مقالات آموزشی

بررسی مواردی برای ثبت رپرتاژ خبری

مفید بود؟

بخش زیادی از زندگی امروزه را فضای مجازی تشکیل می‌دهد. بیشتر مردم خرید‌های خودشان را از طریق سایت‌ها و پیج‌ها و … انجام می‌دهند کمتر از قبل برای فراهم کردن مایحتاج زندگی خود به بازار می‌روند به همین دلیل بیشتر کسب و کارها بخش اینترنتی فروش کالا و خدمات خودشان را فعال کرده‌اند اما فقط فعال کردن بخش اینترنتی جوابگو نیست برای فروش و برند سازی کالای خود نیاز به تبلیغات و جذب مشتری است.

راه‌های زیادی برای جذب مشتری و تبلیغات وجود دارد اما یکی از روش‌هایی که امروزه بسیار پر رونق است تبلیغات به روش خرید رپرتاژ خبری است. در این متن ما درباره‌ی رپورتاژ آگهی و چه زمانی سایت آماده است که این نوع روش تبلیغات را انجام دهد و چگونگی ثبت رپرتاژ خبری صحبت خواهیم کرد.

رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ مقاله‌ای است که به صورت بی‌طرفانه ای درباره‌ی محصول و یا برندی نوشته شده است و به صورت خبری برای مخاطب خوانده می‌شود تا ذهن او را درگیر محصول و برند مورد نظر نماید. این روش نوین است چند سال است که در ایران مورد استفاده قرار گرفته است به همین دلیل قوانین سخت گیرانه ای برای این روش وجود ندارد.

مزایای ثبت رپرتاژ خبری

رپورتاژ آگهی از چندین نظر از بقیه‌ی روش‌های تبلیغاتی بهتر است . رپورتاژ آگهی نسبت به بقیه‌ی روش‌های موجود هزینه‌ای مناسب‌تر و به صرفه‌تر برای مخاطب است. یکی دیگر از دلایل بهتر بودن این روش زمان انجام کار است نسبت به بقیه‌ی روش زمان کمتری را به خود اختصاص می‌دهد و در زمان کوتاهی آماده و منتشر می‌گردد. یک دلیل دیگر که برتر بودن این روش را نشان می‌دهد این است که در بیشتر سایت‌ها به صورت دائم باقی می‌ماند و همیشه برای شما مخاطب جذب می‌کند.

این روش تاثیر بسیاری بر روی سئو سایت شما دارد و باعث بهتر شدن سئو سایت شما می‌شود. این روش به دلیل این که بسیار دیده می‌شود و مخاطبان زیادی را می‌تواند جذب کند نسبت به بقیه‌ی روش‌ها عملکرد بالاتری را به خود اختصاص داده است.

چه زمانی سایت آماده  است ثبت رپرتاژ خبری انجام دهد

تصور کنید شما محصولی دارید و می‌خواهید آن را نشان مخاطبان دهید تا فروش بالاتری کسب کنید و یا می‌خواهید برند خود را به مخاطبان نشان داده و اعتماد و اعتبار کسب کنید برای این کار نیاز دارید که در عین حال که بخش فیزیکی شما کار می‌کند بخش اینترنتی ان را نیز فعال کنید همانطور که می‌داانید امروزه اکثریت مردم زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند و کم‌تر کسی را می‌توان پیدا نمود که با فضای مجازی و خرید کردن از آن اطلاع نداشته باشد. فضای مجازی بستری را فراهم کرده است که هم برای مخاطب و هم برای فروشنده خرید کردن و جذب مخاطب از سراسر دنیا راحت باشد .

زمانی که شما سایتی را ایجاد کردید برای محصولات خودتان قطعا در مرحله‌ی اول به مشتری‌هایی که از شما خرید می‌کردند اطلاع  می‌دهید که به راحتی می‌توانند به صورت آنلاین و بدون صرف وقت بسیار خرید خود را انجام دهند در مرحله‌ی بعد برای فروش بیشتر نیاز است که خودتان را به مخاطبینی که شما رو نمی‌شناسند معرفی کرده تا آن‌ها هم با محصولات شما آشنا شده و خریداری نمایند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: رپورتاژ آگهی ارزان را از کجا پیدا کنیم؟

