مقالات آموزشی

بررسی طراحی بنر پوشاک مردانه و معرفی طرح بنر در این خصوص

مفید بود؟

در کل دنیای بازاریابی مردانه در تبلیغات غالباً مردان به عنوان مرد به تصویر کشیده می شوند. یک مطالعه نشان داد که در نتیجه  که تنها زنان نیستند که تأثیر منفی بر تبلیغات می‌گذارند. مردان نیز به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر پیام‌های رسانه‌ای در مورد تصاویر تبلیغاتی قرار می‌گیرند. با این حال، وقتی نوبت به مد می‌رسد، در درجه اول این منطقه محلی برای زنان است. خرده فروشان تمایل زیادی به تمرکز بر لباس زنانه دارند تا لباس مردانه. در مغازه‌ها، لباس مردانه اغلب در قسمت پشت یا در فضای ثانویه یافت می‌شود.

استفاده از رنگ‌بندی و دستورالعمل‌های برند تجاری شرکت

در طراحی بنر پوشاک مردانه باید از رنگ‌بندی و دستورالعمل‌های برند تجاری شرکت استفاده شود.در بنر زیر آرم و لوگوی شرکت تولید کننده نیامده است. اما از رنگ سورمه‌ای که رنگ نشانگر مردانگی است استفاده شده است. در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر یک صفحه فرود درباره پیشنهاد در تبلیغ پیوند داده شده و آدرس سایت در آن درج گردیده است. به یاد داشته باشید برای ایجاد آگاهی و شناخت برند باید آرم شرکت درج می‌شد همچنین درج عناوین تبلیغاتی خود یا سایر عناصر نام تجاری به یادماندنی/ قابل شناسایی را در بنر زیر آمده است. از یک شعار مناسب جهت ارائه تبلیغات استفاده شده است. همچنین در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر ارایه میزان تخفیفات فرد را برمی‌انگیزد تا از این برند خرید انجام دهد. بهتر بود در کنار این فرد افراد دیگری با رنگ پوست دیگر نیز حضور داشتند. در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر راه ارتباطی با مخاطبان به صورت‌های مختلف درج گردیده است. درج متن و محتوا با فونت‌ها و اندازه قلم‌های مختلف نیز بر زیبایی طرح افزوده است. داشتن ایده قاب عکس در بنر نیز بسیار خلاقانه جهت درج تصویر به کار گرفته شده است. کلیه فونت‌ها خواناست و تصویر پس‌زمینه ساده انتخاب شده است. دکمه فراخوانی به عمل قرار داده شده است.

در طراحی بنر پوشاک مردانه تصویر زیر چندان مناسب نیست و نمایانگر نوع پوشاک برند تبلیغی نمی‌باشد. دکمه فراخوانی به عمل قرار داده شده است. همچنین در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر بک‌گراند بهتر بود با رنگ متن و محتوا متضاد انتخاب می‌شد، اما انتخاب همرنگ سبب بی‌تفاوتی در افراد می‌شود نه جلب توجه! فونت‌ها بزرگ و خوانا انتخاب شده است و از فاصله دور خواناست. از هیچ آرم و لوگویی استفاده نشده است. هیچ توصیف مناسب یا شعاری بر روی طرح بنر درج نگردیده و از واژه‌های برانگیزاننده مانند ارائه تخفیف استفاده نشده است.

 

معرفی طرح بنر پوشاک مردانه زیبا

متن بنر در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر بسیار ناواضح و ناخواناست. اگرچه دکمه فراخوان اقدام به عمل درج گردیده است، اما دارای وضوح نیست. از سه رنگ فونت متفاوت استفاده شده است و از رنگ زرد برای پس زمینه بهره گرفته شده است. اگرچه رنگی که با خوش بینی ، انرژی و آفتاب همراه باشد ، رنگ زرد نیز یک رنگ غنی است که با طلا و گنجینه ها یادآوری می شود. هنوز هم زیاد رنگ زرد می‌تواند خطرناک باشد، زیرا می‌تواند برای چشم مخاطب تحریک کننده باشد و بنابراین استفاده از آن در دوز متوسط توصیه می‌شود.

