وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای گسترش پیام برند شما و در عین حال توسعه نام تجاری شخصی شما است. وبلاگ نویسی مهمان یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید. اگر می خواهید پیام برند خود را در فضای کسب و کار منتشر کنید و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید ، تولید محتوا در وبلاگ های مرتبط باید جز اولویت های شما باشد.
اگر هنوز متقاعد نشده اید که به عنوان وبلاگ نویس مهمان فعالیت کنید، باید بدانید که وبلاگ نویسی مهمان مزایای بسیاری برای کسب و کار شما و صد البته شخص شما خواهد داشت. با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای وبلاگ نویسی مهمان آشنا شوید:
مزیت های وبلاگ نویسی مهمان
1. قرار گرفتن در معرض ترافیک هدفمند
صرف نظر از این که آیا پیوندی به سایت خود دریافت می کنید، مشارکت در وبلاگ های دیگر باید توجه مخاطبان شما را جلب کند. اگر موفق به نوشتن یک پست با کیفیت شدید، انتظار داشته باشید ترافیک به به سمت سایت شما هدایت شود. ترافیک مایه حیات هر کسب و کار آنلاین است. اگر بتوانید محتوای خوبی به مخاطبان ارائه دهید، بازدید از سایت افزایش می یابد و به تبع آن فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. صفحات اصلی ، CTA ها و سایر عناصر وب سایت خود را بهینه کنید تا شانس خود را برای دیده شدن، افزایش دهید.
2. شبکه شخصی خود را گسترش دهید
در گذشته ارتباط با اینفلوئنسرها بسیار دشوار بود. اما با وبلاگ نویسی مهمان، این روند به سهولت امکان پذیر است. به عنوان مثال، برخی از وب سایت هایی که پست مهمان می پذیرند، جامعه ای از مشارکت کنندگان را در زمینه های مرتبط با کسب و کارشان پرورش می دهند. در برخی موارد، این شانس را خواهید داشت که در موضوعی خاص شرکت کنید و با شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر بپردازید و از این طریق با نیازمندی های آن ها آشنا شوید. صرف نظر از ساختار و فرهنگ موجود در یک وب سایت، همیشه می توانید از وبلاگ نویسی مهمان استفاده کنید. به دنبال فرصت های مشارکت با افراد تأثیرگذار باشید،
پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه یک بازاریاب محتوای مستقل متناسب با نیازی های سازمانی خود استخدام کنیم؟ را مطالعه نمایید
از تبلیغات متقابل محتوا گرفته تا مصاحبه با افراد متخصص. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در جامعه فعال باشید. نظرات خود را بنویسید، پست ها را به اشتراک بگذارید یا به مشتریان احتمالی خود ایمیل ارسال کنید. در صورت امکان، حتی می توانید افراد تأثیرگذار را به عنوان مشارکت کننده در وبلاگ خود دعوت کنید.
3. تحریک رسانه های اجتماعی در به اشتراک گذاری محتوا
به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه های اجتماعی دسترسی آنلاین شما را به صورت تصاعدی افزایش می دهد. هرچه محتوای مربوط به برند شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود ، جایگاه شما در نظر مخاطبان ارتقا خواهد یافت. اگر در حال ارسال یک پست مهمان به وبلاگی هستید که فعالیت زیادی در رسانه های اجتماعی دارد، به اشتراک گذاری محتوا در این وبلاگ، به طور طبیعی باعث افزایش آمار دیده شدن شما خواهد شد.
برای افزایش بهره وری در وبلاگ نویسی مهمان در نظر گرفتن محتوای مناسب در پست مهمان از اهمیت خاصی برخوردار است. به عنوان مثال: استفاده از اینفوگرافیک می تواند به شما کمک کند تا سه برابر بیشتر از هر نوع محتوایی دیگر در رسانه های اجتماعی بازخورد دریافت کنید و مشارکت داشته باشید.
4. رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید
وبلاگ نویسی مهمان نه تنها میزان اشتراک گذاری محتوای شما توسط رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد، بلکه می تواند تعداد دنبال کنندگان شما را نیز افزایش داده و تلاش های شما برای ایجاد رهبری فکری در بازار را تسریع کند. با مشارکت در یک وبلاگ معتبر، آنها را مجبور می کنید تا برای نام تجاری خود تضمینی در نظر بگیرند. محتوای خوب شما حکم این تضمین خواهد بود. این موضوع باعث می شود در نظر پیروان آنها صاحب جایگاه بالایی شوید. در چیدمان وبلاگ نویسی مهمان ، می توانید مشخصات مشارکت کننده خود را سفارشی کنید و پیوندهایی را به حساب های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید.
همه این مزایا باعث جلب اعتماد مخاطبین مورد نظر شما و تبدیل آنها به فالوورهای فعال در شبکه های اجتماعی می شود. به یاد داشته باشید که با ارسال به روزرسانی های منظم و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید که با علایق آنها مطابقت دارد ، به آنها پاداش دهید.
5. قدرت خود را در بازاریابی آنلاین بهبود بخشید
در بازاریابی آنلاین اقتدار حرف اول را میزند. حتی با وجود بهترین محتوا های جهان ، تبدیل مخاطب به مشترکان وفادار یا مشتریانی که به برند شما اعتماد دارند، کاری دشوار و زمانبر خواهد بود. با استفاده از وبلاگ نویسی مهمان ، این شانس را خواهید داشت که اعتبار خود را به عنوان منبع اطلاعات ثابت کنید. این باعث می شود مخاطبان هدف شما متوجه شوند که شما فردی هستید که توسط برند های معتبر شناخته شده است و در نتیجه ، آنها از هر پیشنهادی که در سایت خود ارائه دهید استقبال بیشتری می کنند.
