یکی از راه های کشاندن ترافیک به وب سایت و کاهش رتبه الکسا خود داشتن عنوان های مناسب و جذاب است. البته در کنار آن انتخاب کلمات کلیدی مناسب و عبارات کلیدی مهمترین گام در بهینه سازی موتور جستجوی موفق است. افزایش مراجعه به...
وقتی وارد مبحث سئو و بهینه سازی محتوا و وب سایت می شویم باید ابتدا شناخت نسبی از الگوریتم گوگل پیدا کنیم. در مقالات قبلی در مورد دو الگوریتم گوگل به نام الگوریتم پاندا و پنگوئن صحبت کردیم. و اما الگوریتم مرغ مگسخوار تاریخ...
هر شرکتی مشتاقانه می خواهد تجارت خود را در نتایج جستجوی نقشه گوگل مشاهده کند و سپس شاهد افزایش رتبه در گوگل مپ باشد. بودن نام کسب و کار شما در نقشه گوگل به معنای تنها ثبت کسب و کار در گوگل نیست! بلکه...
سرعت بارگیری آن چقدر سریع است؟ برای تست عملکرد سایت چکار کنیم؟ پاسخ به این سوال بیشتر برای کاهش حواس پرتی و افزایش توجه بازاریابان و حتی کاربران هر وب سایتی دارای اهمیت است. اما سرعت بارگیری صفحه و افزایش سرعت وردپرس فقط از...
آیا می دانید که در صورت داشتن ویدیو در مقاله تان، کاربر به طور متوسط 88 درصد بیشتر وقت در وب سایت شما صرف خواهد کرد؟ و این تنها چیزی نیست که می خواهیم در مورد آن با شما صحبت کنیم، بلکه نکته اصلی...
چندی پیش گوگل از داشتن 200+ فاکتور رتبه بندی خبر داد. اگرچه در واقع، این اتفاق در سال 2009 رخ داده است ولی اکنون ما به سمت 2020 حرکت می کنیم. گوگل طی ده سال گذشته به طرز چشمگیری تکامل یافته است. امروز، تطابق...