قیمت ریپورتاژ خبری به عوامل مختلفی مانند: کیفیت رپورتاژ، تعداد کلمات رپورتاژ و … بستگی دارد. کیفیت رپورتاژ آگهی در سایتهای مختلف متفاوت است و همین امر سبب اختلاف قیمتها است. هرچقدر کیفیت متنهای رپورتاژ آگهی خبری بالاتر باشد قیمت این رپورتاژها بالاتر است. اما این بدان معنی نیست که هر سایت برای تهیه رپورتاژ خود قیمت بالایی را درخواست کردهباشد رپورتاژهای تهیهشده در آن سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
تعداد زیاد سایتهای رپورتاژ آگهی سبب شدهاست که انتخاب یک سایت مناسب برای تهیه رپورتاژ باکیفیت سختتر شود. قبل از سفارش رپورتاژ بهتر است از کیفیت آنها اطلاع پیدا کنید بنابراین شما میتوانید یک سفارش کوچک قبل از سفارش اصلی خود به سایت دهید و پس از تایید کیفیت کار، سفارش اصلی خود را دهید. قیمت ریپورتاژ خبری زیاد نیست و نسبت به دیگر روشهای تبلیغات بسیار مقرون بهصرف تر است. کیفیت رپورتاژ در تبلیغات بسیار اهمیت دارد و هرچقدر کیفیت متن های رپورتاژ بالاتر باشند شانس بازدید از رپورتاژ شما بالاتر خواهد بود.
کیفیت بالای رپورتاژ در طولانی مدت به بهبودی سئو سایت شما کمک خواهدکرد. اگر قیمت ریپورتاژ خبری را نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی مثلا بنرهای ثابت و یا متحرک مقایسه کنید، متوجه میشوید که قیمت آنها بسیار بهصرفه است زیرا شما برای تبلیغات از طریق بنرهای تبلیغاتی مجبور هستید به صورت دورهای هزینه را برای تبلیغات بپردازید اما در رپورتاژ آگهی شما تنها با یک بار پرداخت میتوانید به صورت دائم محصول مورد نظر را تبلیغ کنید.
پیشنهاد میکنیم مقاله “قیمت ریپورتاژ آگهی بر اساس چه فاکتورهایی مشخص میشود؟
” را نیز مطالعه کنید.
قیمت ریپورتاژ خبری در وبتو
رایامارکتینگ در سالهای اخیر در زمینه رپورتاژ آگهی بسیار موفق عمل کردهاست و توانسته به یکی از 3 شرکت برتر کشور در زمینه تولید محتوا تبدیل شود. مدیران این شرکت توانستهاند که با حفظ سرعت در تهیه رپورتاژها و حفظ کیفیت محتواهای تولیدشده قیمت ریپورتاژ خبری را در این سایت نسبت به دیگر سایتهای تبلیغاتی مقرون بهصرفهتر باشد. ارزان بودن قیمت رپورتاژها نشان از بیکیفیتی رپورتاژهای این سایت نیست بلکه نشان از مدیریت صحیح آنها است.
رایامارکتینگ برای اثبات حسن نیت خود برخی از رپورتاژها را به صورت هدیه به مشتریان میدهد. سئو نیز در قیمت ریپورتاژ خبری تاثیرگذار خواهدبود. و هرچقدر متنهای رپورتاژ آگهی از سئو بهتری برخوردار باشند قیمت ریپورتاژ خبری نیز بالاتر خواهدبود. رایامارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده سئو کار باتجربه و فعال میتواند گزینه بسیار مناسبی برای تهیه رپورتاژ آگهی باشد. توصیه میشود خودتان اقدام به تهیه این متنها نکنید زیرا تهیه رپورتاژ باکیفیت و تاثیرگذار نیاز به تجربه و مهارت دارد سعی کنید این متنها را به افراد باتجربه بسپارید و با خیالی آسوده کسب و کار خود را تبلیغ کنید.
