مقالات آموزشی

بررسی نقش رنگ سفید در ساخت رپرتاژ و تبلیغات

مفید بود؟

هماهنگ کردن رنگ سفید و مشکی با یکدیگر اگر با دقت انجام شود، می‌تواند زیبایی خاصی داشته باشد
رپرتاژ و تبلیغات خود را برمبنای دانش و هوشیاری بسازید سلیقه شخصی مهم نیست مهم تاثیرات رنگ بر مخاطب است برای جلب مشتری ظاهر بسیار مهم است تاثیر هر رنگ بر ذهن مشتری را می دانید اگر بدنبال بازده و نتیجه ازساخت و انتشار رپرتاژ و تبلیغات خود هستید در انتخاب رنگ ها دقت کنید
پاکی عفت جوانی و نرمی و لطافت صلح و صداقت از ویژگی های رنگ سفید می باشد اگر می خواهید در تبلیغاتتان بگویید که طرفدار صلح و صداقتید سفید بهترین گزینه می باشد در تبلیغات سازمان های خیریه ، سالن های ماساژ و حتی لوگوی اپل نیز از رنگ سفید استفاده شده است . مشتری هنگام خرید یا دیدن کالا یا تبلیغات شما حس آرامش و اطمینان دارد .
رنگ ها ها قوی و قدرتمند هستند و پاسخ ها و نیازهای عاطفی افراد و مشتری ها را در کسب و کار ، رپرتاژ و کالا و خدمات فرا خوانی می کند در حقیقت رنگ ها به نگاه افراد کمک می کنند تا اینکه تبلیغات ها در ذهن آنها بماند وآنها بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند .
اگر می خواهید غذاهای کم کالری و رب را معرفی کنید رنگ سفید بهترین گزینه است پزشکان و افراد بیمارستانی می توانند با رنگ سفید تبلیغات تاثیر گذارتری داشته باشند . ﺭﻧﮓ ﺳﻔﻴﺪ ﻣﻌﻤﻮﻻً ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﺳﺮﻣﺎ، ﭘﺎﮐﻴﺰﮔﯽ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﺳﺖ؛ ﺍﺗﺎﻗﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﻣﻼً ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺳﻔﻴﺪ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺟﺎﺩﺍﺭ ﻭ ﺑﺰﺭگ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺁﯾﺪ ﺍﻣَﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﻭ ﺳﺮﺩ ﺍﺳت. بیمارتان ها و ﮐﺎﺩﺭ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﻧﮓ ﺳﻔﻴﺪ ﺑﺮﺍی ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺣﺲ ﭘﺎﮐﻴﺰﮔﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.
رنگ خلوص ناب، سفید است. سفید جزو سه رنگی است که بازاریابی و رپرتاژ شما را قوی تر می کند .
این رنگ محافظ و در برگیرنده است و راحتی و آرامش می آورد. نکات های احساس و ناامیدی و افسردگی را تسکین می دهد و کمک می کند تا احساسات، افکار و روح شما پاک شود .
اگر دنبال زمان و فضایی هستید که بر زندگی تان اثر گذارید، رنگ سفید می تواند به شما آزادی بی حد و اندازه دهد. البته استفاده ی افراطی از رنگ سفید در تبلیغات و و رپرتاژ و بازاریابی ممکن است سرد و منزوی کننده باشد.

هماهنگ کردن رنگ سفید و مشکی با یکدیگر اگر با دقت انجام شود، می‌تواند زیبایی خاصی داشته باشد ولی در عین حال اگر در ترکیب کردن این دو رنگ با هم توجه نشود ممکن است به یکی از نبایدهای دنیای مد تبدیل شود. به‌طور معمول توصیه می‌شود که شدت و ضعف این دو رنگ با هم یکسان نباشد و متداول‌ترین مثال آن نیز کت و شلوارهای مشکی است که معمولاً با یک پیراهن سفید هماهنگ می‌شوند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.