مفید بود؟

بخش بزرگی از کسب و کارهای شکل گرفته در عرصه مجازی با تولید محتوا ارتباط مستقیمی دارند. بدین معنی که خواسته یا ناخواسته به منظور شکل گیری روند مبادلات و معاملات از این طریق و حتی در ساده‌ترین شکل ممکن یعنی معرفی یک محصول به منظور فروش آن نیازمند تولید محتوا در این زمینه می‌باشند. زمانی که مدیر یا مدیران یک وب سایت قادر نباشند تا همزمان به محتوا گذاری مناسب در زمینه‌های مختلف دست بزنند شرکت‌های مارکتینگ وارد عمل می‌شوند که می‌توانند از هر نظر به سایت‌های مذکور یاری برسانند و به اصطلاح نقش تغذیه و تامین سایت را از  هر نظر بر عهده بگیرند.

به تعبیری دیگر شرکت‌های تولید محتوا روند پشتیبانی و تولید محتوا را در سایت‌های مختلف به عهده دارند. امروزه این روند به گونه‌ای نهادینه شده و به عنوان یک اصل منطقی در حوزه مارکتینگ پذیرفته شده‌است که در بسیاری از موارد زمانی که وب سایت‌ها از خدمات طراحان و تولیدکنندگان محتوا بی بهره هستند با مراجعه به این شرکت‌ها که به عنوان شرکت‌های بازاریابی و تولید کننده محتوا نیز شناخته می‌شوند از این خدمات استفاده می‌کنند. تجمیع و جذب تولیدکنندگان محتوا و یا طراحان حرفهای وب سایت از سایر وظایفی است که این شرکت‌ها دارند. همزمان با سایر کشورهای جهان در کشور ما نیز بر حسب ضرورت شرکت‌های مختلفی در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت دارند.

شرکت رایا مارکتینگ نخستین ارائه کننده این خدمات است که به صورت کاملا تخصصی و با بهره گیری از توان نویسندگان و طراحان حرفه‌ای داخلی به نوعی این فناوری و خدمات را بومی سازی نموده و در طول دوران فعالیت خود خدمات گسترده و چشمگیری را ارائه دادهاست. برای آشنایی بیشتر با روند تولید محتوا در شرکت‌های تولید محتوا و مارکتینگ از ما دعوت می‌کنیم که در ادامه این مطلب نیز همراه ما باشید.

آیا به تنهایی می‌توانید رنکینگ خود را حفظ کنید؟

این سوالی است که می‌تواند به نوعی با سرنوشت وب سایت و حرفه شما رابطه‌ای مستقیم داشته باشد. در واقع زمانی که شما قادر به حفظ رتبه سایت خودتان نباشید یعنی به تدریج دارید به سمت افول و ریزش مشتریان یا بازدیدکنندگان سایتتان مواجه می‌شوید.

راه چاره چیست؟

غیر از مواردی که به طراحی و مباحث فرم و ساختار وب سایت شما مربوط می‌شود قطعا بخش عظیمی از فعالیت‌های شما در حوزه محتوا گذاری برای وب سایت در شرکت‌های مارکتینگ صورت می‌گیرد. در شرایطی که نتوانید سایت را از لحاظ تولید محتوا به درستی تغذیه کنید یکی از اصولی‌ترین و منطقی‌ترین راه‌هایی که به نظر می‌رسد مراجعه به این شرکت‌ها می‌باشد. شما می‌توانید در برخی از این شرکت‌ها در صورتی که قصد دارید تا مطالب مورد نظرتان را به صورت حجمی  و در ابعاد گسترده‌ای انجام دهید ابتدا چند نمونه از کارها در زمینه موضوع مورد درخواست‌تان را به صورت رایگان دریافت نمایید و در صورت تمایل نسبت به ادامه این روند و انجام سایر مراحل اقدام کنید.

پیشنهاد ما بهره گیری از توانمندی‌های شرکت‌های  تولید محتوا و بازاریابی می‌باشد که می‌توانند غیر از ارائه بسیاری از جنبه‌های تخصصی و گرافیکی در زمینه تولید محتوا خدمات گسترده‌ای را انجام دهند. رایا مارکتینگ با بهره گیری از مجموعه‌ای گسترده بالغ بر 7000 نویسنده سئو کار می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی تولید محتوا برای شما باشد که تمامی مراحل از صفر تا صد این روند را به صورت حرفه ای و با در اختیار داشتن تیم حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. نویسندگان مراحل آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته و بنابراین می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای این کار باشند.

