کاربران حرفهای تولید محتوا چه کسانی هستند؟ زمانی که یک سازمان، موسسه و یا تحت هر عنوان دیگری شروع به تولید محتوا میکند، قصد دارد نظر مخاطب یا کاربرانی را به خود جذب کنند. کاربران حرفهای تولید محتوا افرادی هستند که از قصد خود برای استفاده از محتوا به خوبی آگاه هستند و آگاهانه به دنبال محتواهای مناسب
خود میباشند. شما به عنوان تولید کننده محتوا باید کاربران حرفهای تولید محتوا را بشناسید.
اگر بخواهیم کاربران یا مخاطبان حرفهای تولید محتوا را طبقه بندی کنیم میتوانیم آنها را به 4 دسته تقسیم بندی کنیم. کاربرانی که به دنبال سرگرمی هستند. کاربرانی که به دنبال محتواهای آموزشی هستند. مخاطب یا کاربرانی که به دنبال خبر، اطلاعات و چنین محتواهایی میباشند و کاربرانی که در شبکههای اجتماعی هستند. زمانی که شما کاربران حرفهای تولید محتوا خود را شناسایی کنید و آنها را به خوبی بشناسید، قطعا با بررسی، تجزیه و تحلیل آنها میتوانید بهترین و مناسبترین محتواها برای آنها را تولید کنید. بنابراین بسیار مهم میباشد که کاربران حرفهای تولید محتوا را شناسایی کنیم. در ادامه قصد داریم این کاربران را تجزیه و تحلیل کنیم.
بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا
کاربران حرفهای محتواهای سرگرم کننده
هدف این کاربران از تماشا یا مطالعه محتوا شما قطعا سرگرم شدن میباشد. این کاربران به دنبال گذراندن وقت و یا استراحت، تصمیم میگیرند که از محتواهای سرگرم کنندهای که منتشر شدهاست بهره ببرند. با توجه به بررسیهای صورت گرفته غالب این افراد به دنبال تماشای محتواهایی تحت عنوان ویدئو، فیلم و … میباشند. و تعداد بسیار کمتری از این افراد از محتواهای متنی بهره میگیرند. زمانی که شما کاربران حرفهای محتوا خود را به درستی شناسایی کرده باشید. رفتار آنها را در قبال محتواها بررسی کنید، به خوبی میتوانید متوجه شوید که چه روش تولید محتوایی برای آنها مناسب میباشد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، بسیاری از افرادی که به دلیل سرگرم شدن قصد استفاده از محتوا را دارند، تمایل بیشتری به تماشای ویدئو و فیلم دارند.
بنابراین اگر سازمان یا مجموعه شما، کاربران یا مخاطبان هدف شما این گونه کاربران باشند، برای اینکه شما بتوانید این کاربران را جذب کنید و تبدیل به مخاطبان خود کنید، بهترین روش این است که با استفاده از محتواهای ویدئویی و فیلم، کاربران را سرگرم کنید. نباید این نکته را فراموش کنید که اگر قصد تولید فیلم یا ویدئو را دارید، میبایست تازه و نو باشد.
در تولید محتواهای ویدئویی سرگرم کننده یکی از مهمترین معیارهایی که کاربران را جذب میکنند، خلاقیت و جذابیت میباشد. و حتی به جرات می توان گفت که شما با استفاده از همین دو معیار و کپی نبودن و تکراری نبودن محتواهای خود، میتوانید کاربران حرفهای محتوا را به خود جذب کنید. اگر بخواهیم در این زمینه مثالی بزنیم میتوانیم از صفحه اینستاگرام سوری لند در اینستاگرام نام ببریم، که با تولید انیمیشنهای جذاب مخاطبان بسیاری را جذب کردهاست.
کاربران حرفهای محتواهای آموزشی
کاربران حرفهای محتواهای آموزشی افرادی هستند که به دنبال یادگیری و فراگرفتن علم، دانش و مهارتی به دنبال محتوا میباشند. روشهای تولید محتوا برای این افراد بسیار متنوع میباشد. شما میتوانید با استفاده از تولید محتواهای متنی در قالب کتابهای الکترونیکی آموزشی و یا حتی مقالههای آموزشی این کاربران را به خود جذب کنید. روش دیگر تولید محتوا با استفاده از فیلمهای آموزشی میباشد.
