کارت ویزیت همچنان هم از مهمترین ابزارهای بازاریابی است و طراحی کارت ویزیت حرفهای برای موفقیت شما در کسب و کارتان ضروری به نظر میرسد. اندازهی کوچک کارتهای ویزیت امکان حمل و نقل آسانی را برای شما ایجاد کرده تا در موقعیتهای مختلفی که قرار میگیرید به راحتی کارت ویزیت خود را بتوانید به اشتراک بگذارید. همچنین این اندازه کارت ویزیت به مشتریان شما هم این امکان را میدهد که به راحتی آنها را در کیف پول، کشوی میز و یا مکانهای دیگری نگهداری کنند و به هنگام نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. کارت ویزیت شما نماینده کوچکی از کسب و کار شماست و باید کمک کند تا کاملاٌ حرفهای به نظر بیایید. بنابراین بسیار مهم است که به سرعت اقدام به طراحی کارت ویزیت خشکبار کنید.
با نشان تجاری درست طراحی کارت ویزیت خشکبار را شروع کنید:
آیا شما هنگامی که نشان تجاری خود را طراحی میکردید فکر میکردید که ممکن است کوچک کردن اندازهی آن روزی برای شما ضروری باشد؟ نشان تجاری شما باید در طراحی کارت ویزیت خشکبارتان استفاده شود، اما با توجه به اندازهی کارت ویزیت فضای زیادی در اختیار شما نیست که نشان تجاری خود را قرار دهید. اگر نشان تجاری شما پیچیده است یا کلمات زیادی را شامل میشود، در صورت کوچک کردن آن در طراحی کارت ویزیت خشکبار شما جزئیات آن به خوبی قابل تشخیص نخواهد بود. اگر نشان تجاری پیچیدهای دارید که فقط در وبسایتها و تابلوی شما خوب به نظر میرسد و در طراحی کارت ویزیت خشکبار یا در سربرگها و لوازم التحریر و محصولات تبلیغاتی دیگر شما خوب نیست، به جایگزینی آن یا ایجاد یک نشان تجاری مرتبط فکر کنید.
چه مواردی را باید در طراحی کارت ویزیت خشکبار خود بگنجانید ؟
توجه کنید که باید حتماٌ موارد ضروری را در طراحی کارت ویزیت خشکبار خود وارد کنید. کارت ویزیت خشکبار شما اندازهی کوچکی دارد، بنابراین باید اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت استفاده شود.
پیشنهاد میکنیم بخوانید: کارهایی که می توانید در طراحی کارت ویزیت عسل فروشی انجام دهید تا مورد توجه واقع شوید
میتوان موارد زیر را به ترتیب اهمیت در طراحی کارت ویزیت خشکبار استفاده کرد:
- نشان تجاری شما
- نام تجاری شما
- عنوان شما
- اطلاعات تماس (آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل و …)
- آدرس وبسایت
- شعار شما یا ارائهی
- سایر مواردی که شما انجام میدهید
از یک قلم خوب در طراحی کارت ویزیت خشکبار استفاده کنید:
معمولاٌ استفاده از فونتها و قلمهای ساده و تجاری برای طراحی کارت ویزیت مشاغل مختلف بهترین عملکرد را دارند. شما میتوانید از قلمهای متداول در طراحی کارت ویزیت خشکبار خود استفاده کنید. سعی کنید از خلاقیت بیش از حد با انتخاب قلم خاص و یا استفاده بیش از یک یا دو قلم متفاوت در طراحی کارت ویزیت خود بپرهیزید. یک کارت ویزیت با طراحی حرفهای، هم باید خوانا باشد و هم ظاهر حرفهای و جذاب داشته باشد.
فضای سفید خوبی را در کارت ویزیت بگذارید:
شما هنگامی که به یک کارت ویزیت دارای فضای سفید نگاه میکنید لذت بیشتری میبرید چرا که این فضای خالی موجود در طراحی کارت ویزیت خشکبار شما اجازه میدهد تا سایر عناصر طراحی برای بیننده آن برجسته شوند. هرچه شما بیشتر کارت ویزیت خود را شلوغ و پر از المانهای طراحی کنید، خواندن آن دشوارتر خواهد بود و بنابراین احتمال توجه کم و خوانده نشدن آن توسط مشتری شما بسیار بیشتر است.