نشنال جئوگرافیک، مارک مستطیل زرد، هم حضور برند را با آرم و جزئیات زرد حفظ کرده و هم با پس‌زمینه آبی یا سیاه آن را متعادل می‌کند. در فراخوان اقدام به عمل با رنگ زرد به سفری برای کشف گنجینه‌ها و ماجراهای دعوت می‌کند.

در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر از رنگ قرمز استفاده شده است. قرمز مربوط به همه چیز است. شور، سرعت، عشق و آتش، فعال کننده، تحریک کننده، پرشور و قدرتمند است و این رنگی است که احساسات قدرتمند را بیدار می‌کند.

احساسات افراد فقط به رنگ مربوط نمی‌شود

احساسات افراد تغییر می‌کند زیرا فقط به رنگ مربوط نمی‌شود – در اینجا شخصیت برای شخصیت تجاری بسیار مهم است و باید بتواند آن را متناسب با رنگ زندگی کند. رنگ قرمز تجربه‌ای است که باید توسط محصول و بنرهایی که برای آن ایجاد کرده‌اید پشتیبان تهیه شود. و بله، ترکیب عالی در طراحی – قرمز و سفید، همراه با یک پیام تحریک کننده، مانند پیام زیر، جذاب است. از رنگ قرمز برای مارکی استفاده کنید که حس فوریت را القا می‌کند و باعث می‌شود قلب شما خون بیشتری پمپ کند – در صنایعی مانند صنایع غذایی، خرده فروشی و سرگرمی بیشتر از رنگ در طراحی بنرها استفاده می شود. در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر دکمه فراخوان اقدام به عمل قرار داده شده است. میزان درصد تخفیف نیز جهت ایجاد حس برانگیختگی در مخاطب آمده است.(همچنین بخوانید: هزینه طراحی بنر)

 

همانطور که در بالا اشاره شد رنگ زرد به تنهایی یک رنگ بسیار قدرتمند است و شما باید آن را با رنگ مشکی یا آبی متعادل کنید. از زردی برای صنایعی مانند مسافرت، کاوش در جهان و صنعتی استفاده بیشتر استفاده می‌شود که هدف آنها این است که مشتریان در تصمیم‌گیری خرید خود سریع عمل کنند. برای خرید پوشاک مردانه از این برند کافی است به راه ارتباطی درج شده بر روش طرح بنر، یعنی نام سایت مراجعه داشته باشید.

قرار دادن رنگ آبی در یک بنر بسیار دشوار است، زیرا در موارد متعددی استفاده می‌شود و رنگ اطمینان است. کاربرد این رنگ به شما احساس قدرت، آرامش و اطمینان می‌دهد. برای اثبات ثبات شخصیت یک برند، از رنگ آبی عمیق و جدی در مواردی مانند فناوری با سامسونگ، IBM ، SAP ، Dell یا HP استفاده می‌شود. در مهندسی – جنرال الکتریک و فورد؛ برای بخش‌های بانکی و حتی مارک‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Facebook ، LinkedIn ، Twitter بیشتر ازاین رنگ استفاده شده است.

آبی که در سایه روشن‌تری استفاده می شود ، به آبی آرام  تبدیل می‌شود که هم صلح آمیز و آرام باشد، هم دلسوزانه! همانطور که تصور می‌کنید – اصلی‌ترین قطعه مقاومت تیفانی، تمایز قابل توجه رنگ آنهاست که از جعبه‌های جواهرات گرفته تا کیف‌های خرید و تبلیغات با رنگ آبی طراحی شده‌اند. در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر نوع فصلی که این پوشاک می‌تواند در آن مورد استفاده قرار گیرد، آمده است. آرم و لوگوی شرکت تولیدکننده قید نشده و دکمه فراخوان به عمل ندارد. متاسفانه با بزرگ کردن تصویر از وضوح آن کاسته می‌شود.

