سئو کار با توجه به تحقیق و تفحص گسترده ای که در زمینه های مختلف انجام می دهد، دارای دانشی بالا خواهد بود. این علم به او کمک می کند که بتواند با یک ذهن باز
یک سئو کار برای اینکه بتواند در کارش موفق باشد به مهارتهای متفاوتی نیاز دارد. داشتن تبهر فقط در یک زمینه خاص نمی تواند برای او و کاری که انجام میدهد اثربخش باشد. در نتیجه رعایت کردن تمام قوانین و استراتژیهای سئو در کنار یکدیگر یک بازخورد عالی از تلاش او را نمایان خواهد ساخت.
محتوای قوی و صعود سایت
سئو کار با توجه به تحقیق و تفحص گستردهای که در زمینه های مختلف انجام می دهد، دارای دانشی بالا خواهد بود. این علم به او کمک میکند که بتواند با یک ذهن باز مطالبی جالب و جدید برای سایت تولید کند. محتوا هایی که بهترین و به روز ترین مطالب را در اختیار کاربران قرار میدهند، میزان بازدید سایت را به شدت افزایش خواهند داد. مخاطبان نیز در تلاش هستند تا سرچ هایی که انجام می دهند به صفحاتی راه پیدا کنند که تازه ترین و ارزنده ترین اطلاعات در اختیارشان قرار گیرد.
با ایجاد یک محتوای عالی به راحتی میتوان روندی صعودی در افزایش رتبه سایت را برای آن پیش بینی کرد. لذا در کنار تمام تکنیک های سئو این مورد اصلی نقش را بازی میکند. هر چه میزان بینش و دیدگاه یک نویسنده وسیع تر باشد، اثرات مثبت محتوای تولید شده با وضوح بیشتری به چشم میآید.
محتوای ضعیف و سقوط سایت
عدم وجود یک محتوای کامل و قوی در سایت جزو مهم ترین مشکلاتی است که در یک سایت رخ خواهد داد. محتوایی که دارای بار علمی یا معنایی جذابی نباشد و تکراری محسوب شود هیچگاه توسط یک خواننده بازدید متناسبی را بدست نخواهد آورد. معمولا مدت زمانی که مخاطبان در سایت برای کسب اطلاعات لازم سپری میکنند اهمیت بسیار زیادی دارد. این اتفاق تنها زمانی به وقوع میپیوندد که محتوا ضعیف نباشد. یک مطلب بی جان که در تمامی سایتها بتوان به آن دست یافت به سرعت سبب سقوط سایت خواهد شد.
متاسفانه به راحتی میتوان مشاهده نمود که محتواهای تکراری شامل تعداد زیادی کلید واژه هستند که با بی دقتی در آن گنجانده شدهاند. در واقع باید به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر نوع متنی که در اختیار کاربر قرار میگیرد، چینش مناسب و به اندازه کلمات کلیدی نیز نقش قابل توجهی در جلب مخاطب خواهد داشت. ایجاد محتوای مفید جزو تکنیک های سئو است که در ردیف تخصصهای اصلی و اولیه یک سئو کار قرار میگیرد.
خوب است بخوانید: آیا میدانید سئو داخلی سایت بنای اصلی یک وب سایت معتبر است؟
وقتی صحبت از SEO می شود همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم، محتوا پادشاه است. اما محتوای با کیفیت چقدر برای رتبه بندی SEO شما مهم است؟ گوگل در مارس 2016 ثبت کرد که مهمترین عوامل رتبه بندی جستجو عبارتند از محتوای با کیفیت، مشخصات پیوندهای پشتیبان و یادگیری ماشین.
اما
چه چیزی کیفیت محتوا را تعیین می کند؟
گوگل در مورد محتوای با کیفیت چه می گوید؟ تحقیقات مستقل در مورد ارتباط بین کیفیت محتوا و رتبه بندی جستجو به ما نشان داده است؟ و چه چیزی صفحات خاصی را از بقیه بسته متمایز می کند؟ قبل از اینکه به تأثیرات محتوای با کیفیت بر رتبه بندی جستجو بپردازیم، بیایید ببینیم که Google محتوای صفحه با کیفیت را در نظر گرفته است.
