امروزه بسیاری از افراد در زمینه تولید و تهیه خشکبار فعالیت میکنند که برای شناسایی برند خود باید اقدام به طراحی لوگو خشکبار نمایند. لوگوی طراحی شده اعتبار آنها را در بازار افزایش میدهد و بههمین دلیل مشتریان بیشتری بهدست میآورند و افراد بهوسیله لوگوی آنها بهخوبی برند تولیدیشان را شناسایی میکنند. برهمین اساس شما باید بهخوبی این نکته را درنظر داشتهباشید و از طراحانی که طراحی لوگوی آجیل و خشکبار را بهصورت حرفهای انجام میدهند درخواست کنید تا طراحی لوگوی موردنظر شما را انجام دهند.
طراحان لوگو که در شرکت رایامارکتینگ فعالیت دارند، در زمینه طراحی آرم و لوگو، طراحی لوگو اسم، طراحی لوگوی مفهومی، طراحی لوگو املاک و طراحی لوگو خشکبار تخصص دارند. قیمت طراحی لوگو در این شرکت بسیار مناسب و بهصرفه است و بههمین دلیل بسیاری از افراد ترجیح میدهند از خدمات این شرکت استفاده کنند. دورههای کارآموزی طراحی لوگو در این شرکت بهصورت حرفهای دنبال میشود و بر همین اساس هریک از طراحان شرکت بهخوبی در زمینه کاری خود تخصص دارد. شما نیازی نیست برای طراحی طراحی لوگو رایگان اقدام کنید، چرا که شرکت هزینه بسیار مناسبی را از شما دریافت میکند.
ویژگیهای طراحی لوگو خشکبار :
هر یک از انواع لوگوهایی که طراحی می شوند دارای ویژگی های متنوعی هستند. شما باید بهخوبی با ویژگیهای آنها آشنایی داشتهباشید تا بتوانید بهترین نمونه آن را برای کسب و کار خود بهکار بگیرید. برخی از آنها دارای کیفیت بینظیری میباشند و روی محصول درخشش بینظیری دارند. در واقع لوگو باید بهگونهای باشد که افراد به محض مشاهده آن نام برند تولیدی شما در ذهنشان ترسیم شود.
طراحان لوگو که بهصورت حرفهای در این زمینه عمل میکنند بهترین لوگو را به شما بعد از طراحی تحویل میدهند. برخی از مهمترین و اصلیترین ویژگیهایی که یک طراحی لوگو خشکبار بینظیر دارد و باید بهخوبی شما هم با آنها آشنایی داشتهباشید عبارت می باشد از :
1. اعتبار و سنخیت :
همه ما بهخوبی میدانیم خشکبار انواع مختلفی دارد و هریک از انواع آن هم دارای طرح و شکل متنوعی است. بنابراین باید بدانید یک از مهمترین و اصلیترین ویژگیهایی که زمان طراحی لوگو خشکبار باید به آن توجه شود سنخیت و اعتبار آن است. هریک از طراحانی که در زمینه کاری خود موفق و حرفهای هستند میتوانند سیک ارتباط دو طرفه بین فردی که صاحب لوگو است و تجارتی که در آن فعالیت دارد در آن برقرار نماید. در اینصورت بدون شک لوگو به بهترین نحو ممکن طراحی میشود و افراد هم با آن ارتباط برقرار مینمایند.
آن دسته از انواع لوگوهایی که صداقت و سنخیت با صاحب کسب کار ندارند بدون شک نه جذابیتی درونشان وجود دارد و نه اینکه مفهوم خاصی دارند. هریک از انواع این لوگوها که زیبایی بینظیری دارند نگاه افراد را جذب میکند و برهمین اساس فروش آن کالا هم تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا میکند.
2. ماندگاری و پایداری :
هریک از کسب و کارهایی که بخواهند بهطور دائم لوگوی خود را تعویض کنند و طرح آن را تغییر دهند، بدون شک جذابیت ندارند. همچنین باید بدانید آنها در ذهن افراد هم بهخوبی ماندگار نمیشوند و همین مورد یکی از مهمترین نکاتی است که باید زمان طراحی لوگو خشکبار به آن دقت شود. برخی از انواع لوگوها که با استفاده از بهترین ایدهها و نظریهها طراحی میشوند در ذهن افراد هم ماندگاری بیشتری دارند.
برهمین اساس شما باید بهخوبی این مورد را درنظر داشتهباشید و از آن نهایت استفاده را ببرید. طراحان حرفهای همیشه لوگو را بهگونهای طراحی میکنند که سالهای سال هم جذابیت و زیبایی خودش را دارد. برهمین اساس شما طراحی لوگوی خود را باید تنها به افراد حرفهای بسپارید.
خشکبار بهنوعی خوراکی شناخته میشود که باید لوگوی آن ویژگیهای منحصر بهفردی داشتهباشد. در صورتیکه آن را با ایدههای متنوع طراحی کنند، بدون شک جذابتی و ماندگاری آن هم در ذهن افراد بیشتر خواهدبود. اینکه یک طرح و مدل در طول زمان جذابیت خود را از دست ندهد اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هم باید بهخوبی این مورد را درنظر داشتهباشید. طراحان بهخوبی این مورد را درنظر میگیرند و سپس لوگو را طراحی میکنند.