کمپین رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگیهای باید داشته باشد؟
رپورتاژ آگهی در حقیقت متنهای هستند که هدف اصلی آنها معرفی محصولات و کسب و کار مختلف به صورت غیرمستقیم به مشتریان و مخاطبان است. این متنها باید به گونهای نوشته شوند که برای مشتریان قابل درک باشد و بتواند روی آنها تاثیرگذار باشد. هرچقدر متنها رپورتاژ با موضوعهای جذابتری نوشته شوند مشتریان بیشتر آنها را مطالعه خواهندکرد. در متنهای رپورتاژ باید از عنوانهای جالب و طولانی استفاده شود، زیرا بیش از 90 درصد مخاطبان ابتدا به عنوان متن نگاه میکنند و سپس متن اصلی را میخوانند.
از کلمات پرتکرار در گوگل داخل متن استفاده شدهباشد زیرا این کار سبب میشود تا رپورتاژ شما سریعتر در دسترس مخاطبین قرار بگیرد. متنهای رپورتاژ باید بدون دروغ و اغراق نوشتهشود و از حاشیه تا جایی که امکان دارد پرهیز شود زیرا حاشیه سبب میشود مخاطبان خسته شوند. از صفتهای «ترین» مانند «بزرگترین»، «عالیترین» و … در متن استفاده نکنید. نکات سئو را در متن رعایت کنید زیرا در دراز مدت به بهبودی سئو سایت شما کمک خواهدکرد البته در صورتی این اتفاق خواهدافتاد که شما از رپورتاژها بهصورت منظم در سایت خود استفاده کنید. نکات نگارشی را در متنهای رپورتاژ جدی بگیرید و از اشتباهاتی مانند: غلطهای املایی و یا استفاده نکردن از علائم نگارشی (نقطه، ویرگول و …) بپرهیزید.
چگونه رپورتاژ آگهی خود را تبلیغ کنیم؟
پس از تهیه رپورتاژ آگهی باکیفیت باید آنها را در سایتهای پربازدید انتشار دهیم. لیست آگهیهای رایگان در سایتهای انتشار عبارتاند از: املاک، لوازم خانگی، خودرو، لوازم الکترونیکی، استخدام، کاریابی، اوقات فراغت و …
ثبت آگهی در سایتهای انتشار رایگان و بسیار آسان است. شما رپورتاژ آگهی خود را میتوانید در سایتهای دیوار، شیپور، ایستگاه، نیازمندیها و … به صورت رایگان ثبت کنید. برای ثبت آگهی در سایتهای انتشار شما ابتدا نیاز به عضویت در این سایتهای دارید و سپس با پر کردن اطلاعات فرم ثبت آگهی بهراحتی آگهی شما در این سایتها ثبت خواهدشد. در ادامه میخواهم شما را با سه نمونه رپورتاژ آگهی در زمینه لوازم خانگی برقی آشنا کنم.
نمونه رپورتاژ آگهی در زمینه لوازم خانگی برقی برای سایت آسان جهاز
متن زیر یک نمونه رپورتاژ خبری است که در زمینه لوازم خانگی تهیه شدهاست با دقت متن زیر را مطالعه کنید زیرا بعد از متن میخواهیم نکات مهم در این متن را با هم بررسی کنیم.