این روش نیز یکی دیگر از محبوبترین و بهترین روشهای جذب مخاطبان حرفهای محتواهای آموزشی میباشد. شما با استفاده از امکانات بسیاری که وجود دارد، فیلمها و ویدئوهای آموزشی بسیار خوبی را تولید کنید و در اختیار مخاطبان قرار دهید. اما نکاتی که در رابطه با تولید محتوای آموزشی باید مد نظر داشته باشید، این مسئله میباشد، که شما در رابطه با هر آموزشی که قصد ارائه آن را دارید میبایست تسلط کامل و کافی را داشته باشید. مطالبی را که آموزش میدهید، و اطلاعاتی که ارائه میدهید، میبایست کاملا درست باشد. هیچ گونه اشکال و اشتباهی نداشته باشد.
این روزها کاربران بسیاری به دنبال محتواهای آموزشی و کلاسهای اینترنتی و آنلاین میباشند، به دلیل کم بودن وقت و زمان برای کلاسهای حضوری و همچنین که آموزشهایی که به این طریق میباشد، هزینههایی به مراتب کمتر از کلاسهای حضوری دارد. اگر به خوبی در این حوزه محتوا تولید کنید، قطعا با استقبال کاربران زیادی مواجه خواهید شد. در رابطه با تولید محتواهای آموزشی شما باید اعتماد کاربران را به خوبی جلب کنید. زمانی که محتواهای آموزشی با کیفیت تولید کنید و در موضوعی که آموزشها را ارائه میدهید، کامل و عالی باشند، کاربران از محتواهایی که استفاده کردهاند، رضایت کامل خواهند داشت.
کاربران محتواهای خبری
مخاطبان حرفه ای محتواهای خبری میتوان از آنها به عنوان قدیمیترین مخاطبان نام برد. این دسته از مخاطبان به دنبال اطلاعات، اخبار و این قبیل محتواها میباشند. این مخاطبان قبل از اینکه محتواها در فضای مجازی نشر و گسترش پیدا کند، محتواهای مورد نیاز خود را از طریق روزنامهها، مجلات، اخبارهای رادیو و تلویزیون برطرف میکردند. نکتهای که در رابطه با تولید محتوا برای این کاربران مهم میباشد، درستی و صداقت انتقال پیام و اخبار میباشد. البته این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشید که فقط خبر مقصود این کاربران نیست. این افراد به دنبال اطلاعات و آگاهی میباشند. بنابراین همانطور که اشاره کردیم، صداقت در انتقال پیامها مهمترین نکتهای میباشد که باید رعایت شود.
همچنین حوزههایی که میشود برای این نوع مخاطبان محتوا ایجاد کرد، بسیار گسترده و وسیع میباشد و از اطلاعات و اخبار سیاسی گرفته تا علمی، آموزشی و ورزشی. قطعا شما نمیتوانید در همه حوزههای محتواهای مناسب و با کیفیت را ارائه بدهید. بنابراین میبایست با توجه به اهداف و سیاست مجموعه خود، در چند حوزه مشخص، محتواهایی با کیفیت، مناسب تولید کرده و در دسترس مخاطبان خود قرار دهید.
کاربران شبکههای اجتماعی
موفقیت شما در شبکههای اجتماعی کاملا به موفقیت محتوایی که پست میکنید بستگی دارد. با این حال، تولید محتوای مؤثر و با کارایی بالا، چالشهایی را برای کسبوکارهای کوچک به همراه دارد. محتوا رقابتی است، زمان بر است و در حالت ایده آل باید به تجربه مشتری شما ارزش بیافزاید. برای کمک به غلبه بر این موانع، استراتژیهای محتوا معمولاً ترکیبی از انواع محتوا را شامل میشود. وقتی مجموعهای غنی از این 10 سبک مختلف را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید، میتوانید تجربه جذابتری برای مخاطبان خود ایجاد کنید.
در اینجا مزایا و معایب هر سبکی که توسط رسانههای اجتماعی و بازاریابان محتوا استفاده میشود، نحوه تولید آنها و بهترین پلتفرمها برای آنها آورده شدهاست:
1. پستها، وبلاگها، مقالات و موارد دیگر
مزایا: این مقالات دانش و تخصص شرکت شما را نشان میدهد که میتواند به ایجاد اعتبار و شهرت شما کمک کند.
