مقالات آموزشی

بررسی عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی

مفید بود؟

کلمات کلیدی را برای بهینه سازی جستجو به پروفایلتان اضافه کنید

کسب و کارتان در چه زمینه‌ای است؟ کالا یا خدماتتان چیست؟ اگر می‌خواهید در جستجوی گوگل دیده شوید باید خودتان را به گوگل معرفی کنید، استفاده از کلمات کلیدی در پروفایلتان به گوگل در دسته بندی شما کمک می‌کند و باعث می‌شود بتوانید خودتان را در صفحات گوگل به مخاطبان نشان دهید.
این یک راه حل ساده ولی فوق العاده برای این است که مسیری طولانی را در راه رسیدن به بهینه سازی جستجوی سایت و یا شبکه اجتماعیتان کوتاه کنید و محصولتان را به مشتری برسانید.

حال چگونه این کار را انجام دهید؟

در ابزارهایی مانند SEMrush و Google Planner Keyword به دنبال کلماتی بگردید که بیشترین حد جستجو را در رده شغلی و خدماتی شما دارند.
این کلمات را درون پروفایل خودتان وارد کنید، می‌توانید در لیست شغلی و شرح شغلتان در Linkedin آن‌ها را وارد کنید، در قسمت بیو، تصاویر، علاقه‌ها تجربیات و هر جای دیگری که نام شما می‌آید از آن‌ها استفاده کنید.

عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی

داشتن یک ژست مناسب برای عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. ژست درست می‌تواند کیفیت عکس را بالا ببرد و فضای عکس شما را حرفه‌ای تر کند. خیلی از افراد هستند که به دلیل کمبود اعتماد به نفس سخت ژست می گیرند و به شکل خیلی خشک و ایستاده در اکثر عکس‌های پروفایلشان در شبکه‌های اجتماعی می ایستند.
در شبکه‌های اجتماعی عکس شما حتی ممکن است معرف شما باشد و در حرفه ای که کار می‌کنید تاثیر مهمی بگذارد. زیرا کاربران به نوعی از پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی تشخیص می دهند که آیا می‌توانند با شما ارتباط بگیرند یا خیر. بهتر است در عکس ها نوعی ژست بگیرید که نماینده احساسات درونی شما نیز هستند احساساتی مثل غرور، اعتماد به نفس، خون گرمی، صمیمیت و موارد دیگر. در این مقاله برای پروفایل سازی مناسب چند ایده برای ژست عکس‌هایتان در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید کیفیت پروفایل خود را ارتقاء ببخشید.

  • سفارشی سازی پروفایل در شبکه های اجتماعی قسمت-سوم

ژست من یک مدیر هستم

فرقی نمی‌کند شما مدیر چه استارتاپ یا شرکتی هستید. شرکتی کوچک یا بزرگ اهمیتی ندارد مهم این است که شما باید آن طور که شایسته است به مخاطبان، کارمندان و همکاران خود را معرفی کنید پس باید برای پروفایل سازی خود وقت بذارید و از ژست من یک مدیر هستم استفاده کنید!

 

برای این ژست عکاسی، میتوانید یک میز بلند یا قسمتی از دکور دفترتان را پیدا کرده همانند تصویر یه کتاب زیر دستتان بگذارید.
به نوع قرار گیری دست‌ها دقت کنید.
حتما قبل از عکس کتتان را صاف کنید تا چین و چروکی نداشته باشد

ژست رهبر

برای اینکه ژست رهبر به خود بگیرید برای ایجاد پروفایل حرفه ای، از دیوار سفید دفترتان استفاده کنید و مانند تصویر کمی مایل شوید و دست چپتان را در جیب کت خود قرار دهید و سر خود را به سمت دوربین بچرخانید. لبخند زدن در این ژست عکاسی اهمیت بالایی دارد و باعث خاص شدن ژست شما می‌شود.

 

ژست پیروزی

به طوری باید حالت چهره خود را نشن دهید که سرشار از حس رضایت و قدرت است بهتر است با توجه به عکس مقابل ژست بگیرید و زاویه صورت و محل قرار گیری دستان خود را تنظیم کنید. به نوعی این ژست برای پروفایل سازی‌های اداری مناسب است .

 

ژست ‌‌ روز بخیر مدیر

بهتر است برای پروفایل لینکدین خود و یا هنگامی که به تبلیغات در اینستاگرام می‌پردازیذ، در یکی از عکس‌هایتان محیط دفترتان نیز معلوم باشد . به کادر دوربین دقت کنید بک گراند شما باید چیزهای مهمی مانند لوح‌های افتخارات یا وسایل تزئینی شیک دفترتان پشت سر شما باشد .
برای ژست عکاسی خود مانند تصویر به نحوه قرار گیری پاها دقت کنید، پای راست جلو پای چپ قرار گرفته است.
به نحوه قرار گرفتن دست‌ها، همچنین به لبخند طبیعی که باید بزنید نیز دقت کنید.
فراموش نکنید شما بهترین عکس های پرتره بیزینسی را با رعایت نکات ژست و حالت چهره می‌توانید داشته باشد.

 

دنیای عکاسی بسیار رازآلود و کمک کننده به ساخت پروفایل‌های شما برای شبکه‌های اجتماعی است که باید از این حرفه برای دیده شدن استفاده کرد!

فیلد خالی در بیوتان باقی نگذارید، رسانه های اجتماعی معرف تمام خصوصیات شما هستند

همزمان با اینکه از کلمات کلیدی در بیوتان استفاده می‌کنید این را به خاطر بسپارید گزینه‌ای را در بیو خالی باقی نگذارید، این مهم است که شما نشان دهید اهمیت قضیه برایتان زیاد است و همچنین مهم است که شما آن چیزی را که از کسب و کارتان اهمیت دارد به مخاطبتان منتقل کنید، یادتان باشد فقط پر کردن مهم نیست بلکه چگونه پر کردن آن هم مهم است. در صورتی که طراحی می‌کنید با کلیک روی عبارت استخدام طراح فرییلنسر به شکل کاملا راگان به تیم طراحان رایا بپیوندید.
این را هم به خاطر بسپارید که در هر آپدیت از شبکه‌های اجتماعی ممکن است فیلد جدیدی برای پر کردن در اختیارتان قرار بگیرد، آن را از دست ندهید.

 

به دیگر پروفایل های شبکه های اجتماعیتان لینک بزنید

احتمالا یکی از گزینه‌هایی که شما می توانید برای این قسمت استفاده کنید وب‌سایتتان است، این لینک‌ها باعث می شود بازدید شما از شبکه‌ها و همین طور وب‌سایتتان افزایش بدهید، از این امکانات رایگان و واقعاً عالی بهره بگیرید و سئو را برای سایتتان به ارمغان بیاورید . فیس بوک به شما اجازه می‌دهد تا چندین لینک را به قسمت‌های مختلف وب‌سایتتان نمایش دهید. همچنین نرم افزارهایی وجود دارد که به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید یوتوب و instagram را در تب‌های فیس بوکتان به نمایش بگذارید.
لینک دین به شما اجازه می‌دهد تا حساب توئیتری خودتان را به نمایه خود اضافه کنید. همه این‌ها ابزارهای گران‌بهایی است که به رایگان در اختیارتان گذاشته شده، از آن‌ها نهایت لذت در بهینه سازی جستجوتان را ببرید

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.