فیس بوک هم چنان از محبوبیت های خاص خودش در شبکه های اجتماعی برخوردار است ، این رسانه جذابیت های خودش را داراست تا علاوه بر اینکه بتواند در کسب و کار مخاطبانش موثر باشد همچنان سهام خودش را نیز در بورس حفظ کند ، این بدین معناست که فیس بوک سعی بسیاری در حفظ سیاست های لایک و کامنت و به اشتراک گذاری درست دارد ، اگر فالوررهای یک صفحه واقعی نباشند از محبوبیتش نزد تاجران کاسته می شود ، نتیجه کاهش سهام آن در بازار بورس خواهد بود . فیس بوک قوانین زیادی دارد تا از فالوورهای فیک و غیر واقعی جلوگیری کند و یا صفحاتی را که با این مسائل سعی در تجارت دارند جریمه خواهد کرد ، خرید فالوور و یا لایک و کامنت کاری است که می تواند صفحه شما را به یک صفحه بی اعتبار تبدیل کند ، فالوور نخرید و دنبال لایک کردن های غیر واقعی نباشید . اعتبار صفحه تان را حفظ کنید .
از مخاطبان شبکه اجتماعی تقاضا نکنید صفحه شما را لایک کنند و یا شما را فالوو کنند ، کامنت بگذارند و یا محتوی تان را شیر کنند ;
هدف یک رسانه اجتماعی برآورد واقعی میزان طرفداران شما و رضایت آنها نسبت به کاریست که انجام می دهید اگر می خواهید مخاطبانتان به مشتریان واقعی تبدیل شوند از آنها تقاضای لایک و کامنت نداشته باشید . نظرات واقعی آنها را بسنجید و به نسبت رفتارسنجی صفحات اجتماعی محتوی تان را تغییر دهید ، کاری که شما می توانید انجام دهید به اشتراک گذاری محتوی مفید و پرطرفدار است تا برندتان قابل اطمینان باشد .
لینک دین یکی دیگر از رسانه های اجتماعی مورد علاقه مخاطبان ;
مرور قوانین لینک دین از موارد مورد علاقه من به حساب می آید ، زمانی که به عنوان یک مخاطب غیر حرفه ای و مبتدی برای اولین بار در لینک دین عضو شدم یک پیام را به طور رندوم برای چند مخاطب فرستادم ، بازخورد برایم بسیار جالب بود . آنها از من خواسته بودند دلیل ارسال این پیام را به آنها توضیح بدهم ، در میان پیامهای بازخوردی یک مخاطب نوشته بود تصور می کنم شما به اشتباه من را انتخاب کرده اید ، در پاسخ از او عذر خواهی کردم و گفتم که به دلیل مبتدی بون قوانین را نمی دانم .
در ابتدا علت ارسال پیامتان را عنوان کنید، در خواستهای اتصالتان را شخصی کنید و به آنها بگوئید چرا متصل می شوید