انواع متدهای تولید محتوا در شرکت‌های مارکتینگ

شرکت‌های مارکتینگ می‌توانند جنبه‌های مختلف تولید محتوا از قبیل رپورتاژ آگهی یا هر گونه کپشن نویسی و مقالات مختلف و حتی بازنویسی مطالب را نیز برای شما با تعرفه‌های بسیار مناسب و منطقی به انجام برسانند. محتوا نویسی برای شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام و اینستاگرام یکی از مواردی است که توسط نویسندگان این حوزه انجام می‌گیرد.  اغلب مطالبی که در زمینه تولید محتوا و به صورت حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد به شکل تالیفی یا ترجمه بوده که از نظر تعرفه و هزینه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. البته در اغلب موارد مطالب ارائه شده و محتوای تولید شده در زمینه‌های گوناگون تلفیقی از ترجمه و تالیف بوده که می‌تواند جامعیت و شمول متن را نیز افزایش دهد.

 

تولید محتوا یا پادشاه؟

حتما با این شعار معروف در حوزه مارکتینگ یا بازاریابی تولید محتوا آشنا هستید. در واقع در عصر استیلای متن به عنوان منبع قابل اتکا و به عنوان یک ابزار تجاری که مقاصد مدیران و منافع فرد و شرکت را تامین می‌کند جلوگیری از زیاده روی در برخی موارد می‌تواند اعتماد سازی را برای طرفین در پی داشته باشد. متن نباید صرفا حالت یونیک یا تبلیغی داشته باشد و مواردی را که خلاف واقع است در آن گنجانده یا به محصول و خدمات مورد نظر منتسب کرد. این کار هم نوشته را از حالت استنادی خارج می‌سازد و هم به تولید محتوا لطمات جدی وارد می‌سازد.

مشتری یا پادشاه ؟

از این منظر که تولید محتوا می‌تواند از همان لحظه نخست سفارش کاربر یا مشتری به عنوان یک محصول برشمرده شود قطعا لازم است تا ترجیحات مشتری از هر نظر در نظر گرفته شود. این کار موجب حفظ و تداوم فعالیت‌های آتی با مشتریان بوده و به مشتری محور بودن این شرکت‌ها  نیز اشاره دارد که در حوزه خدمات رسانی و بازاریابی محتوا به عنوان یک اصل انکار ناپذیر شناخته می‌شود. وظیفه کنترل و نظارت بر تولید محتوا و مطالب بر عهده کارشناسان مربوطه بوده و نویسنده موظف است در هر مرحله از کار که محتوای مورد نظر منطبق با خواسته‌ها و نیازهای مشتری نباشد متن ویرایش شده و یا جدیدی را جایگزین نموده و یا کار به سایر نویسندگان محول شود.

برای تولید محتوای حرفه‌ای رایا مارکتینگ را جدی بگیرید

یک شرکت تولید محتوا باید در بازاریابی محتوا خبره باشد

بازاریابی محتوا راهی عالی برای جلب نظر مردم در مورد محصولات، خدمات و شرکت شما است. همچنین راهی عالی برای جذب مشتریان است.

موارد زیر یک راهنمای جامع برای برنامه ریزی و اجرای استراتژی از رایان رابینسون، مشاور بازاریابی محتوا به متخصصان برتر جهان و استارتاپ‌های در حال رشد است. تقریباً هر کسب و کار کوچک و استارتاپی ارزش بازاریابی محتوا را درک می‌کند، فکر کردن در این مورد می‌تواند ترسناک باشد.

استراتژی بازاریابی محتوا یک نقشه راه است که نه تنها به شما می‌گوید که چه چیزی را ایجاد خواهید کرد، بلکه نحوه ایجاد، توزیع و در نهایت استفاده از آن برای جذب، حفظ و تبدیل خوانندگان و بینندگان به مشتری را نیز به شما می‌گوید. هر بخشی از بازاریابی محتوای شما دارای تفاوت‌های ظریف و جزئیات خاص خود است که نباید آنها را از دست بدهید. بنابراین، بیایید هر قسمت از فرایند را بررسی کنیم و برای بررسی عمیق‌تر، نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا را بررسی کنیم.

