مقالات آموزشی

توضیحاتی برای بررسی روشی نوین در خصوص محتوای محلی و بازاریابی – قسمت دوم

مفید بود؟

2. هدفها و قوانین ات را ایجاد کن

به نظر من بهترین روش برای تعریف اهداف و قوانین شما در زمینه ی محتوای محلی این است که کتاب Content strategy for Web را حتماَ‌ مطالعه کنید.

 

همچنین نیاز است که اطمینان حاصل کنید که همه ی افرادی که روی این موارد کار می کنند و حتی به صورت remote به محتوا وابسته هستند به style و راهنمایی های برند تمام و کمال دسترسی دارند و مفهموم اینکه درخواستها در مورد چه چیزی، برای چه و چگونه هر چیزی اتفاق می افتد را می فهمند.

3. محتوای محلی فعلی خودت را تجزیه و تحلیل و بررسی کن.

نکته ی اصلی این گام تشخیص این است که چگونه محتوای جاری شما در مقابل اهداف و قوانینی که تعیین کرده اید و ارزشهایی که روی صفحات جاری سایت مشخص کرده اید، انباشته هایی را دارد. با ابزارهایی مثل Siteliner( برای پیدا کردن محتواهای کپی شده) و ScreamingFrog( شناسایی کننده ی عنوان صفحه، تعداد کلمه، کدهای خطا و خیلی چیزهای دیگر) قادر خواهید بود اطلاعات خیلی زیادی را به سرعت بدست بیاورید. درکنار اینها، ابزارهای دیگری هم وجود دارند که نگاه هایی کمی عمیق تر نیز دارند.
BuzSumo
با استفاده از این ابزار شما می توانید داده های اجتماعی و لینکهایی که همراه با صفحات خیلی مهم روی سایت شما بدست می آیند را ببینید. این ابزار می تواند به شما از اینکه کدام مناطق و یا محدوده ها بیشترین رشد برای شما را می توانند منجر شوند و شناسایی اینکه چه مقداری اینها امکان پذیر هستند، ایده های خوبی بدهد.
این ابزار همچنین می تواند به شما دسترسی به اطلاعات رقبایتان را امکان پذیر سازد که به این ترتیب به شما ایده هایی را القاء خواهد کرد. در مثالی که در ادامه خواهید دید شما می توانید یکی از بیشترین صفحات به اشتراک گذاشته شده ی Airbnb.com را ببنید که یک حرکت گرافیکی از تاثیر آن روی Berlin می باشد.

 

urlProfiler
این یک ابزار قدرتمند دیگر برای خراش دادن url های سایتهای بزرگی می باشد که می توانند در مقابل هر نوع سنجشی که شما انجام میدهید داده هایی را نمایش دهند. برای سایتهایی با ۱۰۰۰ صفحه، این ابزار می تواند در ازاء داده هایی که جمع آوری می کند در زمان شما صرفه جویی کند و می تواند برای شما اسناد مربوط به رزومه هایی با قالبهای بسیار دوست داشتنی را ارائه دهد که به شما این امکان را میدهد که آنها را بر مبنای هر چیزی که دوست دارید مثلاَ‌ تعداد کلمه و یا اعتبار صفحه و یا تعداد لینکها یا مطالب به اشتراک گذاشته شده و یا هرچیز دیگری که تصورش را هم نمی کنید مرتب سازی کند.

4. تاکتیکتهای بازاریابی محتوای محلی را گسترش بده.

این درواقع چیزی است که شما بیشتر شاهد آن بوده اید که تاکتیکهای بازاریابی به ارمغان آورده است.

 

بگذارید یک تصویر دیگر را هم به شما یادآوری کنم.

 

با تاکتیکها آغاز به کار نکنید. کارهای دیگری را در ابتدا انجام دهید. به این ترتیب اطمینان پیدا خواهید کرد که تاکتیکهای بازاریابی با یک پروسه و حرکت منظم شده ی بزرگ در جایگاه خود قرار گرفته اند. با توجه به اخطارهایی که در راه با آن مواجه می شوید، در اینجا یکسری تاکتیک وجود دارد که می توانند برای شما خوب عمل کنند.
محتوای صفحه ی محلی Landing 
موضوع اولیه ما روی صفحات محلی Landig در مقابل تست زمان مقاومت کرد. اگر شما حتی از فکر کردن در مورد صفحه های محلی با به روزرسانی های صفحه ی ورودی در آینده وحشت دارید پس لطفاَ‌ این تجزیه و تحلیل را مطالعه کنید و نترسید. در اینجا صفحات محلی Landing ای وجود دارد که این کار را خیلی خوب انجام داده اند.

 

صفحه ی محلی Marrito’s Burley عالی است. او فقط روی این موضوع تمرکز نکرده است که مطمئن شود آنها ۵۰۰ کلمه ی یکتا در صفحه ی خود دارند. آنها تصاویر سفارشی سازی شده ی داخلی و خارجی، اطلاعات جزئی در مورد فعالیتهای منطقه ای و حتی بازنگری که خودشان روی Platform انجام داده اند که ویترینی شامل موارد مثبت و منفی با پاسخهایی از مدیریت محلی می باشد را شامل می شود.
اگر شما نمی توانید Platform مخصوص به خودتان را بسازید تا بتوانید بازنگری های خود را به همین روش کنترل کنید، ممکن است این پیشنهاد خوبی باشد که به Get five star به عنوان یک Platform نگاهی بیاندازید که می تواند به شما در جمع آوری بازنگریها به عنوان بخشی از استراتژی دنباله دار محتوای شما کمک کند.
راهنمایی محله ها از طریق Airbnb
من تا به حال مخفیانه راجع به دیدگاه Airbnb به محله ها جایی بحث نکرده ام این راهنمای محله ها این کار را انجام داده است. آنها تا کنون فقط حدود ۲۱ راهنما  داشته اند و یکی را با استفاده از seoul که همین اواخر اضافه شده است مورد رسیدگی قرار دهید. این یک نمونه ایده می باشد، آنها به یک بازار خیلی داغ نگاه می کنند و راهنمایی هایی را نه فقط برای شهر بلکه برای محدوده های خیلی کمتر ایجاد می کنند.

 

در اینجا یک تصویر از آشپزخانه ی Hell در شهر New Yourk به تصویر کشیده شده است. آنها یک عکاس محلی استخدام کرده اند برای اینکه از محدوده ی آنها عکس تهیه کند، سپس یک لیستی از برخی از داده های محبوب جاری خود را می گیرند و بازنگری می کنند و آنها را در داخل صفحه جمع آوری می کنند. این ایده اگر آنها فقط به ساخت محتوایی اهمیت بدهند که برای هر بازاری که مد نظر آنهاست سریع و آسان عمل کند، نمی تواند خوب عمل کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.