مقالات آموزشی

نکاتی درباره بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱ با رشد بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد!

مفید بود؟

بازاریابی محتوا طبق گفته بازاریاب های حرفه ای دنیا در سال 2021 و پس از آن شروع به افزایش خواهد کرد و تبدیل به کمپین بازاریابی بسیار قدرتمند خواهد شد. طبق نظرسنجی بسیار بزرگی که در وب سایت eMarketer انجام شد، 79% از بازاریاب های حرفه ای دنیا عقیده داشتند که شاهد رشد چشمگیر بازاریابی محتوا در سال های آتی خواهیم بود، 2% عقیده داشتند این نوع بازاریابی روند نزولی خواهد داشت و 19% نیز عقیده داشتند که تغییری نخواهد کرد.

  • Use of Content Marketing Campaigns Expected to Grow in 2020

تولید محتوا

در این سال ها بازاریاب ها سبک های جدید نویسندگی و مطلب گذاری در شبکه های اجتماعی را امتحان خواهند کرد و تولید کنندگان محتوا از فرم های قدیمی پا را فراتر خواهند گذاشت. به عنوان مثال 90% بازاریاب ها می گویند برای سال های آینده برنامه ریزی کرده اند تا تولید محتوای خود را به سمت محتواهای صوتی و پادکست تغییر دهند. حتی بسیاری از بازاریاب ها عنوان کرده اند که برای تولید محتوا وارد تکنولوژی های نوظهوری مثل واقعیت افزوده (AR) خواهند شد.

هدف محتوای تولید شده

Jillian Ryan به عنوان آنالیزور ارشد در eMarketer در مورد نتایج این نظرسنجی اینگونه عنوان می کند:در صورتی که یک محتوا به شکل منظم و با استراتژی حرفه ای تولید می شود، می تواند به عنوان پایه و اساس یک برنامه بازاریابی و تبلیغات عمل کند.

یک محتوا باید برای مخاطبین خاص یک حرفه تولید شود و در کانال های بسیار مرتبط به اشتراک گذاشته شود تا در نهایت مطمئن باشید مخاطبین هدف محتوای تولید شده را مطالعه خواهند کرد. شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا به این نتیجه رسیده اند که بازاریابی محتوا و استراتژی های مربوط به آن به عنوان پایه و اساس کلیه فعالیت های بازاریابی و تبلیغات عمل می کند.

 

منابع بازاریابی محتوا

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید برنامه ریزی گسترده تری در زمینه تولید محتوا داشته باشید و کمپین های حرفه ای تری راه اندازی کنید، حتما ترندهایی که در سال 2020 بیشتر از همه بازدید داشته اند و به اشتراک گذاشته شده اند را چک کنید.

کمپین های بازاریابی

همچنین خانم Julia McCoy راهنمای بسیار جامعی در مورد 5 ترند بسیار مهم در زمینه سئو و بازاریابی محتوا معرفی کرده اند که به کمک آن متوجه می شوید زمان و منابع خود را باید در کجا و چطور صرف کنید.

البته که توقع دارید با تولید محتوای بیشتر، بازگشت سرمایه بیشتری هم داشته باشید و سریعتر به سودآوری برسید و کسب و کارتان را رونق ببخشید. در این زمینه هم Julia McCoy 5 روش برای افزایش سودآوری و بازگشت سرمایه در این نوع بازاریابی معرفی کرده است. حتما مقالاتی که در رابطه با این نوع بازاریابی نگارش کرده ایم را مطالعه نمایید تا بتوانید موفقیت کمپین های بازاریابی خود را تضمین کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.