1. هدف بازاریابی محتوایی خود را مشخص کنید

تمام بازاریابی محتوا با یک هدف شروع می شود. پرفروش‌ترین نویسنده، بازاریاب و کارآفرین ثث گودین اهمیت درک هدف را در اوایل کار توضیح می‌دهد:

“شما این آزادی را دارید که این انتخابها را در ابتدا هنگامی که رایگان ، سریع و آسان هستند انجام دهید. نه بعدا وقتی که به دیگران و خودتان تعهد دادهاید.”

درک اولیه هدف شما در هنگام تدوین استراتژی بازاریابی محتوا سایر تصمیمات مهم را جهت دهی می کند. مانند:

ما چه محتوایی تولید می‌کنیم؟ و قرار است محتوای خود را در کجا منتشر کنیم؟ همانطور که گودین توضیح می‌دهد، استراتژی شما مانند ساختن کشتی است. قبل از اینکه بتوانید تخته‌های چوبی را با هم میخ کنید، باید بدانید کجا حرکت میکند. همانطور که گودین تأکید می‌کند، “تطبیق آنچه که می‌سازید با جایی که قرار است آن را قرار دهید مهم‌تر از چیزی است که در وهله اول می‌سازید. به همین دلیل ما باید با درک اینکه این برای چیست، شروع به کار کنیم

این یک تحقیق دقیق نیست، اما هرچه بیشتر آن را اجرا کنید، یعنی مجموعه‌ای از محتوا بسازید و آن را تبلیغ کنید، بیشتر خواهید دید که بازده اصلی بازاریابی محتوای شما چقدر است و می‌توانید تغییرات را انجام دهید و آزمایش را پیش ببرید.

2. تحقیق کنید و مخاطبان خود را بشناسید

هنگامی که ارتباط روشنی با دلیل تولید محتوا برقرار کردید، قدم بعدی در ایجاد بازاریابی محتوایی این است که بفهمید دقیقاً چه کسی محتوایی را که ایجاد می‌کنید می‌بیند، می‌شنود یا تماشا می‌کند. بهترین استراتژی بازاریابی محتوا به گونه‌ای طراحی شده‌است که به مهم‌ترین سوالات مخاطبان شما پاسخ داده شود با این حال، تنها راهی که محتوای شما آنقدر با افراد ارتباط برقرار می‌کند که آنها را به اشتراک بگذارند و به شما در رسیدن به اهداف خود کمک می‌کند این است که مستقیماً با آنها صحبت کنید. شما باید همدلی و درک وضعیت آنها را داشته باشید. به سن، جنسیت، محل، عنوان شغل و غیره فکر کنید. برای مثال، ممکن است بگویید که می‌خواهید محتوای شما برای افراد 30 تا 45 ساله یا 20 ساله ی متقاضی کار در خارج از دانشگاه باشد.

 

3. محتوای فعلی خود را به روز کنید

 

هرگز زمان بدی برای ارزیابی مجدد بازاریابی محتوایی و تغییر عملکرد در صورت عدم کارکردن وجود ندارد. اگر مدت کوتاهی در حال نوشتن یا تولید انواع دیگر محتوا بوده‌اید، اکنون زمان مناسبی است که محتوای منتشر شده خود را به سبک رویکرد بازاریابی محتوا جدید خود بیاورید. برای انجام این کار، باید دقیقاً بدانید که چه نوع “نوع” محتوا را تولید خواهید کرد. اگر قبلاً محتوایی را منتشر کرده‌اید، آن را مرور کنید و ببینید آیا در جهت بازاریابی محتوای جدید شما قرار می‌گیرد یا خیر. آیا با مخاطبان شما صحبت می‌کند و در جهت اهداف شما کار می‌کند؟ اگر نه، آیا می‌توانید آن را به روز کنید یا تغییر دهید یا باید آن را به طور کلی حذف کنید؟

4. شروع به ساختن لیست ایمیل کنید

ایمیل به شما امکان می‌دهد مستقیماً با مشترکان خود ارتباط برقرار کنید. ایجاد لیست، راهی عالی برای تقویت محتوایی است که ایجاد می‌کنید.

