مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره کاربرد های مجری‌های ریپورتاژ

مفید بود؟

هدف اصلی مجری‌های ریپورتاژ تهیه متن‌های باکیفیتی است که کسب و کار شما را به صورت غیرمستقیم به مشتریان و مخاطبان معرفی می‌کند. تبلیغات رپورتاژ یکی از موثرترین روش‌های است که برای گسترش کسب و کار‌ها انجام می‌شود. همچنین از این روش برای بهبودی سئو در طولانی‌مدت استفاده می‌شود به شرط اینکه از رپورتاژ‌های آگهی به‌صورت منظم و مداوم در سایت خود استفاده کنید. امروزه به‌دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر کسب و کار‌ها در اینترنت انجام می‌شود از طرفی افزایش کاربران در فضای مجازی سبب این شده‌است که کسب و کار‌ها مختلف فعالیت خود را در فضای مجازی و اینترنت نیز ادامه دهند. این تغییرات سبب تغییر تبلیغات نیز شده‌است.

امروزه دیگر تبلیغات به شیوه‌های سنتی مانند: پخش تراکت، نصب بنر، نقاشی‌های تبلیغاتی بر روی دیوار‌های شهر و … موثر نیستند و نمی‌توانند کمک زیادی به گسترش کسب و کار شما کنند، اما  تبلیغات مدرن مانند: انتشار رپورتاژ‌های آگهی توسط مجری‌های ریپورتاژ، بنر‌های ثابت و متحرک، بک لینک‌ها، ادوردز‌ها و … می‌توانند کسب و کار شما را به صورت گسترده در کشور و یا جهان تبلیغ کنند و سبب رونق کسب و کار شما شوند.

شاید در گذشته شما برای گسترش کسب و کار تنها به تبلیغ در سطح شهر می‌اندیشیدید اما امروزه با کمک مجری‌های ریپورتاژ معنی گسترش کسب و کار عوض شده‌است و باید به سطح کشور و یا جهان فکر کنید. هزینه رپورتاژ آگهی در بین دیگر روش‌های تبلیغاتی مدرن مقرون به‌صرفه‌تر است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “قیمت ریپورتاژ خبری به چه عواملی بستگی دارد؟” را نیز مطالعه کنید.

 

رپورتاژ‌های آگهی که توسط مجری‌های ریپورتاژ تهیه می‌شود باید چه ویژگی‌های داشته‌باشد؟

کیفیت رپورتاژی که توسط مجری‌های ریپورتاژ تهیه می‌شود بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر متن رپورتاژ از کیفیت مناسب برخوردار نباشد نتیجه مثبتی از تبلیغات نخواهید‌گرفت و بازدید زیادی از رپورتاژ شما نمی‌شود. متن‌های که توسط مجری‌های ریپورتاژ تهیه می‌شود باید فاقد از هرگونه دروغ و اغراق باشد زیرا این کار سبب بی‌اعتمادی مشتریان و مخاطبان خواهد‌شد که خسارتی بدون جبران است.

رپورتاژ‌ها باید فاقد از اشتباهات نگارشی  مانند: غلط‌های املایی، علائم نگارشی و … باشند زیرا این اشتباهات نشان از بی‌دقتی نویسنده دارد و سبب می‌شود که مخاطبان متن شما را مطالعه نکنند. نکات سئو توسط مجری‌های ریپورتاژ حتما در متن‌های رپورتاژ استفاده شده‌باشد. رعایت نکات سئو و استفاده منظم و مداوم از رپورتاژ سبب بهبودی سئو سایت شما در طولانی‌مدت خواهد‌شد.

توصیه می‌شود که این متن‌ها را خودتان تهیه نکنید و حتما به فردی باتجربه در زمینه سئو و یا آن‌ها را به مجری‌های ریپورتاژ بسپارید. شاید در ابتدا تهیه این متن‌ها کار آسانی به نظر برسد اما برای تاثیرگذاری بیشتر و همچنین داشتن یک متن باکیفیت شما نیاز به تجربه و مهارت دارید.  در ادامه می‌خواهم شما را با سه نمونه رپورتاژ آگهی در زمینه فرش آشنا کنم و با هم نکات موجود در آن را بررسی کنیم.