« خرید جهیزیه آسان با فروشگاه آسان جهاز
این فروشگاه اینترنتی کار بسیاری از خانوادههای ایرانی را در هنگام خرید جهیزیه برای فرزندان خود آسان کردهاست و تمام چیزی را که برای یک جهیزیه کامل احتیاج دارید در فروشگاه آسان جهاز پیدا خواهیدکرد. هدف اصلی این فروشگاه تهیه وسایل خانگی برقی با کیفیت و دیگر وسایل مورد نیاز برای زندگی با قیمت مناسب و مقرون بهصرفه است. این فروشگاه محصولات خود را بههمراه گارانتی برای شما ارسال خواهدکرد. شما با خرید از فروشگاه آسان جهاز محصولات خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. یکی از خدمات ویژه این فروشگاه مشاوره رایگان است. شما میتوانید با استفاده از راهها ارتباطی زیر با فروشگاه آسان جهاز گفتگو کنید:
آدرس دفتر مرکزی: عسلویه، نخل تقی، بازار عربها
آدرس پشتیبانی: اصفهان، خیابان هاتف، کوچه 6، پلاک 15/1
آدرس پشتیبانی: تهران: سه راه امین حضور خیابان امیرکبیر، پاساژ ثامن الحجج، طبقه اول، پلاک 49
تلفن: 33563685 – 021 ، 32209496 (031)»
همانطور که در متن مشاهده میکنید نکات نگارشی مانند: املای صحیح کلمات، علائم نگارشی ( نقطه، ویرگول و …) بهدرستی استفاده شدهاست. یکی از مشکلاتی که متن بالا دارد معرفی نکردن برند محصولاتی است که در این فروشگاه عرضه میشود. مخاطبان با خواندن متن بالا دچار ابهام خواهندشد که آیا شما فلان برند معرف را هم عرضه میکنید یا خیر؟ پس هرچقدر به سوالات مشتریان در متن خود پاسخ دهید متن شما باکیفیتتر و جذابتری خواهدبود.
نمونه رپورتاژ آگهی در زمینه لوازم خانگی برقی برای سایت 19 کالا
« خریدی مطمئن و آسان با فروشگاه 19کالا
فروشگاه 19کالا با یک تیم مدیریتی قوی توانستهاست در مدت زمان کمی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. هدف این سایت کاهش مشکلات کاربران در هنگام خرید اینترنتی است. از خدمات اصلی این فروشگاه میتوان به تنوع و قیمت مناسب محصولات اشاره کرد. این فروشگاه برای تصمیم گیری بهتر مخاطبان عکسهای 360 درجه محصولات را در سایت خود قرار دادهاست. راههای ارتباطی با این فروشگاه بهصورت زیر است:
آدرس: تهران، خیابان گاندی، خیابان یکم، پلاک 11، واحد 9
آدرس: شیراز، هدایت شرقی جنب پارکینگ هدایت ساختمان رویال واحد 5
تلفن: 91300019 – 021 »
در متنهای رپورتاژ زیاد از فروشگاه خود تعریف نکنید و از جملاتی مانند: « توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند» دوری کنید. استفاده از برند در عنوان و متن به شما کمک میکند تا بتوانید به متن خود لینک دهید بنابراین حتما در متنهای رپورتاژ خود از برندتان استفاده کنید.
نمونه رپورتاژ آگهی در زمینه لوازم خانگی برقی برای سایت زنبیل
« عرضه محصولات باکیفیت خانگی در فروشگاه زنبیل
فروشگاه زنبیل از سال 1392 در اینترنت فعالیت خود را آغاز کردهاست هدف این مجموعه رضایت مشتریان است. فروشگاه زنبیل محصولات خود را بدون حاشیه و با هزینهای مناسب عرضه میکند. این فروشگاه تنوع زیادی در برندهای محصولات دارد و از تمامی برندها معرف در فروشگاه خود استفاده میکند. فروشگاه زنبیل پس از خرید مشتریان محصولات خود را به همراه گارانتی در کمترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال خواهدکرد. راههای ارتباطی با فروشگاه زنبیل بهصورت زیر است:
آدرس: تهران، خیابان بخارست، خیابان 19 ، پلاک 5
تلفن: 42328000- 021
ایمیل: info [at] zambil [dot] ir »
برای داشتن یک متن باکیفیت رپورتاژ حتما از سابقه خود در آن متن استفاده کنید و همیشه این نکته را هم در نظر داشته باشید که ذکر راههای ارتباطی در متنهای رپورتاژ بسیار اهمیت دارد زیرا این کار سبب میشود که مشتریان به شما اعتماد بیشتری کنند.