برای تبلیغات می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده نمایید اما پیشنهاد ما به شما خرید رپرتاژ خبری است که در قسمت بالا برای شما خود این روش و مزایای عالی آن را توضیح دادیم. سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها ثبت رپرتاژ خبری انجام داد مانند سایت ویرلن و … در این سایت‌ها تمام اطلاعاتی را که نیاز است برای این که شما بدانید در سایتی که می‌خواهید رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید از نظر گوگل چه رتبه‌ی الکسایی و سن دامنه و … و هزینه‌ای که باید بپردازید چقدر است آورده شده تا شما به راحتی تصمیم بگرید در چه سایتی رپورتاژ آگهی خود را منتشر نمایید.

برای این که بازخورد بهتری از ثبت رپرتاژ خبری و منتشر کردن آن بگیرید رپورتاژ آگهی خود را در سایتی که در رابطه با موضوع محتوای نوشته شده شما باشد منتشر نمایید  در این صورت بازخورد بهتری دریافت می‌کنید زیرا مخاطبان آن سایتی که شما در آن رپورتاژ خود را منتشر می‌کنید مخاطبانی هستند که به آن موضوع علاقه دارند و به دنبال خرید آن محصول هستند در این صورت جذب تبلیغ شما شده و وارد سایت شما می‌شوند.

قیمت خرید رپورتاژ

رپورتاژ آگهی همان طور که گفتم روشی نوین در ایران است و به همین خاطر نظارت و قوانین سختگیرانه‌ای ندارد. این دلیل باعث ایجاد تفاوت در هزینه‌ی رپورتاژ آگهی است زیرا هر سایت بر اساس کیفیت و اعتباری که دارد قیمت رپورتاژ آگهی می‌دهد در این حالت این امکان وجود دارد که شما در یک سایت برای کاری که برای شما انجام می‌دهند هزینه ای را اعلام کنند و شما در یک سایت دیگر همان کار را به شما با هزینه‌ای متفاوت از سایت قبلی دریافت نمایید. در بعضی از سایت‌ها نیر در حالی که مشاوره به شما داده می‌شود زمانی که شما ثبت رپورتاژ خبری انجام می‌دهید محتوای رپورتاژ آگهی شما را نیز به صورت رایگان می نویسند مانند سایت رایا مارکتینگ که به صورت رایگان این کار را برای شما انجام می‌دهد.

نتیجه گیری

امروزه بیشتر مردم خرید‌های خودشان را اینترنتی انجام می‌دهند به همین منظور کسب و کارها برای فروش بیشتر و جمع کردن اعتبار برای خودشان وارد فضای مجازی شده‌اند. فضای مجازی بستری را فراهم کرده است که خریدار به راحتی تمام تنوع محصولی را که می‌خواهد خریداری نماید را ببیند و انتخاب کند و همچنین فضایی بزرگ برای فروشندگان ایجاد کرده است تا محصولات خودشان را به مخاطبان سراسر کشور و دنیا نشان داده و نسبت به قبل بیشترین فروش و اعتبار را کسب نمایند. فروشندگان برای این کار نیاز به معرفی خود به مخاطبان دارند.

تبلیغات روش‌های بسیار زیادی دارد اما روشی که امروزه بیشترین استفاده را دارد روش رپورتاژ آگهی است در متن بالا توضیح دادیم که این چه روشی است و مزایای که این روش را از بقیه‌ی روش‌ها متمایز می‌کند چه چیزهایی است. سایت شما زمانی آماده تبلیغ است که شما سایت خودتان را به مشتری های خود معرفی کرده و یک بازدید کمی داشته باشید تا زمانی که تبلیغ انجام دادید مخاطب وارد سایت شد از سایت شما مطمئن شود و اطمینان نماید در این صورت به خرید از محصولات شما می‌پردازد. قیمت خرید رپورتاژ در هر سایت متفاوت است و بر اساس کیفیت و اعتبار کار خود هزینه اعلام می‌کنند. زمانی که ثبت رپرتاژ خبری را انجاام دادید حتما به این که رپورتاژ آگهی شما در چه سایتی منتشر شود دقت کافی را به خرج دهید تا بازخورد خوبی را به دست آورید. امیدواریم این متن برای شما مفید بوده باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *