مقالات آموزشی

آشنایی با ۲۲ راهکار در خصوص رسیدن به فالوور بیشتر اینستاگرام

مفید بود؟

به دنبال رونق برند خود در اینستاگرام هستید؟ از این 22 نکته ­ای که در ادامه بیان خواهیم کرد استفاده کنید تا فالوور اینستاگرام تان را اضافه کنید که شامل راهکارهایی مثل استفاده از هشتگ، مسابقات و اینکه چه پستی بگذارید می باشند.

با نحوه افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2020 آشنایی دارید؟

قبل از اینکه به بررسی موضوع افزایش فالوور اینستاگرام بپردازیم، توجه شما را به چند آمار و ارقام جلب می­کنیم:
با اینکه گزارشات حاکی ازکم شدن میزان افزایش کاربران اینستاگرام است اما همچنان این برنامه بعد از فیسبوک، به عنوان دومین کانال شبکه اجتماعی مورد استفاده در آمریکا, جایگاه خود را حفظ کرده است.
اپلیکیشن اینستاگرام دومین اپلیکیشن محبوب برای آیفون بعد از یوتیوب است.
از بین میلیاردها کاربر ماهانه اینستاگرام، 63% آنان یعنی حدود 63 میلیون کاربر، هر روز وارد این برنامه شده و حدود 28 دقیقه در آن هستند.
از بین 500 میلیون کاربری که هر روز استوری های اینستاگرام را مشاهده می کنند، یک سوم آنها مربوط به کسب و کارها هستند.
برای برندی که قصد برقراری یا افزایش مشارکت با مخاطبین خود را دارد، کاربران زیادی در اینستاگرام حضور دارند که منتظر ملاقات و برقراری ارتباط با شما هستند.
دلیل دیگری هم هست که نیاز داشته باشید بدانید که چرا باید از اینستاگرام برای یک کسب و کار استفاده کنید؟
اما، مشابه تمامی شبکه­ های اجتماعی، باید لحن برندمناسب یعنی (نوع کلمات و شیوه بیان آنها برای معرفی برند) را پیدا کنید.
پس برای اینکه فالوور اینستاگرام و میزان مشارکت با مخاطبین خود را افزایش دهید، 22 نکته و روش برای موفقیت برند شما آماده کرده ­ایم.
کماکان از استوری­ها، پست­ها، فید، بیو و هشتگ­های اینستاگرام خود استفاده کنید.

1 -برنامه داشته باشید و یک تقویم محتوایی پر از ایده ­های عالی بسازید.

وقتی ما محتوایی می­نویسیم، ما روی ایده ­ها، ارسال و بهینه سازی آن کار می­کنیم.
نباید هیچ فرقی بین به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم­ ها برروی حساب تجاری با حساب اینستاگرامی برند وجود داشته باشد.
روی ایده پردازی برای ایده ­های هوشمندانه محتوایی که هم راستا با ایام مختلف، تعطیلات، رویدادهای پیش روی کسب و کار شما و از همه مهم­تر میزان کل ترافیک و اهداف فروش شما باشد، وقت بگذارید.
هنوز هم می­توانید انعطاف پذیر بوده و بدون برنامه ریزی قبلی به محض اینکه ایده­ هایی به ذهن شما رسید آنها را پست کنید تا فالوور اینستاگرام برند خود را افزایش دهید.
اما اینکه مجموعه­ای از ایده­ها و برنامه (به صورت آزمایشی) داشته باشید،این  شما را در این کارزار رقابتی جلو خواهد انداخت و دیگر نیاز نیست به دنبال چیزی برای پست کردن بگردید.
بسته به  نوع کسب و کارتان، می­توانید چندین بار در روز یا چند بار در هفته پست بگذارید.
برنامه محتوایی برای اینستاگرام درست کرده و به آن عمل کنید.

2-    فقط تصاویر و فیلم­هایی که خوب گرفته شده ­اند را پست کنید و مطمئن شوید که توجهات زیادی را به خود جلب می کنند.

وقتی در اینستاگرام پست می­گذارید فقط از تصاویر و فیلم­های با کیفیت بالا استفاده کنید.
کیفیت بالا یعنی کاملا واضح و شفاف و تصاویری که پیکسل­های درشت ندارد.
از همه مهمتر اینکه اینستاگرام یک نوع پلتفرم بصری است.
عکس­های تیره و تار هیچ جایگاهی ندارند.
یا تصاویری که بخشی از آنها برش خورده است.
البته نیاز هم نیست که عکس و فیلم­ها طبق استاندارد BBC یا National Geographic باشند اما باید توجهات زیادی را جلب کنند و با کیفیت باشند.
محتوایی که کیفیت نداشته باشد هیچ فردی را جذب خود نخواهد کرد.
با اینکار شاید تعدادی فالوور اینستاگرام هم از دست بدهید.

3- فیلترها و اندازه­های مختلف را تست کنید.

صرف تجاری بودن دلیل بر این نیست که نباید از فیلترها و اندازه­های مختلف استفاده کنید.
در مقابل، باید از فیلترها در محتوای خود استفاده کنید.
هر چقدر تصاویر شما خلاقانه، اورجینال و جذاب­تر باشد، احتمال اینکه افراد حساب کاربری شما را دنبال کرده و به اشتراک بگذارند بیشتر می­شود.
شما می­توانید یک قدم فراتر گذاشته و اپلیکیشن­های ادیت عکس را دانلود کنید و تصاویر خود را بیشتر رتوش کنید.
تا جایی که ابعاد اجازه می دهند محدود به اندازه اولیه نباشید – ضمنا از حالت افقی و عمودی هم استفاده کنید.
خودتان ابعاد مختلف را تست کرده و ببینید که کدام حالت برای اکانت کسب و کار شما بهترین گزینه است تا فالوور اینستاگرام را افزایش دهید.

4 –  از نرم افزار تجزیه و تحلیلی اینستاگرام برای افزایش جستجوی پرسونای برندتان استفاده کنید.

با داشتن حساب کاربری تجاری اینستاگرام که داشتن آن رایگان است، به بخش تجزیه و تحلیلی آن دسترسی خواهید داشت که به شما نشان می­دهد چه زمانی مخاطبین شما بیشترین میزان فعالیت را دارند.
از این داده­ها برای بهینه سازی برنامه زمانی پست گذاشتن خود استفاده کنید و فالوور اینستاگرام را افزایش دهید.
ضمنا اینستاگرام اطلاعاتی در مورد سن، جنسیت و مکان مخاطبین به تفکیک در اختیار شما قرار می­دهد که می­تواند نقطه آغازی برای انجام تحقیق در مورد پرسونا باشد.

5-    افرادی که با برند شما سروکار دارند را در تصاویر تگ کنید.

روش دیگری که می­توانید خود را به افرادی که هنوز شما را دنبال نکرده­اند نشان دهید، تگ کردن حساب­های کاربری مرتبط است که با این کار هم در فید تگ­های آنها نشان داده می­شوید و هم فالوور اینستاگرام خود را افزایش داده­اید.
اگر صاحب یک استودیو تناسب اندام هستید و عکس گروهی بعد از کلاس زومبا می­گیرید، تک تک افراد داخل عکس را تگ کنید. این عکس در تمامی فیدهای تگ خورده آنها قرار خواهد گرفت.
فالوورهای این افراد (برخی افراد که احتمالا علایق مشترکی دارند) این پست را خواهند دید و از این طریق با استودیوی شما آشنا خواهند شد.
این استراتژی برای سایر حساب­های کاربری برند و کسب و کار نیز بکار می­رود.
به عنوان مثال، اگر عکاس مراسم عروسی هستید، بهترین کار این است که فروشندگان و همکاران یک مراسم عروسی را در تصاویر خود تگ کنید.
به عنوان مثال در عکسی که از پذیرایی و مهمانی گرفته شده می­توان DJ، کیک ساز، برنامه ریز عروسی و محل برگزاری مراسم عروسی را در همان عکس تگ کرد.
برای افزایش فالوور اینستاگرام برای تمام کسب و کارهای مربوطه بهترین کار این است که اقدامی انجام دهند که هر کدام بیشتر در معرض دید قرار بگیرند که این کار منجر به معروف شدن بیشتر خواهد شد چرا که مثلا تازه عروس­ها به دنبال خدمات دهندگان مراسم عروسی هستند و احتمال این وجود دارد که فردی اگر از طریق اینستاگرام به دنبال چنین خدمات دهندگانی باشد، احتمالا به دنبال یک عکاس و خیلی از کسب و کارهای مرتبط دیگر نیزهم هست.
اگر می­توانید چنین تصویری را به اشتراک بگذارید و بقیه را تگ کنید، این کار را انجام دهید.
این کار باعث خواهد شد که به نوبه خود با فالوور اینستاگرام و لیدهای (مشتریان ثابت) بیشتری برای شما همراه باشد.

6-    بیو اینستاگرام خود را با هشتگ­های برند شده و CTA بهینه سازی کنید.

بیو شما باید به نحوی استفاده شود که دارای فراخوان، هشتگ­های برند شده و یک لینک باشد که در طی جستجو برای کاربران جدید اینستاگرام، گزینه عالی است.
این دقیقا همان قسمتی است که کاربران متوجه می­شوند شما و برندتان دقیقا چیست و آیا آن را دنبال خواهند کرد یا خیر.
با این حال، برای افزایش فالوور اینستاگرام هیچ وقت درخواست نکنید، ناامید به نظر نرسید و با ارسال پست اسپم فعالیت نکنید.
مثلا در بیو خود چنین جمله­ای ننویسید: کسانی که من را فالو می­کنند فالو کنید.
شما باید به کاربران خود بفهمانید که کی هستید و چرا باید شما را فالو کنند.
در مواقع لزوم مطمئن باشید که این بخش کاملا آپدیت است.
اگر در مسابقه­ای شرکت کرده اید، بهتر است که به اطلاعاتی در مورد آن در بیو خود اشاره کنید.

7-    در پست­های خود سؤال بپرسید و CTA قرار دهید

انتهای هر پست، یک فراخوان واضح و مشخصی قرار دهید یا سؤالی با هدف افزایش میزان مشارکت افراد مطرح کنید.
CTAها مشابه موارد زیر هستند:
⦁    یادگیری بیشتر – لینک به بیو!
⦁    اگر می­خواهید ویدیوهای بیشتر و مشابه این ویدیو ببینید، دو بار کلیک کنید
⦁    ما را دنبال کنید تا هیچ آپدیتی را از دست ندهید
می­توانید تعدادی سؤال هم پست کنید.
مثلا در نظر بگیرید که صاحب یک استودیو یوگا هستید و یک ویدیو کوتاهی پست می­کنید که در آن یک معلم نشان می دهد که چطور در یک پوزیشن خاص قرار بگیرید.
در انتهای کپشن خود می­توانید جمله­ای شبیه به این مورد را بنویسید: به ما در بخش نظرات بگید که دوست دارید در ویدیوهای آینده چه پوزیشن­هایی را ببینید.
این کار باعث می­شود که مخاطبین شما دائما در ارتباط با شما قرار گیرند.اگر واقعا به چیزهایی که مخاطبین شما دوست دارند ببینند اهمیت ­دهید , به شما ایده­هایی می­دهد که در آینده چه چیزی پست کنید تا فالوور اینستاگرام شما زیاد شود.

8-  در وب سایت و ایمیل لینکی به اینستاگرام خود بدهید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام و اینکه مطمئن باشید مشتریان و کاربران اینستاگرام شما را پیدا می­کنند، آیکون اینستاگرام خود را به لینک شبکه ­های اجتماعی خود اضافه کنید یا اینکه محتوای اینستاگرام را روی سایت خود قرار دهید.
ضمنا می­توانید از طریق ایمیل خود به حساب کاربری اینستاگرامی برند خود لینک دهید.
از افزونه­ای استفاده کنید تا پست­های اخیر اینستاگرام خود را مستقیما به وب سایت خود اضافه کنید تا از این طریق نیز فالوور اینستاگرام را افزایش دهید
این کار شیوه­ی فوق العاده­ای برای تبلیغ حساب کاربری جدید خود پیش افرادی است که همیشه از وب سایت شما بازدید می­کنند و بخش دنبال کنندگان مشتریان شما را تشکیل می­دهند.

