مقالات آموزشی

آشنایی با چند ابزار کلیدی برای تولید محتوا

مفید بود؟

نوشتن محتوای سازگار با سئو بسیار فراتر از یافتن کلمات کلیدی مناسب است. محتوای شما باید به گونه ای باشد که مخاطب به هدف خود از جست جوی مطلب دست یابد و نیز از خواندن آن لذت ببرد.
شما می توانید در وب  جدیدترین نکات تولید محتوا را جستجو کنید، اما این نکته را به خاطر داشته باشید هیچ چیز به اندازه داشتن ابزار مناسب برای رسیدن به یک محتوا بی نقص به شما کمک نمی کند.
شناخت برترین ابزارهای محتوای SEO کار مشکلی نیست. در این راهنما ، بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوای رایگان و پولی را که متخصصان هر روز برای ایجاد محتوای جذاب و ایجاد کننده ترافیک از آن استفاده می کنند ، فهرست شده است

استفاده از ابزار تولید محتوا این امکان را به شما می دهد که محتوای شما رتبه بالایی در نتایج جستجوی Google پیدا کند!

چرا حتی از ابزارهای محتوای SEO استفاده می کنید؟

برای برخی از افرادمتخصص، نوشتن محتوای عالی طبیعی است. آنها فقط با کلمه کلیدی می توانند یک محتوا بی نقص تولید کنند.
اما برای بقیه ما، ایجاد محتوای جذاب و قابل کلیک، شاید کمی دشوار باشد. اگر پیچیدگی های بهینه سازی برای موتورهای جستجو را نیز اضافه کنید، ایجاد محتوا بسیار پیچیده تر به نظر می رسد.

ابزارهای تولید محتوا، باعث می شوند که ما محتواهای با ارزش تر و مفیدتری را تولید کنیم و مخاطبان بیشتری جذب خود کنیم.
تولید محتواهای جذاب نیازمند یک سری اصول و قواعد می باشد. و با توجه به نوع محتوای تولید شده توسط برای انجام دادن بهتر کار نیاز به یک سری ابزار داریم.

مزایای استفاده از ابزارهای محتوای SEO

خبر خوب این است که ابزارهای نوشتن محتوا بسیاری از حدس های اشتباه را از ایجاد محتوای “خوب” حذف می کنند. وقتی ابزارهای مناسب را در اختیار دارید دیگر به نظر نمی رسد که تولید یک محتوای عالی  را فقط افراد با استعداد می توانند انجام دهند، اما این چیزی است که می توانید برای سایت خود به دست آورید

ابزارهای تولید محتوای می توانند به شما در نوشتن مطالبی کمک کنند که:

برای کلمات کلیدی هدف شما بهینه شده است
طول مناسب موضوع انتخابی شما است
شامل عناصر کلیدی است که آن را از محتوای رقبای شما متمایز می کند
آیا از لحاظ دستوری صحیح و عاری از اشتباهات املایی است
در سطح درک مخاطب شما نوشته شده است
شامل کلمات کلیدی مرتبط و نشانه های زمینه ای است
متناسب با جستجوی کاربر است
تصاویر با کیفیت بالا تولید می کند

اینها تنها تعدادی از مزایای استفاده از ابزارهای محتوای SEO برای بهینه سازی صفحات وب و پست های وبلاگ شما هستند. اما حرف من را قبول نکنید. برخی از ابزارهای زیر را امتحان کنید و خودتان جادو را ببینید!

بهترین ابزار نوشتن محتوا برای SEO

ابزارهای تولید هر نوع محتوا با نوع دیگر متفاوت می باشد اما یک سری ابزار دیگری نیز وجود دارد که ما را در تولید محتوا کمک می کنند و فرقی نمی کند که شما چه نوع تولید محتوایی مدنظرتان باشد و با استفاده از این ابزارها کارهای شما با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. ما در این مقاله سعی داریم انواع ابزارهای مورد نیاز شما را برای تولید محتوای حرفه ای تر را به شما معرفی کنیم.

1. SEMrush

SEMrush ابزار مورد علاقه خیلی از کاربران است که برای همه موارد SEO، از جمله بهینه سازی محتوا، تحقیقات رقبا و ایجاد لینک است. و از آنجا که می دانیم که در پایه و اساس هر استراتژی محتوای خوب تحقیق کلید واژه های بزرگ است، SEMrush ابزاری است که می توانید از آن برای پیدا کردن کلمات کلیدی پر بازدید و کم رقابت استفاده کنید.

علاوه بر کاربردهای فراوان در زمینه تحقیقات کلمات کلیدی، برخی ابزارهای بهینه سازی محتوای SEO را نیز شامل می شود. یکی از این ابزارها الگوی محتوای SEO است که به شما امکان می دهد کلمه کلیدی تمرکز خود را وارد کرده و لیستی از توصیه ها برای نحوه ایجاد محتوای مناسب SEO را ایجاد کنید.