3. رنگ بندی مناسب :
از دیگر ویژگیهایی که زمان طراحی لوگو خشکبار هریک از طراحان بهخوبی به آن دقت دارند رنگبندی مناسب است برخی از لوگوها که رنگ (Logo Colors) مناسبی ندارند بدون شک جذابیت هم نخواهندداشت. بنابراین باید به این مورد نهایت دقت و توجه را داشتهباشید. رنگهای گرم یکی از بهترین رنگهایی میباشد که برای طراحی این نمونه از لوگوها آنها را بهکار میگیرند.
البته که باید بدانید ترکیب رنگی هم آنها را بسیار جذابتر نشان میدهد. شما باید بهترین رنگها را براساس مدل خشکبار خود انتخاب کنید و سفارش دهید. در هر مرحلهای که طراحان رایامارکتینگ، لوگوی شما را طراحی میکنند میتوانید سفارشهای خود را ثبت کنید تا برای شما آنها را انجام دهند.
اینکه رنگها با یکدیگر سنخیت داشتهباشد دارای اهمیت بسیار زیادی است و باید شما هم بهخوبی این مورد را درنظر داشتهباشید. طراحان حرفهای از آنجایی که آموزشهای لازم را در این مورد دیدهاند میتوانند به بهترین نحو ممکن رنگها را در کنار یکدیگر قرار دهند. توجه داشتهباشید که زمان استفاده از آنها باید بهخوبی بافت آنها را با نوع کالای خود مطابقت دهید.
هر فردی که کالای شما را خریداری میکند به نوع لوگوی آن توجه زیادی نشان میدهد. در صورتیکه ارتباطی بین لوگو و کالای شما نباشد، بدون شک مشتری (Customer) فکر میکند کالا بیکیفیت است. بنابراین باید بهخوبی کیفیت کالا را با این نکات بالاتر ببرید.
4. ابعاد مناسب :
یکی از دیگر نکات و ویژگیهایی که طراحان زمان طراحی لوگو خشکبار به آن دقت زیادی دارند این است که لوگو را برای هریک از ابعاد متنوع طراحی میکنند. برخی از افراد ترجیح میدهند که لوگو را روی بستهبندیها بهکار ببرند که در اینصورت باید اندازه آن کوچک باشد. البته که در برخی از موارد هم لوگو روی بیلبوردها بهکار میرود که در اینصورت هم باید اندازه آن بزرگ باشد. بر همین اساس طراحان لوگو که به کار خود آشنایی زیادی دارند و در کارشان حرفهای شدهاند از بهترین نرمافزارها استفاده میکنند تا ابعاد تنوعی از این لوگو را طراحی نمایند.
زمانیکه لوگو در ابعاد متنوع کیفیت لازم را نداشتهباشد، بدون شک لوگوی مناسبی نیست و طراح آن هم حرفهای نبودهاست. شما زمانی که سفارش طراحی لوگو خشکبار را ارائه میدهید میتوانید هر نوع سفارش و درخواستی که دارید را زمان ثبت کردن سفارش بیان نمایید. در اینصورت طراحان لوگو پیش از اینکه طراحی لوگوی شما را آغاز کنند بهخوبی درخواستهای شما را مطالعه کرده و براساس آنها لوگوی شما را طراحی میکنند این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت زیادی داشتهباشید. بنابراین پیش از ثبت سفارش خود هریک از خواستههای خود را بیان سازید تا طراحان با درخواست شما آشنایی بیشتری داشتهباشند.
به شما پیشنهاد میکنیم مقاله “طراحی لوگو صنایع غذایی در کمترین زمان” را مطالعه کنید تا در این زمینه دید قوی و کاملی بهدست آورد.
5. فونت مناسب :
از دیگر ویژگیهایی که زمان طراحی لوگو خشکبار باید به آن دقت شود نوع فونت است. برخی از فونتها را بر اساس ایدههای متنوع طراحی میکنند و تنها زمان طراحی یک لوگو از آنها استفاده مینمایند. این نوع از فونتها (Fonts) را تنها آن دسته از طراحانی که حرفهای هستند میتوانند ایجاد نمایند. دقت داشتهباشید که اصلا از فونتهای خشک و رسمی نمیشود برای طراحی این لوگوها استفاده نمود.
برخی از لوگوها که با استفاده از فونتهای رسمی و بولد شده طراحی میشوند زیبایی خاصی ندارند و برهمین اساس دقت داشتهباشید که از آنها اصلا استفاده نکنید. هریک از طراحان لوگو که در زمینه کاری خود تخصص زیادی دارند میتوانند بهترین ایدهها را زمان طراحی بهکار بگیرند و فونتهای زیبایی را مورد استفاده قرار دهند.
6. استفاده از نرمافزارهای پیشرفته :
شرکت بهترین و پیشرفتهترین نرمافزارهای طراحی لوگو (Logo Design Software) خشکبار را در اختیار طراحان خود قرار دادهاست تا آنها با استفاده از آنها بتوانند بهترین لوگوها را طراحی کنند. آن دسته از لوگوهایی که پیشرفته هستند بدون شک با استفاده از نرمافزارهای جدید طراحی شدهاند. نرمافزارهای جدید ویژگیها و مشخصات زیادی دارند و به همین دلیل برای طراحی هریک از انواع لوگوها بهترین انتخابی است که میتوانید داشتهباشید. با استفاده از این نرم افزارها، لوگوها در کمترین زمان طراحی میشوند.