9-   محتوای اینستاگرامی خود را در فیسبوک و توئیتر خود پست کنید.

پست کردن محتوای اینستاگرام در فیسبوک و توئیتر می­تواند کاربران زیادی را به سمت پروفایل اینستاگرامی شما بکشاند و این روشی برای افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می­شود.
کاربرانی که اطلاع نداشتند در اینستاگرام هم حضور دارید و شما را در پلتفرم دیگری دنبال می­کردند با این کار متوجه خواهند شد که در این شبکه اجتماعی هم حضور دارید ضمن اینکه در پست قید خواهد شد که از اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.
شما می­توانید طوری تنظیمات را انجام دهید که هر پست را به شکل خودکار در پلتفرم­های دیگر نیز قرار دهد یا اینکه پست­های منتخب را برحسب اختیار در سایر پلتفرم­ها قرار دهید. در هر صورت افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما در پی خواهد داشت.

10 –  برای افزایش میزان دسترسی به برند، مسابقات و کمپین­هایی را راه اندازی کنید.

وقتی تعداد فالوور اینستاگرام شروع به افزایش کرد می­توانید به برگزاری مسابقات و کمپین ­ها ادامه دهید تا کاربران بیشتری را به سمت صفحه خود بکشانید.
مثلا می­توانید با راه اندازی یک مسابقه اینستاگرامی هیجان انگیز، ترافیک ورودی به وب سایت خود را افزایش داده یا محصول خود را بفروشید.
شما می­توانید از کاربران درخواست کنید که لایک کنند، کامنت بگذارند، از هشتگ خاصی استفاده کنند یا از فالوورهای خود بخواهید، یکی از دوستان خود را تگ کنند.
این کار شیوه­ای مؤثر برای افزایش آگاه سازی و دسترسی به برند بوده و ترفندی کلیدی در مورد نحوه­ی دریافت بیشتر فالوور اینستاگرام است.

11 –  نگاه کنید که رقیبان شما چکار می­کنند.

یک روش عالی دیگر برای افزایش میزان فالوور اینستاگرام این است که ببینید رقیبان شما چکار می­کنند و از آنها یاد بگیرید.
جستجو کردن حساب کاربری رقیبان شاید هشتگ­ هایی را به شما نشان دهد که تابحال به آنها فکر نکرده­ اید .
البته، به این هم دقت کنید که کدام پست آنها بهترین عملکرد را داشته است – که این نشانه و راهنمایی دیگری است مبنی بر اینکه دقیقا چه کاری برای کسب و کار شما و افزایش فالوور اینستاگرام مفید است.

12 –  در سراسر اینستاگرام ارتباط برقرار کنید (فالو کنید و لایک کنید و در پست­های دیگر نظر بگذارید.)

از لحاظ استراتژیکی با کاربرانی که احتمالا پروفایل شما را لایک می­کنند ارتباط برقرار کنید.
در حقیقت یعنی با مشتریان احتمالی و کسانی که مرتبط با برند هستند از طریق لایک کردن، فالو کردن و با فکر و ملاحظه کامنت گذاشتن در پست­های آنها، ارتباط برقرار کنید.
با هشتگ­های خود شروع کنید: روی هشتگ هایی که بیشتر از همه استفاده شده کلیک کنید و هشتگ­ها را به کسانی که محتواهای مشابهی پست می­کنند مرتبط کنید تا این دسته از افراد را پیدا کنید
ضمنا می­توانید به بخش Discover اپلیکیشن اینستاگرام رفته و محتوای مرتبط را برای افزایش فالوور اینستاگرام پیدا کنید.
شیوه مناسب دیگر این است که با کسانی که قبلا شما را فالو کرده­اند ارتباط بگیرید.
آنها را فالوبک کرده و محتوای آنها را هم لایک کنید.
هرچقدر بیشتر ارتباط برقرار کنید، در فید دیگران بیشتر نمایش داده می­شوید و بیشتر مورد توجه قرار می­گیرید که نتیجه­ی آن افزایش فالوور اینستاگرام است.
ضمنا اینکار نشان می­دهد که شما یک حساب کاربری معتبر و واقعی هستید که به عمل و ارتباط متقابل اعتقاد دارید.

