مقالات آموزشی

آشنایی با شرکت های ارائه دهنده محتوا

مفید بود؟

شرکت های ارائه دهنده محتوا، چه فعالیت هایی را صورت می دهند. همزمان با پی بردن به ارزش واقعی محتوا و تولید محتوا

 برای همه سایت ها و سازمان ها، شرکت ها و سایت هایی به وجود آمده اند که فعالیت های آنان در حوزه ارائه محتواهای مورد نظر برای سازمان ها می باشد. این سایت ها که در ایران نیز چندین نمونه از آنها فعالیت دارند، با سازمان ها و سایت ها، انواع محتواهای مورد نظر آنها را ارائه می دهند. در این مقاله قصد داریم با فعالیت های آنان بیشتر آشنا شویم.

خدمات های شرکت های ارائه دهنده محتوا

شرکت های ارائه دهنده محتوا خدمات متنوع و گوناگونی را به مخاطبان خود ارائه می دهند. همانطور که از نام آنها مشخص است، خدمات شرکتهای ارائه دهنده  محتوا، ارائه انواع محتوا در انواع زمینه های گوناگون می باشد. این شرکت ها انواع محتواها از جمله محتواهای متنی، ویدئویی، صوتی و … را به مشتریان خود ارائه می دهند.

زمانی که شما وارد سایت این شرکت های ارائه دهنده محتوا می شوید، با تمامی فعالیت های آنان و تعرفه های آنها آشنا می شوید و می توانید از خدمات آنها بهره بگیرید.

نحوه همکاری با این شرکت ها

نحوه همکاری با شرکت های ارائه دهنده محتوا بسیار آسان می باشد. شما زمانی که قصد دارید محتوایی را در سایت خود منتشر کنید، می توانید وارد این سایت ها شوید. برای مثال اگر شما قصد داشته باشید یک محتوای متنی را در سایت خود منتشر کنید، زمانی که وارد این سایت ها می شوید، در بخش محتوای متنی با تعرفه های این سایت ها برای تولید محتوای متنی رو به رو می شوید.

نحوه تولید محتوای متنی براساس تعداد کلمات می باشد. معمولا هر چقدر تعداد کلمه مورد نظر شما برای مقاله شما بیشتر باشد هزینه، آن بیشتر خواهد بود. شما می توانید با انتخاب تعداد مقاله مورد نظر، تعداد کلمات مورد نظر و همچنین مدت زمان مورد نظر خود، تعرفه محتوای مورد نظر خود را متوجه شوید. از نظر تعداد کلمه هر مقاله، مناسب ترین مقالات می بایست حداقل 1000 کلمه را دارا باشند.

از دیگر خدماتی که شرکت های ارائه دهنده محتوا در قالب محتوای متنی ارائه می دهند، رپورتاژ های آگهی می باشد. هدف از رپورتاژهای آگهی برای سایت ها به منظور معرفی یک مجموعه، سازمان، خدمات، محصول و … در یک سایت معتبر دیگر می باشد. که علاوه بر اینکه به عنوان آگهی گزینه مناسبی می باشد، از لحاظ گوگل نیز بسیار با اهمیت می باشد.

از دیگر خدمات شرکت های ارائه دهنده محتوا، محتواهای ویدئویی می باشد که می تواند در قالب فیلم، انیمیشن، تیزر و یا هر نوع دیگری که مد نظر شما می باشد. انجام بگیرد.

این شرکت های ارائه دهنده محتوا با توجه به نوع فعالیت و اهدافی که دارا می باشند، خدمات دیگری نیز به مشتریان خود ارائه می دهند، یکی دیگر از خدماتی که این شرکت های ارائه دهنده محتوا، صورت می دهند فعالیت های بازاریابی اینترنتی و کارهای گرافیکی می باشد که به خوبی می توانند نیازهای شما را در همه حوزه ها برطرف کنند.

همچنین شما حتی در رابطه با طراحی سایت و فعالیت های مربوط به آن نیز می توانید با شرکت های ارائه دهنده محتوا همکاری داشته باشید.

شرکت های ارائه دهنده محتوا

شرکت های ارائه دهنده محتوا معمولا در هر حوزه ای که فعالیت دارند، با تعداد بسیار زیادی از افراد همکاری دارند، برای مثال برای تولید محتوای متنی این شرکت ها اغلب با نویسنده های بسیاری همکاری دارند که این همکاری غالبا به صورت دورکاری می باشد. و همچنین در حوزه های دیگر همچون طراحی سایت و کارهای گرافیکی نیز به این صورت می باشد.

مزایا همکاری با شرکت های ارائه دهنده محتوا

در این بخش ما قصد داریم در رابطه با مزایای همکاری با شرکت های ارائه دهنده محتوا صحبت کنیم. شما اگر به عنوان یک کسب و کار یا یک مجموعه کوچک یا متوسط قصد داشته باشید، فعالیت تولید محتوا را در خود شرکت خود صورت بدهید به دو صورت می توانید این کار را انجام دهید که با مشکلاتی همراه خواهد بود در ابتدا اگر مجموعه شما کوچک باشد، امکان دارد خود تصمیم به تولید محتوا بگیرید و یا اینکه تعدادی از افراد را استخدام کنید که برای شما این فعالیت را انجام دهند.

در هر دو صورت شما با مشکلاتی رو به رو خواهید شد. در ابتدا اگر خود قصد داشته باشید تولید محتوا را انجام دهید، قطعا از دیگر فعالیت هایی که می بایست در رابطه با سایت خود صورت بدهید، غافل می شوید و همراه با مشکل خواهد بود، از سوی دیگر تولید محتوا فعالیتی می باشد که نیاز به مهارت دارد، بنابراین زمانی که شما شخصی را بدین منظور استخدام می کنید، می بایست علاوه بر هزینه هایی که بابت حقوق و دیگر مسائل انجام دهید، در رابطه با کیفیت محتواها نیز می بایست حساس تر باشید.

ولی اشخاصی که در شرکت های ارائه دهنده محتوا با این شرکت همکاری دارند، تمام آنها افرادی می باشند که پس از بررسی ها و آزمون هایی که توسط این شرکت صورت گرفته انتخاب می شوند. مزیت دیگر این مسئله، این قضیه می باشد که تمامی محتواهایی که از جانب شرکت های ارائه دهنده محتوا به دست شما می رسد، می توان به جرات گفت که تمامی آنها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. برای اینکه بعد از اینکه شخصی کار تولید محتوا را به پایان می رسد، افرادی در داخل شرکت های ارائه دهنده محتوا حضور دارند که تمامی محتواها را قبل از اینکه به دست شما برسد را بازبینی می کنند و محتوای بدون ایراد و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند.

مزیت دیگر همکاری با این شرکت های ارائه دهنده محتوا، صرفه جویی در میزان هزینه برای تولید محتوا می باشد. قطعا اگر شما اشخاصی را به منظور تولید کننده محتوا در مجموعه خود استخدام کنید، قطعا هزینه بیشتری می بایست پرداخت کنید.

امتیاز بعدی که در رابطه با همکاری با شرکت های ارائه دهنده محتوا برای شما به همراه دارد، طیف تنوع تولید محتوا می باشد. این بدین معنی می باشد که شما می توانید از هر نوع محتوایی که مورد نظر شما می باشد، با همکاری با شرکت های ارائه دهنده محتوا بهره مند شوید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.