مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره فاکتور هایی که برای قیمت ریپورتاژ آگهی باید مشخص شود

مفید بود؟

قیمت ریپورتاژ آگهی بر اساس کیفیت متن‌های آگهی و همچنین تعداد کلمات رپورتاژ مشخص می‌شود. امروزه سایت‌های متفاوتی در زمینه رپورتاژ خبری فعالیت می‌کنند تعرفه رپورتاژ خبری در این سایت‌ها متفاوت است زیرا کیفیت در این سایت‌ها متفاوت است. هرچقدر کیفیت متن‌ها بالاتر باشد قیمت ریپورتاژ آگهی نیز بالاتر است اما این بدان معنی نیست که هر سایتی قیمت ریپورتاژ آگهی بالاتری را درخواست کرد متن‌های رپورتاژ آن سایت از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

قبل از درج آگهی در سایت‌های متفاوت ابتدا بهتر است نمونه از رپورتاژ‌های آن‌ها را مشاهده کنید یا اگر نمونه کاری را این سایت‌ها در اختیار شما  قرار ندادند ابتدا یک سفارش کوچک بدهید و اگر کیفیت رپورتاژ خوبی داشتند سپس سفارش اصلی را بدهید. سئو نقش بسیار مهمی را در رپورتاژ‌های آگهی ایفا می‌کند زیرا سئو شانس بازدید از متن آگهی شما را بالاتر می‌برد البته این تنها کار سئو نیست و استفاده از رپورتاژ خبری سئو شده به صورت منظم  در دراز مدت به شما کمک می‌کند تا سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

قیمت ریپورتاژ آگهی در سایت رایا مارکتینگ بسیار مناسب است و متن‌های تهیه شده در این سایت از کیفیت خوبی برخوردار هستند. رایامارکتینگ برای اثبات این ادعا برخی از رپورتاژ ادز را به صورت هدیه به مشتریان ارائه می‌دهد. رایامارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده فعال و با تجربه در زمینه سئو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تهیه رپورتاژ آگهی باشد.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “فروش ریپورتاژ خبری در وبتو

” را نیز مطالعه کنید.

قیمت ریپورتاژ آگهی در وبتو

قیمت ریپورتاژ آگهی در رایامارکتینگ بالا نیست و این قیمت مناسب نشان‌دهنده بی‌کیفیتی متن‌های تهیه شده در این سایت نیست بلکه موفقیت سایت رایامارکتینگ در هدف خود است. بزرگ‌ترین هدف رایامارکتینگ این است که با حفظ کیفیت و حفظ سرعت تهیه سفارشات قیمت مناسبی را برای سفارشات ارائه دهد. این شرکت جزء سه شرکت بزرگ کشور در زمینه تولید محتوا رپورتاژ و سئو است که در سال‌های اخیر بسیار موفق عمل کرده‌است و توانسته بزرگ‌ترین هدف خود که دریافت عادلانه قیمت ریپورتاژ آگهی است را برآورده کند.

توصیه می‌شود خودتان به تهیه متن‌های رپورتاژ اقدام نکنید زیرا این کار نیاز به تجربه و مهارت دارد اگر متن بی‌کیفیتی را در سایت‌های پربازدید انتشار دهید نه تنها تاثیر مثبتی برای کسب و کار شما نخواهد‌داشت بلکه سبب بی‌اعتمادی مشتریان و مخاطبان شما نیز خواهد‌شد که خسارت جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

کمپین رپورتاژ آگهی چیست و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

رپورتاژ خبری متن‌های هستند که هدف اصلی آن‌ها معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیرمستقیم به مشتریان و مخاطبان است. قیمت ریپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. کیفیت متن‌های رپورتاژ بسیار اهمیت دارد. هر چقدر کیفیت این متن‌های بالاتر باشد تاثیرگذاری آن‌ها در تبلیغات نیز بیشتر است همین امر سبب می‌شود تا قیمت ریپورتاژ آگهی نیز با افزایش کیفیت بالاتر رود.

