در حال حاضر شبکههای اجتماعی، بعداز موتورهای جستجوی وب مانند گوگل، تبدیل به پرکاربردترین خدمت اینترنتی شده است.
برای سفارش آنلاین شبکه های اجتماعی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین شبکه های اجتماعی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
عبارت شبکههای اجتماعی در مکالمات روزمره ی ما نقشی برجسته و قابل تامل دارد. شبکههای اجتماعی؛ در واقع بستری است آنلاین که برای ارتباط گیری، همکاری و اشتراک محتوا مورد استفاده قرار میگیرد در ادامه با بعضی از وبسایت ها و نرم افزارهایی که به این حوزه معطوف شدهاند؛ و به عنوان بخشی از شبکه های اجتماعی شناخته می شوند؛ دقیق تر نگاه خواهیم کرد.
پرچمداران شبکههای اجتماعی
فیسبوک شبکهای است تحت وب که به کاربرانش این امکان را داده تتا پروفایل خود را به طور رایگان بسازند و مجموعه ای از دوستان، آشنایان و همکاران خود را در دسترس داشته بانشد. در این شبکه فیلم و عکس و محتوا به اشتراک گذاشته می شود و امکان مکاتبه و پیام هم مقدور خواهد بود. طبق آماری که Nielsen Group ارائه میدهد؛ در ایالات متحده کاربران اینترنت بیش ترین وقت را در سایت فیسبوک میگذرانند.
توییتر در این شبکه شما میتوانید در حد چند کلمه بنویسید و به این نوشتههای کوتاه که بعضا شبیه کاریکلماتور خواهند بود؛ لفظ توییت اعطا شده است. در این شبکه شما افراد مورد نظر خود را دنبال میکنید و محتوای تولیدی آن ها را مشاهده خواهید کرد.
گوگل پلاس پروژه شبکه ی اجتماعی گوگل است. در این شبکه هدف ایجاد نوعی ارتباط آفلاین بوده است. شعار این پروژه، “ایجاد بستری برای اشتراک گذاری زندگی از طریق وب”، بوده است.
ویکی پدیا شبکه ای است پیوسته از داده ها که به صورت اشتراکی پیش می رود. به این معنی که کافی است رجیستر کنید و مقاله، دست نوشته و یا اطلاعات خود را پیرامون هر پدیده یا موضوعی در آن جا قرار دهید. همچنین می توانید به ویرایش داده ها و اطلاعات مقاله و نوشتههای دیگر هم مبادرت ورزید. این شبکه در ژانویه 2001 پایه ریزی شد.
لینکدین دیگر پروژه ای است که با اهدف اشتراک گذاری در فضایی اجتماعی تاسیس شده اما هدفش گردهم آوردن افراد رجیستر شده و حرفهای و متخصص بوده است. اگر کسب و کار یا حرفه ای(هنری، اجتماعی، علمی و غیره) را دنبال می کنید و یا در آن متخصص هستید؛ این شبکه انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.
ردیت( Reddit ) شبکهای است اجتماعی که به خبرها میپردازد. به طور دقیق و صحیح تر باید گفت یک خبرگزاری اجتماعی است. در این شبکه شما هستید که خبرها را دستچین کرده و به نسبت مراجعه و توجه شما یک خبر فراگیر خواهد شد. شما مطلب و خبرهای خود را قرار میدهید و سایر اعضا بسته به کیفیت و جذابیت به آن رای خواهند داد.
اهمیت رسانه های اجتماعی
من هرگز خود را مردی مذهبی ندانسته ام، اما اخیراً خود را در حال تبلیغ یک پیام اصلی برای مشتریان خود به صورت مکرر دیده ام – نیاز به درک اهمیت مهار رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تلاش های ارتباطی و روابط عمومی آنها. دیگر دوران بسته های مطبوعاتی و اعلامیه های مطبوعاتی فکس شده است. شبکه های اجتماعی به یک تغییر دهنده بازی تبدیل شده اند. باور نمی کنید؟ فیس بوک به تنهایی بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، توییتر بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده و اینستاگرام بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارند.
رسانه های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد ارتباط بین مردم و ایجاد روابط دارند ، نه تنها با تأثیرگذارهای اصلی و روزنامه نگاران بخش شرکت شما، بلکه فرصت خوبی را برای ایجاد خدمات مشتری با جمع آوری ورودی، پاسخ به سولات و گوش دادن به بازخورد آنها فراهم می کند.
بینشی که از گوش دادن به شبکه های اجتماعی به دست می آورید، سازمان شما را درک بهتری از کارکردها و کارایی ها می کند و تا حد زیادی پیشرفت می کند کمک به تصویر عمومی شما. بسیار مهم است که در زمان واقعی از آنچه مردم در مورد شرکت شما و همچنین رقبای شما می گویند آگاه باشید.
