برعکس عملی که infographic انجام می دهد، انجام دهید.
هر شهر با یک اندازه مناسب حجم زیادی از infographicهای ساخته شده در مورد خودش را داراست. مردم زمانهایی را صرف ایجاد اطلاعات و رسیدن به موضوعات سپری می کنند اما اکثریت آنها فقط اقدام به ساخت یکسری تصویر کرده و اصلاَ به پاکسازی آنها و یا عناوین صفحات از دیدگاه SEO فکر نمی کنند.
در اینجا به عنوان مثال یک تصویراز جستجو برای infographicهای Portland می بینید.
یک infographic بگیرید و دوباره آن را در داخل محتوای پاک شدنی به صورتی پیچیده تر و یا در زمان مناسب تر، درخواست کنید. معمولاَ infographicها منابع داده ی خود را در قسمت پایین صفحه به اشتراک می گذارند بنابراین یافتن infographic مشابه، جدید و یا اطلاعات بیشتر و ساخت داده های واقعاَ متقاعدکننده بر مبنای محتوا، بسیار آسان است. اگر تمایل داشته باشید حتی می توانید به infographic از طریق یک Link دسترسی ایجاد کنید ویا آن را به عنوان بخشی از محتوا به اشتراک بگذارید.
به یک محتوای محلی ارزشمند تبدیل شوید.
هیچ کدام از سایتهایی که می شناسم به خوبی Movoto این کار را انجام نداده اند. لینکی که آنها برای اتصال به خودشان تهیه کرده اند را بخوانید تا متوجه شوید چطور این کار را انجام داده و سپس به این مثالها نگاه می کنند و اعداد را از محتوای محلی خود به اشتراک می گذارند.
60K اشتراک گذاری در Bios از طریق تجدید نظر روی آگاهی از شهر
65K اشتراک گذاری روی Salt Lake با دنبال کردن همان فرمول قبلی.
به نظر می رسد که این کار را با ویدوئو هم به همان خوبی می توان انجام داد.
مانند یک پوشه ی محلی فکر کن
پوشه ها می فهمند که محتواها بایستی در کجا قرار بگیرند. نه اینکه هر بخش محلی بایستی روی وبلاگ قرار بگیرد. نگاه کن به قسمت “Things to Do” سایت tripadvisor که درست بر روی صفحه ی شهر اصلی، اقدام به لیست بندی کرده است.
یا ببین چه تعداد بخش های به موقع، تازه و با کیفیت از محتوای Yelp در صفحه ی شهر اصلی به نمایش گذاشته شده است.
مهمترین نکته برای فهمیدن این است که محتوای محلی فقط برای اثبات یکتا بودن صفحه ی Landing نیست. درواقع به معنی محلی و سودمند بودن است.
ایده هایی از مواردی که محلی هستند:
1. تیم ورزشی
2. افرار مشهور و قهرمانان محلی
3. گروه ها و وقایع
4. نقاط قوت محلی
5. نقاط ضعف محلی
ایده هایی از مواردی که سودمند هستند:
1. پوشه ها
2. ورزشهای محلی مورد علاقه
3. جزئیاتی که فقط محلی ها از آن آگاه هستند.
نکته ی دیگری که بایستی بدانید این است که با توجه به تعریف ما از مقیاس نیازی نیست که کلیدهای میانبری برای کاربران قرار دهید که ازمحل کنونی خود خارج شده و غیر محلی فکر کنند. یک مکان را در یک زمان در نظر گرفته و تا زمانی تست کنید که فرمول برنده دارید سپس با سرعتی پیش بروید که کیفیت تجربه ی محلی را تضمین می کند.
5.یک تقویم محتوا ایجاد کن
قصد ندارم که اقدام کنم و توضیح بدم که چگونه و به چه تقویم محتوایی نیاز دارید. این تقویم می تواند بر مبنای اندازه، سازمان مربوط به تیم شما و هر موقعیتی که ممکن است به یک دیدگاه خاص ارتباط داشته باشد، وسیع باشد. کاری که می خواهم انجام دهم این است که توضیح بدهم در Nifty چه کاری انجام دادیم:
1. ما این گام ها را دنبال کردیم.
2. ما یک پروژه و در ابتدا timelineها را زمان بندی کردیم.
3. ما زمانهای تحویل و محل های بازرسی و زمانهای انتشار را به صورت هفتگی تعیین کردیم.
4. هر کدام از این اطلاعات را به صورت یک وظیفه به یک شخص و یا یک تیم در Asana اختصاص دادیم.
سپس اطلاعات را می توانستیم بر مبنای شخص، تیم، گروه های تیم، تاریخ تحویل و یا هر راه دیگری که دلخواه شما بود مرتب سازی کنیم. وظایفی امکان تکرار شدن داشتند می توانستند زمان بندی شده باشند و ما می توانیم کل عملیات را برای تعداد افرادی بیش از آنچه نیاز داریم به اطلاعات ما از طریق کامپیوترهای شخصی و یا دستگاه های موبایل دسترسی داشته باشند به نمایش بگذاریم. این کاری است که برای ما انجام میدهد.
6.محتوا را راه اندازه کرده و آن را ارتقاء بده
روشی که شخصاً برای ارتقاء محتوا (بیشتر از ایده های مشخصی که توسط دنبال کنندگان کنونی شما به اشتراک گذاشته شده است و یا توسط اشخاص تاثیر گذارتوسعه پیدا کرده اند) به آن علاقه دارم این است که از adهای Facebook استفاده کرده و شخصیتهای محلی خاصی را که در صدد رسیدن به آنها هستید را مورد هدف قرار دهید. در اینجا یک مثال آورده شده است:
تنها کاری که انجام دادم تدوین قسمت کوچکی از بازی Harold Hill از فیلم Music Man برای برقراری ارتباط بود. وقتی در شهر کوچکی مثل Burley ldaho زندگی می کنید، این شانس را دارید که بدون اینکه استعداد زیادی داشته باشید و یا تعلیم خاصی در این زمینه دیده باشید، به عنوان نقش اول بازی کنید. شما همچنین می توانید موقعیت انجام هرگونه تبلیغات برای آن فیلم، طراحی و انتخاب لباس را داشته باشید و گاهی اوقات حتی مجبور هستید خودتان هزینه ی لباسها را متقبل شوید.