13 –  از متن زیاد در تصاویر خود استفاده نکنید.

در کل برای قسمت کپشن­های خود از کلمات کمتری استفاده کنید.
مردم بخاطر محتوای بصری به اینستاگرام می­روند.
پست کردن مقدار زیادی متن در یک عکس غیرعادی است.
یک عبارت یا توضیح کوتاه و مثبت کاملا مناسب است اما هیچ موقع کل توصیف یک محصول یا متن بلند را در داخل یک عکس قرار ندهید.
چنانچه به دنبال روشی برای اضافه کردن متن به تصاویر هستید، Canva ابزار رایگانی است که برای این کار مفید خواهد بود.
ابزار Canva با فرمت­های متنی که به شکل حرفه­ای طراحی شده­اند و الگوها یا تمپلیت­هایی که برای شبکه­های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و غیره ساخته­ شده می­تواند در ساخت طراحی­های بسیار زیبا برای مواقعی که می­خواهید متنی به تصاویر خود اضافه کنید به شما کمک نماید.

14-    لوگوها و واترمارک­ها اصلا نباید در تصاویر شما باشند.

زدن لوگو خود به داخل پست اینستاگرامی برای محتوا و تجربه کاربری اثر بسیار بدی داشته و باعث کاهش فالوور اینستاگرام می­شود.
مردم توقع ندارند که لوگوها یا واترمارک­ها را روی پست­های اینستاگرام ببینند.
اینکار شبیه به این است که یک پرچم بزرگی در دست بگیرید که روی آن نوشته شده من یک تاجر هستم و سعی دارم چیزی به شما بفروشم.
با اینکه قرار دادن لوگو به داخل محتوا توصیه نشده اما می­توانید برندسازی را اضافه کنید.
مثلا اگر شما یک کمپانی B2B در اختیار دارید و پستی از پشت صحنه کارمندان خود می­گذارید، می­توانید به کارمندان خود پیراهنی با لوگو شرکت بپوشانید.
یا در صورتی که صاحب یک خرده فروشی مد هستید، می­توانید گاه گاهی به شکلی استراتژیک کیفی را در عکس قرار دهید که نام فروشگاه شما را دارد.
خیلی دقیق کار کنید تا افزایش فالوور اینستاگرام را تجربه کنید.

15 –  استفاده از هشتگ­های مناسب به شما در جذب مخاطبین جدید کمک خواهد کرد.

با استفاده از هشتگ­ها در معرض دید مخاطبینی قرار خواهید گرفت که به دنبال محتوایی هستند که شما پست کرده ­اید، چه این افراد شما را فالو کرده باشند یا نکرده باشند.
مثلا اگر شما لوازم حمام می­فروشید، برای عکس های خود از هشتگ هایی مثل این استفاده کنید:
#لوازم حمام، #زمان دوش گرفتن و هر چیزی که مربوط به محصولات شما باشد مثل #ماده معطر حباب درست کن حمام، #بمب حمام و غیره.
اگر هم یک کسب و کار محلی دارید،  حتما از هشتگ­های محلی هم استفاده کنید.
حتما زمانی را به سرچ کردن در مورد هشتگ گذاری اختصاص داده و بهترین هشتگ­ها را برای محتوای مورد نظر خود انتخاب کنید.
پیدا کردن هشتگ ­هایی که بیشترین جذابیت را درست کنند کار راحتی است.
وقتی که نشان # و کلمات خود را تایپ می­کنید، اینستاگرام به شما نشان می­دهد که تاکنون چند پست پیرامون این کلمه ساخته شده شده­اند.
سایت Hashtagify.me ابزار فوق العاده­ای برای پیدا کردن هشتگ­ هایی است که جذابیت زیادی داشته و توجهات افراد را به سمت خود جلب می­کنند تا فالوور اینستاگرام شما افزایش پیدا کند.
شما می­توانید هشتگ اولیه خود را تایپ کنید و سپس این سایت به شما نشان خواهد داد که در معرض دید بودن این هشتگ و سایر هشتگ­های مرتبط و همچنین کلیه هشتگ­های مرتبط با این هشتگ­ها چطور است و همینطور الی آخر.

