جدا کردن حساب های اینستاگرامی واقعی از جعلی اهمیت حیاتی دارد.
بله، خیلی ها آنجا هستند که فالوئرهای جعلی می خرند تا صفحه شان را بزرگتر جلوه دهند و راه رشد را میان بر بزنند.
قبل از ورود به مشارکت شات اوت از S4S، پیوستن به گروه شات اوت یا سرمایه گذاری برای شات اوتهای پولی، باید کاملا محتاط باشید.
این کار، تحقیقاتی لازم دارد که باید به بعضی از معیارهای کلیدی برای آن تکیه کنید.
((یکی از ابزارهای رایگانی که باید به کار ببرید SocialBlade.com است.))
به شنیدن این اسم عادت کنید چون موقع خرید شات اوت ها، بهترین دوست تان خواهد بود.
کاری که این ابزار انجام می دهد این است که به حساب های اینستاگرام وصل می شود و آمار واقعی شان را بررسی می کند.
شما همه جور جزییات را در مورد پایه فالوئری آن حساب و رشدش در دوره ی زمانی بلندتر به دست خواهید آورد.
اگر به قسمت «Detailed Stats (آمار دقیق) بروید، می توانید رشد روزانه فالوئرهایش را در ۳۰ روز گذشته ببینید.
این ابزار با به روزشدن های سامتی، کمک تان می کند تا چشم انداز زمان واقعی جایگاه صفحه تان را موازی با جایگاه صفحه فرد تاثیر گذار در اینستاگرام به دست آورید.
ابزارهایی مثل SocialBlade.com و FollowerCheck.co به صورت آنلاین موجود هستند و به شما امکان دیدن عمقی
داده های مربوط به تقریبا همه صفحه های اینستاگرام را می دهند و بهترین بخش این است که کاملا مجانی هستند.
قبل از خریدشات اوت، چند نکته را باید در نظر داشته باشید.
فهرست مطالب
- ۶ نکته قبل از خرید تبلیغات اینستاگرامی
- ا. میانگین فعالیت «لایک»
- ۲٫تبلیغات بیش از حد
- ۳٫ رشد مجاز سطح فالوئری در سی روز گذشته
- ۴٫ شبکه ها یا گروه های آگهی
- ۵٫ صاحبان چند صفحه
- ۶٫ میزان فعالیت
- به روزرسانی
۶ نکته قبل از خرید تبلیغات اینستاگرامی
ا. میانگین فعالیت «لایک»
((تعداد میانگین لایکها در ده پست آخر تقسیم بر تعداد کل فالوئرها.))
اگر صفحه اینستاگرام بیش از یک میلیون فالوئر داشته باشد، عددی که دنبالش هستید یک و نیم تا دو درصد است.
برای صفحه هایی که کمتر از یک میلیون فالوئر دارند، این درصد باید بالاتر باشد: سه تا هفت درصد.
هر رقمی کم تر از این درصد نامطلوب است، برای بهترین نتایج، از سه عکس اولی که می بینید بگذرید و از ده عکس بعد از آن استفاده کنید.
همه تبلیغات و آگهی ها را رها کنید و سراغ عکس بعدی بروید.
پست های جدید تر احتمالا سطح معمول تعامل را نشان نمی دهند؛ چون تازه پست شده اند.
نظرها به خاطر تغییرات دائمی در الگوریتم اینستاگرام و تعداد بالای گروه های «لایک و کامنت» موجود در اینستاگرام، قابل اعتماد نیستند.
با این حال، اگر نظرات را بررسی کنید و نظرهای خالصی را ببینید که واقعا با پست تعامل هستند، این همیشه نشانه خوبی است.
۲٫تبلیغات بیش از حد
اگر آگهی های زیادی را در صفحه افراد تاثیر گذار در اینستاگرام می بینید، از آنها دوری کنید.
این تاثیر منفی روی برند شما دارد و احتمالا تاثیر تبلیغ یا شات اوت را کم می کند.
۳٫ رشد مجاز سطح فالوئری در سی روز گذشته
قبل از خرید هر شات اوت یا تبلیغی، اول باید صفحه را در SocialBlade.com چک کنید.
بدون بررسی کامل صفحه ها هیچ وقت برای کسی پول نفرستید.
هر چه روی این نکته تاکید کنم، باز هم کم است تعداد افرادی که پول شان را برای شاث اوت های اینستاگرام هدر می دهند، آن قدر زیاد است که باور کردنی نیست.
وقتی صفحه ای را در SocialBlade چک می کنید، باید رشد دائمی و باثبات روزانه شان را ببینید.
اگر هزاران فالوئر جدید را می بینید که در یک روز تقریبا هیج رشدی ندارند یا حتی روز بعد، رشد منفی دارند، حذر کنید.
این پرچم ترمز اخطار است.
این یکی از نشانه های مطمئنی است که آنها صفحه شان را با خرید قالور به شکل ناکارآمدی رشد می دهند.
در ضمن، مراقب صفحه هایی باشید که ثابت مانده اند.
این نشانی متوقف ماندن اجرای استراتژی هایی است که در اول کار موفقیت آمیز بوده اند.
