کال تو اکشن در اینستاگرام
CTA) Call to Action) کال تو اکشن در اینستاگرام را رعایت کنید تا از اینستاگرام نتیجه خوبی دریافت نمایید. برای این کار راه های متفاوتی وجود دارد؛
سعی کنید با لحن عالی و استفاده از ترکیب رنگ و صدا و فرم ها، فالور را تحریک کنید.
جوری در مورد کالا و خدمات خود صحبت کنید که نیاز مخاطب را بزرگ و مهمتر جلوه دهید
بیشترین تلاش خود را برای ساخت ویدیو خرج کنید تا بیشترین و بهترین بازخورد را دریافت نمایید
مشتری را به منشن mention کردن دوستان خود ترغیب نمایید
مسیر ارائه محصول را آسان نمایید و از پیچیدگی بپرهیزید و مثل آدم های پایه کار همیشه در دسترس باشید
محصول و خدمات شما مهمترین جلوهی کاری شما است آن هم جلوه مهم به گونه ای که باید ذهن مخاطب را در بر بگیرد
کال تو اکشن در اینستاگرام را از دست ندهید
اگر علاقمند هستید در اینستاگرام متمایز شوید انتخاب و استفاده از قابلیت کال تو اکشن در اینستاگرام را از دست ندهید.
برای اینکه در اینستاگرام موفق باشید راه های ساده ای از جمله استفاده از یک عکس حیرت انگیز و استفاده از هشتگ های عالی وجود دارد.
کال تو اکشن همان اصطلاح بازاریابی است که برای فروش محصول مورد استفاده قرار گرفته می شود و این موفقیت به دلیل سرعت بخشی در جواب دادن و در نتیجه تشویق و ترغیب مشتریان است.
کال تو اکشن به استفاده از جملات و کلماتی مربوط میشود که میتوانند در اسکریپت های فروش و پیام ها و یا صفحات تبلیغاتی وب گنجانده شوند و مخاطب و کاربران اینستاگرام را ترغیب به خرید نمایند
یک کال تو اکشن توانمند می توانند جدای از اینکه مشتریان را به خرید محصول شما ترغیب نماید، نوع خرید محصول را هم برای آنها مشخص نماید. پس با استفاده از کال تو اکشن این قدرت را دارید که نوع خرید مشتری را هم معین نمایید.
نمونه های از کال تو اکشن های موثر در اینستاگرام
- استفاده از واژه ( تماس با فروشنده ) از بهترین انواع کال تو اکشن در اینستاگرام است
- به واسطه استفاده از کال تو اکشن، امکانی برای مخاطب فراهم می شود که با یک تماس مستقیم با ادمین و یا فروشنده ارتباط پیدا نماید
- راه دیگر برای بهره مندی از کال تو اکشن، استفاده آنها در استوری های اینستاگرام هست. خاطرتان باشد که استوری های اینستاگرام از پربازدیدترین بخش ها می باشد. در این محیط استفاده از استیکر برای ایجاد ارتباط های تعاملی، موجب جذب مخاطب و ارتباطی صمیمی تر با مخاطب خواهد شد
روشهای افزودن کال تو اکشن در اینستاگرام
اینستاگرام از این که 25 میلیون کاربر در این رسانه به هدف کسب و کار فعالیت می کنند اطلاعات دارد. برای همین است که امروزه اینستاگرام 3 راه برای مخاطبان به جهت استفاده از قابلیت کال تو اکشن تدارک دیده است
1- ایجاد دکمه جدیدی که به قسمت تبلیغات اضافه کرده است
2- دکمه های تماس را در قسمت پروفایل برای کاربران ایجاد نموده است
3- کال تو اکشن را در پست ها و در بیو اینستاگرام لحاظ نموده است