مقالات آموزشی

آشنایی با چگونگی سایت‌ های تبلیغاتی پربیننده

مفید بود؟

خلاصه‌ای از تاریخچه تبلیغات و سایت ‌های تبلیغاتی پربیننده

خلاصه‌ای از تاریخچه تبلیغات و سایت‌های تبلیغاتی پربیننده: شاید برای برخی از دوستان در این زمینه سوالاتی داشته باشند مثلا اینکه تبلیغات در گذشته‌ به چه صورت بود؟ و چه افرادی بودند که این روش را برای اولین بار در بین مردم رواج دادند؟ و یا اینکه سایت‌ها چگونه به صفحه اول گوگل می‌رسند و در دسته پربیننده‌ها قرار می‌گیرند؟ و سوالاتی از این قبیل. برای پاسخ به این سوالات بهتر است با انواع تبلیغات آشنا شویم. تبلیغات را در حالت کلی میتوان در دوسته امروزی و سنتی قرار داد. روش‌های سنتی همان روش‌هایی هستند که استادان هنر روی سفالشان برای تبلیغات از کارشان علامت اختصاری  استفاده می‌کردندیا همان دیوارهایی که روی آنها یک سوپرمارکت از اجناس خود تبلیغ می‌کرد.

هنگامی که رسانه‌ها به وجود آمدند دیگر این روش‌ها خریداری نداشتند و کاربران به سراغ رادیو و تلویزیون و مجله می‌رفتند و دیگر از این روش‌ها استفاده نمی‌کردند. هنگامی که این روش‌ها به وجود آمدند تبلیغات گسترده تر شد و افراد از تبلیغات متنوعی استفاده می‌کردند که برخی از آن‌ها بصورت تصویری و برخی فقط بصورت متن بود. هر کدام از روش‌های تبلیغات می‌توانست پربازدید باشد اما متاسفانه در روش‌های سنتی دیگر افراد نمی‌توانستند با صاحب برند ارتباط برقرار کنند و یا نظرات خود را به او برسانند.

 

تاریخچه تبلیغات و سایت ‌های تبلیغاتی 

با به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های تبلیغاتی پربیننده دیگر کمتر کسی به سراغ آن روش‌ها می‌رفت چرا که امکان جذب مشتری در این روش‌ها بیشتر بود و راحت‌تر می‌توانستند مخاطبین خود را بشناسند. افراد به وسیله شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با افراد مختلف در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند  و اگر در زمینه‌ای کمبودی را در خود احساس کنند به راحتی به وسیله شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف آن را برطرف می‌کنند.

در واقع سایت‌های تبلیغاتی پربیننده در همان ابتدا که ساخته شده‌اند که پربیننده نبوده‌اند به دلیل تنوع و خدماتی که در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند توانسته‌اند به این جایگاه برسند. امروزه تبلیغات آنلاین بیشترین و بهترین نوع تبلیغات شناخته می‌شود که مخاطبین بالایی را جذب می‌کند و افراد می‌توانند در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده شانس خود را برای شناخته شدن برندشان امتحان کنند. این سایت‌ها خدمات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهید یکی از پررنگ‌ترین این خدمات می‌توان به این اشاره کرد که به افراد صاحب برند این امکان را می‌دهند که کسب و کارشان را به رایگان تبلیغ کنند. این یک نقطه قوت است برای افرادی که امکان پرداخت هزینه‌ای بالا را ندارد.

پیشنهاد می‌شود مقاله‌ی انواع راه ‌های ‌تبلیغات را نیز مطالعه کنید.

 

مزیت سایت ‌های تبلیغاتی پربیننده چیست؟

مزیت سایت‌های تبلیغاتی پربیننده چیست؟ این سایت‌های تبلیغاتی به دلیل اینکه مورد توجه مشتریان و در صفحه اول گوگل قرار دارند به دلیل تجربه و مهارت افرادی بوده که آن‌ها را راه اندازی کرده‌اند. در واقع سایت‌های تبلیغاتی پربیننده به افراد این امکان را می‌دهند که در سایت به تبلیغات بپردازند و حتی امکان درج آگهی ویژه نیز در این سایت‌ها امکان پذیر است با درج آگهی ویژه شما می‌توانید بسیار مورد توجه مخاطب قرار بگیرید چرا که سایت شخصی خودتان را خواهید داشت و زیر مجموعه سایت‌های تبلیغاتی پربیننده خواهید بود.سایت‌های تبلیغاتی پربازدید به شما این امکان را می‌دهند که اگر در شبکه اجتماعی و یا سایتی دیگر به تبلیغ برندتان پرداخته باشید آن را در این آگهی قرار دهید.

هنگامی که شما در این سایت‌ها عضو شوید می‌توانید یک لینک داشته باشید که فقط مختص به خودتان است و با در اختیار گذاشتن آن به دیگران از کارتان به روش‌های مختلف تبلیغ کنید. سایت‌های تبلیغاتی پربیننده امروزه بسیار زیاد شده‌اند و هرکدام خدماتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند مثلا ممکن است شما در برخی از این سایت‌ها با محدودیت روبه رو باشید و نتوانید به هر میزانی که می‌خواهید به تبلیغات بپردازید اما ممکن است برخی از این سایت‌ها وجود داشته باشند که شما را در زمینه درج آگهی آزاد گذاشته باشند و به هر میزانی که تمایل داشته باشید می‌توانید از برندتان تبلیغ کنید.