دستورالعمل های کیفیت محتوای Google
گوگل اخیراً دستورالعمل های کیفیت محتوای خود را در 14 مارس 2017 منتشر کرد.اگرچه الگوریتم جستجوی گوگل صدها بار در سال تغییر می کند اما گوگل همچنان از ارزیابی کنندگان کیفیت جستجوی انسانی برای ارزیابی کیفیت صفحه استفاده می کند.
در ابتدای دستورالعمل های کیفیت جستجوی گوگل بیان شده است کیفیت صفحه با میزان دستیابی یک صفحه به هدف خود اندازه گیری می شود. مدت کوتاهی پس از این می گوید که وب سایت ها و صفحات باید برای کمک به کاربران ایجاد شوند. سایتهایی که برای کسب درآمد وجود دارند، بدون توجه به کمک به کاربران، کیفیت پایینی دارند. این یک سرنخ بزرگ برای آنچه گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) مهم می دانند است. آیا صفحه به افراد کمک می کند مشکل خود را حل کنند یا به سوالات آنها پاسخ دهند؟ اگر چنین است، ممکن است از کیفیت بالایی برخوردار باشد. نوع صفحه تا زمانی که برای کمک به کاربران وجود داشته باشد بر کیفیت آن تأثیر نمی گذارد. گوگل درک می کند که انواع مختلفی از صفحات با اهداف مختلف وجود دارد. برخی از این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- به اشتراک گذاری اطلاعات موضعی
- به اشتراک گذاشتن اطلاعات اجتماعی یا شخصی
- اشتراک گذاری عکس، اشتراک گذاری فیلم، اشتراک گذاری رسانه
- به اشتراک گذاشتن نظرات یا دیدگاه ها
- برای فروش محصولات یا خدمات
- برای سرگرمی مردم
- ارائه تالار گفتمان برای پرسش و پاسخ به سوالات
مهم است که هر صفحه در وب سایت شما دارای هدف مشخص باشد بنابراین کاربران شما نیز چنین هستند گیج نشده
پول یا صفحات زندگی شما
گوگل انواع خاصی از صفحات را با دقت و کیفیت بالاتری نگهداری می کند. این نوع صفحات می توانند تأثیر بیشتری بر افرادی که در حال مرور آن صفحات هستند داشته باشند. اگر اطلاعات آنجا نادرست باشد، می تواند بر شادی، سلامتی یا رفاه مالی خوانندگان تأثیر منفی بگذارد
مهم است که این صفحات اطلاعات دقیق و به روز را منعکس کنند. امن و بدون بدافزار هستند. این صفحات پول یا زندگی شما شامل موارد زیر است: صفحات خرید، وب سایت های تجارت الکترونیک یا هر نوع صفحه ای که ممکن است معاملات با کارت اعتباری در آن انجام شود.
صفحات اطلاعات مالی این شامل بیمه، مالیات، وام مسکن، برنامه ریزی مالی، بازنشستگی، وام یا هرگونه مشاوره در مورد پول است.
صفحات پزشکی و بهداشتی سایتهای بیمارستان یا هر صفحه ای که در مورد سلامتی، نسخه، سلامت روان، بیماریها، پیشگیری یا تغذیه توصیه می کند در این دسته قرار می گیرند.
اطلاعات حقوقی این شامل هر صفحه ای در مورد ورشکستگی، مراحل قانونی،
طلاق، ایجاد اراده، قانون خانواده، قانون تجارت یا تابعیت.
سایتهای خبری یا صفحات اطلاعات عمومی / رسمی. اینها می توانند شامل سایتهای رسمی در سطح محلی، منطقه ای یا ملی باشد. صفحاتی که شهروندان را در جریان می گذارد، صفحات پردازش دولت یا صفحات بین المللی در مورد تجارت، اخبار، علم یا فناوری ممکن است در اینجا قرار داده شود.
هرگونه صفحات اضافی که ممکن است بر زندگی کسانی که صفحه را می خوانند تأثیر بگذارد (مانند صفحات مربوط به پذیرش، فراخوان، ایمنی خودرو و غیره).
در صورت پیروی از اطلاعات یا توصیه های موجود در آن صفحه ، هر چیزی که به طور بالقوه میتواند تأثیر زیادی در زندگی فرد داشته باشد از نظر کیفیت از کیفیت بالایی برخوردار است.