مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره رپورتاژ آگهی در همگردی

مفید بود؟

رپورتاژ آگهی

در همگردی میتواند بیلبورد تبلیغاتی منحصر به فرد و ویژه ی شما در خانه ی هر کاربر سایت همگردی باشد. سایت همگردی با پوشش مسائل مربوط به گردشگری توانسته یک رسانه ی پر مخاطب ایجاد کند که علاوه بر ارائه ی خدمات مربوط به خرید بلیط و رزرو هتل، بخش های ویدئو گردی و مجله را هم در خود جای دهد تا همه ی اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

اینکه رپورتاژ آگهی در همگردی برای چه دسته از افراد و فعالیت ها مناسب میباشد، یا اینکه تا چه حد میتواند موفقیت آمیز باشد به عوامل زیادی بستگی دارد. بررسی یک سایت برای انتشار رپورتاژ، از آن جهت حائز اهمیت است که محصول و فعالیت شما ممکن است برای همه مفید و جذاب نباشد و شما باید مخاطب های خاص خود را بیابید. رپورتاژ آگهی در همگردی برای تمامی محصولات و فعالیت های حوزه ی گردشگری یک فرصت برای عبور از مرز های دیده شدن میباشد. تمامی آژانس های مسافرتی، هتل ها و مسافرخانه ها، ارائه دهندگان سرویس های حمل و نقل، غذاخوری ها و رستوران ها و بسیاری از کسب و کار های مربوط به گردشگری میتوانند رپورتاژ آگهی در همگردی را مد نظر قرار دهند.

رپورتاژ چیست؟

اگر تعریف ساده ای بخواهیم از رپورتاژ داشته باشیم، یک گزارش یا مقاله از محصول و کسب و کاری است که به طور غیر مستقیم آن را تبلیغ میکند، به طوری که شاید تشخیص یک مقاله ی عادی از یک رپورتاژ برایتان دشوار باشد. امروزه تمامی شرکت ها و برند های معروف هم نیاز به تبلیغات دارند و یکی از بهترین انواع آن را رپورتاژ میدانند که نه تنها به دست تعداد زیادی از مخاطبان میرسد بلکه هزینه ی کمتری نسبت به انواع دیگر تبلیغات دارد. برای مثال شبکه نتفلیکس در یوتیوب پیش از آنکه هر کاربر بخواهد ویدئوی خود را ببیند یک ویدئوی در ارتباط به مسائل زنان و برابری با مردان پخش میکند. شاید کاربر متوجه نباشد اما این تنها یک ویدئو نیست بلکه تبلیغی برای سریال جدید شبکه میباشد تا شما را جذب و متقاعد به دیدن آن کند. از این دست تبلیغات در داخل ایران هم صورت میپذیرد که بازخورد بسیار خوبی داشته و منجر به افزایش تقاضا برای خدمات رپورتاژ گردیده است.

رپورتاژ آگهی در همگردی نیز به همین دلیل بسیار مورد توجه برای فعالین این حوزه میباشد. در یک رپورتاژ به صورت داستان به مواردی اشاره میشود و نتیجه گیری را به خواننده واگذار میکند. دلیل تاثیر گذاری آن هم همین است که خواننده را با خود همراه میکند و برای او دلایل منطقی ارائه میدهد و این خود کاربر است که در نهایت تصمیم و نتیجه گیری میکند. رپورتاژ آگهی در همگردی هم میتواند به شیوه ی مشابه و ارائه ی داستان گونه از فعالیت کاربر، موجب درک بهتر از آن محصول یا کسب و کار شود و مخاطب با دانش و احساس نیاز خود، اقدام به استفاده از آن میکند. این شیوه خاص از تبلیغات به جهت اثر گذاری روی مخاطبانی که در همین زمینه دچار نیاز میباشند به شدت مثمر ثمر و مفید است.

