مقالات آموزشی

آشنایی با مهمترین منابع در خصوص بازاریابی محتوا

مفید بود؟

مبحث بازاریابی تولید محتوا مانند هر موضوع دیگری نیازمند منابعی برای یادگیری است؛ که این منابع برای فراگیری بازاریابی تولید محتوا متنوع و بسیار است. که این منابع کتاب‌ها، وب‌سایت‌ها، شبکه‌های مجازی، ویدیو‌های بارگذاری شده، پادکست‌ها و … را در بر می‌گیرد. در این مقاله سعی بر این است که کتا‌هایی از جو پولیتزی، پدر و بنیان‌گذار بازاریابی تولید محتوا و دیگر کتاب‌هایی در همین زمینه بپردازیم.

معرفی کتاب هنر بازاریابی محتوا:

در عصر جدید و از قرن نوزدهم تا به الان بازاریابی تولید محتوا سهم عظیمی از فعالیت و کسب و کار‌ها را به خود اختصاص داده است. که اگر سعی نکنید در آن به‌روز شوید پس در انتظار آن باشید که در بازاریابی جایی نخواهید داشت. خواندن کتاب هنر بازاریابی محتوا یکی از پیشنهادهای موثر به شما در این زمینه است. این کتاب روش‌ها و تکنیک‌هایی خاص و منحصر ‌به‌فرد را درباره بازاریابی آموزش داده است؛ نویسنده کتاب اینگونه ادعا می‌کند که با خواندن کتاب رشد چشمگیری در بازاریابی محتوا پیدا خواهید کرد.  همانطور که از نام کتب مشخص است، بازاریابی به یک هنر تبدیل شده است و پس از خواندن کتاب شما هنرمندی هستید که بازاریابی تولید محتوا

در بند بند وجودتان ریشه می‌دواند.

کتاب هنر بازاریابی محتوا برای هر سطحی مناسب و قابل فهم است. اگر می‌خواهید بازاریابی تولید محتوا را به تازگی شروع کنید؛ نگران نباشید زیرا تمام آنچه را که نیاز دارید در این کتاب وجود دارد و به شما آموزش داده خواهد شد. و حتی اگر دارای سطحی پیشرفته هستید بدانید این کتاب فوت‌وفن‌هایی را برای حرفه‌ای تر شدن در اختیار شما قرار می‌دهد.

با خواندن کتاب هنر بازاریابی محتوا شما به فردی حرفه‌ای در تولید محتوا تبدیل خواهید شد؛ اگر چه دارای سطحی مبتدی باشید.

کتاب در زمینه تولید محتوا:

در این بخش به معرفی چند نمونه کتاب در زمینه تولید محتوا می‌پردازیم:

  • معرفی اول کتابی به‌ نام بمب گذاری در محتوا است. در این کتاب شما گام به گام به حرفه‌‌ای تر شدن و ماهر شدن در بازاریابی تولید محتوا نزدیک خواهید شد. از نکات مهم و ضروری برای تولید کردن محتوایی خوب و مخاطب پسند؛ این است که بر مفهوم سئو و نگارش و تولید محتوا تسلط داشته باشید. با پرداختن به این اصول مهم، جایگاه خود را در وب سایت‌ها و موتورهای جستجو ارتقا می‌دهید. فصل‌ها و مباحث این کتاب منظم شده هستند و این پارت بندی به شما کمک می‌کند تا طبق اصول در خواندن پیش بروید و همچنین جذابیتی را هم برای شما ایجاد می‌کند.
  • معرفی بعدی کتابی تحت عنوان استراتژی تولید محتوا است. با خواندن و مطالعه این کتاب بر بازاریابی تولید محتوا کاملا مسلط خواهید شد. همچنین این کتاب پاسخی برای بیشتر سوالات شما در زمینه تولید محتوا است.
  • کتاب دیگری که شما را در بازاریابی تولید محتوا موفق می‌کند و آموزش می‌دهد؛ کتاب فرمول‌های تولید محتوا است. باتوجه به نام این کتاب فرمول و بسیاری از تکنیک‌های خاص که از تجربه و فنون معتبر‌ترین و شناخته‌ترین بازاریابی‌های جهان در عرصه تولید محتوا سرچشمه گرفته اند، معرفی شده است. این کتاب شما را به کسب درآمد نیز هدایت می‌کند.

 

خوب است بخوانید: بازاریابی محتوا چیست؟

کتاب بازاریابی‌ محتوایی در رسانه‌های اجتماعی:

کتاب بازاریابی محتوا در رسانه‌هایی اجتماعی نوشته جیم بری است. این کتاب در کنار دو کتاب مکملش؛ به نام‌های بازاریابی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوا به ترسیم و معرفی کامل بازاریابی تولید محتوا پرداخته‌اند.

خواندن این کتاب شما را در بازاریابی محتوایی بی نقص و بی‌رقیب می‌کند؛ و راه رسیدن به خواسته‌هایتان هموار خواهد شد. این کتاب شامل یازده سرفصل به نام‌های آموزش محتوای قابل اعتماد به مخاطبان هدف، همراه شدن با مشتریان از طریق ذهن، تغییر محتوا به صورت احساسی، جذب مخاطبان با محتوای اثر گذار، بازاریابی به منظور حمایت، نفوذ بر مخاطبان، یافتن مخاطب از طریق روش STAMP، انتشار محتوای با کیفیت، مشارکت و همکاری دیگر گروه‌ها با گفتگو و تبادل نظر، حفظ مخاطبان خاص و عضویت مخاطبان با فریمیوم.

کتاب‌های بازاریابی محتوایی جو پولیتزی:

در ابتدا به معرفی کوچکی از جو پولیتزی می‌پردازیم. در واقع جو پولیتزی موسس بازاریابی تولید محتوا است. پولیتزی بزرگترین و معتبر ترین موسسه بازاریابی تولید محتوا را ایجاد کرده است. همچنین وی در زمینه بازاریابی تولید محتوا به سایر موسسات و شرکت‌ها و افراد، برای دیده شدن مشاوره و کمک می‌دهد.

جو پولیتزی در کتاب شناخته شده‌ی خود با عنوان بازاریابی محتوایی سعی بر این دارد که به آنهایی که راه تولید محتوا را پیش گرفته‌اند؛ آموزش دهد که چگونه محتوای جذاب را برای جذب مخاطب خلق کنند.

اگر می‌خواهید از افکار پدر بازاریابی محتوا در کسب و کار‌های خود بهره ببرید؛ حتما در تهیه این کتاب درنگ نکنید. برای خرید کتاب بازاریابی محتوایی جو پولیتزی می‌توانید از سایت‌ها، کتاب فروشی‌ها و دیگر مراکز فروش کتاب کمک بگیرید. سایت‌های زیادی در زمینه فروش این کتاب فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید از دو سایت bishtarazyek.com  و سایت digikala  برای خرید کتاب بازاریابی محتوایی جو پولیتزی استفاده کنید.

همچنین علاقه‌مندان به این کتاب جو پولیتزی می‌توانند به طور رایگان هم این کتاب را با موضوع بازاریابی تولید محتوا دریافت کنند. کافی است به سایت G-ads بروید و پس از تکمیل اطلاعات خود این کتاب را دانلود کنید.

کتاب بازاریابی محتوایی:

نویسنده کتاب بازاریابی تولید محتوا ربکا لیب است. این کتاب علاوه بر مزیت‌های کتاب‌های معرفی شده دیگر؛ این مزیت را دارد که به شما کسب و کار و تولید محتوا را به صورت آنلاین آموزش می‌دهد. می‌دانید که امروزه تجارت‌های آنلاین سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند و در میان مردم رواج بیشتری پیدا کرده‌اند؛ چرا که عصر، عصر تکنولوژی است. در این کتاب به توجه و اهمیت رابطه بین مشتری و تولید کننده محتوا اشاره شده است؛ که اهمیت به مشتری و تولید محتوای مطابق خواست او سود و منفعتی دو جانبه برای طرفین برقرار می‌کند.

بازاریابی تولید محتوا یک عنصر ضروری برای کسب و کار های آنلاین شده است؛ اگر نباشد و یا به خوبی ارائه نشود شاید شما را به سقوط در کسب و کارتان نزدیک کند.

اگر با این توضیحات مختصر درباره بازاریابی تولید محتوا به آن علاقه‌مند شدید یا علاقه قبلی‌تان چند برابر شد؛ پس کتاب بازاریابی محتوایی را تهیه کنید تا عمق بیشتری از این مطالب را درک کنید و به آنها برسید. شما می‌توانید از وب سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که کارشان در زمینه تولید محتوا است مطالب مورد نظرتان را به دست آورید؛ سایتی مثل شرکت رایا مارکتینگ و یا اپلیکیشنی مانند کتابراه که می‌توانید دانلود کتاب بازاریابی محتوایی را از آن انجام دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.