از رنگهای مناسب در طراحی کارت ویزیت خشکبار استفاده کنید:
رنگهای روشن در طراحی کارت ویزیت خشکبار میتوانند آن را جذاب جلوه دهند، البته رنگهای روشن اگر به درستی طراحی نشده باشند، خوانایی کارت ویزیت شما را با مشکل مواجه میکند. خواندن کارت ویزیت با حاشیه قرمز و متن گسترده روی زمینهی سیاه ممکن است مشکلات زیادی را ایجاد کند. به همین ترتیب، کارتی که دارای حاشیه بنفش و زمینهی سفید باشد و برخی از قسمتهای متن با رنگ بنفش و برخی دیگر با رنگ سیاه چاپ شده باشند، میتواند غیرمتمرکز و غیر حرفهای به نظر برسد. رنگ مناسب در خوانایی کارت ویزیت خشکبار شما بسیار موثر است، برای مثال اگر مشتری شما نتواند شماره تلفن کارت ویزیت شما را به راحتی بخواند، ممکن است فقط به وب برود و کاری که شما انجام میدهید را جستجو کرده و سپس رقیبی را پیدا کند و با او تماس بگیرد. شما باید از رنگ مناسب در طراحی حرفهای کارت ویزیت خشکبار استفاده کنید.
حتماٌ پشت کارت ویزیت خشکبار خود را هم طراحی کنید:
طراحی جلوی کارت ویزیت خشکبار شما به این منظور است که به مشتریان خود بگویید که شما که هستید، چه کاری انجام میدهید و چطور میتوان با شما تماس گرفت. بسیاری از کارتهای ویزیتی که به افراد داده میشوند دور انداخته شده و مشتریان آنها را نگه نمیدارند. شما باید دلیلی به مشتری خود بدهید تا کارت ویزیت خشکبار شما را نگه دارد. با طراحی مناسب پشت کارت ویزیت شما میتوانید تاثیر خوبی بر روی مشتریان خود بگذارید. هدف این است که با طراحی حرفهای پشت کارت ویزیت خود به مشتریان بالقوه دلیلی بدهید تا کارت شما را به جای دور انداختن نگه دارند.
با توجه به تمامی موارد گفته شده میتوان گفت طراحی کارت ویزیت خشکبار اقدامی مهم و اساسی در برنامه های تبلیغاتی شماست. توجه داشته باشید که طراحی کارت ویزیت شما باید حرفهای و اصولی باشد بنابراین میتوانید با یک طراح حرفهای مشورت کنید. همچنین شما میتوانید از خدمات خوب رایا مارکتینگ برای طراحی حرفهای کارت ویزیت خشکبار خود استفاده کنید. طراحان مجرب رایا مارکتینگ کارت ویزیتی حرفهای و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.
سوالات متداول:
چگونه میتوان کارت ویزیتی حرفهای و با ظاهری زیبا داشت؟
نشان تجاری مناسبی باید در طراحی کارت ویزیت خشکبار خود استفاده کنید و موارد ضروری را در کارت خود بگنجانید، قلم مناسب را انتخاب کنید، فضای خالی در طراحی خود بگذارید و رنگ مناسبی را انتخاب کنید و حتماٌ برای طراحی پشت کارت ویزیت خشکبار خود تصمیم خوبی بگیرید.
چه مواردی ضروری است و باید در طراحی کارت ویزیت خشکبار قرار گیرد؟
میتوان موارد زیر را به ترتیب اهمیت در طراحی کارت ویزیت خشکبار استفاده کرد:
- نشان تجاری شما
- نام تجاری شما
- عنوان شما
- اطلاعات تماس (آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل و …)
- آدرس وبسایت
- شعار شما یا ارائهی سایر مواردی که شما انجام میدهید
آیا رایا مارکتینگ در زمینه طراحی کارت ویزیت خشکبار خدماتی را ارائه میدهد؟
بله، با مراجعه به وبسایت وبتو به نشانی www.webto.co
و ثبتنام میتوانید برای طراحی انواع مختلف کارتهای ویزیت از جمله طراحی کارت ویزیت خشکبار ثبت سفارش کرده و از طراحی حرفهای طراحان مجرب رایا مارکتینگ لذت ببرید.