تاثیر طرحهای گرافیکی بر رپورتاژ آگهی
شما با استفاده از طرحهای گرافیکی در رپورتاژ آگهی، میتوانید بر ذهن مخاطبان تاثیر بگذارید، طبق تحقیقات انجام شده، هرآنچه که زیبا باشد، ذهن انسان را به خود درگیر میکند. شما با استفاده از رنگها و طرحهای زیبای گرافیکی، میتوانید مخاطبانتان را به سوی خود جذب کنید و آنان را به مشتریان خود تبدیل کنید و همچنین، قدرت رپورتاژ آگهی خود را بالا ببرید، بر عکس، اگر از طرحهای گرافیکی ضعیف و ناهماهنگ استفاده کنید، از چشم مخاطب خواهید افتاد و شما را از جذب مشتری سلب خواهد کرد، بنابراین برای آنکه دارای رپورتاژی قدرتمند و تاثیر گذار هستید، استفاده از طرحهای گرافیکی در روپرتاژ را فراموش نکنید.
رپوتاژ قدرتمند با استفاده از طرحهای گرافیکی
استفاده از طرحهای گرافیکی در رپورتاژ آگهی، میتواند میزان فروش شما را افزایش دهد. کسی نمیتواند منکر تاثیر تصاویر و ذهنیتی که بر ضمیر نا خود آگاه افراد میسازد، شود، بنابراین اگر شما در طراحی لوگو برند خود و کارت ویزیت خود، کم کاری کنید، بطور حتم بر روی میزان موفقیت خود تاثیر خواهید گذاشت. بنابراین اهمیت دادن به طرحهای گرافیکی در تولید رپورتاژ آگهی و طراحی لوگو برند، کارت ویزیت، بسته بندی محصولات، تراکتهای تبلیغاتی، بسیار حائز اهمیت است.
استفاده از طرحهای سه بعدی در رپورتاژ آگهی
برای آنکه رپورتاژ آگهی قدرتمندی داشته باشید، از طرحهای سه بعدی استفاده کنید. طرحهای سه بعدی، باعث جذب مخاطبین بیشتری به خود میشوند و نیز بر ذهن آنان تاثیر بیشتری میگذارد، بنابراین استفاده از طرحهای گرافیکی سه بعدی در رپورتاژ آگهی مد نظر قرار دهید.
بطور هوشمندانه از طرحهای گرافیکی در رپورتاژ آگهی استفاده کنید
در هنگام تولید رپورتاژ آگهی، از طرحهای هوشمندانه استفاده کنید. در تصویر زیر شاید شما در نگاه اول یک کفش پاشنه بلند مشاهده کنید، اما با کمی دقت میتوانید کلمات S, A, L, E را مشاهده کنید (SALE)، که بر اساس هدف رپورتاژ میتوانید از طرحهای متفاوتی نیز استفاده کنید، این تکنیک میتواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.
استفاده از معما در رپورتاژ آگهی
شما میتوانید در ساخت رپورتاژ آگهی، از معما استفاده کنید، شما با استفاده از معما در دهن مخاطبین میتوانید سوالی را ایجاد کنید، برای مثال شما در تصویر زیر انواع مختلفی از از کراوات را مشاهد میکنید که در نگاه اول بطور نامنظمی پخش هستند، اما با کمی دقت میتوانید این سوال را برای مخاطب ایجاد کند که “کراوات مورد علاقه من کدام است؟”، ایجاد سوال برای مخاطب در رپورتاژ بسیار مطلوب میباشد و به تاثیر قدرت رپورتاژ میافزاید.