شاید با خود بگویید چگونه متوجه شویم که متن رپورتاژ ما از کیفیت خوبی برخوردار است. اگر نکات زیر در متن رپورتاژ شما رعایت شده‌باشد شما یک متن با کیفیت را در اختیار خواهید‌داشت:
1.    متن لحنی ساده و قابل درک داشته باشد.
2.    متن فاقد از غلط‌های املایی و نگارشی باشد.
3.    عنوان مناسب و جذاب برای متن انتخاب شده‌باشد.
4.    متن فاقد حاشیه باشد و به صورت خلاصه و جامع کسب و کار را معرفی کند.
5.    استفاده از برند در عنوان و متن اصلی برای لینک دهی به متن
6.    استفاده از کلمات پرتکرار در گوگل
7.    متن فاقد از دروغ و اغراق باشد.
8.    ذکر راه‌های ارتباطی با صاحبان مشاغل (تلفن، ایمیل، آدرس و …)
9.    نکات سئو در متن رعایت شده‌باشد.
10.     از عکس‌های مناسب و زیبا در متن استفاده شده‌باشد.
داشتن نکات بالا در متن رپورتاژ خبری به شما در بازدید بیشتر از رپورتاژتان و همچنین بهبودی سئو سایت‌تان کمک می‌کند. بنابراین در هنگام سفارش رپورتاژ به این نکات توجه کنید. در ادامه می‌خواهم برای شما سه رپورتاژ در زمینه‌های مختلف در سه سایت متفاوت بنویسم و نکات آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

نمونه رپورتاژ آگهی برای سایت ترندی تد

متن زیر یک نمونه رپورتاژ خبری در زمینه عینک برای سایت ترندی تد است. به متن زیر با دقت بخوانید زیرا می‌خواهیم در ادامه درباره نکات آن صحبت کنیم.
«  با عینک‌های ترندی تد دنیا را زیبا تر ببینید
شرکت کولا تجارت نوین کالا از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این شرکت در زمینه تهیه عینک‌های اصل از برندهای معتبر دنیا در ایران فعالیت می‌کند. امروزه عینک‌های اصل به دلیل تحریم‌های سیاسی و اقتصادی کشور به‌ندرت یافت می‌شود و واردات این محصولات کمی سخت است اما سایت ترندی تد حتی با شرایط دشوار می‌کوشد تا محصولات باکیفیت و اصل را به مشتریان بدهد.

رضایت مشتریان هدف اصلی این شرکت است و در تلاش است که شما محصولات اورجینال را خریداری کنید. ترندی تد با ارائه عینک‌های طبی، آفتابی و انواع لنز‌های چشم در تمامی برند‌ها به مشتریان خود ارائه خدمات می‌کند. این سایت به تمامی شهر‌ها محصولات خود را ارسال می‌کند و اگر از طریق سایت خرید کنید تا 3 مرتبه عینک را برای شما در صورت مشکل داشتن تعویض می‌کنند.

اگر پشیمان از خرید سایت ترندی تد شدید و درخواست لغو خرید دهید سایت ترندی تد تا 24 ساعت وجه شما را بازمی‌گرداند. اگر شما ساکن تهران هستید می‌توانید به شعبه مراجعه کنید و عینک را در همان محل تست کنید. راه‌های ارتباطی با ترندی تد به‌صورت زیر است:
آدرس: تهران، خیابان وزرا، خیابان 6 وزرا
تلفن: 982177698401+ ، 77698401-021  ایمیل: info@trendyted.com، your@emil.com »
همانطور که مشاهده می‌کنید در متن تمامی ویژگی‌های رپورتاژ رعایت شده‌است. معرفی برند در ابتدای متن رپورتاژ سبب می‌شود تا مخاطبان شناخت بهتری را راجب سوابق شما پیدا کنند و این موضوع حسن نیت شما را به مشتریان می‌رساند و سبب می‌شود که مشتریان به شما اعتماد بیشتری کنند.

 

نمونه رپورتاژ آگهی برای سایت ایران تایمر

متن زیر یک نمونه رپورتاژ جامع است که در زمینه ساعت تهیه شده‌است. متن زیر را با دقت مطالعه کنید زیرا می‌خواهیم در ادامه درباره این متن صحبت کنیم.
« با ایران تایمر زمان را با دقت پیگیری کنید.
ایران تایمر از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه ساعت در ایران آغاز کرد. این شرکت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه ساعت تا به امروز توانسته‌است 50000 مدل ساعت را به مشتریان خود را ارائه دهد. این مجموعه محصولات اورجینال خود را به صورت آنلاین در سراسر ایران ارائه می‌کند. پس از ثبت سفارش شما در سایت ایران تایمر محصولات برای شما بسته بندی می‌شود و با گارانتی برای شما ارسال خواهد شد.