 

نحوه راه اندازی شرکت تولید محتوا

راه اندازی یک شرکت تولید محتوا می‌تواند یک کار دلهره آور باشد، اما اگر مراحل درست را دنبال کنید، می‌توانید شرکت خود را برای موفقیت آماده کنید.

روند اصلی شرکت خود را تعیین کنید

قصد دارید در چه نوع محتوایی تولید کنید؟ بسیار مهم است که هویت برند شرکت خود را محدود کنید تا هنگام انتخاب پروژه‌ها برای تولی محتوا، دچار سردرگمی نشوید.

نام شرکت را انتخاب کنید

نامی را انتخاب کنید که نشان دهنده هویت شرکت شما باشد، به یاد ماندنی باشد و معنی دار باشد. هنگامی که نام کامل را انتخاب کردید، مطمئن شوید که قبلاً انتخاب نشده‌است و سپس برای لوگو تجاری درخواست دهید.

طرح کسب و کار تهیه کنید

یک طرح کسب و کار جامع کلید یک شرکت تولید محتوای موفق است. کار کوچک را شروع کنید و از طرح کسب و کاری استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد به تدریج از یک واحد تجاری کوچک به یک واحد بزرگ تبدیل شوید. به طور خاص، برای هزینه‌های خود برنامه ریزی کنید. سپس، به این فکر کنید که بعد از یک سال به کجا می‌خواهید برسید. فکر می‌کنید در پنج سال آینده چه فرصت‌های تجاری را بدست می‌آورید؟ بین اهداف جاه طلبانه و دست یافتنی تعادل ایجاد کنید.

به دنبال بودجه باشید

برای رشد یک شرکت تولید محتوا به پول نیاز دارید. مگر اینکه به طور مستقل ثروتمند باشید، احتمالاً مجبور خواهید بود از تجارت خود برای تأمین وام مشاغل کوچک استفاده کنید یا با سرمایه گذاران تماس بگیرید (چه از طریق تأمین سرمایه جمعی و چه از طریق ارتباطات شخصی). مطمئن شوید که ریسک شما آنقدر زیاد نیست که در صورت پیش نرفتن، خطر ضرر مالی را داشته باشید.

یک تیم کاربلد تشکیل دهید

ایده‌های عالی از تیم‌هایی با اعضای مختلف سرچشمه می‌گیرند، بنابراین باید به دنبال کارمندان نمونه باشید تا به ایده‌های شما کمک کنند. شما باید چهار موقعیت را برای تیم اجرایی خود استخدام کنید: یک مدیر توسعه (که تصمیم می‌گیرد چه اسکریپتی تولید کند و تیم خلاق را هدایت می‌کند)، یک مدیر تولید (که مسئول بودجه بندی و فرایند تولید فیزیکی است)، یک سرپرست پس از تولید (که بر روند ویرایش نظارت می‌کند) و رئیس توزیع (که مسئول بازاریابی و فروش محتوای شما است).

حسابدار استخدام کنید

حقوق و دستمزد کارمندان یک کار پیچیده است، بنابراین برای رسیدگی به حسابداری شرکت خود به یک حسابدار رسمی مجرب آموزش دیده در زمینه تامین مالی نیاز دارید.

در رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشید

اطلاعات تماس شما و نمونه کارهای خود را به اشتراک بگذارید. حضور در رسانه‌های اجتماعی نیز مهم است، اما تا زمانی که شرکت شما به طور مداوم محتوای خود را گسترش ندهد، ممکن است نیازی به استخدام شخص خاصی برای اداره صفحات اجتماعی شما نباشد.

نکات تولید محتوا

اجرای موثر فرآیندها به شما کمک می‌‎کند تا اهداف، نقش‌ها و وظایف کارمند خود را با بهینه سازی محتوای جدید و موجود مشخص کنید. یک گردش کاری پر رونق نه تنها باعث رونق کسب و کار شما نمی‌شود، بلکه می‌تواند با توجه به راهنمایی صحیح، فضایی از انعطاف پذیری، پشتیبانی و پتانسیل تغذیه در محل کار ایجاد کند. علاوه بر آن، جریان‌های کاری محتوا تضمین می‌کند که یک استاندارد متخصص سازمان، کارایی و استراتژی توسط کل تیم شما بر اساس یک پایه ثابت و بی‌عیب رعایت می‌شود و اعتماد مصرف‌کننده و هویت برند را بهبود می‌بخشد. این باعث رشد، سرنخ و فروش می‌شود.