چند هشتگ باید به یک پست اینستاگرام اضافه کنم؟

معمول کار برای اینکه محتواگذار اسپم بنظر نرسید این است که 5 تا 7 هشتگ بگذارید.
اما می­توانید تا 30 هشتگ هم بگذارید.
در کجای پست اینستاگرامی باید هشتگ اضافه کنم؟
شما می­توانید مستقیما هشتگ ­ها را به یک پست اضافه کرده یا در یک کامنت جداگانه بلافاصله پس از پست گذاشتن هشتگ گذاری کنید که انتخاب بسیار هنری محسوب می­شود.
برخی کاربران ترجیح می­دهند بعد از کپشن و پس از اتمام جمله چند نقطه سر خط گذاشته و هر کدام را با زدن دکمه Enter از هم جدا کنند و سپس هشتگ­ ها را اضافه کنند.
هر شیوه ­ای که انتخاب کنید مشکلی ندارد اما هر روشی که انتخاب کردید در تمامی پست­ها همان کار را انجام دهید تا ظاهر حرفه­ای و ساده­ای در پست­های خود داشته باشید و با این کار فالوور اینستاگرام خود را زیاد کنید.

16 –  استفاده از تگ جغرافیایی شما به شما در دسترسی به مخاطبین محلی کمک خواهد کرد.

استفاده از تگ جغرافیایی در محتوای خود روش دیگری است تا کاربرانی که هنوز فالو نکرده­اند شما را پیدا کنند اما لزوما به معنای این نیست که از مکان فروشگاه خود استفاده کنید.
از شهر خود یا یک مکان مهم و البته مرتبط دیگری استفاده کنید که در مورد آن سرچ­های زیادی می­شود.
با این کار وقتی این افراد مکان­های اطراف شما را سرچ کنند می­توانند محتوای شما را پیدا کنند.
و در صورتی هم که محتوای در این زمینه خیلی خوب عمل کند،و حتی امکان اینکه در صدر نتایج جستجو هم ظاهر شود هست.
استفاده از تگ جغرافیایی روشی عالی برای پیشرفت و رونق بخشیدن به کسب و کار محلی در اینستاگرام مخصوصا از طریق افزایش فالوور اینستاگرام است.

17 –  فقط لینک­ ها را در قسمت بیو خود بگذارید (نمی­توان روی لینک­ هایی که در داخل پست­ها هستند کلیک کرد.)

هر لینکی که به منظور افزایش فالوور اینستاگرام در پست خود می­گذارید به لینکی که بتوان روی آن کلیک کرد تبدیل نخواهند شد و در عوض شبیه به یک تجربه بد و آزار دهنده برای مخاطبین شما خواهند شد چرا که تلاش می کنند تا با کلیک کردن روی آن لینک را باز کنند ولی نمی­توانند.
بجای اینکه لینکی بگذارید تا نتوان روی آن کلیک کرد، لینک را در بیو خود بگذارید تا افراد به سمت آن کشیده شده و روی آن کلیک کنند.
با این کار نه تنها فالوور اینستاگرام افزایش پیدا می­کند بلکه مخاطبین و فالوورها راحت روی آن کلیک کرده و به سایت شما هدایت می­شوند تا هر چیزی که برای عرضه کردن دارید را مشاهده کنند و کم کم با افزایش فالوور اینستاگرام مواجه شوید.
وقتی بیو خود را ویرایش می­کنید، حتما لینک خود را در قسمت link قرار دهید و در پست خود به آن اشاره کنید.
و بخاطر اینکه محدودیت کلمات وجود دارد از bit.ly یا مشابه آن برای کوتاه کردن لینک استفاده کنید تا فضای بیشتری برای شما باقی بماند.
ضمنا می­توانید با سفارشی سازی، لینک را بیشتر بهینه سازی کنید که با اینکار لینکی که خواهید گذاشت فقط رشته­ای از کاراکترها نخواهند بود بلکه متشکل از تعدادی کلمات، با معنا و مفهوم مشص خواهد بود.