معایب: محتوای وبلاگ زیادی وجود دارد، بنابراین رقابت بسیار زیاد است و برای ایجاد ایدههای موضوعی جدید به خلاقیت زیادی نیاز دارید. همچنین برای تولید ایدههای محتوا زمان زیادی نیاز است، به خصوص اگر مفاهیم پیچیده ای را بخواهید توضیح دهید.
نحوه تولید: به محتوای جذاب فکر کنید، به جستجوهای پرطرفدار نگاه کنید. این کار به شما بینشی در مورد سؤالاتی میدهد که مردم میخواهند به آنها پاسخ داده شود.
بهترین پلتفرمها: لینکدین و فیسبوک برای این نوع محتوا مناسب هستند، به خصوص وقتی صحبت از مقالاتی با 1500 کلمه یا بیشتر باشد. میتوانید پیوندی از سایت خود را به متن اضافه کنید. توییتر نیز یک گزینه عالی است، اما تعداد کاراکترهای محدود به این معنی است که شما فقط میتوانید یک پیوند کوچک اضافه کنید، که همچنان میتواند ترافیک را به وبسایت شما هدایت کند.
2. کتابهای الکترونیکی
مزایا: یک کتاب الکترونیکی نسبت به پستهای وبلاگ طولانیتر و دقیقتر است، که به نشان دادن تخصص شما در صنعت کمک میکند. کسبوکارهای بسیار کمتری در مقایسه با وبلاگها نیز برای تولید کتاب الکترونیکی وقت میگذارند، بنابراین از این رقابت سنگین اجتناب میکنید.
معایب: همه مایل به خواندن یک کتاب الکترونیکی کامل نیستند و زمان زیادی را میطلبد. در حالی که کتابهای الکترونیکی میتوانند به ایجاد مشتری کمک کنند اما مردم همیشه آنها را نمیخوانند.
بهترین پلتفرمها: کاربران به لینکدین میآیند تا با همکاران خود ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مرتبط در مورد شغل یا سایر علایق خود را بیاموزند، که آن را به یک شبکه ایدهآل برای اشتراکگذاری کتاب الکترونیکی تبدیل میکند. فیس بوک و توییتر گزینههای ثانویه هستند.
3. پیوند به محتوای خارجی
مزایا: اگر وقت ندارید یک پست وبلاگ را بنویسید یا به نویسندهای دسترسی ندارید، میتوانید مطالب خود را به مقالات، منابع و وب سایتهای مرتبط از منابع دیگری که به آنها اعتماد دارید پیوند دهید. رهبران صنعت مرتبط نیز منابع عالی برای محتوا هستند.
معایب: وقتی به محتوایی پیوند میدهید که ایجاد نکردهاید، در واقع دری را به روی تجربه رسانههای اجتماعی کسبوکار دیگری باز میکنید. حتی ممکن است خوانندگان منبع دیگر را آموزندهتر از صفحه شما بدانند. مدیریت محتوا یک استراتژی بازاریابی خوب برای استفاده در شبکههای اجتماعی است، اما همچنین میتواند زمان بر باشد. مهم است که تجزیه و تحلیل اجتماعی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که محتوای انتخاب شده جذاب و موثر است و فرآیند تولید محتوای خود را متوقف نکنید.
بهترین پلتفرمها: لینکدین و فیسبوک ابزارهای بازاریابی عالی برای هر نوع محتوای نوشتاری هستند، حتی اگر فقط پیوندهایی به محتوا باشد.
4. تصاویر
تصاویر یا ویدیوهای خوب قطعاً تعامل را افزایش میدهند و برند شما را برای مشتریان محبوب میکنند.
مزایا: محتوای بصری بسیار قابل هضمتر و جذابتر از پستها و مقالات طولانی است. دوربینهای گوشیهای هوشمند به اندازهای پیچیده هستند که میتوانند عکسهای خیرهکننده بگیرند و برنامهها به شما کمک میکنند تا به سرعت آنها را ویرایش کنید، به آنها فیلتر اضافه کنید و موارد دیگر.
معایب: پلتفرم های متمرکز بر تصویر مانند اینستاگرام رقابت زیادی دارند. اگر کیفیتی فراتر از قابلیتهای یک گوشی هوشمند میخواهید، یک دوربین حرفه ای و نرم افزار ویرایش میتواند هزینه زیادی داشته باشد و استفاده از آن بسیار وقت گیر باشد.