یا به هر حال این ایده است. بسیاری از متغیرها می‌توانند به شکست در جریان کار کمک کنند، و به ندرت تنها یک پاسخ برای اینکه چرا فرآیند عالی روی کاغذ شما شکست خورده وجود دارد. جزر و مد تغییر کارمندان، نیازهای تجاری و اهداف کلی می‌تواند هر فرآیندی را از بین ببرد. با این حال، عدم ثبات و یک پایه محکم می‌تواند منجر به ضعف ساختاری شود. یک گردش کار تولید محتوا تأثیر بسیاری بر موفقیت بالقوه محتوای شما خواهد داشت، به طوری که بسیاری از بازاریابان برای تولید فروش خود به عملکرد SEO نسبت به PPC اعتماد دارند. اما محتوا فقط مربوط به پست‌های وبلاگ و رسانه‌های اجتماعی نیست. یک جریان کاری محتوای موثر می‌تواند در تمام زمینه‌های کسب و کار شما گسترش یابد.

بسیاری از متغیرها می‌توانند به شکست در جریان کار کمک کنند، و به ندرت تنها یک پاسخ برای اینکه چرا فرآیند عالی روی کاغذ شما شکست خورده وجود دارد. جزر و مد تغییر کارکنان، نیازهای تجاری و اهداف کلی می تواند هر فرآیندی را از بین ببرد. با این حال، عدم ثبات و یک پایه محکم می‌تواند منجر به ضعف ساختاری شود. ما چند نکته برتر خود را برای ایجاد یک گردش کار تولید محتوا موثر برای رشد کسب و کار شما جمع آوری کرده‌ایم.

اهداف خود را تعیین کنید

محتوای عالی و علاوه بر آن محتوایی که به کسب و کار شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسد، نیاز به جستجوی زیادی دارد. قبل از اینکه تولید محتوا اتفاق بیفتد، یک کسب‌وکار باید ابتدا دلیل ایجاد این محتوا و نتایجی که به آن امیدوار است را مشخص کند. اهداف باید مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان باشند:

– خاص: همه چیز به جزئیات مربوط می‌شود. از اطلاعات خاص کافی استفاده کنید تا دقیقاً آنچه را که می‌خواهید انجام دهید بیان کنید و هر مرحله را که برای رسیدن به آن لازم است به طور کامل ترسیم کنید.

– قابل اندازه گیری: شاخص‌های کلیدی عملکرد را ترسیم کنید که از ابتدا تا انتها اندازه گیری می‌شوند.

– قابل دستیابی: اطمینان حاصل کنید که منابعی را برای دستیابی به اهداف محتوای خود به راحتی در دسترس دارید.

– مرتبط: محتوا در تمام اشکال فوق‌العاده‌اش باید با اهداف و اهداف بازاریابی بزرگ‌تر شما مرتبط باشد و از آن پشتیبانی کند.

– محدود به زمان: مدت زمان لازم برای اجرای هر هدف خاص را مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که ضرب‌الاجل‌های مشخصی دارند.

از نرم افزارهای تلفیقی استفاده کنید

دلایل مختلفی برای ادغام نرم افزار شما وجود دارد. رویکردهای منسوخ شده برای مستندسازی و مدیریت فرآیند می‌توانند از هم گسیخته، متفاوت، ناسازگار و قابل تفسیر شخصی باشند دقیقاً برعکس سازگاری. یک سیستم نرم‌افزاری پیچیده و یکپارچه به شما کمک می‌کند همه چیزهایی را که نمی‌توانید بطور منطقی به صورت دستی دنبال کنید، همه در یک مکان پیگیری کنید. این به شما کمک می‌کند تا مطابقت با استانداردهای رویه‌ای را به وضوح حفظ کنید و به ایجاد اعتماد و اطمینان در برند خود کمک کنید.

