ملاک تعیین تعرفهی رپورتاژ آگهی چه چیزی است؟
زندگی امروزه به سرعت به سمت اینترنتی شدن پیش میرود در این صورت همهی کسب و کارها نیز باید بخش اینترنتی کار خود را راه اندازی نمایند بعد از راه اندازی کردن نیاز به معرفی کار خود به مخاطبینشان دارند برای این که بازدید بهتری رو دریافت کنند باید آگهی خود را رپورتاژ نمایید. اگر خودتان متخصص سئوکاری هستید نیاز نیست رپورتاژ آگهی خود را به کسی به دهید اما اگر با سئوکاری آشنایی ندارید سایتهای زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام میدهند.
هر سایتی بر اساس معیارها و سیاست های خود قیمت رپورتاژ آگهی میدهد و به این دلیل است که سازمان و یا نهاد خاصی بر روی آن نظارت ندارد تا همه ی سایت های تعرفه هایی مشخص داشته باشند امکان دارد تعرفه آگهی شما در یک سایت با همان آگهی در یک سایت دیگر تعرفهاش تفاوت زمین تا آسمان باشد.
بدهی است که هر سایتی که کاربران فراوان و بازدید بالا داشته باشد به دلیل معروفیت خود و تعامل بالای که کاربرانش با وی دارند تعرفه ی رپورتاژ آگهی بالاتری نسبت به دیگر سایت ها دارد. اگر در این مدل سایت ها یک رپورتاژ آگهی منتشر نمایید بازخورد بسیار خوبی برای شما خواهد داشت زیرا کاربران بسیاری محتوای شما رو میبینند ونظر می دهند.
قیمت خرید رپورتاژ
همان طور گفتیم به دلیل نبود نظارت و قوانین در ایران بر روی سایت ها هر سایتی بر اساس سیاست های خود به شما قیمت اعلام میکند. وجود این شرایط برای کسب و کار ها مشکلات زیادی را به همراه داشته و دارد . تعیین تعرفهی رپورتاژ آگهی از ملاک های واحدی پیروی نمیکند اما از نظر کارشناسان مهمترین ملاک تعیین قیمت خرید رپورتاژ برای کسب و کار ها کیفیت سایت مورد نظر است. سایت های اتوریتی دامنه و اتوریتی صفحه بهترین ملاک برای سنجش کیفیت و تعیین قیمت است.
برای خرید رپورتاژ آگهی چقدر باید هزینه کرد ؟ قیمت خرید رپورتاژ رابطه کاملا مستقیمی با سایت شما دارد و میزان رقابت کلمات کلیدی مورد نظر شما دارد. کسب و کارهایی که در اینترنت کار میکنند رقابت بسیار شدیدی با یک دیگر دارند و مجبور هستند از کلمات کلیدی پر رقابت استفاده کنند به همین دلیل ممکن است قیمت رپورتاژ اگهی شما بالاتر رود . البته ممکن است در مواردی شما هزینه بسیاری برای رپورتاژ اگهی خود بپردازید اما بازخورد خوبی نگیرد به این دلیل است که رپورتاژ آگهی شما بدون هدف مشخص و استراتژی انجام شده است.
برای اینکه شما عزیزان بیشتر متوجه بشوید نمونهای میآوریم :
برای مثال شما میخواهید رپورتاژ اگهی خود را به سایت رایا مارکتینگ بسپارید وارد سایت میشوید در ابتدا برای شما درباره ی رپورتاژ توضیح مختصری داده و برای شما پیشنهاداتی را ارائه داده مانند با توجه به افزایش دلار و کاهش شدید بهره ادوردز بهتر است که تقویت سئو با روش درج رپورتاژهای طبیعی است و هزینه های ادوردز خود را کاهش دهید. یک مقدار پایین تر ثبت سفارش را برای شما عزیزان گذاشته است در مرحلهی اول در سایت ثبت نام کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید در کم تر از چهار دقیقه مشاوره دریافت میکنید و هزینه رپورتاژ اگهی خود را دریافت میکنید .
یک مقدار پایین تر عوامل موثر در هزینه رپورتاژ را برای شما نوشته اند و در آخر هم منابع رپورتاژ را برای شما آورده است که هر کدام رتبه الکسا – رتبه آتوریتی – نمره اسپم – سن دامنه – و هزینه ی آن را برای شما عزیزان آورده است در عین حال در اخر نوشته است که تولید محتوای رپورتاژ رایگان است و همچین مشاوره رایگان هم برای رپورتاژ آگهی نیز دارند.