بنر فروشگاه پوشاک مردانه

گرچه در طراحی بنر فروشگاه پوشاک مردانه حائز اهمیت است اما قبل از شروع به طراحی، به یاد داشته باشید که اگرچه رنگ‌ها نقشی تأثیرگذار دارند، اما باید با متن، محصول و پیام ارائه شده توسط برند شما همسو شوند. شما هنگام انتخاب متناسب با رنگ مناسب انتخاب کنید، نه اینکه با آن مبارزه کنید. بنابراین، وقتی رنگی حرف یک چیز را می‌زند، اما در رابطه با برند تجاری، پاسخی کمی متفاوت ارائه می‌دهد، وحشت نکنید. در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر از سه رنگ سیاه، سفید و خاکستری در طراحی تصاویر استفاده شده است. و رنگ پس‌زمینه به رنگ جگرکی انتخاب شده است. متن برانگیزاننده‌ای در بالای بنر درج شده و سپس زیر آن به میزان تخفیف ارائه شده توسط این برند اشاره شده است. دکمه فراخوان اقدام به عمل نیز در پایان آمده است. آرم و لوگو و راه ارتباطی که مشتریان بتوانند با فروشنده ارتباط برقرار نمایند، درج نگردیده است.

 

هر برندی دارای شخصیتی است و هر بازاریاب / طراح باید بداند و بتواند بدون استفاده از کلمات به زبان خود صحبت کند. آسان است، درست است؟ اما برند تجاری یک بازی تمام عیار است که حول انتقال پیام، ایجاد تجربه و ایجاد رابطه با مخاطبان ساخته می‌شود. شخصیت برند توسط عوامل مختلف درک می‌شود – درک می‌شود زیرا تصاویر بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. ترکیبات رنگی که برند شما را می‌پوشند نقش مهمی در چگونگی حمایت از این شخصیت دارند که می‌خواهید به تصویر بکشید. پس رنگ در طراحی بنرها همواره مهم است! از نظر فنی، رنگ سیاه یک رنگ نیست، زیرا آن رنگ نیست. اما بسیاری از برندها در مارک تجاری خود از رنگ سیاه یا آرم ساده و سیاه و سفید استفاده می‌کنند.

استفاده از رنگ سیاه به تنهایی می‌تواند به تنهایی جسورانه، قدرتمند، با اعتماد به نفس و پیچیده همراه با رمز و راز، قدرت، اعتبار و رسمیت را نشان دهد. یکی از خواندنی‌ترین ترکیب‌ها: سیاه و سفید است که در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر دیده می شود؛ یکی از قدرتمندترین – سیاه و زرد هستند.

برندی که در استراتژی برندسازی خود از رنگ مشکی استقبال می‌کند و همچنین بنر تبلیغاتی خود، زیبایی، لوکس بودن و حس کیفیت بالای برند خود را به طور خودکار به مخاطب خود منتقل می‌کند. بیایید به عنوان مثال BlackBerry را در نظر بگیریم – که نوید نام تجاری خود را می‌دهد که مستقیماً به میل کاربر برای موفقیت در زندگی و کار می‌پردازد. با پشتیبانی رهبران مهمی که از تلفن‌های خود استفاده می‌کنند، مانند باراک اوباما، این شرکت قصد دارد به هوشمندی، جذابیت و اعتماد به نفس محصول خود برسد. در تبلیغات خود، آنها معمولاً با یک بنر کاملاً سیاه پررنگ که دارای رنگ و لعاب است، بازی می‌کنند. تمرکز اصلی بر روی رنگ سیاه و سفید BlackBerry به عنوان یک محصول بالاتر از حد متوسط، برای کسانی که جسور و اهل حل و فصل هستند می‌باشد. در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر اصل سادگی رعایت شده اما آرم و لوگو درج نگردیده است. راه ارتباطی مشتریان با برند حفظ شده است.

 

چند بنر تبلیغات پوشاک مردانه

در طراحی بنر پوشاک مردانه زیر نام برند به وضوح و با فونت متفاوتی از سایر فونت‌ها درج گردیده است. راه ارتباطی مشتریان یعنی آدرس و شماره تماس درج شده و از تصویری که همرنگ با رنگ پس‌زمینه باشد استفاده شده است. اصل سادگی در این طرح بنر رعایت شده و صرفا از سه فونت متفاوت استفاده شده تا سبب حواس پرتی در مخاطب نگردد.

