همه اینها را کنار هم قرار بده
به عنوان یک تاجر زرنگ، RZ کارکنان کوچک خود را کنار هم قرار می دهد و آنها افکار خود را روی هم می گذارند تا نتایج بهتری بدست بیاورند.
اوایل بهار و اوایل پاییز فصل storm در Dallas می باشد. فصلی که کسب و کار آنها به صورت سالیانه 80 درصد روی آن حساب می کنند. همچنین آنها به این نتیجه رسیدند که بسیاری از طوفانها در انتهای عصر یا نزدیک به شب اتفاق می افتد، وقتی که مردم در حال بازگشت به خانه از محل کار خود هستند و در ترافیک گیر کرده اند یا وقتی که آنها درحال خرید از سوپرمارکت و یا درحال ورزش در باشگاه بعد از کار هستند.
یکی از کارمندان می گوید که، برخی از مشتریان خیلی بزرگ یکبار خواهند آمد و آن هم به خاطر داشتن محل مخصوص پارک کردن در همان زمان وقوع طوفان می باشد.
هورا
این زمانی است که RZ با ایده در جایگاه خود می پیچید که بتواند کسب و کار خود را در روی نقشه قرار دهد: برویم و برای کسب و کارهایی که در مقدار زیادی از ترافیک های مر بوط به نشستن در رستورانها، و کار کردن در باشگاه ها و خرید از سوپرمارکتها بعد از کار بخاطر آنها اتفاق می افتد، یک محتوا بسازیم.
این کسب و کارها تمایل دارند که بعضی از ارزشهای مشتریان خودشان را که اقدام به یادگیری اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از خطرات ناشی از طوفان تگرگ کرده اند؛ ارائه دهند و RZ تمایل دارد که محتوای خود را تقویت کند.
محتوا خسته کننده ترین مورد در outlook شماست.
اولین- و خطرناکترین اشتباهی که سازنده گان محتوا مرتکب می شوند این است که- RZ با تعداد انگشت شماری از کسب و کارها که به شراکت با آنها علاقه داشته، ملاقات می کند. با این وجود کلید اینجاست که، او هوشمندانه آنها را آگاه می سازد که تکالیف خود را انجام داده است و در حالی که مشتریان را از سرویسهای او آگاه می سازد برای کمک به آنها اشتیاق دارد.
این بخش کامل از توسعه یافتن است: بایستی در این موقعیت منافع صریحی در اختیار شخصی که قصد کمک کردن دارد وجود د اشته باشد.
بعد از اینکه RZ متوجه شد که چندین کسب و کار وجود دارد که تمایل به، به اشتراک گذاری اطلاعات مفید کسب و کار خود دارند، قدم بعدی را برداشت و پرسید که محتوا بایستی چه قالبی داشته باشد. حالا، همه چیزی که او می توانست از آنها به دست بیاورد، پیشرفت یک one-sheeter براق بود، ” چگونه بایستی از وسایل نقلیه خود در برای خطرات ناشی از تگرگ محافظت کنید؟” که این در مانیتور بزرگ جلوی در ورودی بزرگترین باشگاه منطقه نمایش داده می شد و جایگاهی به مردم در مقابل یک کوپن 10% اختصاص داده می شد.
سه تا از پنج مورد دیگری که او با آنها صحبت کرده بود هم با پیشرفت one-sheeter موافق بودند اگر چه آنها گفته بودند که تمایل به پیشرفت باقی محتواهایی هستند که باعث ایجاد سرمایه می شوند تا به این ترتیب برای مشتریان خود ارزش قائل شوند.
حقیقتی که در مورد ساخت محتوا برای صنایع خسته کننده عنوان نشده است
وقتی که صاحبان مشاغل با من در مورد کنار هم قرار دادن استراتژی های محتوایشان برای برندهای خسته کننده اشان، صحبت کردند، من دو نکته را در همان ابتدا عنوان کردم:
1. هیچ برند خسته کننده ای وجود ندارد. این کلمه صرفاً باعث می شوند که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. مهم نیست که چه صنعتی را مدنظر دارید، افرادی هستند که از محصولات و خدماتی استفاده می کنند که کاملاً از بین می روند.
2. هرچیزی که آنها خسته کننده آن را می بینند من به عنوان یک موقعیت آن را در نظر می گیرم.
در بیشتر موارد، آنها تمایل دارند در مورد قسمتهای بزرگ محتوا که چشمانشان را به خود خیره می کند و باعث ایجاد تعاملات می شود و یا ممکن است آنها را به سمت لینکهایی هدایت کنند؛ بحث کنند. حتماً، من هم می گویم اگر شما خیلی پول دارید که برای این کار بپردازید خب همین کار را انجام دهید.
