مقالات آموزشی

آشنایی با مقاله سفید و اهداف آن

مفید بود؟

مقاله سفید چیست؟

در اصل، اصطلاح مقاله سفید به چکیده ای از گزارشات مربوط می شود که همین مورد نشان دهنده این است که این مقاله ماهیت آموزنده و معتبری دارد. معمولا نویسندگان موضوعاتی را به میان می آورند که منحصر به فرد هستند و برای حل مشکل مخاطبان آن موضوع را پیشنهاد می کنند. امروزه، مقالات سفید به ابزارهای محبوب بازاریابی محتوا

برای شرکت ها در اینترنت تبدیل شده زیرا بسیاری از مشتریان بالقوه برای یافتن اطلاعات در وب، به این مقالات مراجعه می کنند. اکثر شرکت ها از مقاله های سفید برای فروش اطلاعات یا محصولات جدید برای رفع نیاز مشتریان خود استفاده می کنند.

هدف یک مقاله سفید چیست؟

به طور معمول، در زمینه خدمات تولید محتوا،مقالات سفید حاوی اطلاعات بسیار مفیدی است که برای کسب‌ و کار نیاز است و هدف از نگارش آن درک یک مشکل خاص و تصمیم‌ گیری صحیح در مورد یک مشکل است که حاوی اطلاعاتی است که به فرآیند انتخاب در مورد خرید یک محصول یا دریافت یک خدمت کمک می کند. وقتی از آن برای اهداف تجاری استفاده می شود، می تواند بر روند تصمیم گیری مشتریان فعلی و احتمالی تأثیر بگذارد. شرکت رایا مارکتینگ این افتخار را دارد که اگر به مقاله سفید با این شرایط نیاز دارید را برایتان مهیا نماید و نیاز شما مشتریان را برطرف کند.

مقاله بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا را نیز بخوانید.

خوانندگان می خواهند چه نوع مشکلاتی را حل کنند؟

مخاطبان یک مقاله سفید می تواند شرکت ها یا عموم مردم  باشد که هر کدام به نوبه خود جهت رفع نیاز های خود به آن ها مراجعه می کنند. وقتی برای نوشتن یک گزارش مقاله سفید مشغول می شوید مسلما مخاطبانتان را نمی شناسید اما باید طوری مطلب خود را تهیه کنید که نیاز های مشتریان را برطرف نماید. پس وقتی مشتریان و مخاطبان، مقاله شما را راهی برای رفع نیاز های خود ببینند مسلما آن را مطالعه می کنند اما اگر غیر این باشد مقاله ی شما را نمی خوانند. همانطور که می دانید باید علایق خواننده را در وهله اول قرار دهید تا منافع خودتان.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.