مقالات آموزشی

آشنایی با مباحث مهم کارگاه بازاریابی محتوایی

مفید بود؟

کارگاه بازاریابی محتوایی چیست و چطور می تواند به نفع احسنت پیش برود؟ آیا کارگاه بازاریابی محتوایی می تواند یک شروع خوب برای فروش بیشتر باشد؟ محتوایی که برای بازاریابی نوشته می شود چه تفاوتی با سایر محتوا دارد؟ در این مسیر آنچه بسیار مهم است بررسی دقیق شرایط کارگاه بازاریابی محتوایی است. در این مقاله قصد داریم به طور دقیق در زمینه پارامترهای مهم کارگاه بازاریابی محتوایی صحبت کنیم.

پارامترهای کارگاه بازاریابی محتوایی

کارگاه بازاریابی محتوایی باید بتواند شرایط مختلف را مورد پوشش قرار دهد. در واقع نیاز است شرایطی فراهم باشد که روند بازاریابی به طور دقیق صورت بگیرد. بازاریابی محتوایی یعنی چه؟ در کارگاه بازاریابی محتوا قرار است چه چیزی به ما آموزش داده شود. اولین گامی که در کارگاه بازاریابی محتوا مورد بررسی قرار می گیرد این است که چرا باید از بازاریابی محتوا محو استفاده نماییم؟ در پاسخ به این سوال عموما دسته بندی های مختلفی فراهم شده است. بازاریابی محتوایی یعنی افراد بتوانند با توضیح جذب مشتری داشته باشند اما اینکه توضیح چطور است و چه تفاوتی با سایر توضیحات موجود دارد از دسته مباحث کارگاه بازاریابی محتوایی محسوب می شود.

کارگاه بازاریابی محتوایی بررسی می کند که تفاوت بین بازاریابی محتوامحور و تبلیغات چیست و در این بین آنچه بسیار مهم است شرایط هر یک است. عده ای فکر می کنند وقتی صحبت از وظایف کارگاه بازاریابی محتوایی است یعنی همان تبلیغات قرار است صورت بگیرد که این تصور به طور کلی اشتباه است. در کارگاه بازاریابی محتوایی مشخص می شود که محتوای نوشته شده با تبلیغات بسیار فرق دارد و هر یک در مسیر درست خود معنی پیدا می کنند.

کارگاه بازاریابی محتوایی آموزش می دهد که چطور در کوتاه ترین زمان ممکن یک محتوای مناسب نوشته شود بنابراین یکی از آیتم های مهم کارگاه بازاریابی محتوایی این است که سرعت در چه وضعیتی قرار داشته باشد. زمان و سرعت دو گزینه بسیار مهم هستند. در واقع کارگاه بازاریابی محتوا نشان می دهد که اصول اساسی کپی رایتینگ چطور است و چرا نمی توانیم به کپی کردن روی بیاوریم. محتوا نویسی در نگاه اول ساده به نظر می رسد این در حالی است که اصل قضیه چیز دیگری است.

مباحث مهم کارگاه بازاریابی محتوایی

کارگاه بازاریابی محتوایی به چگالی کلمات بسیار اهمیت می دهد به طوری که استفاده افراطی از کلید اصلی را رد می کند و در این زمینه توضیحات زیادی ارائه می شود. در نظر داشته باشید که کارگاه بازاریابی محتوا برای کسانی که چگالی کلمات را درست مدنظر قرار نمی دهند دو راه را پیشنهاد می دهد راه اول کل به جز است یعنی شما در ابتدا کلمه کلیدی اصلی را وارد بخش مهم مقاله نموده و سپس در صورت کم بودن گزینه های مناسب را در بخش های مختلف مقاله بگنجانید. دومین روش نگاه جز به کل است. در این روش افراد باید سعی کنند در هر 100 کلمه  یک بار از کلمه کلیدی استفاده نمایند و این روند را به صورت پاراگرافی نیز دنبال کنند.

کارگاه بازاریابی محتوایی آموزش می دهد که چطور می توان محتوای تولید شده را به صدر نتایج گوگل اضافه نمود. این در حالی است که در این کارگاه شرایط و ضوابط موجود خود بخش بندی های مختلفی دارد.

کارگاه بازاریابی محتوایی برای فروشگاه های اینترنتی یک سری ایده های جدید به همراه دارد این در حالی است که برای شرکت های کوچک و بزرگ ایده های متفاوتی در نظر گرفته می شود. در کارگاه بازاریابی محتوایی برای یک محصول جدید اطلاعات دقیق و جدیدی نوشته می شود این در حالی است که افراد برای محصولات جدید و رقابتی باید بتوانند بررسی های بهتری را مدنظر قرار دهند.

کارگاه بازاریابی محتوایی تأکید به سرشاخ شدن با غول ها دارد حال یعنی چه؟ در واقع در لیست ویژگی های کارگاه بازاریابی محتوایی این گزینه بسیار مهم است در هر حال وقتی من یک محصول برای فروش دارم افراد دیگری نیز از این محصول برخوردار هستند پس چه خوب است که بتوانیم نگاهمان را به یک محصول دقیق درست بدانیم. در نظر داشته باشید که همیشه این محصولات هستند که نقش اساسی را برای ما ایفا می کنند پس اینکه چطور با رقیبان روبرو شویم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارگاه بازاریابی محتوایی به صورت گام به گام تا شکست یک رقیب قدرتمند پیش می رود یعنی همه چیز در این مسیر به شکل مرحله ای آموزش داده می شود.

بهینه سازی از نظر کارگاه بازاریابی محتوایی

کارگاه بازاریابی محتوایی بهینه سازی نرخ تبدیل محتوا را بسیار پر اهمیت می داند. در این کارگاه در ابتدا برای هر موضوع دسته بندی محتوایی دقیقی صورت می گیرد به این ترتیب کسانی که قصد دارند در مسیر بازاریابی محتوا به شکل درست حرکت کنند باید بدانند که این مسیر به شکل دقیق و اصولی پیش می رود و همه چیز واضح و آشکار است.

کارگاه بازاریابی محتوایی بر روی تکنیک تایربندی محتوا نیز تأکید می کند. عموماً تکنیک های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می تواند بسیار ارزشمند باشد یکی از تکنیک های بسیار مهم در کارگاه بازاریابی محتوا تکنیک حلقه های تو در تو است و گزینه دیگر تکنیک حلقه های تو در تو خواهد بود. آلفاگرافی و همینطور هیجان سنجی محتوا از دیگر موضوعات مهم محسوب می شود. تکثیر ویروسی محتوا از دیگر گزینه هایی است که شاید بهتر است به طور دقیق و صریح مورد ارزیابی قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که برخی از محتوا در لیست متن های تخریبی قرار دارد و باید به طور دقیق شناخته شوند در کارگاه بازاریابی محتوا سئو سیاه نیز به شکل درست مورد ارزیابی قرار می گیرد. عموماً صعودهای انفجاری با فروش های انفجاری همراه هستند و این رویه باید به شکل چندین جلسه آموزشی مفصل مورد بررسی قرار بگیرد. یک سری تکنیک های مهم در زمینه محتوایی موجود است که باید به شکل دقیق و صریح بررسی شود. در این کارگاه افرادی که قرار است به یک محتوا نویس خود در زمینه بازاریابی تبدیل شوند می توانند اصول دقیق و درست متن نویسی های جذبی را یاد بگیرند. آنچه مهم است رسیدن به فروش بیشتر و در نتیجه تبدیل به کاربر به مشتری های دائمی است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.