رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال بهترین خبر برای اهالی ورزش به ویژه طرفداران ورزش فوتبال است؛ چراکه امکان تبلیغ کسب و کار و محصولات ورزشی خود را پیدا میکنند. رپورتاژ شیوه ی نوین و بسیار با بازدهی بالای تبلیغات میباشد که امروزه در جهان و ایران به کار گرفته میشود.
اگر مفهوم رپورتاژ برای شما مشخص نیست یا اطلاعات کافی از شیوه ی نگارش یک مقاله ی رپورتاژ و چگونگی نشر آن ندارید، ادامه ی این مطلب میتواند برای شما مفید باشد. رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال به طور ویژه برای فعالین حوزه ی ورزش مناسب میباشد که قصد دیده شدن و معرفی خود به خریداران را دارند.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ یا Advertorial یک محتوای متنی یا مقاله میباشد که به صورت غیر مستقیم و به صورت ارائه ی یک داستان خواننده را با خود همراه میکند و در لا به لا ی داستان، اقدام به تبلیغ و معرفی میکند. این روش تبلیغ به دلیل ارائه ی روایی مطالب اثر گذاری بالا تری دارد و مخاطب با اعتمادی که به رسانه ی منتشر کننده ی رپورتاژ دارد، به مطالعه ی مقاله میپردازد. پس در رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال سه نکته قابل تامل میباشد. اول اینکه قدرت این رسانه و اثر گذاری و میزان مخاطب آن تا چه حد میباشد. آیا تبلیغات به اندازه ی کافی دیده میشوند؟ دوم اینکه چه کسانی باید اقدام به بار گذاری رپورتاژ خود در پارس فوتبال کنند؟ چه فعالیت ها و شرکت های نیاز به دیده شدن توسط مخاطبین این سایت دارند؟ و نکته ی سوم آن که متن مقاله ی رپورتاژ را چه کسی بنویسد؟ تا چه اندازه نحوه ی نگارش در جذب مخاطب موثر است؟
تشخیص سخت بین یک مقاله ی معمولی که در یک سایت منتشر میشود و رپورتاژ باعث میشود که ناخود آگاه کاربر به آن اعتماد کند. رپورتاژ ها که در گذشته در مجله ها چاپ میشدند و امروزه در سایت ها هم بخش قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند در بین شرکت های بزرگ جهان هم طرفدار دارند. شبکه نتفلیکس، نایک و … از جمله ی این شرکت ها میباشند. اگر در سایت های خارجی به اطراف بعضی از مقالات و مطالب دقت کنید نام یک اسپانسر را میبینید که تبلیغ برای او انجام شده است. در سایت های داخلی هم که نگاهی بیندازید انواع و اقسام تبلیغات را در گوشه کنار سایت مشاهده میکنید.
رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال
رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال یک فرصت ایده آل برای جلو افتادن از رقبا میباشد.
کسانی که با فضای مجازی و تبلیغات دیجیتال آشنایی ندارند در دنیای وابسته به این تکنولوژی بازنده خواهند بود. فرض کنید بخواهید یک کفش ورزشی را برای فروش تبلیغ کنید. چند نفر را میشناسید که اهل ورزش باشند؟ آیا میتوانید در کنار پیاده رو بایستید و برای هر فرد تبلیغات را انجام بدهید؟ مسلما جواب منفی است. این کار نه تنها مقدار غیر قابل اندازه ای از انرژی شما را میگیرد بلکه بازده کمی خواهد داشت. شاید از هر 1000 نفر 100 نفر اهل ورزش باشند و یک نفر از آن ها هم قصد خرید کفش ورزشی داشته باشد. حال بیایید همین مثال را در رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال در نظر بگیریم. اولا شما کفش ورزشی را برای کسانی تبلیغ میکنید که اهل ورزش و پیگیری آن هستند. پس تمام بازدید کنندگان سایت مخاطبان مورد نظر شما میباشند. دوما این افراد یک تبلیغ متفاوت از کفش ورزشی شما خواهند دید و فقط توضیح کیفیت و مزایای خرید از شما گفته نمیشود. مثلا فرض کنید که ورزشکار مورد علاقه آن ها این کفش را تهیه کرده است. مطمئنا اثر آن از یک تبلیغ ساده بیشتر خواهد بود. احتمال موفقیت در این روش بیشتر نیست؟ بدون شک رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال را در گوشه ی ذهن خود در نظر گرفته اید.
چه کسانی رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال برایشان پر بازده تر است؟
مطمئنا رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال برای دسته مشخصی از افراد تاثیر بیشتری خواهد داشت. در همان مثال کفش ورزشی در نظر بگیرید که به جای کفش، فروش مبل را به مخاطبان ورزشی پیشنهاد دهید. قطعا احتمال موفقیت پایین می آید.
رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال هم به دلیل زمینه ی کاری این سایت مناسب یک سری فعالیت های خاص میباشد. هر چند که سایت پارس فوتبال در زمینه های متنوعی همچون فوتبال ملی، لیگ برتر، فوتبال جهان، منهای فوتبال، عکس و ویدئو، گیشه مطبوعات، ورزش و سرگرمی و … فعالیت میکند که طیف گسترده ای از مخاطبان را در بر میگیرد اما با این وجود رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال بیشتر برای فعالیت ها و شرکت هایی که در زمینه ی تجهیزات ورزشی، وسایل و ابزار سرگرمی، مواد غذایی و مکمل های ورزشی و … مناسب تر است.