با فرض اینکه شما پولی برای آتش زدن ندارید، و نقشه ای می خواهید که قادر به تکثیر آسان آن در طی زمان هستید، سعی کنید برای محتوای ماهیانه وبلاگ، دیدگاهی در پیش بگیرید که من آنرا 1-2-1 صدا میزنم:
1. یک تکه قوی از محتوای محلی(هدف: دستیابی ارگانیک، ارتباط موضوعی، و SEO محلی)
2. دو قطعه محتوای ثابت و بادوام(هدف:ترافیک)
3. یک جایگاه لینک باارزش(هدف:لینکها)
پیش بردن این برنامه ریزی خیلی سخت نیست، این امر باعث می شود که حواس شما یک سال به بازار مربوط به خیابانها باشد؛ و این برنامه ریزی در واقع کلمات کلیدی تحقیقات شما را در دست دارد. تعریف کردن چندین کلمه کلیدی طولانی به شما توانایی رتبه بندی برای آن را خواهد داد و شما به توسعه یافتن علاقه مند خواهد کرد.
کاری که این انجام میدهد این است که به برند اجازه می دهد درحالی که سرگرمی به اشتراک گذاری، یپشرفت و تقویت محتوا را به خوبی گسترش دهد، محتوای خود را با فرکانس کافی برای قرار گرفتن در موتورهای جستجوی با اهمیت، بسازد. به عنوان مثال ، همه پست هایی که در Twitter، Google Plus و Facebook به اشتراک گذاشته شده اند.(برای پیشرفت فقط در Facebook هزینه نکنید.)
همچنین، به دلیل داشتن لینکهای ارزشمند، موجب ایجاد توسعه در ساخت پیشرفته ی خودش خواهد شد، سپس موجب تقویت و ادامه روند ارتقاء شرکت و همه کسانی که با حمایت محتوا موافقت کرده بودند؛ خواهد شد.
یک شرط بندی(نوعی از شرط بندی که سه نفر اول برنده هستند) موفق ایجاد کن: توسعه، ارتقاء و تقویت
او دیگر به اعتبار RZ دامن نمی زند، و برای ایجاد محتوای ارزشمند از متد 1-2-1 استفاده می کند:
1. “بدترین مکان در Dallas هنگامی که طوفان شدید تگرگ اتفاق می افتد.”
2. “آیا خطرات ناشی از تگرگ می تواند باعث ایجاد آسیب به بدنه ی ماشین ها شود؟” و “آیا تو باید ماشینی که در طوفان آسیب دیده است را بخری؟”
3. ” مسابقه “تگرگ بزرگ”
ایده این مسابقه از سمت صاحبان یک باشگاه خیلی بزرگ مطرح شد. RZ به صاحب خانه ای که بزرگترین تکه ی تگرگ را به آنها تحویل می داد 500$ هدیه می دادند که قضاوت آنها بر اساس علاقه مندان در Facebook در طول فصل اتفاق می افتاد. بعد از آن، باشگاه مسابقه را چندین محل برگزار می کرد، لینک می داد به صفحه ی پیشرفت محتوا روی وبسایت RZ، و عکسهایی را از علاقه مندان که تکه های بزرگ تگرگ را به دست داشتند در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشت.
و چیزی که باشگاه از این کار بدست می آورد: یک شعار جذاب ( این شبیه یک تکه ی بزرگ از جهنم است، سخنران باشگاه محبوب) برای بازاریابی در طول فصل تگرگ.
این یک درگیری برنده-برنده برای هر دو طرف محسوب می شود و برای هر دو طرف سود خواهد داشت، مخصوصاً برای RZ.
او یک لینک بدست آورد، اما مهمترین چیزی که کشف کرد این بود که چگونه با ساخت محتوا در راستای هر کدام از اهداف خود گامی بردارید. میتوانید همین کار را انجام دهید. همه ی چیزهایی که به دست می آورید علاقه بر اینکه باعث ساخت محتوا می شوند، ذهنیت شما را تغییر می دهند. در راستای توسعه دادن، پیشرفت و تقویت.
خلاصه
با توجه به اینکه RZ یک داستان تخیلی است، این روند بر مبنای تکنیکهایی بود که من تا الان در کسب و کارهای کوچک و متوسط به کار گرفته بودم. کلیدهایی که من پیدا کردم، از فکر کردن در مورد صنعت و یا برند شما به عنوان صنایع و یا برند خسته کننده، بدست آمده اند. حتی اگر صنعت و یا برند شما خسته کننده می باشد و مرتب کردن منابع برای پیدا کردن مخاطبینی که از محتوای شما سود ببرند و مهمتر اینکه افرادی را که تحت تاثیر قرار گرفته اند را شناسایی کنند تا به این ترتیب بتوانند پیشرفت کرده و آن را تقویت کنند