نمونه رپورتاژ خبری برای سایت فرش آنلاین

« تنوع و زیبایی فرش را در فروشگاه فرش آنلاین مشاهده کنیم
فرش آنلاین از سال 1389 کسب و کار خود را به اینترنت انتقال داد، این فروشگاه با تجربه‌ای بیش از 50 سال در ایران مشغول به فعالیت است. هدف اصلی این فروشگاه رضایت مشتریان و توسعه و رشد تجارت الکترونیکی کشور است. تنوع زیاد این فروشگاه سبب می‌شود تمام مشتریان با سلیقه‌های مختلف دست خالی از فروشگاه خارج نشوند. محصولات این فروشگاه شامل: فرش‌های دستی و ماشینی، کالا اتاق خواب، پرده، موکت، وسایل دکوراتیو، صنایع دستی  و … است. قیمت محصولات این شرکت بسیار ایده‌آل و مقرون به‌صرفه است. این فروشگاه محصولات را پس از خرید اینترنتی در کم‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد‌کرد. راه‌های ارتباطی با این فروشگاه به صورت زیر است:
آدرس: تهران، خیابان الهیه، پلاک 9، واحد 1
تلفن: 22619718- 021، 26643175 – 021
ایمیل: info@farshonline.com »

همانطور که در ابتدای متن مشاهده می‌کنید معرفی فروشگاه و همچنین گفتن تجربه کاری بسیار نقش مثبتی در تبلیغات دارد زیرا مشتریان شما به کسب و کار شما اعتماد بیشتری خواهند‌کرد بنابراین توصیه می‌شود همیشه از تجربه کاری خود در رپورتاژ استفاده کنید. ذکر راه‌های ارتباطی در متن نیز بسیار اهمیت دارد، یک متن باکیفیت همیشه فرصت را از دست نخواهد‌داد اگر متن شما به بهترین شکل ممکن هم نوشته‌شود اما راه ارتباطی با صاحب شغل نداشته‌باشد عمل هیچ تبلیغی را برای شما نتوانسته‌است که انجام دهد متن شما باید توسط مجری‌های ریپورتاژ به گونه‌ای نوشته شود که اگر مشتریان جذب کسب و کار شما شدند سریع با شما تماس برقرار کنند و یا با شما قرار ملاقات بگذارند. بنابراین این نکات را همیشه در متن خود رعایت کنید.

 

نمونه رپورتاژ خبری برای سایت زیلوکس

« کلکسیون فرش در فروشگاه زیلوکس
فروشگاه زیلوکس توزیع‌کننده انواع فرش کلاسیک، مدرن، برشی، کودک، کناره، گبه و تابلو فرش است. این فروشگاه محصولات خود را در تنوع رنگ بسیار عالی عرضه می‌کند. در این فروشگاه شما می‌توانید با نازل‌ترین قیمت فرش‌های باکیفیتی را با هر سلیقه‌ای که دارید، خریداری کنید. فروشگاه زیلوکس محصولات خریداری شده را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما درب منزل ارسال خواهد‌کرد و امکان پیگیری محصول را در سایت فروشگاه برای شما قرار داده‌است و شما می‌توانید مسیر ارسال محصول خود را در هر زمان مشاهده کنید. راه‌های ارتباطی با فروشگاه زیلوکس به‌صورت زیر است:
آدرس: تهران، ستارخان، بین پل تاج و برق آلستوم، مقابل کوچه، رحیمی اصل، جنب شیرینی خورشیدی، پلاک 676
تلفن: 44289458-021، 47624742-021
ایمیل:  info@zilux.ir »

سعی کنید در متن‌های رپورتاژ از نحوه چگونگی ارسال محصولات برای مشتریان صحبت کنید زیرا این کار حسن نیت شما را به مشتریان می‌رساند و همین امر سبب می‌شود مشتریان به شما اعتماد بیشتری کنند و از شما خرید کنند. به عنوان مثال وقتی مشتری بداند هر لحظه می‌تواند مسیر ارسال محصول خریداری شده‌اش را پیگیری کند با خیالی آسوده از شما خرید خواهد‌کرد. به جای استفاده از کلماتی مانند: «این فروشگاه» سعی کنید از نام خود برند استفاده کنید زیرا استفاده از برند در متن و عنوان به شما این امکان را می‌دهد که به متن خود لینک دهید و مشتریان را از سایت‌های انتشار پر بازدید به سایت فروشگاه خود دعوت کنید.

 

نمونه رپورتاژ خبری برای سایت مرداس

« بورس فرش یا فروشگاه مرداس
هدف اصلی فروشگاه مرداس عرضه انواع فرش‌ها و تابلو فرش‌های ماشینی با جنس‌های متفاوت مانند: اکریلیک، ابریشم، فریز و … است. فروشگاه اینترنتی مرداس محصولات خود را بدون واسطه و به‌صورت مستقیم برای شما ارسال خواهد‌کرد بنابراین شما با پرداخت تنها هزینه فرش صاحب یک فرش باکیفیت خواهید‌شد. فروشگاه اینترنتی مرداس هدف‌های دیگر مانند: افزایش آگاهی شما در فرش‌های ماشینی و تابلو فرش‌ها است. تنوع رنگ و تراکم فرش‌های مختلف ( 3600،3000،2550،2250،1500،1000) را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

