یک مطالعه اخیر نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق متخصصانB2B تعامل از طریق وبینارها را بر انواع دیگر محتوا ترجیح می دهند. طبق نتایج مطالعه BrightTALK ، یک بستر بازاریابی محتوا و تقاضای B2B ، 91% از متخصصان می گویند که وبینارها بهترین فرمت یادگیری آنها است.
عقاید متخصصان B2B
متخصصان B2B می گویند آنها همچنین با مقالات صنعت (60% ) ، تصاویر سفید (48% ) و پست های وبلاگ (42%) درگیر هستند.
بیش از 54 درصد از متخصصان B2B مورد بررسی در این مطالعه می گویند که به طور هفتگی یا روزانه از طریق وبینارها در ارتباط هستند.
به طور کلی محتوای ویدئویی در بین متخصصان B2B بسیار مورد پسند است. وقتی از آنها پرسیده شد که به دنبال دریافت محتوای ویدئویی هستند ، 84 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که می خواهند از آنچه در صنایع آنها می گذرد مطلع باشند.
تقریبا نیمی از افراد مورد بررسی می گویند برای حل مشکلات یا مسائل خاص سازمانی از طریق محتوای ویدئویی B2B مشارکت می کنند.
پیشنهاد می کنیم مقاله نوشتن شعارهای موفق را مطالعه نمایید
پل هلد، مدیرعامل و بنیانگذار BrightTALK ، در مورد نتایج مطالعه صحبت می کند : “با ادامه تنوع و تعریف مجدد وبینارها با اشکال خلاقانه محتوای ویدئویی تعاملی، گفتگوهای آنلاین و رویدادهای زنده، مشاهده رشد مثبت در تمام معیارهای تعامل در بستر ما هیجان انگیز است.
ما سال به سال شاهد این بودیم که ارائه محتوای جذاب، آموزنده و مفید، قوی ترین سلاح بازاریابان و متخصصان B2B در ایجاد ارتباطات اصیل با مشتریان خود است” .
متخصصان B2B خواستار بینش های الهام بخش و کاربردی می باشند
هنگامی که از آنها پرسیده شد کدام نوع محتوا ارزش بیشتری دارد، پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند:
• نکات، ترفندها و بهترین شیوه ها – 70%
• روندها و پیش بینی های صنعت – 62 %
• نحوه / 101 توضیح-61 %
• مصاحبه های تخصصی – 60 %
• مطالعات موردی راه حل – 59 %
• بینش داده ها و تحقیقات اصلی – 55 %
طبق داده های BrightTALK ، اینها موضوعات رو به افزایش در حال حاضر درجهت های مختلف است:
محاسبات کلیدی
ویدئوها به عنوان شکل برتر محتوا برای دستیابی به متخصصان B2B در حال ظهور هستند.
هنگام افزودن ویدئو به استراتژی بازاریابی B2B خود، وبینارها را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرید.
اگر قادر به تولید وبینار نیستید، سرمایه گذاری بر روی فیلم های آموزشی که راه حل مسائل سازمانی را ارائه می دهند را در نظر بگیرید.
این نظرسنجی بخشی از دهمین گزارش معیارهای سالیانه BrightTALK است که الگوهای مشاهده و ترجیحات 8 میلیون متخصص در زمینه فناوری اطلاعات، امور مالی، منابع انسانی، فروش و بازاریابی را تجزیه و تحلیل می کند.