بهترین پلتفرمها: تصاویر در هر پلتفرمی به خوبی کار میکنند، اما اینستاگرام و پینترست تا حد زیادی بهترین شبکهها برای عکس هستند. فیس بوک، توییتر، لینکدین و اسنپ چت گزینههای جایگزین هستند. پیوست کردن یک تصویر به یک پست وبلاگ نیز میتواند به بهبود تعامل و افزایش کلیکها کمک کند.
5. فیلمها
مزایا: فیلم برداری آسان و راحت است و جذابتر از عکس است. تورهای ویدیویی و بهروزرسانیها و نمایشهای محصول، همگی محتوای ویدیویی فوقالعادهای را ایجاد میکنند که هم میتواند ترافیک وبسایت شما را افزایش دهد و هم فروش را افزایش دهد.
معایب: ساختن ویدیوهای سریع ارزان است، اما اگر سطح تولید بالایی میخواهید، هزینهها افزایش مییبد.
بهترین پلتفرم ها: یوتیوب پادشاه محتوای ویدیویی است، اما ویدیوها در فیس بوک نیز عملکرد خوبی دارند. برای ویدیوهای کوتاه تر، اینستاگرام بهترین گزینه است، حتی بهتر از یوتیوب
6. ویدیوهای زنده
مزایا: ویدیوهای زنده یک رسانه عالی برای ارائه رویدادها به مخاطبانی هستند که از نظر فیزیکی قادر به شرکت در آن نیستند.
معایب: ابتدا به پخش جریانی نیاز دارید. اتصال WIFI نیز مهم است. اگر اتصال شما خراب است، ممکن است نیاز به توقف مکرر ویدیو و بافر داشته باشد، که می تواند منجر به کیفیت پایین شود.
بهترین پلتفرمها: فیس بوک لایو محبوبترین شبکه رسانه اجتماعی پخش زنده است. پلتفرمهای کوچکتری مانند Periscope نیز قابل اجرا هستند، اما ممکن است جذب مخاطبان بسیار سختتر باشد.
7. اینفوگرافیک
مزایا: اینفوگرافیکها از تصاویر برای پشتیبانی از توضیحات، آمار و سایر مفاهیم نوشتاری استفاده می کنند. آنها به ویژه برای انتقال ایده های پیچیده تأثیرگذار هستند.
معایب: ایجاد اینفوگرافیک به گرافیک نیاز دارد، به این معنی که ممکن است برای ایجاد آنها نیاز به همکاری چند نفری داشته باشید. آنها همچنین نیاز به خلاقیت و تحقیق کافی دارند.
بهترین پلتفرم ها: فیسبوک و لینکدین هر دو گزینههای عالی برای اینفوگرافیک هستند. توییتر یک گزینه جایگزین است.
8. توصیفات و بررسی
مزایا: مردم به نظرات و تجربیات دیگران بیشتر از آنچه یک تجارت میگوید اعتماد دارند، به همین دلیل است که توصیفات و بررسیها بسیار ارزشمند هستند.
معایب: تشویق مشتریان برای ارائه نظرات خود همیشه آسان نیست. همچنین، این تنها نوع محتوایی است که واقعاً در کنترل شما نیست. با بررسیها، هیچ تضمینی برای مثبت بودن آنها وجود ندارد.
بهترین پلتفرمها: توصیفات و بررسیها در فیس بوک و لینکدین به خوبی کار میکنند. فیس بوک حتی دارای رتبه بندی در صفحات تجاری است.
9. اطلاعیهها
مزایا: اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید، رویدادها، پخش زنده و سایر موارد قابل توجه میتواند به ایجاد هیاهو کمک کند و مردم را در مورد اتفاقاتی که در تجارت شما میافتد آگاه کند. مخاطبان دوست دارند از فروشگاهها و مارکهای مورد علاقه خود اطلاعات داخلی داشته باشند!
معایب: زمانی را که برای شروع مناسب است به دقت برنامه ریزی کنید. اعلامیه را خیلی زود راه اندازی کنید ولی ممکن است مورد توجه قرار نگیرید.
بهترین پلتفرمها: اعلامیهها را میتوان در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، پینترست و حتی از طریق پیامهای اجتماعی از طریق ابزارهای رسانههای اجتماعی اعلام کرد تا زمانی که به بهترین شیوههای آن شبکه پایبند باشید.
10. مسابقات
مزایا: از آنجا که مردم دوست دارند برنده شوند، مسابقات رسانههای اجتماعی برای میزبانی جذاب و سرگرم کننده هستند.
