مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره نوشتن رپرتاژ آگهی و نحوه سود دهی آن برای سایت

مفید بود؟

هر روزه کاربران زیادی را می‌بینیم که به تبلیغات مطمئن و تاثیرگذار نیاز دارند. نکته حائز اهمیت این است که نوشتن تبلیغات و گذاشتن محتوای تبلیغاتی مانند گذشته تاثیرگذار نیست و به همین دلیل است که نوشتن رپرتاژ آگهی از محبوبیت بالایی بین کاربران دنیای وب برخوردار می‌باشد. از این طریق است که کاربران می‌توانند مجدد توجه مخاطبین خود را دوباره به دست آورند.

البته محبوبیتی که برای رپرتاژ آگهی در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد تنها به این مورد محدود نمی‌شود بلکه تاثیر زیادی در سئو و در نتیجه افزایش رتبه در سایت نیز خواهد داشت. از این رو نوشتن و تولید یک محتوای رپورتاژ آگهی به صورت اصولی اهمیت بیشتری از جنبه تبلیغاتی آن خواهد داشت. از این رو در این مطلب قصد داریم تا به شما بگوییم که نوشتن رپرتاژ آگهی چه تاثیری خواهد داشت و چرا قیمت رپورتاژ آگهی به سود شما خواهد بود.

با استفاده از آگهی و رپرتاژ در جدول میتوانید حیطه کاری خودتان را به صورت جامع و کامل تعریف کنید

همانطور که در این عنوان اشاره کردیم، کامل بودن یک رپورتاژ کاملا مشخص است زیرا در رسانه‌های اینترنتی منتشر می‌شود که معتبر هستند و باعث می‌شود که شما یک مقاله اصولی به دور از هرگونه تبلیغاتی منتشر کنید. در هنگام تهیه و تولید یک محتوای رپورتاژ آگهی می‌توانید تا جایی که امکان دارد با مخاطب خود صحبت کنید و این فرصت را به او بدهید که در مورد آنچه که تهیه و بارگذاری شده است تفکر کند.
اصلا می‌توانید در این ماله یک داستان طولانی را شرح دهید و این داستان باید به قدری جذاب باشد که مخاطب را تا انتها به خود جذب کند. جالب است بدانید مخاطب تنها جنبه‌های تبلیغاتی محتوای شما نخواهد خواند بلکه زمانی که رپرتاژ آگهی شما استاندارد و مفید باشد می‌تواند در نتیجه خواننده را برای محصول ترغیب نماید. پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که خیلی هنرمندانه متن رپرتاژ را نگارش و ویراستاری کنید.

احتمال اینکه یک رپرتاژ آگهی خوانده شود خیلی زیاد است

احتمال خواندن نمونه رپرتاژ آگهی از طریق سایت‌های استاندارد و مطرح، بسیار بالا است. یکی از مزایای موجود در رپورتاژ آگهی این است که شما آن را در دل مسیرهای تبلیغاتی مشاهده نمی‌کنید بلکه رپرتاژ آگهی ‌ها نیز در هنگام سرچ‌های گوگل نیز در محتوای اصلی قرار می‌گیرند. از این رو حتما مخاطبان با عنوان رپورتاژ شما نیز برخورد خواهند داشت و در نتیجه متن شما نیز خوانده خواهد شد. در حقیقت با استفاده از قرار دادن یک نمونه رپرتاژ آگهی شما می‌توانید مطرح بودن یک رسانه را برای مخاطبین خود اثبات کنید و به نوعی به این رسانه اعتبار دهید که در ادامه بیشتر در این مورد در رپرتاژ آگهی صحبت خواهیم داشت.

