مقالات آموزشی

بررسی چند سوال مهم برای هر کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ

مفید بود؟

خوب است در هر مرحله از فعالیت تجاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ به 3 سوال مهم پاسخ دهیم:
چطور مخاطبین مشتاق بیشتری جذب کنیم؟
چطور مخاطبین مشتاق بیشتری را به مشتریان واقعی تبدیل کنیم؟
چطور مشتریان بیشتری را به مشتری وفادار، عمری و تکرار شونده تبدیل کنیم؟
بهترین پاسخ  به این سوالات این است: با استفاده از تولید محتوا!
زمان بگذارید و این سوالات را به خودتان پاسخ بدهید. با به دست آوردن پاسخ آنها می توانید ایده های مناسبی برای یافتن استراتژی خود بیابید.

نوشتن وبلاگ تنها و بهترین راه جذب بیننده های بیشتر است. پس از آن نرم افزارهای مناسب بهترین راه برای جمع آوری ایمیل مخاطبین ماست. آماده سازی اطلاعات و مقادیر بدون فروش می تواند بسیار کارساز باشد. از این طریق می توانید با مخاطبین راغب خود ارتباط داشته باشید.
نظرسنجی ها و تلفن ها می تواند راههای مناسبی برای آموختن شما از مخاطبین و مشتریانتان باشد. به این ترتیب وسعت دید خود را افزایش می دهید و درباره لیست خود بیشتر خواهید دانست.
چنانچه روی محصول خود متمرکز شوید و طوری آن را تولید کنید که نیازهای اصلی و اساسی مشتریانتان را برطرف کند، می توانید مشتریان خود را به خود وفادار نگهدارید.
اگر وجه کنید می بینید که ماده اصلی در تبیین هر قبف فروش، محتواست. در پاسخهایی که به سوالات بالا داده شده نیز این امر مستتر است. نوشتن وبلاگ نوعی تولید محتواست. این محتوا به صورت نوشتاری و نوشتن یک متن صورت می گیرد. همچنین قبلا درباره ایمیل مارکتینگ هم صحبت کردیم که آنهم به نوعی در ازتباط با تولید محتوا می باشد.
در مجموع اگر می خواهید مشتریان واقعی بیشتری داشته باشید، راه حل شما “محتوا”ست. به طور مثال پیشنهاد یک درس جدید در حوزه کاری خودتان و متناسب با نیاز مخاطبان می تواند باعث شود ایمیل های بیشتری از مشتریان خود جمع آوری کنید. و سپس از همین ایمیل ها برای کار ایمیل مارکتینگ و ارسال انبوده ایمیل بهره مند شوید.

محتوا اینقدر قدرتمند است که ما ترجیح می دهیم اصطلاح بازاریابی محتوا را به کار ببریم که البته این عبارت با بازاریابی اینترنت فرق دارد. بازاریابی های موفق همواره درباره محتوا بوده اند.
و امروز، توانایی شما در خروج محتوا و چگونگی عرضه آن به مخاطبین خود، میزان خروجی شما در کسب و کار آنلاینتان را نشان خواهد داد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.