مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره طراحی بنر متحرک

مفید بود؟

در این بخش به بررسی تمامی ابعاد طراحی بنر متحرک خواهیم پرداخت.امیداست که بتوانیم بیش از پیش شما را در رسیدن به اهداف سبزتان یاری کنیم,باشد که در کوتاه ترین مدت به اوج قله های موفقیت برسید.
طراحی بنر متحرک این روزها به دلیل داشتن جذابیت بیش از حد بسیار مورد استقبال افراد جامعه من جمله صاحبان کسب و کار است که به دنبال رونق هرچه بیشتر حرفه ی خود هستند.

بنرها یکی از روش های تبلیغ به صورت چاپی و آنلاین است که در حال حاضر مورد توجه مدیران کسب و کار است که طراحی بنر متحرک با توجه به این امر مهم بسیار حائز اهمیت است.
همانطور که می دانید بنرها در دو مدل ثابت و متحرک امروزه در بین افراد جامعه کاربرد دارند که هریک از آن ها

دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مخاطبین با توجه به شرایط خود می توانند بهترین مدل را برای بازده بیشتر انتخاب کنند.در این بخش بهتر است برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با مفهوم طراحی بنر متحرک و بنر ثابت ابتدا به بیان توضیحات آن ها بپردازیم تا بتوانید با دیدی گسترده تر تصمیم بگیرید.

بنرثابت به چه معناست؟

بر طبق اصول تعریف شده و پذیرفته شده در این حوزه, بنر ثابت به بنری گفته می شود که از المان های ثابت تشکیل شده است.علاوه بر المان های ثابت,متن ها نیز ضمیمه این گونه از بنرها می گردند.
بنرثابت یکی از روش های تبلیغات است که با وجود سایر روش ها همچنان مورد توجه بسیاری از کاربران است که برای رونق کسب و کار خود از آن استفاده می کنند.
بنرهای ثابت در ابعاد مختلف در قسمت های مختلف وب سایت ها برای معرفی هر چه بیشتر خدمات و محصولات قرار می گیرند.اصولا در بخش های هدر سایت از بنر های ثابت استفاده می کنند که طبق تحقیقات به عمل آمده این مورد سبب جلب توجه هر چه بیشتر مشتریان می گردد.

 

بنر های ثابت

از بنر های ثابت عموما به عنوان بنرهای تمیز یادآوری می شود چرا که اینگونه از بنرها هیچگونه اطلاعات اضافی را شامل نمی شوند و می تواند گزینه ی مناسبی برای برندهای شناخته شده و مطرح باشد.
انتخاب استفاده از بنرهای ثابت ویا متحرک کاملا بستگی به خود کاربردارد و اینکه دقیقا از بنر مدنظر چه انتظاراتی دارد.
از ویژگی های بنر ثابت می توان به کم حجم بود آن اشاره نمود که فضای بسیار کمی را در وب سایت مدنظر شما را به خود اختصاص می دهد.بنر ثابت میتواند گزینه ی مناسبی در حوزه ی تبلیغات کلیکی باشدکه انتخاب آن تماما به خود شخص بستگی دارد.

بنر متحرک به چه معناست؟

بنر متحرک به طور کلی شامل المان های متحرک است که نمای دوچندانی به این دسته از بنرها می بخشد.
اگر با مبحث موشن گرافی این رزوها آشنایی داشته باشید می توانید به این مهم دست بیابید که بنرهای متحرک همان موشن گرافی است که فاقد هرگونه صدایی هستند.این دسته از بنرها عموما مطالب بیشتر را به دنبال متحرک بودن می توانند ساپورت کنند.ما مدعی پایین ترین هزینه طراحی بنر در کنار بهترین کیفیت و هارمونی هستیم.

