آیا اخیرا نام خود را در گوگل جستجو کرده اید؟ امیدواریم این کار را کرده باشید، چرا که مطمئنا دیگران نام شما را در اینترنت جستجو می کنند. معروفیت در فضای آنلاین به مانند این است که رزومه، کارت ویزیت و مقداری از زندگی...
آیا بازاریابی محتوا واقعا برای کسبوکارهای کوچک مفید است؟ این سوالی است که دوستانی از من پرسیده بودند و در واقع سوال خوبی است. دوستان عزیزم نکته ای می خواهم در رابطه با اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوا بگویم. اسمهای بزرگی مثل American Express و...
در بازار داغ شبکههای اجتماعی به خصوص با موضوع گردشگری همه به یک سری منبع عکس با کیفیت بالا و مناظر بینظیر دسترسی دارند و برای تولید محتوا از آن عکسها استفاده میکنند. اما موضوعی که در تولید محتوای تصویری اهمیت بیشتری دارد این...
موفقیت استراتژی شما در بازاریابی محتوا تابع عوامل مختلفی است که برای رسیدن به آن باید تمام اجزا به درستی حرکت نمایند. ملاحظات نشان می دهد که تنها ۳۰ درصد از بازاریابان محتوا در مدل (B2B) اعلام نموده اند که این روش از بازاریابی...
برای رسیدن به یک کسب و کار رویایی، امروز می خواهم از یک زاویه دیگری به کسب و کار بپردازم. دوستای خوبم با من همراه باشید. همین شروع کار می خواهم از شما یک سوالی بپرسم! آیا از کار روزانه خودتان متنفرید؟ متوجه ام!...
کارمندانی که زیر دست شما کار می کنند، بنا به علت های مشخصی که وجود دارد، معمولاً از گفتن ویژگی های بد شما واهمه دارند. برای همین باید به عنوان یک مدیر شایسته، نسبت به شناسایی ویژگی های نامناسب خودتان اقدام کنید. اگر شما به عنوان...