تکامل از طریق تکرار

البته نگاه انتقادی مداوم به هر کاری که با کسب و کار شما انجام می‌شود، استاندارد است. اما این انتقاد باید به جای توقف در سطح، به درونی‌ترین عملکرد فرآیندهای شما بسط یابد. گردش‌های کاری تولید محتوا، و همه جریان‌های کاری، باید به‌عنوان موجودیت‌های زنده، در حال توسعه و تغییر در نظر گرفته شوند. فرآیندها باید بتوانند در مواقع لزوم تغییر کنند، و بهترین راه برای انجام این کار تکرار، تکرار، تکرار است. تکرار مستمر را نه به عنوان یک کار، بلکه یک طرز فکر و در عین حال سالم در نظر بگیرید. تغییر برای یک گردش کار تولید محتوای سالم که می‌تواند در کنار تیم شما و استراتژی‌های تعامل شما تکامل یابد، بسیار مهم است.

انعطاف پذیر باشید

به یاد داشته باشید، یک جریان کاری فرآیند محتوا هرگز به اندازه تیم رویایی که در اختیار دارید، زیرک نخواهد بود. یک فرآیند باید امکان نوآوری، تعدیل معقول و تغییر نگرش‌ها و شرایط را فراهم کند. اما فراتر از این، فرآیند شما باید این واقعیت را در نظر بگیرد که افراد زنده واقعی آن را اجرا می‌کنند و افراد پویا هستند. اگر گردش کار تولید محتوای شما این شرایط تغییر طبیعی و اجتناب ناپذیر را در نظر نگیرد، بر تیمی که قرار است از آن پشتیبانی کند تأثیر خواهد گذاشت. یک فرآیند غیرقابل انعطاف می‌تواند توانایی تیم شما را برای انجام یک کار عالی خفه کند و می‌تواند منجر به عقب‌نشینی آن‌ها و کسب‌وکار شود.

الگوسازی

خواه یک وبلاگ، ایمیل، پست رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات باشد، یک الگو می‌تواند با عدم شروع از ابتدا در وقت ارزشمند کارمندان شما صرفه جویی کند. داشتن ایده‌ای از آنچه قبل از شروع کار کار می‌کند می‌تواند به کارکنان کمک کند تا احساس قدرت و حمایت کنند. این می‌تواند به آنها کمک کند تا ارتباط بهتری برقرار کنند، وضوح تماس اول را افزایش دهند، اعتماد مصرف کننده را مستحکم کنند، و مجموعه‌ای از مزایای بیشتر در تعاملات کارکنان و مشتری به ارمغان بیاورند.

از ابزارهای اتوماسیون، تست و یادآوری نرم افزار استفاده کنید

نرم افزار شما می‌تواند از طرق مختلف به ساده سازی جریان کار محتوای شما کمک کند، اما آیا شما دامنه کامل این توانایی‌ها را تجربه می‌کنید؟ با حذف نیاز به مداخله دستی در طول وظایف قابل پیش بینی، اضافی و تکراری، تیم شما می‌تواند بر اهداف تجاری بزرگتر تمرکز کند. نرم افزار تست روتین می‌تواند به محتوای شما کمک کند. به عنوان مثال، آزمایش موبایل با استفاده از نرم افزار برای ردیابی مواردی مانند عملکرد و قابلیت استفاده، می‌تواند به شما در درک کامل نیازهای محتوای برنامه کمک کند.

نتایج خود را اندازه گیری کنید

اگر برنامه ریزی دقیقی برای ارزیابی دقیق انجام تمام کارهایی که انتظار داشتید انجام نمی‌دهید، ایجاد یک گردش کار تولید محتوا فایده‌ای ندارد. آیا کسب و کار شما با بازگشت سرمایه برنامه ریزی شده مطابقت داشت؟ آیا کمپین شما به مخاطبان هدف خود رسید؟ آیا استراتژی سئوی شما منجر به جذب موثر می‌شود؟ گزارش‌های تجزیه و تحلیل به شما دیدگاه خودی را از آنچه که کار می‌کند و چه چیزی نیست، از نظر محتوای شما ارائه می‌دهد. اما همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بفهمید چرا و کجا جریان کار فعلی تولید محتوای شما ممکن است کمبود داشته باشد.

سخن آخر

محتوا همیشه یک جنبه در حال تکامل و در حال توسعه از رشد کسب و کار شما خواهد بود و گردش کار باید منعکس کننده آن باشد. اگر قصد داشته‌باشید تولید محتوا انجام دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت رایا مارکتینگ را انتخاب کنید تا سفارش خود را با حفظ کیفیت و رعایت اصول سئو تحویل بگیرید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.