اینستاگرام در حال تست روشی برای مشتریان است تا قابلیت یادآوری برای زمان رونمایی از محصول را تنظیم کنند، که این قابلیت اینستاگرام احتمالا به افزایش میزان فروش کسب و کارها در روز رونمایی کمک خواهد کرد.
مشتریان می توانند به صورت دستی قابلیت یادآوری در مورد محصولاتی که به آنها علاقه مند هستند را تنظیم کنند و درست زمانی که در دسترس قرار می گیرد از طریق اینستاگرام اقدام به خرید نمایند.
«بخاطر افزایش چنین موقعیت های فروشی که در اینستاگرام ایجاد می شوند، تصمیم بر این گرفتیم تا پیدا کردن و دنبال کردن رونمایی های آتی محصولاتِ برندها و سازندگانی که مشتریان دوست دارند را راحت تر کنیم».
کسب و کارهای مختلف می توانند به مشتریان خود گزینه تنظیم یادآوری کننده هایی را بدهند، که در رابطه با محصولی است که از آن رونمایی خواهند کرد. بدین طریق که کاربران یا استیکر رونمایی از محصول جدید را در استوری های خود درج کنند یا تگ رونمایی از محصول را در پست های فید قرار دهند.
قابلیت یادآوری اینستاگرام امروز رونمایی می شود اما فقط به برندهای منتخبی اجازه دسترسی خواهند داد که جزئی از لیست برندهای مجاز بررسی کننده نسخه های بتا, برای قابلیت های جدید هستند.
برندهایی که امکان دسترسی به این قابلیت را دارند عبارتند از:
- Adidas @adidasoriginals
- Anastasia Beverly Hills @anastasiabeverlyhills
- Balmain @balmain
- Benefit @benefitcosmetics
- Chinatown Market @chinatownmarket
- Fresh Prince @freshprince
- H&M @hm
- Highsnobiety @highsnobiety
- Huda Beauty @hudabeautyshop
- JE11 @je11shop
- Levi’s @levis
- MAC @maccosmetics
- Michael Kors @michaelkors
- Mr. Porter @mrporter
- NARS @narsissist
- Net-A-Porter @netaporter
- NYX @nyxcosmetics
- Outdoor Voices @outdoorvoices
- Revolve @revolve
- Soul Cycle @soulcycle
- Warby Parker @warbyparker
البته این کار فقط در حد تست کردن است و هنوز خیلی زود است که بگوییم برای برندهای بیشتری هم امکان دسترسی داده خواهد شد یا خیر. فقط در صورتی که یادآوری کننده های زمان رونمایی از محصول به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کنند، منطقی خواهد بود که این قابلیت در دسترس برندهای بیشتری قرار گیرد.
لذا اگر هر کدام از برندهای گفته شده را فالو دارید، وقتی گزینه قابلیت یادآوری اینستاگرام برای شما در دسترس قرار گرفت، حتما آن را امتحان کنید. حداقل حالت ممکن این است که وقتی اینستاگرام ببیند که کاربران از این ویژگی استفاده می کنند شاید مجاب شود تا این ویژگی را برای کسب و کارهای بیشتری در دسترس قرار دهد.
در رابطه با اینستاگرام میتوانید مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:
10 نمونه هیجان انگیز از مسابقه اینستاگرامی
اینستاگرام و قابلیت جدید کنترل سطح دسترسی اپلیکیشن های شخص ثالث
معرفی قابلیت جدید اینستاگرام برای حذف فالووینگ
اینستاگرام چگونه پست های نشان داده شده در صفحه اکسپلور را انتخاب میکند؟
بررسی روند رشد کاربران اینستاگرام
قانون جدید اینستاگرام برای انتشار محتوای برنددار
22 روش برای دریافت بیشتر فالوور اینستاگرام
9 دلیل مهم که چرا باید از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید!
سوالات متداول
-
ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام
از ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام ، این موارد را جدی بگیرید: باید نشان دهید که صلاحیت دارید و مورد اعتماد هستید. اگر بتوانید خرید از اینستاگرام را آسان کنید و خوب پاسخگوی کاربرانتان باشید، و نیز هزینهی ارسال معقولی داشته باشید کاربران راحتتر از شما خرید خواهند کرد. فراموش نکنید که عکاسی از محصولات را به درستی انجام دهیدو در اینستاگرام منظم حضور داشته باشید، به این ترتیب که برای تولید محتوای صفحهی اینستاگرامی خود برنامه داشته باشید، نصف راه را طی کردهاید. هدفمند تبلیغ کنید تا بتوانید مشتریان راضی را به اعتبار خود تبدیل کنید برای این کار میتوانید از اینفلوئنسر مارکتینگها نیز استفاده کنید نباید اطلاعات ضروری را از کاربران خود پنهان کنید تا بتوانید دنبال کنندگان خود را تبدیل به آهنربا کنید مخاطبان شما انسان هستند، نه ربات! اگر میتوانید از پشت صحنهی کسبوکارتان نیز فیلم و عکس تهیه کنید.
-
نحوه بازاریابی اینستاگرام
نحوه بازاریابی اینستاگرام باید به گونه ای باشد که آهسته و پیوسته در دهن مخاطب جای باز کند. تصاویر جذاب و تاثیرگذار تهیه کنید. برای صفحه اینستاگرامی خود تبلیغ کنید. سعی کنید تا با افراد تاثیرگذار دوست شوید. تجربهی واقعی محصولات خود را به نمایش بگذارید. از محتوای تولیدیِ کاربرانتان استفاده کنید. تا جایی که میتوانید از فردی تاثیرگذار، بازخوردی صادقانه بخواهید. شوخ طبعی رکن جذاب اینستاگرام است، آن را دست کم نگیرید. تخفیف یا محصول رایگان ارائه کنید. استوریهای اینستاگرام، ترفندی قدرتمند برای بازاریابی هستند. استفاده از هشتگ را فراموش نکنید. پستها را صرفا برای فروش محصولتان قرار ندهید. برای خودتان برند بسازید.با پیجهای همکار خود تبادل کنید. و از ارتباطات دو طرفه برای افزایش لایک و کامنت بهره بگیرید. همیشه در صفحه خود حضور داشته باشید و تا حد ممکن از محتوای ویدئویی نیز استفاده کنید. بیوی اینستاگرامیتان را قدرتمند بنویسید و در آن از هشتگ استفاده نکنید تا کاربر را به پیج دیگری رهنمون نشود. برای انتشار محتوای خود، زمان بندی داشته باشیدو تا جای امکان لایو بگیرید.
-
محصولات پرفروش در اینستاگرام
از محصولات پرفروش در اینستاگرام میتوان به : محصولات مرتبط با چای، محصولات پوست و مو، محصولات مرتبط با سگ، مد و پوشاک، محصولات مرتبط با تناسب اندام، ساعت، محصولات سفید کننده دندان و محصولات آرایشی اشاره کرد
-
فروشگاه های موفق اینستاگرامی
لیست برخی از فروشگاه های موفق اینستاگرامی به نقل از خود اینستاگرام: @adidasoriginals @anastasiabeverlyhills @balmain @benefitcosmetics @chinatownmarket @freshprince @hm @highsnobiety @hudabeautyshop @je11shop @levis @maccosmetics @michaelkors @mrporter @narsissist @netaporter @nyxcosmetics @outdoorvoices @revolve @soulcycle @warbyparker سری هم به این پیجها بزنید تا ایده بگیرید: @Punch Drink @Canva @Barkbox @Apartment Therapy @Wright Kitchen @Vans