با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو به کسب و کار خود رونق دهید.
رپورتاژ آگهی در سایت تکراتو میتواند شما را به اهداف مدنظرتان برساند. تکراتو سایتی است که اخبار تکنولوژی و فناوری را به مخاطبان خود میرساند. در اواخر سال 1393 این ایده توسط گروهی کوچک مطرح شد. آنها اعتقاد داشتند که با بررسی اخبار تکنولوژی و فناوری و انتشار آنها میتوانیم قدمی بزرگ در راه اطلاع رسانی برای مردم برداریم. در ابتدا تنها وبلاگی با نام تکرا ( Techera) یعنی عصر تکنولوژی ایجاد شد.
رفته به رفته توجه بیشتری کسب کردند و در پی این بودند که دامنه کار خود را گسترش دهند و از یک وبلاگ به یک سایت در زمینهی اطلاع رسانی اخبار تکنولوژی از موبایل، لپتاپ، تبلت و همهی گجتهای هوشمند تا اتومبیل، نجوم، کسب و کار و سینما و تلویزیون تبدیل شوند. بنابراین با ورود سرمایه گذار جدیدی به نام پیک برتر فعالیت آنها وارد مرحلهی جدیدتری شد و از وبلاگ با دامنه Techera.ir به سایتی با دامنه Techrato.com تبدیل شدند و افقهای تازه تری را در پیش روی خود مشاهده کردند. تکراتو بی طرفانه به بررسی و تحلیل انواع موضوعات ذکر شده میپردازد و اسامی در اینجا جای خاصی ندارد. همین مسئله باعث شده تا در مدت کوتاهی خیل عظیمی از مخاطبان را به سمت خود بکشاند. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی در سایت تکراتو برای معرفی و پیشبرد اهدافتان از اهمیت بالایی برخوردار است.
اهمیت دانستن رتبهی الکسای سایت تکراتو برای انتشار رپورتاژ آگهی
الکسا سرویسی است که با هدف ارزیابی و سنجش ترافیک طلاعات در فضای وب و آرشیو کردن صفحات وب در سال 1996 توسط شرکت الکسا اینترنت عرضه شد. سه سال بعد یعنی در سال 1999 سایت آمازون این سرویس رتبه بندی سایتها را خرید و مالک آن شد. الکسا رتبه بندی سایتهای هر کشور را به صورت مجزا انجام میدهد و رتبهی سایت مورد نظر در آن کشور و در سطح جهان را نشان میدهد.
الکسا این رتبه بندی را بر اساس تعداد بازدیدکنندگان و متوسط تعداد صفحاتی که هر نفر در سایت بازدید کرده محاسبه میکند. رتبهی سایت تکراتو در ایران :1.028 و در سطح جهان 36.265 است. به هر حال برای انتشار رپورتاژ آگهی در هر سایتی مهم است که ابتدا بدانید آن سایت در الکسا در بین سایتهای ایرانی و جهانی چه رتبهای دارد.
اهمیت دانستن عمر دامنهی سایت تکراتو برای انتشار رپورتاژ آگهی
یکی دیگر از فاکتورها و مشخصههای تعیین رتبهی سایت بررسی عمر دامنهی آن است. به هر حال سایت هایی که عمر دامنهی بیشتری داشته باشند؛ مقبولیت بیشتری در بین مخاطبین دارند. بنابراین هر چه عمر دامنهی سایت بالاتر باشد، اعتماد بیشتری را در بین مخاطبین جلب میکند. حتی برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو دانستن عمر دامنهی سایت بسیار مهم است و سایت هایی که عمر دامنهشان بیشتر از یکسال باشد از نظر آنها از اهمیت بالاتری برخوردارند.
