اینستاگرام قوانین جدیدی برای انتشار محتوای برنددار دارد.
اینستاگرام سیاست جدیدی معرفی می کند که طبق آن از انتشار نوع خاصی از محتوا به نام محتوای برنددار توسط افراد بانفوذ یا اینفلوئنسرها جلوگیری خواهد شد.
تحت این سیاست جدید، انتشار محتوای برنددار که در آن کالاهایی مثل سیگار الکتریک، محصولات تنباکو و اسلحه ها تبلیغ می شوند منع خواهند شد.
طبق سیاست های تبلیغاتی فعلی اینستاگرام سال های طولانی است که از انتشار این نوع از محتوا جلوگیری شده اما این سیاست ها با جدیت اعمال نشدند. این سیاست در هفته های آتی تغییر خواهد کرد و این شرکت اجرای آن را تقویت می کند.
تغییرات سیاست گذاری و راهکارها نیز بر روی تبلیغات مکمل های غذایی و الکل اثر خواهند گذاشت. هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات این تغییرات ارائه نشده و فقط طبق گفته اینستاگرام محدودیت های ویژه ای اعمال خواهند شد.
اینستاگرام در حال ساخت ابزارهای جدید برای اجرای این تغییر سیاستی آتی است که به سازندگان کمک خواهد کرد با محدود کردن سنی کسانی که می توانند محتوای آنها را مشاهده کنند، از این قانون تبعیت نمایند.
سیاست هایی که پیرامون تبلیغ محتوای برنددار الکل و مکمل های غذایی است، تا سال بعد اعمال نخواهند شد. احتمالا، اینستاگرام قبل از انتشار رسمی، جزئیات بیشتری از آن ارائه خواهد کرد.
با وجود اینکه مرتبا محدودیت های جدیدی از سمت اینستاگرام مبنی بر اینکه کاربران می توانند چه مواردی را به اشتراک بگذارند و چه مواردی را نمی توانند، اعمال میشود. این شرکت از تمام سازندگان محتواها که بخش اصلی و حیاتی جمعیت کاربران اینستاگرام را تشکیل می دهند قدردانی می کند. این شرکت علاوه بر ارائه سیاست جدید محتوای برنددار، به اضافه کردن امکانات جدیدی که به تولید کنندگان محتواهای برنددار کمک کند به اهداف خود در سال 2020 دست یابند، ادامه خواهد داد.