برای تبلیغاتی که به عهده ی من می باشد، تصمیم گرفتم تعدادی پستهای وبلاگی بنویسم و باعث سرریز شدن ترافیک به آنها بشوم همانند کاری که Harold Hill انجام داد از تاکتیکهای ترس استفاده کردم.
سپس adهای Facebook را که وضعیتهای : هزینه ی هر کلیک $.06، 12.7% نرخ کلیک و به طور طبیعی اشتراک گذاری های واقعی که منجر به هزار بازدید در جامعه ی کوچک کشاورزی ldaho جایی که مردم هنوز فکر می کنند دفترچه تلفن تنها راه پیدا کردن مکان مشاغل می باشد؛ میشود.
بنابراین ما این کار را دوباره انجام دادیم.
بیش از یک سال یک شخصی در شهر Burley به نشانه ی اعتراض یک ماشین قرمزرنگ که تابلوهایی با این گفته ها: “من به Da Mayor اعتماد ندارم” یا “wid Zions بانک نیست” پارک شده بود. اگر نام شما در طول آن یک سال در کامیون نبود اساساً آنها خیلی سخت کار نمی کردند.
همه آن وانت قرمز رنگی را که گوشه ی خیابان اصلی یکی از تاریکترین نقاط شهر، پارک شده بود را می شناختند. سپس یک روز ناگهان ناپدید شد. یک ایده به ذهنمان رسید که از یک وانت خسته کننده استفاده کنیم و روی آن پلاکارتهایی با این متن ها: “من به میزهای بیلیارد اعتماد ندارم” و “درمقابل گناه فاسدان مقاومت کن” و بقیه چیزهایی که قسمتی از فیلم The Music Man بود را نصب کنیم و وبلاگ را هم با تصاویری از آن کامل کنیم.
بنابراین یک Facebook Ad دیگر ساختم.
با کمی کمتر از 200$ هزینه برای تبلیغات نتیجه ای بیش از هزار بازدید به سایت را که بازی ها را اتقاء داد و بلیطها را به یک نسل که احتمالاً خیلی با روش دیگری آشنایی نداشتند فروخت.
همه ی اینها هدف گذاری های محلی بودند و راه دیگری وجود نداشت تا به این ترتیب ترافیک زیادی به جامعه کشیده شود مثل Burley بدون اینکه بابت تبلیغات Facebook هزینه ای پرداخت کند و تلاش کند که تبلیغات Click bait را به این امید که به اشتراک گذاری های واقعی را ارتقاء دهد؛ ایجاد کند .
7.اندازه گیری کرده و گزارش بده
این یک گام خیلی شخصی دیگر است که هر کسی در آن نیازهای خاص خودش را خواهد داشت. در Nifty ما گزارشهای هفتگی و ماهانه ی سفارشی شده ی خیلی زیادی را کنار یکدیگر قرار دادیم که کل برنامه ریزی، اجرا و شرایط وابسته به آن مانند ترافیک محتوای خاص یا مکان اشتراک داده، درآمد و یا هدایت داده در صورت وجود، تجزیه و تحلیل تمام کارهای انجام شده و یا انجام نشده، و برنامه ریزی بعد از این دوران را تحت پوشش قرار میدهد.
در اینجا داده ی واقعی که نیاز به اشتراک گذاری داشته باشد، وجود ندارد. هر کسی چیزهایی کمی متفاوت تر می خواهد و این همان دلیلی بود که ما از گزارش گیری خودکار سالهای پیش کناره گیری کردیم(هنگامی که ما از ساخت Linkهای خودکار کناره گیری کردیم…) و ساخت گزارش در مورد مشتریانمان حتی اگر نیاز به زمان اضافه داشت.
من همیشه این موضوع را عنوان کرده ام که محصول یک SEO و یا محتوای خرید، گزارش است. این چیزی است که مردم خریداری می کنند زیرا این همان چیزی مورد علاقه ی آنها قرار می گیرد که می توانند ببینند و آنرا درک کنند.
8.در نتیجه، شما بایستی پروسه را تصحیح کرده و دوباره از سر بگیرید.
به نظر من، این قدم بسیار مهمی است و همه چیز را خیلی خوب جمع بندی می کند. این مدل پروسه کامل نیست. مواردی بایستی در این پروسه لحاظ می شده که فراموش شده است، مواردی که نیاز به پیچاندن دارند و راههایی که شما را در ارتقاء استراتژی محتوای محلی و بازاریابی همیشه کمک خواهد کرد. ایده ی این چرخه این است که هرگز انجام نخواهد شد. هرگز نخواهد خوابید. هرگز خارج نخواهد شد. هرگز تسلیم نخواهد شد. شما فقط می توانید پروسه ادامه بدهید و آن را به تکامل برسانید تا زمانی که به نقطه ای برسید که تعدادی از شرکتهای محلی روی آن متمرکز شده اند و به آن رسیده اند که در واقع همان نقطه ای است که با هر بار کلیک روی دکمه ی ایجاد محتوای محلی شما در دسترس قرار می گیرد و مخاطبان مدنظر شما گسترش پیدا می کنند.