چرا رپورتاژ آگهی در همگردی؟

همیشه پیش از خرید هر محصول داشتن اطلاعات کامل از آن میتواند در تصمیم گیری کمک کند. رپورتاژ آگهی در همگردی نیز نیاز به بررسی فنی و پارامتر های مورد نیاز برای رپورتاژ دارد. برای نظر دادن راجع به اینکه یک سایت برای انتشار رپورتاژ مناسب است یا خیر باید به سه پارامتر رتبه ی الکسای سایت، رتبه اتوریتی و سن دامنه ی آن توجه شود. رتبه ی الکسا که هم در مقیاس داخلی و هم جهانی سنجیده میشود یک معیار برای میزان مخاطبان و کاربران یک سایت میباشد. هر چه میزان بازدید از یک سایت افزایش یابد رتبه ی الکسای آن بهبود پیدا میکند. سایت همگردی دارای رتبه ی الکسای 177 در بین پایگاه های داخلی میباشد که با توجه به فعالیت تخصصی این سایت در زمینه ی گردشگری یک رتبه ی بسیار خوب میباشد و نشانگر میزان بالای بازدید کنندگان و مخاطبان آن میباشد. هزینه رپورتاژ آگهی بیش از هر چیزی به رتبه ی الکسا ی سایت منتشر کننده ی رپورتاژ بستگی دارد.

از دیگر فاکتور های مهم، سن دامنه میباشد. سن دامنه ی یک سایت بیانگر تجربه و سابقه ی یک سایت میباشد. سایت همگردی با سن دامنه ی 4 سال خود که نشان گر ثبات آن و در اختیار داشتن تجربه ی کافی است، رپورتاژ آگهی در همگردی را تصمیمی هوشمندانه تر میکند. اگر به مستندات بیشتری نیاز دارید بیایید با هم نگاهی به رتبه اتوریتی همگردی بیاندازیم. پیج اتوریتی یک شاخص بین صفر تا صد است که به سایت های مختلف داده می شود. پیج اتوریتی یکی از موضوعات مهم در سئو می باشد و نشان گر این موضوع است که صفحات سایت مورد نظر به چه میزان موفق بوده که در رتبه بندی موتور های جستجو به جایگاه بهتری دست یابد. طبق استعلام از سایت های مرتبط با این موضوع، پیج اتوریتی سایت همگردی پنجاه و یک می باشد که رتبه ای نسبتا خوبی برای یک سایت می باشد و به مخاطبان آن سایت نشان می دهد که می توانند روی دیده شدن تبلیغات خود در سایت مورد نظر حساب ویژه ای باز کنند. رپورتاژ آگهی در همگردی علاوه بر موارد ذکر شده میتواند برای بهتر کردن رتبه ی سایت شما در جست و جوی گوگل هم اثر گذار باشد. چراکه الگوریتم های جدید گوگل، لینک شدن به پایگاه های معتبر را یک امتیاز ویژه به حساب می آورند.

چه کسانی میتوانند رپورتاژ آگهی در همگردی داشته باشند؟

رپورتاژ آگهی در همگردی بیشتر مناسب افراد و سازمان هایی است که در زمینه گردشگری فعالیت دارند. سایت همگردی با دسته بندی های مختلف از جمله گردشگری، خرید بلیط، رزرو هتل، راهنمای اخذ ویزا، تور مسافرتی، سفر گردی، رستوران گردی، تفریح گردی، ویدئو گردی و مجله خدمات مختلفی را ارائه میدهد و میزان بالایی از مخاطبین را به سمت خود کشیده است. فعالیت های مرتبط با این زمینه ها میتوانند از این فرصت ایده آل بهره ببرند و کالا و خدمات خود را معرفی کنند و از دیده شدن آن توسط میزان زیادی از مخاطبین که نیاز به آن دارند مطمئن باشند.