 بنرهای متحرک یا گیف

از بنرهای متحرک به عنوان گیف نیز یاد می کنند که برای داشتن تبلیغی منحصر به فرد این گزینه بی نظیر است.برای اطمینان خاطر پیدا کردن نسبت به این انتخاب در اینجا لازم است به دو ویژگی مهم بنرهای متحرک بپردازیم:

  • تاثیرگذاری بی نظیر در ذهن کاربران دقیقا به اندازه ی کلیپ های ویدئویی و یا تبلیغاتی که در قالب ویدئو هستند.
  • باید به این مهم توجه داشت که حجم این گونه فایل ها بسیار کمتر از فایل های ویدئویی است که این ویژگی ,یکی از نقاط مثبت این انتخاب است.

طراحی بنر متحرک و یا طراحی بنر ثابت می بایست با دقت هر چه بیشتر انجام گردند چرا که معمولا طراحی ها یکبار صورت می گیرند و بعد از آن امکان دارد چندین بار در موقعیت های متنوع مورد استفاده کاربران قرار گیرند,

از این رو هر چه طراحی  بنر متحرک حرفه ای تر انجام شوند,دفعات بیشتری از این طراحی می توانید استفاده نمایید.خدمات و طراحی های مربوط به حوزه بنر به طور کلی به دو صورت قابل انجام است که انتخاب هریک از ان ها به توجه به موقعیت کسب و کار شما عزیزان است.

 

1-متد ایستا:

در این متد عموما از عکس ها و پوسترها بهره می برند و به صورت عکس و یا پوستر است.در روش ایستا بنر طراحی شده هم می تواند چاپ شود و در قالب تبلیغات چاپی به کاربران ارائه گردند و یا به عنوان بنر های سایت استفاده شوند.

2-متدپویا:

در این متد طراحی بنر متحرک بیشتر مد نظر است که این طراحی ها توسط نرم افزارهای متنوع صورت می پذیرد که در وب سایت های مختلف استفاده می شوند.با کمی توجه متوجه خواهید شد که طراحی بنر متحرک این روزها تاثیرگذاری بی نظیری را در عرصه تبلیغات داشته اند.

ساخت بنر متحرک آنلاین

ساخت بنر متحرک آنلاین (Build an animated banner online)  نیز در عصرحاضر با استفاده از نرم افزار های زیادی صورت می پذیرد.یکی از حرفه ای ترین برنامه های طراحی در این زمینه , نرم افزار افترافکت است که خروجی های مطلوبی را ارائه می دهد.
بنرمتحرک تبلیغاتی همانطور که گفته شد.

بسیار مورد استقبال افراد جامعه برای تبلیغات است.طراحی بنر متحرک همانطور که واضح است نسبت به طراحی بنر ثابت از پیچیدگی های فراوان تری برخوردار است.اما با توجه به استقبال افراد جامعه ,این پیچیدگی مانع از انجام طراحی بنر متحرک نشده است.
نمونه بنر متحرک به راحتی از وب سایت های مختلف قابل دانلود است که بتوانید آن ها را بعنوان نمونه داشته باشید.

 

طراحی بنر گیف هم توسط شرکت های فعال

سایت طراحی بنر در این زمینه کمک های فراوانی را می توانند به شما عزیزان داشته باشند تا بتوانید خروجی دلخواه خود را تحویل بگیرید.ساخت بنر حرفه ای نیز همانند طراحی بنر متحرک نیازمند نرم افزار های مطرح در این زمینه است.بنرگیف از آنجا که تشابه بسیار زیادی به ویدئو دارد,

بسیار مورد استقبال افراد جامعه است.شرکت های بسیار زیادی دراین حوزه وجود دارند که آماده ی پذیرش سفارشات شما عزیزان هستند.شرکت رایامارکتینگ با بهره بردن از نیروهای خبره در این حوزه بسیار خوش درخشیده است.
طراحی بنر گیف آنلاین نیز از مراحل گوناگونی برخوردار است که تمامی مراحل می بایست با دقت هرچه بیشتر طی شوند.سفارش طراحی بنر گیف هم توسط شرکت های فعال در این زمینه قابل پذیرش است و هم توسط شرکت های تبلیغاتی.انتخاب طراح و یا شرکت کاملا بر عهده ی شخص است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.