از کجا بدانیم رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال مخاطب دارد؟
برای رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال لازم است بدانید که یک سایت چه شاخص هایی باید داشته باشد تا برای انتشار تبلیغات مناسب باشد. برای سنجش میزان کاربر و اعتبار یک سایت رتبه بندی و امتیاز دهی های جهانی وجود دارد گه میتواند معیار مناسبی برای اعتماد به یک سایت باشد. این پارامتر ها شامل رتبه ی الکسا، پیج اتوریتی و سن دامنه ی یک سایت میباشد. رتبه الکسا که توسط یک مرجع خارجی ارزیابی میشود نشان دهنده ی میزان مخاطب و کاربر یک سایت میباشد. این رتبه بندی که مستقیما روی هزینه رپورتاژ آگهی در آن سایت اثر گذار میباشد نشانگر میزان بازدید از تبلیغ انجام شده میباشد.
مسلما هر چه رتبه الکسا بهتر باشد بازدید بیشتر خواهد بود. سایت پارس فوتبال دارای رتبه 58 در میان سایت های داخلی میباشد که با توجه به تخصصی بودن زمینه ی کاری این سایت نشان دهنده ی میزان بالا ی مخاطب و جامعه ی هدف ورزشی میباشد. همچین رتبه ی جهانی این سایت 2259 است که یک صعود 1446 پله نشان دهنده ی عملکرد مثبت و خوب سایت پارس فوتبال در جذب مخاطب و ارائه ی محتوای خوب است که تبلیغات در آن را یک انتخاب هوشمندانه جلوه میدهد.
پیج اتوریتی از دیگر فاکتور های سنجش یک سایت است. پیج اتوریتی اعتبار یک سایت را در موتور های جست و جوی گوگل نشان میدهد. مهم ترین عامل در انجام خدمات سئو رتبه اتوریتی یک سایت است که بازه ی 0 تا 100 دارد. انجام تبلیغات رپورتاژ در سایت های معتبر یک امتیاز ویژه برای بالا آمدن سایت شما در جست و جوی گوگل است. رتبه ی اتوریتی پارس فوتبال 54 است که اعتبار این سایت را نشان میدهد. سن دامنه ی سایت پارس فوتبال 15 سال میباشد. کمتر رسانه ای را میتوانید پیدا کنید که از چنین تجربه و ثباتی برخوردار باشد. تمام این پارامتر ها در کنار هم موجب میشود تا رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال بیشتر از قبل بر پایه ی منطق و اطلاعات باشد.
وبتو ارائه دهنده ی خدمات رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال با حداقل هزینه
همانطور که میدانید هزینه ی انجام تبلیغات میتواند مشکل ساز باشد. به طوری که شکست در تبلیغات به شکست پروژه بیانجامد. تبلیغات یک شمشیر دو لبه است که میتواند کسب و کار شما را دگرگون سازد یا به زمین بزند. پس انتخاب با دقت بیشتری را نیاز دارد. شیوه ی انجام تبلیغات با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده میتواند متفاوت باشد اما اگر رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال را به عنوان روش تبلیغاتی خود در نظر گرفتید، مطمئنا به دنبال بهترین نوع آن با کمترین هزینه هستید. رایا مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم آورده است.
سایت رایا مارکتینگ که در انجام بازاریابی اینترنتی و تولید محتوای متنی و ویدئویی و کار های گرافیکی یک تیم حرفه ای متشکل از مجموعه افراد متخصص در سرتاسر ایران فراهم آورده است. برای انجام خدمات رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال شما نیاز به تیم نویسندگی مجرب خواهید داشت. نویسندگانی که تجربه ی انجام رپورتاژ را داشته باشند. رپورتاژ و مقالات بسیاری خوانده باشد، با ایجاد تیتر های جذاب آشنا باشد و بتواند شروع محکمی داشته باشد که مخاطب را به خواندن ادامه ی مطلب ترغیب کند. بتواند یک داستان ایجاد کند و به پیش ببرد به طوری که به مشکلات و چالش ها اشاره کند و راه حل را کسب و کار و کالا ی شما معرفی کند و بتواند پایانی خوش برای مقاله ایجاد کند. پس نویسندگی رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال کار ساده ای نیست و برای تاثیر گذاری مناسب باید به دست یک متخصص سپرده شود. رایا مارکتینگ اعلام میکند که خدمات رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال را برای کاربران خود انجام می دهد. سایت رایا مارکتینگ محتوا و متن رپورتاژ را به صورت کاملا رایگان برای مخاطبان خود انجام میدهد. این متن در اختیار کاربران قرار میگیرد و در صورت تایید متن توسط کاربر، هزینه رپورتاژ آگهی در رایا مارکتینگ با کمترین هزینه قابل انجام است و اگر کاربر از محتوای نوشته شده رضایت نداشته باشد رایا مارکتینگ اقدام به رفع نواقص موجود میکند و سپس اقدام به بار گذاری در سایت پارس فوتبال می کند. ترکیب و قرار گیری دو عامل قدرتمند یعنی رسانه ی پر مخاطب و پر بیننده و یک تولید کننده ی محتوای حرفه ای میتواند به نتیجه ی مطلوب برسد و رپورتاژ آگهی در پارس فوتبال توسط رایا مارکتینگ را بیش از پیش انتخابی هوشمندانه و برتر جلوه دهد.