 

در طرح بنر زیر از رنگ سفید در نگارش و رنگ سیاه در پس‌زمینه استفاده شده که دو رنگ متضادند و سبب دیده شدن پیام طراح می‌گردند. نام برند تجاری در بالای بنر سمت چپ با فونتی جذاب درج شده اما هیچ گونه راه ارتباطی برای تماس مشتریان با فروشنده در نظر گرفته نشده است! متن نوشته شده بر روی بنر گرچه اندک است اما بسیار واضح  و گویاست و سبب جذب مخاطب و دریافت پیام می گردد. برای تعادل رنگ سفید  که در واقع ترکیبی از تمام رنگ‌های طیف است، باید تعادلی برای آن پیدا کنید. سفید نمی تواند به تنهایی تعادل ایجاد کند و بنابراین معمولاً رنگ دیگری به آن کمک می‌کند.

این رنگ نشان دهنده سادگی و خلوص برای مشتریان و مخاطبانی است که مشتریان وفادار خود را در خانه دارند. اما برای انتخاب رنگ روشن در استراتژی برند و تبلیغات شما منافاتی ندارد. چرا؟ زیرا سفید بلافاصله چشم را به خود جلب می ‌ند. چرا که نه؟ زیرا سفید معمولاً با صنعت پوشاک در ارتباط است.

برای مثال برای تاسیساتی مانند اپل، آوردن تمیز بودن محصولات و خدمات آنها در هر گوشه‌ای که حضور داشتند – در فروشگاه‌ها ، وب‌سایت آنها ، محصولات‌شان و بله  درست است – در تبلیغات بنر آنها کاملاً آسان بود. . فارغ از منطقه ای که شرکت به آن تبلیغ می‌کند ، سفید دارای طیف رنگی ساده و مینیمالیستی است – از رنگ سفید و خاکستری روشن برای بسته بندی محصولات استفاده می‌شود. زمینه سفید و سفید هم در تبلیغات بنر و هم در فروشگاه‌ها فضای زیادی برای انتخاب به مشتری می‌دهد، تا فقط یک محصول را انتخاب کند.

 

در بنر زیر نیز از رنگ خاکستری که پوشاننده و به نوعی متضاد رنگ مشکی ست استفاده شده است. نام برند با رنگ آبی و با فونتی مناسب در پایین تصویر درج گردیده است. راههای برقراری ارتباط در این بنر درج گردیده است که می‌توانست به آوردن یک شماره تماس بسنده می‌شد و سایر اطلاعات بعدا از طریق تماس اولیه اخذ می‌گردید.

 

نمونه هایی از بنر تبلیغات پوشاک مردانه

در طراحی بنر پوشاک مردانه نام برند تولیدکننده به دو زبان فارسی و انگلیسی درج گردیده است. همچنین راه برقراری ارتباط با فروشنده در قالب ارائه شماره تماس درج شده است. متن ارایه شده بر روی طرح بنر نیز گویای ارائه انواع خدمات و محصولاتی است که این بنر ارایه می‌دهد. آرم و لوگوی شرکت درج نگردیده  است. از ترکیبات رنگی زرد و نارنجی استفاده شده و با رنگ پس‌زمینه که سفید آبی است زیبای خاصی به طرح بخشیده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ترکیبات رنگی که می‌تواند در بنرها بکار رود می‌توانید به مقالات رایامارکتینگ مراجعه نمایید.

 

در بنر زیر از رنگ زرد برای نگارش نام برند استفاده شده که مخاطب را به سمت انجام خرید سریع سوق می‌دهد. راه برقراری تماس در پایین بنر درج شده است که به برندسازی کمک می‌کند. ارائه یک تصویر که رنگ‌های بکار رفته در آن با رنگ پس‌زمینه همخوان باشد به جذب مخاطب می‌تواند کمک شایان توجهی نماید. آرم و لوگوی شرکت تولید کننده نیامده است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.