مقالات آموزشی

بررسی چگونگی مشخص شدن زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام

مفید بود؟

اینستاگرام ویژگی پنهان با نام بصیرت استفاده (Usage Insights) را مورد بررسی قرار داده است که با استفاده از این ویژگی، زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام مشخص می شود.
یکی از دانشجویان رشته کامپیوتر موفق شده است تا این ویژگی را کشف کند که از تاریخچه و سابقه درخشانی در کشف ویژگی های جدید در اینستاگرام برخوردار است، قبل از اینکه آن ویژگی در اختیار عموم قرار بگیرد.

زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام

برای انجام این کار، باید به سراغ اسکرین شاتی بروید که جید ام وونگ (Jade M. Wong) آن را به اشتراک گذاشته است، اما به طور کامل واضح نیست که این بینش ها و بصیرت ها تا چه اندازه دقیق می باشند.

اینستاگرام در حال بررسی ویژگی بصیرت استفاده (Usage Insights) می باشد تا به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند از مدت زمانی که آنها وقت خود را در این اپلیکیشن می گذرانند باخبر شوند.

مراقب باشید، زیرا در این لحظه شما متوجه اعتیاد خود به این برنامه خواهید شد pic.twitter.com/WzyRGWIOgZ

-جین منچون وونگ (@wongmjane) 15 می سال 2018

همچنین واضح نیست که آیا این ویژگی می تواند به صورت وسیعی در اختیار کاربران قرار بگیرد یا خیر، با وجود اینکه این ویژگی چیزی نیست که خارج از قلمرو امکان باشد.
در اوایل این هفته، گوگل این گونه اظهار کرده که قرار است ویژگی جدیدی را منتشر کند که کاربران می توانند با استفاده از این ویژگی از مدت زمانی که وقت خود را در یوتیوب (YouTube) صرف می کنند، آگاهی داشته باشند.
این ویژگی به عنوان قسمتی از ابتکار عمل سلامتی دیجیتال (digital wellbeing) مورد بررسی قرار گرفته است و به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند عادات سالم تری داشته باشند و مدت زمان استفاده از صفحه نمایش را محدودتر کنند.

پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از ویژگیهای پست و استوری در اینستاگرام مقاله

مخفی کردن پست ها و استوری ها در فید اصلی در اینستاگرام به چه صورت انجام می شود؟

مطالعه نمایید.

آیا سلامتی دیجیتال (digital wellbeing) برای اینستاگرام نیز مورد اهمیت قرار دارد؟ این کمپانی هیچ ایده و نظری درباره کشف ویژگی بصیرت استفاده (Usage Insights) ارائه نداده است، بنابراین بهتر است صبر کنیم تا ببینیم چه خواهد شد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.