3-  تگ کردن محصولات در تصاویر و ویدیوها در افزایش نرخ تبدیل کمک خواهند کرد.

اگر فروشنده یک محصول خاص هستید، از ویژگی تگ کردن اینستاگرام استفاده کنید.
برای کسب و کارها این امکان فراهم شده تا تصاویر و ویدیوها را با لینک­ محصولات تگ کرده و افزایش فالوور اینستاگرام کسب کنند.
برای اینکه از این ویژگی استفاده کنید، باید یک صفحه تجاری در فیسبوک به همراه کاتالوگی از محصول داشته باشید.
این کار هم تجربه کاربری عالی را برای کاربران رقم خواهد زد و هم اینکه برد بزرگی برای کسب و کارهایی است که پیوسته به دنبال افزایش نرخ تبدیل و فالوور اینستاگرام هستند.

 

19 –  هشتگ مخصوص برند خود را برای رویدادهایتان درست کنید.

برای رویداد بعدی خود هشتگ مخصوص برند خود را بسازید.
این کار نه تنها باعث خواهد شد تا برند شما در معرض دید قرار بگیرد، بلکه زنجیره منحصربفردی از تمام محتواها از رویداد خود ایجاد خواهید کرد و برای دیگران این امکان را فراهم می­کنید تا با برند شما و دیگری افرادی که در این رویداد حضور دارند آشنا شوند و خودبخود افزایش فالوور اینستاگرام را تجربه کنید.
تا زمان نزدیک به رویداد شما می­توانید از هشتگ مخصوص برند خود استفاده کنید تا رویداد را تبلیغ کنید و پس از برگزاری نیز می­توانید از آن برای پست کردن محتواهای مرتبط و دنباله این رویداد استفاده کنید تا پیوسته افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید.
20 –  وقتی تگ می­شوید برای نشان دادن نظرات مثبت آن را مجددا پست کنید.
برای افزایش فالوور اینستاگرام، هر زمان کاربری کسب و کار یا برند شما را تگ کرد، برای اینکه توجه بیشتری را به سمت خود جذب کنید آن را مستقیما در فید خود مجددا پست کنید.
نشان دادن نظرات مثبت و منشن­ها استفاده­ای عالی از اینستاگرام برای کسب و کار خود و افزایش فالوور اینستاگرام است.
حتما به کاربر دسترسی پیدا کرده و بابت پستشان از آنها تشکر کنید، ضمنا بپرسید که آیا اجازه دارید تا پست آنها را مجددا در فید خود منتشر کنید یا خیر (طبق شرایط استفاده اینستاگرام از شما خواسته شده برای پست کردن مجدد محتوای یک کاربر حتما باید اجازه کتبی دریافت کنید).
در اکثر مواقع، کاربر با این درخواست موافقت خواهد کرد.
شما می­توانید به صورت دستی مجددا محتوای کاربر را پست کنید یا از اپلیکیشنی مثل Repost برای اینستاگرام استفاده کنید.
در هر صورت، بخاطر داشته باشید تا از فرد اولی که پست را منتشر کرده در کپشن خود تشکر کرده و آن را در عکس تگ کنید.

 21 –  تبلیغات اینستاگرام می­توانند شما را مستقیما در معرض دید مخاطبینتان قرار دهند.