2. Surfer SEO

Surfer SEO راهکاری عالی برای بهینه سازی محتوای ابزار حتی در SEMrush است، زیرا ابزارهای بیشتری را برای SEO محتوا ارائه می دهد. SERP Analyzer یک ابزار SEO برای تجزیه و تحلیل محتوا است که به شما امکان می دهد کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کرده، کلیه صفحات موجود در SERPs (صفحات نتایج موتورهای جستجو) را ارزیابی کرده و به توصیه های مبتنی بر داده برای نحوه بهینه سازی محتوا دسترسی داشته باشید.

 

با استفاده از این ابزار، می توانید مشخص کنید که این صفحات کدام کلمات کلیدی را مورد هدف قرار می دهند، صفحات چه مدت هستند، چه عبارات برجسته ای در محتوا استفاده می شود، آیا بک لینک مشترکی دارند یا موارد دیگر.

با استفاده از این اطلاعات، می توانید محتوایی رقابتی و ساختار یافته به گونه ای ایجاد کنید که الگوریتم های موتور جستجو را خوشحال کند.

3. PageOptimizer Pro (POP)

اگر بخواهم حقیقت را بگویم، من فقط چند بار از POP استفاده کرده ام، زیرا تصمیم گرفتم به جای خرید یک ابزار محتوای SEO برتر، از ترکیب ترکیبی SEMrush + Surfer SEO استفاده کنم. اما تجربه من با POP و آنچه از طرفداران پرشور آنها شنیده ام، باعث می شود بگویم که این یکی از بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوا در بازار است.

 

برای اولین بار، بنیانگذار Kyle Roof یک خدای SEO است و از نظر SEO و محتوا SEO در این زمینه بسیار مورد توجه است. به عنوان خالق دوره در بازاریابی  اینترنتی، در اینجا چیزی است که او در مورد مفهوم POP می گوید:

“[POP] نتیجه بیش از 300 آزمایش SEO است که طی 3 سال گذشته بر روی الگوریتم Google انجام داده ام. چیزی که من کشف کردم این است که علی رغم باور عمومی، اکثر صفحات وب به طور همزمان بیش از حد و بهینه سازی نشده اند. تنها با شمارش سیگنال های رتبه بندی مختلف در صفحات با عملکرد بالا ، من قادر به مشاهده الگوهای ظهور بودم. ”

او با استفاده از بینش به دست آمده از تحقیقات خود، توانسته صفحات بیشماری را حتی برای رقابتی ترین کلمات کلیدی رتبه بندی کند. بنابراین، ابزار جستجوگر محتوای SEO POP متولد شد تا به سایر سازندگان کمک کند تا از همین روشها در محتوای خود استفاده کنند.

4. ابزارهای متن

Text Tools یک ابزار محتوای SEO نسبتاً ساده است که تعداد زیادی از مشتقات را در خود جای داده است. ارزش افزودن به مجموعه ابزار محتوای شما را ارزشمند می کند، زیرا شامل برخی (اما نه همه) ویژگی های ارائه شده توسط Surfer SEO و POP است. ابزارهای متنی با 39 دلار در ماه، گزینه ای عالی برای کسانی است که تازه در نوشتن محتوا در سئو فعالیت می کنند یا کمی بیشتر به بودجه توجه دارند.

 

دستیابی به رتبه 3 برتر در مدت 3 ماه برای کلمه کلیدی مورد نظر یک نمونه از ویژگی های Text Tools است.

Text Text Tools با ارائه پیشنهاداتی به شما برای استفاده و استفاده از عبارات کلیدی خاص در محتوای شما کار می کند.

5. به عموم پاسخ دهید

Answer the Public را می توان به عنوان ابزار “ایده پردازی” رایگان  نامید که به شما کمک می کند تا موضوعات احتمالی را برای وبلاگ خود پیدا کنید. اگر کاملاً در مورد آنچه در وب سایت خود بنویسید دچار تردید شده اید، می تواند یک نقطه شروع عالی باشد.
به سادگی یک عبارت گسترده را جستجو کنید و Answer the Public یک وب سایت واقعی از ایده ها ایجاد می کند. سپس، می توانید از ابزارهای SEO مانند SEMrush برای تعیین اینکه آیا این موضوعات دارای حجم جستجوی کافی هستند استفاده کنید. ممکن است ایده های موضوعی پیدا کنید که قبلاً فکرش را نمی کردید.

در زمینه محتوا شرکت رایامارکتینگ با  بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا میتواند شما را در این امر یاری کند.همچنین اگر در زمینه محتوا مهارت و فعالیت دارید شرکت رایا مارکتینگ اقدام به استخدام محتوا نویس می کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.