با استفاده از رپرتاژ آگهی می‌توانید کسب اعتبار و برندینگ داشته باشید
همانطور که در عنوان قبلی اشاره شد، ایجاد برندینگ یکی از اهداف اصلی است که می‌توانید با استفاده از به کسب و کارتان نیز توسعه دهید و در حقیقت اعتبار سایت را بیشتر کنید. با استفاده از برندینگ می‌توانید این امکان را برای مشتریان ایجاد کنید تا در صنعت خودتان شما را یک الگوی مطرح و موفق قرار دهند و در نتیجه حضور در رسانه‌های مطرح و بزرگ را برای شما امکان پذیر کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: نکات مهم در سفارش رپرتاژ آگهی

از اینکه شما در بین رسانه‌های بزرگ و مطرح بزرگ اینترنتی قرار بگیرید باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان و در نتیجه بالاتر رفتن رتبه سایت شما خواهد شد و در نتیجه میتوانید لینک‌های مورد نیاز را برای کاربران قرار دهید تا با نشانی‌های مختلف اعتبار خود را برای به دیگران نشان دهید. البته در برخی موارد ممکن است که این موضوع موفق نباشد زیرا شما قصد ارائه یک محتوای متنی تبلیغاتی را دارید.

رپرتاژ نویسی نسبت به دیگر روشها معمولا هزینه کمتری خواهد داشت

یکی دیگر از مزایای رپرتاژ نویسی، قیمت رپورتاژ آگهی می‌باشد. نوشتن محتوای مناسب برای رپرتاژ آگهی نسبت به دیگر طریقه‌های تبلیغاتی قیمت معقولانه تری دارد و از این رو قیمت خرید رپورتاژ نیز برای کاربر به صرفه تر خواهد بود. برای مثال اگر بخواهید برای ارائه تبلیغات خود یک بنر اجاره کنید باید چند میلیون هزینه کنید ولی با نوشتن رپورتاژ و قرار دادن آن در سایتهای معتبر قادرید که خیلی راحت هدف خود را به مشتری اعلام کنید.

چگونه سئو در رپرتاژ آگهی تاثیر دارد؟

تا به اینجا به شما گفتیم که چگونه می‌توانید با فروش و ایجاد کسب و کار برندینگ خود را داشته باشید. زمانی که بتوانید در سایت‌های بزرگ حضور پیدا کنید، می‌توانید لینک آنها را به صورت موقت یا دائمی دریافت کنید تا این پیام را به گوگل ارسال کند که شما یک سایت مطرح دارید و این وب سایت یک طراحی کاملا استاندارد  مطابق با دستورات گوگل دارد. گوگل عکس العملی عالی در قبال این پیام به شما نشان خواهد داد. در این صورت سئوی رپرتاژ آگهی شما باعث می‌شود تا در رتبه بالاتری در جستجوی گوگل قرار بگیرید و این بزرگترین مزیت یک رپورتاژ آگهی به شمار می‌رود.

آیا رپورتاژ حذف می‌شود؟

یکی از نکات مهمی که کاربران باید با آن آشنایی داشته باشند این است که رپرتاژ هیچوقت حذف نخواهد شد و به نوعی یکی از مزایای موجود در آن دائمی بودن آن است. شما می‌توانید با انتشار یک مقاله در یک سایت معتبر، همواره محصول و خصوصیات موجود در آن را معرفی کنید. البته شاید این سوال برای شما ایجاد شود که با اضافه شدن مقالات جدید به سایت‌ها، رپرتاژ آگهی شما یک پله به پایین می‌رود.
ولی رپرتاژ آگهی می‌تواند کسب رتبه در گوگل را برای شما آسان تر خواهد کرد. از این رو زمانی که مقاله‌ها به سایت اضافه شوند، شما همچنان در صفحه اول و رتبه‌های مطرح موتور جستجوگر گوگل حضور داشته باشید و خودتان را با استفاده از رپورتاژ آگهی به مخاطبان معرفی کنید. ویرلن نیز می‌تواند لینک‌های درون رپورتاژ را برای شما دائمی کند و به صورت طولانی مدت محتوای موجود در صفحه را برای مخاطبین شما نمایش دهد.

رپرتاژ آگهی به صورت اصولی و استاندارد، یکی از جنبه‌های مفیدی است که می‌تواند سئو سایت شما را افزایش دهد و در نتیجه رتبه بندی مناسبی را در گوگل برای محتوای شما به نمایش بگذارد

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.