مقالات آموزشی

بررسی ویژگی جدید اینستاگرام، خرید را برای کاربران آسان تر خواهد کرد

مفید بود؟

اینستاگرام در آستانه ارائه چند ویژگی جدید است که خرید را برای بیش از 500 میلیون کاربر خود راحت تر کند، بدون اینکه برای خرید آیتم مورد نظر خود از محصولات موجود در یک عکس، نیاز به خروج از برنامه داشته باشند.

نحوه کار  ویژگی جدید اینستاگرام

Figure 1 اضافه شدن آپشن “Tap To View Products”

یک آیکون “برای مشاهده محصولات ضربه بزنید” در قسمت پایین سمت چپ پست ها ظاهر می شود.
Figure 2 قیمت و برند محصولات موجود درون عکس با زدن روی تصویر، مشخص می شود.
با ضربه زدن روی این آیکون، نام و قیمت حداکثر پنج محصول با برچسب گذاری در پست مشخص می شود.
Figure 3 با زدن روی برچسب ها، امکان بررسی جزییات بیشتر وجود دارد

 

تبلیغات اینستاگرامی

سپس کاربران می توانند روی برچسب ویژه ی هر محصول ضربه بزنند تا جزئیات بیشتری درباره ی آن دریافت نمایند و همه ی این ها در خود برنامه ی اینستاگرام رخ می دهد و دیگر نیازی به خروج از برنامه نیست.
علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند روی لینک “اکنون خرید کنید” از خود پیج محصول ضربه بزنند. با این کار کاربر به وب سایت فروشنده منتقل می شود، جایی که می تواند محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.
البته هیچ کدام از اینها جزو تبلیغات اینستاگرامی نیستند (اگرچه اینستاگرام تبلیغاتی را نیز پیشنهاد می دهد که دارای آیکون خرید هستند).

نمایش محصولات به خریداران

در حال حاضر insatgram  این ویژگی های خرید جدید را فقط برای آزمایش ارائه کرده است. طبق اطلاعات اراده شده توسط خود اینستاگرام، “در مراحل اولیه ی آزمایش، این ویژگی های جدید در دسترس گروهی از افراد با دستگاه های ios در ایالات متحده قرار خواهد گرفت. هرچه جلوتر می رویم، ما محصولات توصیه شده، روش نمایش محصولات به خریداران، گسترش جهانی و توانایی ذخیره مطالب را نیز بررسی خواهیم کرد تا کاربران اینستاگرام بتوانند بعدها همگی از این ویژگی جدید استفاده کنند.”

 

  • Instagram Makes it Easier for Users to Shop & Buy

اینستاگرام در قلمرو پینترست

این پست های خرید فقط در ابتدا برای 20 برند خرده فروشی ایالات متحده در دسترس خواهد بود، از جمله Abercrombie & Fitch، BaubleBar، Chubbies، Coach، Hollister، J.Crew، JackThreads، kate spade new york، Levi’s Brand، Lulus، Macy’s، Michael Kors، MVMT Watches، تارگت، توری بورچ، واربی پارکر و شاپوپ.
با استفاده از این تست و آزمایش، اینستاگرام ممکن است به قلمرو پینترست وارد شود چرا که چندی پیش، پینترست امکان جستجوی بصری را به طور مشابه برای محصولات برجسته در یک تصویر، به روز کرد.
نظر شما در مورد این ویژگی های جدید خرید در اینستاگرام چیست؟

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.