می­توانید مقداری سرمایه گذاری هم روی تبلیغات اینستاگرام انجام دهید تا پروفایل خود را تبلیغ کرده و فالوور اینستاگرام جذب کنید.
شما می­توانید به کمک Power Editor فیسبوک، تبلیغات چرخشی مفید و جالبی بسازید و محتوای خود را تبلیغ کرده و گسترش دهید و از این طریق فالوور اینستاگرام جذب کنید.
در صورتی که یک مسابقه خاص یا کمپین بازاریابی مدیریت می­کنید، می­توانید از تبلیغات فیسبوک هم استفاده کنید تا محتوای خود را در معرض دید مخاطبین بیشتری قرار داده و به سادگی فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.
با این حال نسبت به تفاوت بین سرمایه گذاری تبلیغاتی روی اینستاگرام و فیسبوک کاملا آگاه باشید.
در Power Editor با توجه به وجود قابلیت هدف گیری مشتریان شما براساس سلیقه و رفتارهای آنان، می­توانید یقین داشته باشید که کاربرانی در اینستاگرام پست­های شما را خواهند دید که به کسب و کار شما علاقه مند هستند و شانس بسیار بالایی برای افزایش فالوور اینستاگرام دارید.
از آنجاییکه برخی از این استراتژی­ها نسبت به بقیه برای شما بهتر هستند، استراتژی­هایی را پیدا کنید که برای کسب و کار یا خودتان بهترین گزینه باشند.

22 –  حساب کاربری خود را تأیید کنید. (تیک آبی نشان دهنده معتبر و قانونی بودن حساب کاربری است.)

تأیید شدن در اینستاگرام (یا هر پلتفرم شبکه اجتماعی دیگر) هرگز به میزان ارتباط و مشارکت شما با مخاطبین ضربه نخواهد زد بلکه باعث بهبود وضع شما خواهد شد.
تیک کوچک آبی در حساب کاربری به برند شما اعتبار، اعتماد و سندیت می­بخشد.
با اینکه هر کسی امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام را ندارد اما موردی است که هر فرد برای افزایش فالوور اینستاگرام باید برای آن تلاش کند.
تأیید شدن شیوه­ی دیگری برای متمایز شدن نسبت به رقبا و ارسال یک سیگنال اعتماد است که کسب و کار شما واقعیست.
برای افزایش فالوور اینستاگرام با تیک آبی، حساب کاربری شما باید:
⦁    مجاز و قانونی (در حقیقت، شما باید ثابت کنید که برند یا کسب و کاری که ادعا می­کنید، هستید)
⦁    یونیک بودن (تنها یک حساب کاربری به ازای هر برند می­تواند وجود داشته باشد)
⦁    عمومی
⦁    کامل بودن (با یک بیو، عکس پروفایل و حداقل یک پست).
⦁    برجسته و مشهور (اینستاگرام باید برند شما را کاملا مشهور و برندی با سرچ زیاد تلقی کند).

جمع بندی نهایی نکات افزایش فالوور اینستاگرام:

به عنوان یک جمع بندی، این 22 نکته به شما کمک خواهند کرد تا فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید تا نرخ مشارکت و ارتباط برند خود را زیادتر کنید:
1 –   یک برنامه محتوایی بسازید.
2  –  تصاویر و ویدیوهای با کیفیت پست کنید.
3  –  فیلترها و اندازه­های مختلف را تست کنید.
4  –  بخش تجزیه و تحلیل اینستاگرام را بررسی کنید.
5  -مردمی که با برند شما در ارتباط هستند را تگ کنید.
6 –   بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید.
7 –   در پست­های خود سؤال بپرسید و CTA بگذارید.
8 –   از طریق وب سایت و ایمیل خود به حساب کاربری اینستاگرام خود لینک دهید.
9 –   محتوای اینستاگرام خود را در فیسبوک و توئیتر قرار دهید.
10-    مسابقات و کمپین­ها می­توانند دسترس پذیری برند را افزایش دهند.
11 –   به رقیبان خود نگاه کنید که چکار می­کنند.
12 –   با فالو کردن و لایک کردن سایر پست­ها در سرتاسر اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.
13-    در تصاویر خود از متن زیاد استفاده نکنید.
14-    واترمارک و لوگو به تصاویر خود اضافه نکنید.
15-    از هشتگ برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید.
16-    از تگ جغرافیایی برای دسترسی به مخاطبین محلی استفاده کنید.
17 –   لینک­ها را فقط در بیو خود بگذارید.
18-    محصولات را در تصاویر و ویدیوها تگ کنید.
19 –   هشتگ­­های مخصوص برند برای رویدادهای خود بسازید.
20-   پست­هایی که شما را تگ کرده­اند را دوباره منتشر کنید.
21 –   از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.
22 –   حساب کاربری خود را تأیید کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.