مقالات آموزشی

توجه به تاکتیک های غیرمعمول، ولی موثر وبلاگ نویسی

مفید بود؟

اخیرا یک مطالعه درباره وبلاگ نویسی در سال 2018 نشان داده است که تاکتیک های وبلاگ نویسی که چندان معمول نیستند، احتمال بیشتری برای موفقیت دارند. Orbit Media Studio کارهای بیش از هزار بلاگر را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آ، آمار و روندها را در یک گزارش مفصل منتشر کرده است.

شاید جالب ترین بخش این مطالعه تجزیه و تحلیلی باشد از آنچه برترین بلاگرها به صورت کاملا متفاوت انجام می دهند. در واقع فقط اندکی از وبلاگ نویسان متفاوت از دیگران رفتار می کنند، ولی اکثریت آنان که در گزارش شرکت داشتند، نتیجه های قوی را مشاهده کردند.

انتشار مقالاتی با بیش از دو هزار کلمه

تنها 18 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفته بودند، مقالاتی منتشر کرده بودند که 2000 کلمه یا بیشتر بودند.

از میان این افراد 42 درصد می گویند که این کار نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

به صورت میانگین، طور هر پست معمولی وبلاگی 1151 کلمه است.

انتشار مقالات بیش از دو بار در هفته

فقط 21 درصد از وبلاگ نویسان (Bloggers) حاضر در این نظرسنجی بیشتر از یک بار در هفته مقاله منتشر می کردند.

از میان این افراد، 46 درصد معتقدند که این کار نتایج خوبی را به دنبال دارد.

تعداد وبلاگ نویسان در طی پنج سال گذشته کاهش پیدا کرده است. در سال 2018 اغلب بلاگرها فقط چند بار در ماه پست جدید می گذارند.

صرف بیشتر از شش ساعت وقت برای نوشتن یک مقاله

اقلیت 13 درصدی از بلاگرها چیزی بیش از شش ساعت وقت صرف نوشتن هر پست و تولید محتوا می کنند.

از میان این افراد، 39 درصد گزارش کرده اند که به نتایج فوق العاده ای دست پیدا کرده اند.

زمان صرف شده برای نوشتن هر مقاله در حال افزایش است، ولی حدود نیمی از کل وبلاگ نویسان زمانی کمتر از سه ساعت را صرف این کار می کنند.

در سال 2018 متوسط زمانی که برای نوشتن یک پست صرف می شد، 3.5 ساعت بود.

وبلاگ نویسی و انجام تحقیقات خود

تنها 25 درصد از افراد مورد نظر گفته اند که خودشان تحقیقات خود را برای نوشتن پست و تولید محتوا انجام داده اند.

از میان این افراد 58 درصد مدعی شده اندک ه نتایج فوق العاده ای مشاهده کرده اند.

وبلاگ نویسانی که خودشان تحقیقات را انجام می دهند 2.9 برابر افرادی که این کار را انجام نمی دهند، مشاهده نتایج فوق العاده را گزارش کرده اند.

چرا اکثر بلاگرها چنین کارهایی را انجام نمی دهند؟

دلیل اینکه فقط درصد کمی از وبلاگ نویسان این کارها را انجام می دهند، این است که انجام چنین کارهایی سخت، وقت گیر و گران است.

برای اکثر وبلاگ نویسان اصلا ممکن نیست که بیش از شش ساعت از وقت خود را صرف نوشتن بیشتر از 2000 کلمه و یا انجام دادن تحقیقات کنند.

بسیاری از ایشان هم دارای کسب و کار و شغلی هستند و اگر بخواهند چنین کارهایی را انجام دهند، احتمالا باید نویسنده، تیم تحقیقاتی و حتی ویراستار استخدام کنند.

اما به هر حال ممکن است این کار سرمایه گذاری ارزشمندی برای مشاغلی باشد که به دنبال به دست آوردن نتایج بهتر برای تلاش های خود در زمینه وبلاگ نویسی هستند.

برای مشاهده هزینه تولید محتوا و خدمات دیگر در رایا مارکتینگ به منوی هزینه و زمان مراجعه کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.