 

 

ثبت آگهی در سایت‌ های تبلیغاتی پربیننده به چه صورت است؟

ثبت آگهی در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده به چه صورت است؟ برای رسیدن به مرحله ثبت آگهی‌تان باید به نکات زیادی توجه کرده باشید. شاید بهتر است در این زمینه قبل از اینکه آگهی‌تان را در این سایت‌ها به ثبت برسانید چندین سوال را از خودتان بپرسید. مثلا اینکه آیا آگهی و محتوایی که من در زمینه برندم تهیه کرده‌ام متفاوت و پربازدید خواهد بود؟ و یا اینکه چطور آگهیم را در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده ارتقا دهم و در سطح بالایی قرار بگیرم؟ و سوالات دیگر به همین دلیل سایت رایا مارکتینگ در زمینه تولید محتوا به شما بسیار کمک خواهد کرد  برای اینکه به این اطمینان برسید می‌توانید از تجربیات دیگران استفاده کنید و از همان ابتدای تولید آگهی با متخصصین در ارتباط باشید تا مشکلاتی برای شما به وجود نیاید.

سعی کنید قبل از اینکه اگهی‌تان را به ثبت برسانید آن را از تمامی جوانب مورد ارزیابی قرار دهید و تنها در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده آگهی‌تان را درج نکنید و از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز در این زمینه کمک بگیرید. هنگامی که شما آگهی خود را تکمیل کردید هنگام ثبت آن در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده می‌توانید از گزینه‌های دیگر مانند ارتقاء استفاده کنید و آگهی‌تان را ارتقاء دهید این گزینه شامل هزینه‌هایی می‌شود و بستگی به این دارد که شما چقدر قصد هزینه کردن دارید.برای اینکه بتوانید در این سایت‌ها فعالیت کنید و تبلیغات موثری داشته باشید باید سعی کنید از عناوین مختلف استفاده کنید و برخی از معیارها را به نسبت بقیه پررنگ‌تر کنید. در واقع هنگام ثبت آگهی در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده هرچه محتوای شما کامل‌تر باشد می‌توانید بهتر نتیجه بگیرید.

 

 

مقایسه میزان جذب مشتری درسایت ‌های تبلیغاتی پربیننده و سایر سایت ‌های تبلیغاتی به وسیله نمودار

مقایسه میزان جذب مشتری درسایت‌های تبلیغاتی پربیننده و سایر سایت‌های تبلیغاتی به وسیله نمودار: این نمودار میزان جذب مشتری در سایت‌های پربیننده است که در طی سال‌های مختلف به ثبت رسیده است و میزان مشتریان در این طی سال‌ها بسیار متفاوت بوده است.

 

 

سایت‌ های تبلیغاتی پربیننده

سایت‌های تبلیغاتی پربیننده: همانطور که مشاهده می‌کنید این نمودار مربوط به میزان جذب مشتری در طی سال‌های 2010 الی 2018 است که می‌توان سال‌های قبل و بعد آن را نیز مورد ارزیابی قرار دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید سال 2010 و 2011 از نظر میزان جذب مشتری در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده یک روند نزدیک به هم را دارند چرا که ممکن است به دلیل خدماتی باشد که در اختیار مشتریان قرار داده‌اند.

وقتی روند این سایت‌ها به این شکل باشد سایر سایت‌ها مطمئنا یک روند نزولی خواهند داشت چرا که همانطور که از نام این سایت‌ها مشخص است بیشتر مشتریان مربوط به آن‌ها هستند. در سال 2012  میزان  جذب کمی بالاتر رفته است چرا که افراد زیادی وارد کار بازاریابی و تجارت می‌شوند و به این نکته پی می‌برند که باید برای دیده شدن به تبلیغات بپردازند. در طی سال‌های مختلف چون شبکه‌های اجتماعی بسیار سرشناس شده‌اند دیگر افراد کمتری از سایت‌های پربازدید استفاده می‌کردند. شبکه‌های اجتماعی نیز هم مزایا و هم معایب دارند .

برخی از افراد به دلیل اینکه دارای برندهای بسیار کوچک هستند و فعالیت هایشان در حد یک مغازه پوشاک و یا سوپرمارکت است برای اینکه به در سایت‌های تبلیغاتی پربیننده به تبلیغات بپردازند سعی می‌کنند در شبکه‌های اجتماعی باشد چرا که توان پرداخت هزینه‌های مختلف را ندارند. در سال 2018 میزان بازدید از سایت‌های پربیننده بسیار بالا بوده است چرا که کاربران اینترنتی برای اینکه بتوانند در تمامی زمینه‌ها بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند ممکن است چندین برند را مورد ارزیابی قرار دهند. به همین دلیل است که برای خرید مطمئن‌تر به سراغ سایت‌های تبلیغاتی پربیننده می‌روند و سعی می‌کنند در بین برند و سایت‌ها آن سایت و برندی را برای خرید خود انتخاب کنند که معتبرتر است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.