معایب: شما به یک جایزه نیاز دارید که هزینه دارد. و اگر روند شرکت در مسابقه خیلی سخت باشد، ممکن است مشارکت کم باشد.
نحوه تولید: به جایزهای فکر کنید که مخاطبان شما علاقه مند به بردن آن باشند. در حالت ایده آل، این به کسب و کار شما مربوط میشود، اما اجباری نیست. سپس یک برنامه زمانبندی برای مدت زمان برگزاری مسابقه و همچنین قوانینی برای شرکت ایجاد کنید.
بهترین پلتفرمها: در هر پلتفرم رسانه اجتماعی قابل اجرا است، اما در پلتفرمهای حرفهایتر مانند لینکدین زیاده روی نکنید.
نکات تولید محتوای حرفهای
اگر میخواهید محتوای باکیفیت ایجاد کنید، نمیتوانید در تاریکی عکاسی کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک میکند تولیدکننده محتوای بهتری شوید.
مرتبط بمانید
اگر میخواهید به طور مداوم محتوای مرتبط و متقاعد کننده ایجاد کنید، باید در مورد هر اتفاقی که در صنعت شما میافتد به روز باشید. اگر شما اولین خالق در صنعت خود هستید که ویدیویی در مورد یک موضوع یا یک خبر خاص ایجاد میکنید، احتمالاً بازدیدهای زیادی خواهید داشت. ارائه اخبار مرتبط به فالوورهای خود برای آنها بسیار ارزشمند است زیرا به آنها کمک میکند تا در مورد آنچه در صنایع مورد علاقه آنها اتفاق میافتد به روز بمانند. بد نیست به روندها بپیوندید، اما تصور کنید که چه حس خوبی خواهد داشت اگر شما شروع کننده آنها باشید!
در مورد رقابت تحقیق کنید
با پیگیری نکات قبلی خود، به سازندگان محتوا توصیه میکنیم در مورد آنچه رقبای خود انجام میدهند تحقیق کنند.. شما باید مراقب هر محتوایی باشید که رقبای شما پست میکنند. آنها در مورد چه چیزی پست میکنند؟ چند وقت یکبار پست میگذارند؟ سبک تولید و ارزش آنها چیست؟ با کدام برندها همکاری میکنند؟ شما ایده را دریافت میکنید. شما باید یک تحلیل مستقیم روی رقبای خود انجام دهید!
یاد بگیرید که واقعاً مخاطب خود را درک کنید
فرض کنید شما یک تولیدکننده محتوا هستید که درباره محصولات مراقبت از پوست و روالهای معمول ویدیو میسازید. بدیهی است که شما پیروانی دارید که به مراقبت از پوست اهمیت میدهند، اما بسیار خوب است که بفهمید آنها به چه چیز دیگری اهمیت میدهند. اگر مخاطبان شما به محصولات ارگانیک اهمیت میدهند و واقعاً میخواهند ترکیبات چیزی را که میخرند بدانند، باید در مورد مواد مختلف اطلاعاتی کسب کنید و ویدیویی درباره تأثیر آنها بر پوست افراد بسازید. تصور نکنید که دقیقاً میدانید مخاطبان شما میخواهند ببینند. از اینکه از آنها بپرسید واقعاً به چه چیزی اهمیت میدهند نترسید.
به تمرین و تولید محتوا ادامه دهید
اگر محتوایی ایجاد کنید که فکر میکنید عالی است، اما تعداد بازدیدها کم است، میتوانید دلسرد شوید. این یک بخش عادی از فرآیند تأثیرگذار شدن است. به تولید محتوا به طور منظم ادامه دهید و از اشتباهات خود درس بگیرید تا هر محتوایی که میسازید بهتر از قبلی باشد.
صدای خود را پیدا کنید
چه در حال نوشتن، صحبت کردن یا گرفتن عکس هستید، از قرار دادن مطالب خود در مورد محتوای خود نترسید. حتی اگر سبک خاصی از تولید یا شیوه صحبت یا نوشتن وجود داشته باشد که بسیار محبوب باشد، لازم نیست دقیقاً با آن قالب مطابقت داشته باشید. هیچ چیز اصلی در مورد انجام کارها دقیقاً همانطور که سایر سازندگان محتوا انجام میدهند وجود ندارد. بهعلاوه، وقتی صدایتان را پیدا کنید، مردم از اصالتی که روی میز میآورید قدردانی میکنند. به یاد داشته باشید که تولید محتوا یک هنر است نه یک علم. چیزهای مختلفی را امتحان کنید که برای شما واقعی است و ببینید چه چیزی تاثیرگذار است.
تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید
تحقیق در مورد کلمات کلیدی خیلی سخت به نظر میرسد، اما آنقدرها هم بد نیست! بعلاوه، به شما کمک میکند تا مراقب آنچه که مردم در جستجوی آن هستند، باشید. سایتهای زیادی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی وجود دارد و میتوانید با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، رتبه بندی محتوا و جستجوی خود را بهبود ببخشید. فقط مطمئن شوید که با کلمات کلیدی زیاده روی نکنید یا عناوین فوق العاده کلیکی ایجاد نکنید.
عادات تولیدکنندگان محتوای بسیار موفق
تبدیل شدن به یک سازنده محتوای موفق به طور تصادفی اتفاق نمیافتد. عاداتی وجود دارد که میتوانید برای کمک به افزایش شانس موفقیت خود ایجاد کنید. عادات زیر را برای کمک به شما در مسیر تبدیل شدن به یک تأثیرگذار ایجاد کنید.
تحقیق منظم
شما باید به طور منظم تحقیق کنید. حداقل یک بار در هفته، اما هر روز بهترین خواهد بود. تحقیق میتواند زمان بر باشد، اما اگر هر روز کمی این کار را انجام دهید، تاثیر زیادی خواهد داشت. سعی کنید روزانه 15 دقیقه تحقیق کنید و از آنجا بروید.
شبکه سازی در هر فرصتی
تولیدکننده محتوا کار تنهایی نیست، شبکه وسیعی از تولیدکنندگان محتوا، طرفداران و برندها وجود دارد که همگی با یکدیگر تعامل دارند. محتوای شما نیروی محرکه موفقیت شما خواهد بود، اما شبکه سازی میتواند به شما کمک کند تا خیلی سریعتر پیشرفت کنید.
چه با همسالان خود در حال برقراری ارتباط باشید، چه افرادی که میتوانید راهنمایی کنید یا افرادی که میتوانید از آنها بیاموزید، شبکه سازی به شما کمک میکند تا روابط پایداری ایجاد کنید که برای دو طرف سودمند هستند و فرصتهایی را برای شما ایجاد خواهند کرد. وقتی این فرصت را به دست میآورید، شبکهسازی حضوری عالی است، اما شبکههای اجتماعی یک راه واقعاً عالی برای تعامل با افراد در صنعت شما هستند. افرادی را که میخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید دنبال کنید و با آنها درگیر شوید.
ایجاد محتوا به طور منظم
ما میخواهیم بر اهمیت ایجاد محتوا بر اساس مکرر تأکید کنیم. اینکه هر چند وقت یکبار باید محتوا ارسال کنید به صنعت شما، پلتفرمهایی که استفاده میکنید و غیره بستگی دارد، اما به عنوان یک قاعده خوب، بهتر است حداقل هفتهای یک بار محتوا را پست کنید. هرچه محتوای بیشتری تولید کنید، بهتر است. فقط مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارد! محتوا ایجاد کنید و پاداش بگیرید.
سخن آخر
در حالی که برخی روندها یا مورد توجه قرار گرفتهاند یا از بین رفتهاند، محتوا در طول سالها همچنان قوی بودهاست. بازاریابی محتوا استراتژی حول ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب آنلاین مانند ویدیوها، وبلاگها، رسانههای اجتماعی و اینفوگرافیک است که یک برند را تبلیغ میکند و به محصولات و خدمات آن علاقه ایجاد میکند. از آنجایی که این یک اصطلاح بسیار گسترده است، بازاریابی محتوا این مزیت را دارد که در موقعیتهای مختلف اعمال شود. همه چیز از ویدیوهای مد روز رسانههای اجتماعی گرفته تا مقالات طولانی و همه چیز در این بین زیر چتر بازاریابی محتوا قرار میگیرد. بخش بزرگی از آن مربوط به تولید محتوا است، که در غیر این صورت به عنوان ایجاد مواد بازاریابی خاص برای انتشار و توزیع شناخته میشود.
در صورتیکه قصد داشتهباشید تولید محتوا انجام دهید، پیشنهاد ما انتخاب سایت رایا مارکتینگ میباشد.