزار نظارتی با هدف افزایش سریع دیده شدن محتوا و بررسی عملکرد محتوا است. این مورد به شما کمک می کند تا افراد و حساب های دیگر را در شبکه های اجتماعی با موضوع خاصی، در یک منطقه خاص با ذکر مهارت خاص پیدا کنید. نحوه کار به این صورت است: شما می توانید لیست های دلخواه خود را ایجاد کنید. این لیست برای همه در دسترس است تا بتوانند در این توییتر مشترک شوند یا مستقیماً آن حساب ها را دنبال کنند.
افراد تاثیرگذار در صنعت
همچنین می توانید لیست ها را مشاهده کنید تا از حساب های تازه اضافه شده مطلع شوید. شما در ادامه قادر خواهید بود تا یک لیست را به نفع خود ویرایش کنید، به یک فایل اکسل ارسال نمایید یا آن را به روز کنید و نسخه خود را ایجاد کنید. در واقع، اگر شرکتی را می شناسید که لیستی از متخصصان یا افراد تاثیرگذار در صنعت شما را دارند، این کار باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما خواهد شد. به سادگی می توانید آن لیست ها را با کمک Listpedia وارد کرده و سپس مستقیماً در توییتر بارگذاری کنید.
10. CompanionLabs
راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک بازی کودکانه نیست. اگر می خواهید مطمئن باشید که استراتژی پیشنهادی شما قوی است بدون اینکه نیازی به تغییر مداوم مسائل داشته باشد و باعث افزایش سریع دیده شدن محتوا می شود، آنجاست که CompanionLabs
می تواند به شما کمک کند.این ابزار بر بهینه سازی پیشنهادات دستی در فیس بوک تمرکز دارد. اگر این مورد پروژه ای است که به دنبال آن هستید، قطعاً CompanionLabs انتخاب خوبی است.
تبلیغات در حال اجرا
مراحل نصب این ابزار فقط سه دقیقه طول می کشد. شما باید این ابزار را تنها فعال کنید تا بتواند تمام تبلیغات در حال اجرا را تجزیه و تحلیل کند و توصیه های بهبود را شروع کند. CompanionLabs همچنین می تواند در بهینه سازی پیشنهادات فیس بوک به شما کمک کند.اگر به دنبال ابزاری همه کاره می باشید که به شما نشان دهد چگونه شروع به تبلیغات هوشمندانه در LinkedIn یا Twitter نمایید، CompanionLabs برای شما مناسب نخواهد بود.
11. AdEspresso
اگر کار با Facebook Ads خیلی شما را هیجان زده نمی کند به دلیل ضعفUX ، شاید AdEspresso بتواند شرایط را برای شما تغییر دهد. این ابزار بازاریابی دیگری برای تبلیغات جامع در فیس بوک است. اما یک ویژگی عالی دارد که به شما امکان می دهد محبوب ترین تبلیغات در یک صنعت خاص را بررسی کنید. این یک فرصت عالی را برای شما فراهم می کند تا یاد بگیرید چه نوع محتوایی بهتر کار می کند و چه نوع تصویری از شما تأثیر بیشتری می گذارد. برخی از ویژگی های دیگر AdEspresso عبارتند از:
- تجزیه و تحلیل آمار
- 11 Tools That Will Skyrocket Your Content Promotion
- داشبورد قابل برنامه ریزی که در آن می توانید تبلیغات برتر خود را مشخص کرده و بر مهمترین اعداد تمرکز کنید.
- معیارهای دقیق برای تحقیق عمیق تر در داده ها.
امیدواریم که شما در این پست چندین ابزار رشد سریع محتوای شگفت انگیز برای تبلیغ و روح بخشیدن به محتوای خود را پیدا کرده باشید. هیچ یک از این ابزارها نیازی به داشتن دانش یا مهارت خاصی ندارند، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به کار کنید!