چه کسی رپورتاژ آگهی در همگردی را مینویسد؟

رپورتاژ آگهی در همگردی از لحاظ میزان دیده شدن توسط کاربران، خود را اثبات کرده است. اما آیا محتوای متن رپورتاژ در دیده شدن آن تاثیری ندارد؟ خود ما میتوانیم رپورتاژ بنویسیم؟ اگر پاسخ منفی است چه کسی برای نوشتن رپورتاژ مناسب است؟

به طور قطع متن یک مقاله ی رپورتاژ دارای اهمیت بالایی میباشد. برای نوشتن یک رپورتاژ شما باید مجموعه ای از مهارت ها را در خود تقویت کرده و دانش و تجربه ی لازم را به دست بیاورید. برای این کار باید تعداد بالایی از رپورتاژ در مقالات و سایت های مختلف را ببینید و بخوانید. تیتر های مختلف رپورتاژ ها را مورد بررسی قرار دهید. شروع و متن هر مقاله ی رپورتاژ را به درستی بخوانید و در زمینه ی فعالیتی خود نمونه های زیاد و موفقی را پیگیری کنید. مخاطبین را بشناسید و بدانید که چه چیزی میخواهند. نظرات مخاطبین را بشنوید و با خواننده ها در ارتباط باشید. در مورد قوانین تبلیغات اطلاع داشته باشید. بتوانید یک داستان برای ارائه ی رپورتاژ خود خلق کنید که بتواند چالش های این کسب و کار و اهمیت آن را توضیح دهد. باید درد و نیاز مخاطبین را بشناسید و بتوانید از دیدگاه آن ها به آن بپردازید و توضیح بدهید که عاملین به وجود آورنده ی این مشکلات چه کسانی هستند. در نهایت راه حل ارائه دهید و یک پایان خوش در رپورتاژ خود بسازید. پس با این شرایط نوشتن رپورتاژ آگهی در همگردی ساده به نظر نمیرسد. اما راه حل دیگری که پیش روی شما وجود دارد چیست؟

وبتو ارائه دهنده ی خدمات رپورتاژ آگهی در همگردی

رایا مارکتینگ توانسته است در فضای مجازی و تبلیغات دیجیتال به خوبی مهارت و میزان توانایی خود را نشان دهد و خدمات مختلفی اعم از تولید محتوای متن و گرافیکی، ویدئویی و بازاریابی اینترنتی و … را ارائه دهد.

رپورتاژ آگهی در همگردی از دیگر خدمات سایت رایا مارکتینگ میباشد که با شرایطی منحصر به فرد انجام میشود. رایا مارکتینگ متن و محتوای مقاله ی رپورتاژ را به صورت کاملا رایگان برای مخاطبین و کاربران خود انجام میدهد. کاربران در صورت تایید و اعلام رضایت از کار تولید شده میتوانند توسط رایا مارکتینگ اقدام به بارگذاری رپورتاژ آگهی در همگردی با کمترین قیمت کنند. در صورتی که کاربران به هر دلیل از رپورتاژ انجام شده راضی نباشند تیم رایا مارکتینگ اقدام به رفع نواقص موجود میکند و سپس با تایید نهایی کاربر رپورتاژ آگهی در همگردی را انجام میدهد. بدون شک رایا مارکتینگ با در اختیار داشتن تعداد بالایی از نویسندگان مجرب و حرفه ای قادر خواهد بود تا رپورتاژ مورد نظر را با بهترین کیفیت ارائه دهد. تجربه ی انجام یک کار حرفه ای و برنامه ریزی و پایبند بودن به زمان بندی اعلام شده از ویژگی های شاخص رایا مارکتینگ میباشد که موجب میشود رپورتاژ آگهی در همگردی توسط تیم رایا مارکتینگ انتخابی هوشمندانه، دارای بهره وری بالا و قدرتمند باشد. چراکه اعتبار و مخاطبان سایت همگردی و تیم حرفه ای رایا مارکتینگ یک رپورتاژ موفق را رقم خواهد زد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.