این نشان می دهد آنها دیگر نمی توانند رشد کنند و به احتمال زیاد، ارتباط قبلی خود را با فالوئرهایشان از دست داده اند.
به همین خاطر، به شدت توصیه می کنم از خرید حساب و فالور از افراد دیگر در اینستاگرام پرهیز کنید.
۴٫ شبکه ها یا گروه های آگهی
آنها افرادی هستند که با شما تماس خواهند گرفت و قول می دهند که تبلیغ شما به میلیون ها فالوئر خواهد رسید.
آنها خیلی ساده فراموش می کنند به شما بگویند این میلیون هافالوئر از چند گروه کوچکتر (هر کدام با صدهزار فالوئر یا کمتر) تشکیل می شوند و همیشه به هم شات اوت می دهند.
بنابراین، در واقع در مقابل دقیقا همان فالوئرهای هر صفحه از اینستاگرام قرار می گیرید.
اینها زیر پرچم قرمز دوم قرار می گیرند و در نهایت، شما پول بیشتری برای همان گروه یکسان از فالوئرها خواهید پرداخت.
۵٫ صاحبان چند صفحه
آنها شبیه به پرچم قرمز شماره چهار هستند؛ چون شات اوت ها را به همان صفحه ها می دهند که در نتیجه، همان فالوئرها از هر صفحه دیدن می کنند.
اگر تصمیم می گیرید با آنها کار کنید، فقط روی کار کردن با آن صفحه ای که بالاترین تعداد فالوئر را دارد، متمرکز شوید.
۶٫ میزان فعالیت
سه بست آخر را ببینید و تاریخ و زمان پست شدنش را کنترل کنید.
اگر این سه پست، قدیمی باشند (دو روز یا قبل تر)، این حساب اینستاگرام را می شود یک جورهایی غیرفعال دانست.
با این حال، اگر این سه پست همگی در دوره های بیست و چهار ساعته گذاشته شده باشند، نشانه فعالیت بالاست.
با این که تبلیغ در صفحه های اینستاگرامی که فقط هفته ای یک یا دو بار پست می گذارند، وسوسه کننده است؛ چون تعامل شان در پست آنها عموما بالاتر از صفحه هایی ست که پست های مکرر دارند؛ توصیه می کنم شما این کار را انجام ندهید.
من این استراتژی را آزمایش کرده ام و هیچوقت از صفحه هایی که دست کم سه بار در روز، پست نمی گذارند، نتیجه ی خوبی نگرفته ام.
به روزرسانی
اخیرا متوجه شده ام که بعضی از حساب های اینستاگرامی، حسابشان را خصوصی می کنند تا از ردگیری SocialBlade دور باشند.
آنها از این راه می توانند افراد را فریب دهند تا باور کنند فالوئرهای بیشتری نسبت به آنچه واقعا هست، دارند.
وقتی کسی حساب اینستاگرام را خصوصی می کند، SocialBlade ردگیری رشد آن را متوقف می کند (به همین خاطر است که هیچ وقت نباید حساب اینستاگرام تان را خصوصی کنید).
توصیه می کنم با صفحه هایی که در SocialBlade قابل ردگیری نیستند، مشارکت نکنید
وقتی فهرست تاثیر گذاران احتمالی تان برای مشارکت را محدود می کنید و آنها شش مرحله فهرست بالا را پشت سر گذاشته باشند، باید از صفحه های اینستاگرامی و کمک بخواهید و تبلیغات شات اوتی تان را تنظیم کنید.
با یک یا دو شریک شروع کنید و آزمایش تبلیغات تان به اجرا بگذارید.
نکات پایانی
اگر از تاثیرگذاران در اینستاگرام، شات اوت می خرید، مطمئن شوید فقط با یک پست تبلیغاتی شروع می کنید و سعی کنید تخفیف ازمایشی بگیرید.
قبل از این که بسته های بزرگ تر بخرید و مبالغ بیشتری سرمایه گذاری کنید، مخاطبانتان را محک بزنید.
مهم نیست از کدام استراتژی استفاده می کنید (از مشارکتهای شات اوت، شات اوت های پولی برای رشد یا از شات اوت های پولی برای کشیدن ترافیک به وب سایت یا قبف فروش)؛ هدف تان باید پیدا کردن چند فرد تاثیرگذار باشد که بتوانید به آنها اعتماد کنید و دائم از آنها برای تبلیغات استفاده کنید.
پنج یا شش شریک اصلی واقعا همه آن چیزی است که احتیاج دارید تا این سیستم به صورت خودکار جلو برود.
وقتی افراد تاثیر گذار، برندتان را تبلیغ کردند، جریان با ثبات فالوئرها را تجربه خواهید کرد که با محتوای شما تعامل می کنند و اگر وب سایت با قیف فروش داشته باشید، جریان مداومی از ترافیک را به دست خواهید آورد به مخاطبان هدف، ایمیل و فروش منتهی می شود.
زود، جامعه فالوئرهای خودتان را خواهید داشت که می توانید ارزشی را به آنها ارائه دهید و دائما برایشان تبلیغ کنید، بدون این که مجبور باشید به شراکت یا شات اوت پولی تکیه کنید.
این باید هدف نهایی شما در اینستاگرام باشد.