شرکت ایران تایمر بازار را درب منزل شما خواهد‌آورد و شما می‌توانید درب منزل‌تان محصول خود را از بین 3 محصول انتخاب کنید. محصولات فروخته شده باز پس گرفته می‌شود. ایران تایمر فروش اقساطی نیز دارد و شما تا 2 سال فرصت پرداخت هزینه محصول را دارید. ایران تایمر تمامی برند‌های ساعت را در فروشگاه خود عرضه می‌کند. راه‌های ارتباطی با ایران تایمر به‌صورت زیر است:
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، پلاک 4، واحد 8، کد پستی: 1533635119
تلفن: 88768554-021 »
همانطور که در متن بالا مطالعه کردید حتما درباره نحوه ارسال چگونگی ضمانت محصولات خود در رپورتاژ صحبت کنید زیرا هر چقدر به سوالات مشتریان پاسخ دهید آن‌ها به شما اعتماد برای خریدکردن اعتماد بیشتری خواهند‌کرد. متن بالا با لحنی ساده و قابل درک برای مشتریان نوشته‌است. سعی کنید متن شما فاقد از کلمات دشوار ادبی و رسمی باشد زیرا این کلمات باعث می‌شود مشتریان منظور شما را به‌درستی درک نکنند.

 

نمونه رپورتاژ آگهی برای سایت کالاتیک

متن زیر نمونه از یک آگهی رپورتاژ کوتاه است با دقت به متن زیر نگاه کنید می‌خواهیم در این متن ویژگی‌های رپورتاژ را با هم بررسی کنیم.
« بورس انواع گوشی و تبلت در کالاتیک
فروشگاه کالاتیک از سال 96 کار خود را در ایران آغاز کرد. هدف اصلی این سایت بررسی و معرفی محصولات مختلف در زمینه‌های گوشی، تبلت، لب تاپ، کامپیوتر و … است. این سایت تلاش می‌کند محصولات خریداری شده را در کم‌ترین زمان به دست  مشتریان برساند.

قیمت محصولات در این سایت کاملا مناسب است و شما در ازای خرید کالای اصل قیمت آن را هم پرداخت خواهید‌کرد. محصولات تمامی برند‌ها در کالاتیک به فروش می‌رسد. راه‌های ارتباطی با فروشگاه کالاتیک به صورت زیر است:
آدرس: تهران، چهار راه ولیعصر، مجتمع موبایل و کامپیوتر ابریشم، طبقه هشتم، واحد 803
تلفن:63454000-021 ، ایمیل: info[at]kalatik.com »
همانطور که می‌بینید هرچقدر در متن به سوالات مانند: نحوه فروش، نحوه ضمانت و … صحبت نکنید متن شما دارای ابهاماتی برای مشتریان خواهد‌بود بنابراین سعی کنید اطلاعات جامعی را به مشتریان ارائه دهید همانطور که در هر سه متن مشاهده کردید هیچگونه غلط املایی و نگارشی موجود نیست زیرا وجود مشکلات نگارشی از کیفیت متن‌های شما می‌کاهد.

 

متن‌های رپورتاژ خود را در چه سایت‌های انتشار دهیم؟

متن‌های رپورتاژی که در بالا تهیه کردیم را بهتر است در سایت‌های پربازدید در اینترنت انتشار دهیم برخی از سایت‌ها آگهی‌های شما را برای مدت زمان کوتاهی به‌صورت کاملا رایگان انتشار می‌دهند. برخی از این سایت‌ها عبارتند از: ایستگاه، شیپور، دیوار و …
برخی از سایت‌های دیگر نیز وجود دارند که به‌دلیل داشتن ویژگی‌های سایت‌های انتشار بالا مانند: الکسا، سن دامنه، اتوریتی، ورودی های گوگل بالا، مدت زمان زیاد ماندن مخاطبان در سایت و … هزینه ای را برای انتشار رپورتاژ از شما خواهند گرفت. برخی از این سایت های عبارتند از: ایسنا، مهر نیوز، فارس، اقتصاد نیوز و …
ثبت آگهی در سایت‌های مانند: ایسنا و … بسیار آسان است و کافی است شما به بخش تبلیغات این سایت‌های هماهنگ کنید. ثبت آگهی در سایت های رایگان نیز بسیار آسان است و شما کافی است در این سایت عضو شوید و به‌راحتی با پر کردن اطلاعات مورد نیاز برای فرم ثبت آگهی در این سایت‌ها رپورتاژ خود را ثبت کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.