مقالات آموزشی

آشنایی با سیاست جدید اینستاگرام با تولید محتوای بیشتر در اینستاگرام

مفید بود؟
اینستاگرام برای این‌که کریتور‌هارا ترغیب به تولید محتوا

ی بیشتر و طولانی‌تری کند، اکانت مختص این کاربران ویژه رونمایی کرده است.

اکانت Creator

جدید نکات و ترفندهای مختلف منتشر می‌کند و در واقع رابط بین اینستاگرام و کاربران بسیار ویژه و اختصاصی آن (یعنی کسانی که فعالیت زیاد دارند)، مدت زمان زیادی در این شبکه عضو بوده‌اند و یا محبوبیت و فالوور زیادی دارند, است.

به سایر اکانت‌های کریتور اینستاگرام هم در این اکانت جدید اشاره شده و به افراد توضیحات کاملی در مورد جنبه‌های مختلف این پلتفرم داده می‌شود ضمن این‌که تاکتیک‌های عالی در مورد تولید محتوای بیشتر که جذابیت هم داشته باشد در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تمرکز و تأکید عمده این اکانت یا حساب کاربری قطعا به مرور زمان تکمیل‌‌تر خواهد شد اما در حال حاضر تأکید زیادی روی ساخت محتوا برای بخش IGTV دارد. جالب توجه‌ترین جنبه بخش IGTV این است که کاربران به کمک آن می‌توانند به جای انتشار محتوای 1 دقیقه‌ای، به ضبط و آپلود محتواهای ویدیویی بیشتر از 1 دقیقه بپردازند.

اما انگیزه لازم برای کریتورها جهت تولید محتوای بیشتر چیست؟

با این‌که این اکانت کاربری گفته شده بسیار مفید است اما اینستاگرام هنوز هیچ انگیزه‌ای به کریتورها (سازندگان) نداده تا سخت‌تر از قبل روی تولید کردن محتوا کار کنند.

برخلاف یوتیوب که به کریتورهای محبوب خود این امکان را داده که مستقیما از بازدید ویدیوهایی که آپلود می‌کنند درآمد کسب کنند، تنها گزینه‌ای که برای کاربران اینستاگرام برای کسب درآمد در نظر گرفته شده، حمایت های مالی شرکت‌ها یا افراد شخص ثالث (Third-party) هستند.

در واقع این‌طور که به نظر می‌رسد اینستاگرام محتوای بیشتری درخواست می‌کند اما حاضر هم نیست بابت آن پولی پرداخت کند! تنها موردی که اینستاگرام پیشنهاد می‌دهد این است که در اکانت @Creators اینستاگرام به آن‌ها اشاره خواهد شد.

جاستین آنتونی، رئیس محتوا و مشارکت‌های سازندگان در اینستاگرام، در اوایل سال جاری عنوان کرد که اولویت این شرکت، کسب درآمد از IGTV است اما هنوز این پلتفرم آمادگی آن را ندارد.

تولید محتوا و مشکلات مربوط به آن در اینستاگرام

تولید محتوا که صرفا برای ساخت محتوا باشد، نگرانی زیادی ایجاد می کند که مهم‌ترین آن‌ها احتمال فرسودگی ذهنی افراد در تولید کردن محتوا و آسیب سلامت ذهنی است.

تا زمانی که اینستاگرام تصمیم به پاداش دادن به سازندگان محتوا برای انتشار محتوای بیشتر، بهتر و طولانی‌تر نگرفته باشد، شاید بهتر است که اکانت @Creator به شکل صفحه help پیرامون این موضوعات برای کاربران فعالیت داشته باشد و نکاتی ارائه کند.

مثلا موردی مثل حساب توئیتری @SearchLiaisan گوگل که آپدیت‌های مهم را اطلاع رسانی می‌کند و به سؤالات وب مسترها هم پاسخ می دهد که برخلاف حساب کاربری Creator اینستاگرام برای این نیست که به افراد برای تولید محتوا بیشتر برای Google Search Index فشار بیاورد.

حداقلش این است که شاید حساب کاربری ‏@Creator‏ اینستاگرام گفتگوهای بسیار بیشتری در مورد کسب ‏درآمد از محتوا منتشر کند که شاید در نهایت منجر به پیشرفت و بهبود اوضاع در این زمینه شود.

از اینکه تا پایان این مقاله نیز ما را همراهی کرده اید از شما ,متشکریم


همچنین بخوانید:

چطور با قابلیت یادآوری کردن اینستاگرام فروش کسب و کارها زیادتر می شود؟

10 نمونه هیجان انگیز از مسابقه اینستاگرامی

اینستاگرام چگونه پست های نشان داده شده در صفحه اکسپلور را انتخاب میکند؟

بررسی روند رشد کاربران اینستاگرام

سوالات متداول

  • تولید محتوا اینستاگرام چیست

    تولید محتوا اینستاگرام، در واقع تولید عکس و ویدیو ومتن است البته به صورتی هدفمند و برنامه‌ریزی شده. تا کاربرانتان را به صفحه شما علاقه‌مند سازد و نیز باعث گسترش بیزینس بشود.

  • شرکت تولید محتوا اینستاگرام

    رایامارکتینگ شرکت تولید محتوا در فضای مجازی است که به تولید محتوا در فضا اینستاگرام به صورت کاملا حرفه ای و با هدف پیشبرد کسب و کار ها میپردازد. در این خصوص میتوانید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

  • نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

    نرم افزار A Color Story | نرم افزار Splice | نرم افزار Unfold | نرم افزار Filmmaker Pro | نرم افزار Over | از جمله نرم افزار های کارآمد برای تولید محتوا در اینستاگرام هستند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.