در بررسی دانستن عمر دامنهی سایت تکراتو به این نتایج دست پیدا کردیم: سن دامنهی این سایت 1 سال و 167 روز است. تاریج ایجاد دامنهی مذکور 30 ماه جولای 2017 و تاریخ بروزرسانی آن 29 ماه مه 2018 است. همچنین تاریخ انقضای دامنه این سایت 30 ماه جولای 2022 است. با این توضیح که این سایت نام دامنهی خود را پس از مدتی از Techera.ir به Techrato.com تغییر داد و یعنی اینکه فعالیت آنها از اواخر سال 1393 شروع شده است و این عدد عمر دامنه برای زمانی است که آنها فعالیت جدیدی را آغاز کرده اند.
اهمیت دانستن اتوریتی دامنهی سایت تکراتو برای انتشار رپورتاژ آگهی
یکی دیگر از معیارهای سنجش اعتبار سایتی، دانستن نمرهی اتوریتی دامنهی سایت مذکور است. این عدد آماری از 0 تا 100 توسط MOZ به منظور درک اعتبار و شهرت آن سایت تعیین میشود. هرچه عدد آن سایت به عدد 100 نزدیک تر باشد، اعتبار و شهرت آن در میان سایتهای موجود در کشور خود بالاتر است.
در واقع این رتبه بندی به منظور تعیین نحوه کارکرد و عملکرد رتبهی دامنه سایت مذکور در نتیجه موتور جستجوی گوگل توسعه یافته است. رتبهی اتوریتی دامنهی سایت تکراتو 40 از 100 است. به هر حال کسب اطلاع از رتبهی دامنهی اتوریتی سایت تکراتو برای انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.
مزایای خدمات رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط سایت رایامارکتینگ
سایت رایامارکتینگ به بهترین شکل ممکن رپورتاژ آگهی را در سایت تکراتو انجام میدهد. رایامارکتینگ محتوای رپورتاژ را به صورت کاملا رایگان برای این سایت انجام میدهد و پس از تایید کاربر در سایتشان بارگذاری میکند. در ادامهی مقاله از مزایای خدمات رپورتاژ آگهی برای سایت تکراتو توسط رایامارکتینگ بیشتر ذکر خواهد شد.
1-با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط رایامارکتینگ، برند خود را به طور کامل معرفی کنید.
با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط رایامارکتینگ میتوانید برند خود را به صورت کامل معرفی کنید. در این سایت برای معرفی کامل برند شما مقالهای نوشته میشود تا به طور غیر مستقیم برند شما معرفی شود. وقتی برند شما در قالب مقاله و به شکل داستان معرفی شود بهتر میتوان از زوایای مختلف به آن پرداخت. وقتی از زوایای مختلف به معرفی برند و خدمات آن پرداخته شود؛ هم نظر صاحب برند جلب میشود و هم مخاطب میتواند آگاهانه تصمیم بگیرد. آگاهانه تصمیم بگیرد که آیا از محصولات و خدمات این برند استفاده کند یا نه. هرچه این مقاله جذاب تر و گیرا تر باشد مخاطب بیشتری جذب شده و تمایل بیشتری برای استفاده یا خرید محصول شما به وجود میآید. در تکراتو متن رپورتاژ آگهی جذاب و گیرا نوشته میشود. چون به نظر صاحب برند و مخاطب اهمیت میدهد.
2-با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط رایامارکتینگ، در معرض دید و توجه مخاطبین زیادی قرار میگیرید.
زمانی آگهی و تبلیغات از برند شما در معرض دید و توجه مخاطبین بیشتری قرار میگیرد که به صورت هدفمند منتشر شود. هدف رپورتاژ آگهی هم این است که معرفی برند شما و خدمات آن به صورت هدفمند در محتواهای اصلی سایت انجام شود. وقتی این معرفی و آگهی به صورت هدفمند در محتواهای اصلی سایت منتشر شود، دیگر مخاطبی که به سایت ما مراجعه میکند، به این مقاله به عنوان یک مقالهی دانستنی و اطلاع رسانی نگاه میکند نه یک مقالهای صرفا با هدف تبلیغ مستقیم؛ بنابراین جذب آن شده و تا آخر آن را میخواند. حتی این مخاطب میتواند دوستان و آشنایان خود را هم به خواندن این مقاله دعوت میکند و یا آنها را در وبسایت یا شبکههای اجتماعی خود منتشر میکند. اینطوری بدون اینکه شما فکرش را میکردید و توقع داشتید، برندتان و خدمات آن به بهترین شکل تبلیغ میشود. هرچه عنوان و محتوای مقالهی رپورتاژ آگهی جذاب تر و گیراتر باشد، این امر بهتر محقق میشود.