اگر از فروشگاه مرداس خریدی بیش از 200000 تومان داشته‌باشید فروشگاه محصولات خریداری شده شما را به‌همراه گارانتی و ضمانت نامه در کم‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان برای شما ارسال خواهد‌کرد. محصولات معمولا طی دو تا 5 روز کاری برای شما ارسال می‌شوند. اگر محصولی که برای شما ارسال شده باشد مشکلی داشته‌باشد فروشگاه اینترنتی مرداس به شما این ضمانت را می‌دهد که ظرف مدت 7 روز وجه شما را بازگرداند. راه‌های ارتباطی با فروشگاه مرداس به‌صورت زیر است:
آدرس: کاشان، خیابان میرعماد، مجتمع تجاری عطایی، طبقه همکف، واحد 18
تلفن: 099311046355، 09393979189
ایمیل: merdascarpet@gmail.com »

همانطور که در هر سه نمونه رپورتاژ تهیه‌شده مشاهده می‌کنید هیچ‌گونه اشتباهات نگارشی مانند: غلط املایی یا استفاده نکردن از علائم نگارش و … در متن نیست. هرچقدر نکات نگارشی را در متن‌ها رعایت کنید متن باکیفیت‌تری را خواهید‌داشت و همچنین منظور شما به‌درستی در متن‌های رپورتاژ به مشتریان خواهد‌رسید. در متن‌های از کلمات پرتکرار گوگل استفاده کنید زیرا این کار سبب می‌شود تا رپورتاژ شما سریع‌تر در دسترس مخاطبین قرار بگیرد. در ادامه می‌خواهم شما را با سایت‌های انتشار و همچنین چگونگی ثبت آگهی در این سایت‌ها آشنا کنم.

 

رپورتاژ در رایامارکتینگ

رایامارکتینگ یکی از مجری‌های ریپورتاژ است که خدمات مختلفی را علاوه بر تولید رپورتاژ به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هدف اصلی رایامارکتینگ این است که با حفظ کیفیت و سرعت تحویل سفارشات قیمت‌های سفارشات را مقرون به‌صرفه کند. تعرفه رپورتاژ خبری در رایامارکتینگ نسبت به دیگر روش‌های اینترنتی بسیار ایده‌آل است.

این سایت خدماتی مانند: تولید پادکست، طراحی موشن گرافیک، رپورتاژ آگهی، دیتا اینتری، تبلیغ در گوگل ادوردز، طراحی بنر ثابت و متحرک، طراحی لوگو، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و … را علاوه بر تولید محتوا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. رایامارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده سئو کار باتجربه و فعال، 9000 گرافیست، 11000 تایپیست و 1200 برنامه نویس وب در تبلیغات اینترنتی می‌توانند به شما کمک زیادی کند. این شرکت برای اثبات کیفیت کار خود برخی از اوقات محتوا رپورتاژ را به صورت هدیه به مشتریان می‌دهد.

 

سایت‌های انتشار رپورتاژ باید چه ویژگی‌های داشته‌باشند؟

امروزه سایت‌های زیادی در زمینه انتشار آگهی‌های رپورتاژ فعالیت می‌کنند برخی از این سایت‌های آگهی‌های شما را به صورت رایگان انتشار می‌دهند. لیست آگهی‌های رایگان در این سایت‌ها عبارتند از: املاک، استخدام، خودرو، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک، کاریابی و …
برخی از سایت‌های رایگان به‌صورت زیر هستند:
1.    ایستگاه
2.    دیوار
3.    شیپور
4.    نیازمندی‌ها
5.    ایران تجارت

سایت‌های انتشار دارای ویژگی‌های هستند که نشان‌دهنده کیفیت این سایت‌ها در زمینه انتشار آگهی است هر‌چقدر این ویژگی‌ها در سایت‌های انتشار وضعیت بهتری داشته باشند شانس دیده‌شدن رپورتاژ شما در این سایت‌ها بیشتر خواهد‌بود. در ادامه برخی از این ویژگی‌های مهم را با هم بررسی می‌کنیم.

اعتبار دامنه

اعتبار دامنه عددی بین صفر تا 100 است که نشان‌دهنده سازگاری سایت انتشار با موتور جستجوی گوگل است هرچقدر این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد سایت مورد نظر با موتور جستجوی گوگل سازگاری بیشتری دارد.

الکسا

الکسا نشان‌دهنده جایگاه سایت در کشور و یا جهان است هر‌چقدر عدد الکسا پایین‌تر باشد نشان‌دهنده این است که سایت انتشار مورد نظر دارای جایگاه بهتری است.

اتوریتی

اتوریتی نسبت به سایر ویژگی‌های سایت‌های انتشار در زمینه سئو بسیار تاثیرگذار است و هرچقدر عدد اتوریتی بالاتر باشد سایت انتشار به سئو سایت شما کمک بیشتری در درازمدت خواهد‌کرد و همچنین شانس دیده‌شدن رپورتاژ شما را در سایت انتشار بالاتر خواهد‌برد.

مدت زمانی که مخاطبان در سایت انتشار می‌مانند

مدت زمانی که افراد در سایت انتشار می‌مانند نشان‌دهنده این است که مطالب موجود در سایت بسیار جذاب است و این سایت توانایی جذب مشتری برای کسب و کار شما را خواهد داشت.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.