6. پروفایل Backlink خود را تقویت کنید
اکثر وبلاگ هایی که پست مهمان را می پذیرند به وبلاگ نویسان مهمان این اجازه را می دهند حداقل یک پیوند به سایت خود ایجاد کنند. در هر صورت ، بسیاری از آنها هیچ پاداشی برای کار سخت شما ارائه نمی دهند. ذکر مختصر نام تجاری یا پیوند بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی، حداقل کاری است که می توانند در پاسخ به تلاش های شما انجام دهند. با این وجود ، حتی یک بک لینک از یک وبلاگ معتبر به نفع سئو شما خواهد بود. آنها محتوای شما را برای موتورهای جستجو مانند گوگل قابل کشف و نمایه سازی می کنند. تا آنجا که ممکن است سعی کنید با مب سایت های معتبر تعامل داشته باشید، تا ارتباط ایجاد شود.
7. آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید
وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای ایجاد اقتدار و تقویت جایگاه شما در فضای کسب و کار است. تا آنجا که ممکن است سعی کنید نکات کاربردی را که به آن ها پرداخته نشده را به اشتراک بگذارید. از فرصت وبلاگ نویسی مهمان استفاده کنید تا به آنها اطلاع دهید که شرکت شما در چه زمینه هایی فعالیت می کند و چگونه مشکلات را حل می کند. اطمینان حاصل کنید که صدای برند خود را در هر پست به مخاطبان القا کنید. این کار باعث می شود نام تجاری شما بیشتر شناخته شود. برخی از وبلاگ نویسان محبوب ، مانند لری کیم ، از روشی طنز آمیز برای صحبت کردن و جذب خوانندگان استفاده می کنند. آنها از زیاده گویی پرهیز می کنند؛ در حالی که جملات را کوتاه و خواندنی نگه می دارند.
8. انتخاب گزینه های مناسب برای فعالیت
یکی از استراتژی های موفقیت در وبلاگ نویسی مهمان ، انتخاب وب سایت های مناسب است. علاوه بر ارتباط بین وب سایت ها ، باید به دنبال سایت هایی باشید که از قبل دارای ترافیک ثابت هستند. این به شما کمک می کند با افرادی که قبلاً برای آن ها تولید محتوا می کردید، ارتباط برقرار کنید. هنگام توسعه صفحه ای که بازدیدکنندگان را به آن می رسانید ، همیشه بر یک مرحله قابل اجرا تأکید کنید. محتوای تولیدی شما می بایست مربوط به پست مهمانی باشد که به وبلاگ دیگر ارسال کرده اید. در غیر این صورت ، پیوند شما چیزی جز از دست دادن امتیاز برای شما و اتلاف وقت برای آنها نخواهد بود.
9. چرخه فروش را کوتاه کنید
قیف فروش همیشه برای بازاریابان محتوا یک چالش بزرگ بوده است. با توزیع محتوا از طریق وبلاگ نویسی مهمان مخاطبان هدف خود را بلافاصله با نام تجاری خود آشنا می کنید. بنابراین ، شما با این تکنیک چرخه فروش محصولات و خدمات خود را کوتاه می کنید. بهتر است اینطور فکر کنید: به جای اینکه منتظر بمانید تا مشتریان بالقوه به سایت شما بیایند ، می توانید پیشنهادات ارزشمند خود را در پست مهمان معرفی کنید. شما فقط باید هنگام انتخاب یا طرح ایده های موضوعی برای پست های مهمان خود، هوشمند باشید.
10. از انجمن ها بازخورد های مفید دریافت کنید
به عنوان کسی که که در حوزه وبلاگ نویسی مهمان فعالیت دارد ، فعال بودن در انجمن ها موجب می شود تا از مشارکت کنندگان بازخورد روشنی دریافت کنید. به عنوان مثال، وقتی درباره استراتژی های وبلاگ نویسی مهمان صحبت می کنید، سایر متخصصان ممکن است ایده های خود را از طریق بخش نظرات به اشتراک بگذارند. در نتیجه، می توانید استراتژی خود را با در نظر گرفتن پیشنهادات آنها توسعه داده یا اصلاح کنید. از مشارکت کنندگان دعوت کنید تا در نظر سنجی ها شرکت کنند. برای مشاهده نحوه عملکرد پست ها می توانید به انتهای آن مراجعه کنید.
11. مهارت های بازاریابی محتوا را تقویت کنید
توفیق در زمینه وبلاگ نویسی مهمان نیاز به تلاش مستمر در همه بخش های بازاریابی محتوا دارد. این امر مستلزم انجام تحقیقات محتوا ، بیان نوشتاری مناسب برای مخاطبان خاص، انجام فعالیت های تأثیرگذار و… است. به یاد داشته باشید ، بهترین راه برای یادگیری تاکتیک های بازاریابی محتوا استفاده آن ها در عمل است. نمی توان صرفا به خواندن درباره بازاریابی محتوا اکتفا کرد؛ همه چیز را با دقت دنبال کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. با راه اندازی کمپین وبلاگ نویسی مهمان، خود را برای رشد در همه جنبه های بازاریابی محتوا آماده کنید.