مقالات آموزشی

آشنایی در خصوص اقداماتی برای تبلیغ مؤثر محتوا

مفید بود؟

در این مطلب در مورد تأثیر استفاده از استراتژی ها ، اشتراک ها و شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مؤثر محتوا صحبت خواهیم کرد. تبلیغ محتوا یکی از بزرگ ترین مشکلات بازاریابی دیجیتال است. در سال های اخیر ایمن سازی لینک ها و اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی نیز مشکل ساز شده است.

 

اقداماتی برای تبلیغ مؤثر محتوا

اگر شما با متخصصان مربوط به کسب وکار خود ارتباط برقرار کرده اید و با آن ها همکاری دارید این می تواند برای تبلیغ محتوای شما مفید باشد. هم چنین می توانید از تکینک های بازاریابی ایمیلی، سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی بهره ببرید.
سعی کنید با شرکت ها و برندهای معتبر همکاری داشته باشید تا در کمترین زمان به نتیجه ی موردنظر دست یابید. توصیه می گردد در این زمینه سرمایه گذاری کنید تا برند شما بیشتر شناخته شود.

مشتریان خود را بررسی کنید

پیشنهاد می گردد ابتدا فهرست کارشناسان و افرادی که با آن ها همکاری دارید را بررسی کنید. اگر از نرم افزار crm استفاده می کنید یا اطلاعات مشتریان خود را در نرم افزار اکسل ذخیره کرده اید این کار موجب می گردد تا در زمان کمتر و آسان تر کار را انجام دهید. هم چنین توصیه می گردد لیست فعلی مشتریان و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را مرور و بررسی کنید.

 

در بین آن ها قطعا افرادی را پیدا خواهید کرد که علاقه مند به اشتراک گذاری مطالب شما هستند. افرادی که پست های شما را تایید می کنند و افرادی به مطالب شما لینک می دهند در اولویت قرار دارند. ارسال ایمیل برای اشخاصی که نمی شناسید توصیه نمی گردد.
برای دریافت لینک از طریق محتوا با افراد بیشتری در ارتباط باشید

پیشنهاد می کنیم مقاله

معرفی 5 روش استفاده از روانشناسی برای بهبود بازاریابی محتوا را مطالعه نمایید

اگر قصد دریافت لینک بیشتری دارید پیشنهاد می گردد با افراد دیگری به جز مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. این فرصت مناسبی است تا مشتریان زیادی جذب کنید. برای این کار می توانید مزایا و جوایزی در نظر بگیرید و در اختیار آن ها قرار دهید تا آن ها احساس کنند به شما مدیون هستند. اگر با کارشناسان مربوط به کسب وکار خود در ارتباط نباشید انجام این کار برای شما سخت و دشوار می گردد.

دریافت لینک از طریق محتوا

در ادامه مراحلی که برای انجام این کار باید انجام شود را آورده ایم:
به دنبال متخصصانی باشید که به طور مرتب پست های مهمان را در وبلاگ های مختلف منتشر می کنند، برای دسترسی به این افراد می توانید سایت هایی را بررسی کنید که بخشی از سایت را به ارسال پست مهمان اختصاص می دهند.

پیشنهادی با ارزش به مشتریان خود ارائه دهید

شاید به اندازه ی برندهای معروف شناخته شده و محبوب نباشیم بنابراین لازم است برای جذب مشتریان پیشنهاد ارزشمندی در نظر داشته باشیم.
ساده ترین راه این است که از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را در سایت ثبت کنند و برای این کار وقت بگذارند و هم چنین پیش نویسی از پست خود را به اشتراک بگذارند و از مشتریان بخواهند نظرات شان را بیان کنند و مطالبی که علاقه مند دارند به آن اضافه شود را ذکر کنند. استفاده از هر دوی این راهکارها باعث می شود برند شما با ارزش شود و بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید.

نتیجه نهایی

برای تبلیغ موثر محتوا سعی کنید بلند مدت فکر کنید و بهترین را ه و روش را برای برقراری ارتباط با هریک از مشتریان را پیدا کنید و راهکاری برای رفع نیازهای آن ها ارائه دهید. این امر نه تنها باعث افزایش ارتباطات می گردد بلکه موفقیت شما را در بازاریابی دیجیتال تضمین می کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.