همراهان گرامی تمام مواردی که گفته شد مانند رتبه الکسا – رتبه اتوریتی – نمره اسپم – سن دامنه را به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد.
رتبه الکسا
محبوب ترین ابزار سئو سایت که کارآمد بودن سایت ها را نشان میدهد رتبه بندی الکسا است. ابزاری رایگان برای چک و بررسی سایت شما است. این ابزار برای متوجه شدن موفقیت سایت شما و بررسی و تحلیل سایت های رقبا بسیار کمک میکند لیست آماری نظیر رتبه جهانی – رتبه کشوری – تعداد بک لینک ها و لینک های ورودی و نمودار آمار رتبه جهانی و ترافیک جستجو و پیشرفت و یا افت را برای شما به نمایش میگذارد این ابزار برای وبمسترها و سئو کار ها بسیار مفید است برای استفاده از این ابزار دامنه یا URL سایت را وارد کرد کرده و بعد از ان جمله من ربات نیستم را نوشته و دکمه آنالیز را زده و نتایج گفته شده را دریافت نماید.
نکته مهم در استفاده از این ابزار این است که در نتایج نشان داده شده هر چه عدد پایین تر باشد به این معناست که جایگاه بهتری را کسب کردهاید.
رتبه الکسا نشان دهنده ی محبوبیت یک سایت است.این ابزار با استفاده از داده های سه ماه گذشته همه ی سایت ها و مقایسه کردن سایت ها با هم دیگر به شما رتبه میدهد. دو اصل بر روی رتبه الکسا تاثیر میگذارد 1- بازدیدکنندگان 2- بازدیدهای صفحه در سیستم الکسا تعداد بازدیدکنندگان به طور دقیق حساب میشود.
رتبه اتوریتی
پیج اتوریتی معیاری برای سنجش رتبه سایت شما است با توجه به معیار های مورد نظرش نمره از صفر تا صد میدهد.معیارهای پیج اتوریتی محتوا و بازدید و تعداد صفحاتی است که منتشر کردهاید و بر اساس این موارد به شما امتیاز می دهد.
دامین اتوریتی و پیج اتوریتی هر دو یکی هستند اما دامین اتوریتی بیشتر اهمیت دارد زیرا فقط اعتبار دامنه را اعلام میکند و در بیشتر مواقع نمره دامین اتوریتی از پیج اتوریتی بالا تر است. سایتی که اتوریتی بالاتری داشته باشد از نظر گوگل محبوب بیشتری دارد . افزایش نمره در اتوریتی تا 40 آسان و بعد از آن سخت است . نمرات بین 10 تا 30 عادی و 40 و 50 خوب و 50 به بالا عالی و فوق العاده است.
نمره اسپم
بیشتر سایت ها حداقل چند بک لینک ضعیف دارند اگر تعداد این بک لینک ها زیاد شود با پایین آمدن رتبه سایت و در آخر باعث غرق شدن سایت خواهد شد. سیستم اسپم بر اساس 17 پارامتر خود به بررسی سایت ها میپردازد. امتیازی که میدهد از 0 تا 17 است که هرچه عدد پایین تر باشد سایت ازکیفیت و بازخورد بهتری برخوردار است.
سن دامنه
سن دامنه نشان دهنده ی آن است که یک سایت در چه تاریخی ساخته شده است. هر چقدر سن یک سایت بالاتر باشد اعتبار بیشتری در گوگل پیدا خواهد کرد اگر سئویی قدرتمند نیز داشته باشد هر محتوایی که تولید کنید خیلی سریع رتبه خوبی در گوگل پیدا می نماید.
نتیجه گیری
تعیین تعرفه رپورتاژ اگهی در هر سایتی متفاوت است و سایت های رپورتاژ آگهی بر اساس معیار های خود قیمت رپورتاژ آگهی را اعلام میکنند. همان طور که گفتیم خرید رپورتاژ آگهی برای سایت شما اگر خودتان از سئو چیزی نمیدانید بسیار اهمیت دارد که برای معرفی سایت خود حتما این کار را انجام دهید. برای معرفی و بازدید سایت خود حتما رپورتاژ آگهی را انجام دهید برای آشنایی شما مثالی را برایتان آورده ایم و در آخر هم برایتان رتبه الکسا و رتبه اتوریتی و نمره اسپم و سن دامنه را توضیح دادیم و این که برای چی سایت های مختلف این کلمات را استفاده میکنند.
امیدواریم که این متن برای شما مفید بوده باشد.