3-با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط رایامارکتینگ، اعتبار برندینگ شما بالاتر میرود.
افزایش اعتبار از مهمترین اهداف یک برند است. برندها از راههای مختلف و بعضا پرهزینه اما بی تاثیر تلاش میکنند تا اعتبار برند خود را افزایش دهند. چرا که در دنیای پر رقابت برندها، هر برندی که بتواند اعتبار بیشتری کسب کند، مخاطب بیشتری جلب کرده و به فروش بالاتری میرسد. انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو یکی از بهترین، کم هزینه ترین و تاثیر گذار ترین راهها برای بالا بردن اعتبار برندینگ شما است.
4-با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط رایامارکتینگ، با هزینهی کمتر نتیجهی بهتری بگیرید.
به نسبت دیگر روشهای انتشار تبلیغات، انتشار رپورتاژ آگهی از هزینهی کمتر و تاثیر بیشتری برخوردار است. کافی است خودتان مقایسه کنید تا بیشتر به این قضیه پی ببرید. با مقایسهی هزینههای انتشار تبلیغات بنری در سایتها و انتشار رپورتاژ خبری بیشتر تمایل پیدا خواهید کرد که از این روش برای تبلیغات برند خود استفاده کنید.
5-با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط رایامارکتینگ، سئوی وبسایت خود را تقویت کنید.
شاید برای همگان این مسئله هنوز روشن نشده است که اولین و مهمترین هدف انتشار رپورتاژ خبری در سایتهای پرطرفدار ایرانی از جمله تکراتو، بالا بردن سئوی آن سایت است. وقتی لینک سایت شما به همراه مقالهای ارگانیک و سئو شده در چنین سایت هایی که در گوگل رتبهی خوبی دارند و مورد نظر این موتور جستجو هستند، قرار بگیرد؛ گوگل به سایت شما هم اهمیت میدهد و اعتبار آن را بالاتر میبرد. وقتی اعتبار سایت شما در گوگل بالاتر رود، آدرس آن در نتایج بهتر ظاهر و توجه افراد بیشتری جلب میشود. بنابراین از آنجایی که سایتهای خبری از نظر گوگل از جایگاه و رتبهی خوبی برخوردارند؛ وقتی آدرس سایت شما در این سایتها قرار بگیرید به طور مستقیم توجه گوگل را هم جلب خواهید کرد. به همین دلیل هر چه متن محتوای رپورتاژ خبری جذاب تر و سئو شده تر باشد، رتبهی سایت شما در گوگل بهتر میشود و مخاطب بیشتری را برای بازدید از سایتتان جذب خواهید کرد.
6-با انتشار رپورتاژ آگهی در تکراتو توسط رایامارکتینگ، توجه گوگل به سایت شما همیشگی خواهد شد.
یکی از مهمترین مزایای معرفی برند و خدمات آن از طریق رپورتاژ خبری این است که متن رپورتاژ هیچگاه حذف نمیشود و برای همیشه در وبسایت مذکور باقی میماند. بنابراین نام برند و لینک سایت شما در این سایت و برای گوگل دائمی و همیشگی میشود. حتی اگر متن رپورتاژ معرفی برند شما به صفحات پایین تر سایت انتشار دهندهی آن تنزل کند بازهم نام برند و لینک سایت شما برای همیشه در نظر گوگل خواهد ماند. این میتواند بهترین مزیت تبلیغات از طریق رپورتاژ خبری نسبت به دیگر اشکال و وجوه تبلیغات باشد.