بازاریابی واقعیت افزوده چگونه به کسب و کار و برندهای تجاری اعتبار می بخشد؟ امروزه نباید برای فروش محصولات از قدرت بازاریابی واقعیت افزوده غافل بود. واقعیت افزوده (AR) که ماهیتی مجازی دارد اما تداعی گر دنیای واقعی شده دیگر یک قصه ی علمی...
امروزه با توجه به رشد اینترنت و همهگیر شدن آن، ابزار و روشهای جدیدی برای رشد کسب وکار و بازاریابی محصول به وجود آمده است. یکی از این روشهای جدید استفاده از ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی است که به دیجیتال مارکتینگ معروف است. ابزارهای...
داده های ساختار یافته در گوگل به عنوان اسکیما شناخته می شوند. شما باید به خوبی بدانید که اسکیما نشانه گذاری و کدهای متنوعی دارد که هر یک از آنها ساختار اصلی محتوای شما را شکل می دهند. تایپ های مختلف schema دارای ویژگی...
قبل از اینکه در مورد بهترین پنل ارسال پیامک صحبت کنیم بهتر است که کمی در مورد پنل پیامک اطلاعات به دست بیاوریم که دقیقا منظور پنل پیامک چیست؟ مطمئنا در طول روز، هفته یا ماه ممکن است پیام های تبلیغاتی یا دعوت به...
همانطور که می دانید، موتور های جستجو بر طبق قواعد و قوانین خاصی عمل می کنند و اگر وبسیاتی بر این قواعد پایبند باشد، می تواند جایگاه و رتبه بهتری از موتور های جستجو بدست آورد. یکی از مهم ترین قواعد در بهبود رتبه...
تعیین کردن معیار برای اینکه زاویه عکس های خود را تغییر دهید تا حدودی کار سختی می باشد. اگر به خوبی با آموزش تبدیل عکس های عمودی به عریض، آشنایی داشته باشید می توانید عکس های خود را تغییر زاویه دهید. اینکه شما یک...