شرکت ها می توانند با ادغام یک استراتژی موثر در رسانه های اجتماعی با یک کمپین روابط عمومی سنتی شروع به بهره برداری از منافع خود کنند.
برای مبتدیان، رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که پیام خود را سریعتر به مخاطبان خود برسانید. برای جلب توجه خبرنگار یا وبلاگ نویسی که در حال جستجوی توییتر یا فیس بوک است و به دنبال ایده های داستان است، می توانید فوراً محتوا ایجاد کنید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید، خواه اعلان اخبار باشد یا فیلم.
اشتراک و نامزدی افراد به طور مداوم اطلاعات را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و درگیر می کنند، بنابراین کانال هایی مانند LinkedIn و Pinterest ابزار مفیدی برای انتقال بیشتر مردم به مخاطبان و ارتباط با مخاطبان هدف شما هستند.
مقرون به صرفه رسانه های اجتماعی رویکردی مقرون به صرفه ارائه می دهند که می تواند به افزایش چشمگیر هم دید و هم آگاهی از برند کمک کند.
بنابراین بیرون بروید و انجیل را گسترش دهید.
دلیل 1: شما باید داستان خود را بگویید
حضور آنلاین به عنوان شغل در هر یک از انجمن های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام راهی عالی برای تعامل با مخاطبان و ارتباط واقعی با آنها در سطح شخصی است.
که به شما این فرصت را می دهد تا داستان خود را برای همه پیروان خود بگویید و آنها را از طریق موفقیت یا شکست های گذشته الهام بگیرید.
رسانه های اجتماعی مکانی است که تعامل با مخاطبان شما به شما در معرض دید بیشتری قرار می دهد و به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر درک کنید.
مشتریان شما می توانند شما را بشناسند و در سطح شخصی تری با داستان های شما ارتباط برقرار کنند و این دقیقاً همان چیزی است که شما به عنوان یک کارآفرین در این دنیای متصل به دیجیتال به آن نیاز دارید.
افرادی که شما یا شغل شما را نمی شناسند ممکن است برای شما جالب باشد که بدانند چگونه کسب و کار خود را ایجاد می کنید و بنابراین، از طریق این پست ها می توانید آگاهی از مارک تجاری راجع به اینکه برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود تلاش کرده اید ایجاد کنید.
این به برند شما معنای بیشتری می بخشد و مشتریان وقتی می بینند آن را بیشتر دوست دارند واقعیت های مشاغل و برای اطمینان از اینکه داستان شما با سرعت بیشتری شنیده و پخش می شود، ممکن است بخواهید روی محتوای خود کار کنید تا به اندازه کافی مناسب باشد تا مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد.
دلیل 2: شما می توانید با بودجه کمی مخاطب خود را افزایش دهید
تبلیغات در شبکه های اجتماعی باید یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی دیجیتال تجارت شما باشد.
با وجود ابزارهای تبلیغاتی مختلف در این انجمن های رسانه های اجتماعی ، می توانید از این فرصت استفاده کرده و محصول خود را با صرفه اقتصادی به بازار عرضه کنید.
بهترین نکته در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی این است که شما واقعاً نیازی به استفاده از تبلیغات یا ابزار تبلیغات برای بازاریابی نام تجاری خود ندارید.
شما می توانید به سادگی با ثبات و ارسال مطالب جالب و قابل جلب برای مخاطبان خود، به عنوان یک صفحه در شبکه های رسانه های اجتماعی رشد کنید.
این کار را می توان با استفاده از محتوای SEO انجام داد، جایی که شما از محبوب ترین کلمات کلیدی استفاده می کنید و رتبه خود را ارتقا می دهید.
و از آنجا که رقابت دیجیتال همیشه در اوج است، ممکن است بخواهید بازی SEO خود را همچنان ادامه دهید.
هنگامی که بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما به طور موثر استراتژی شود، این امر به شما کمک می کند تا میزان بازدید از نمایه های خود را در این بخشها افزایش دهید، که در نهایت آنها را به وب سایت های خود هدایت می کند.
تعدادی از مشاغل و وبلاگ نویسان وجود دارند که حتی یک دلار هم برای تبلیغات دیجیتال هزینه نکرده اند، اما فقط با کمک محتوای عالی و تعامل عالی با مخاطبان خود، یک مشتری ایجاد کرده اند که با آنها ارتباط برقرار کرده است.
این بدان معنی است که حتی اگر بودجه کمتری برای تبلیغات داشته باشید، می توانید در این انجمن های شبکه های اجتماعی به کسب و کار خود کمک کنید، جایی که از طریق افزایش بازاریابی، روند رشد دیجیتال برای نام تجاری شما سریعتر می شود.